نحوه ارسال مجدد پست در اینستاگرام, توئیتر و فیسبوک

نحوه ارسال مجدد پست در اینستاگرام

نحوه ارسال مجدد پست را در اینستاگرام, توئیتر و فیسبوک. چگونه می توانیم یک پست را در اینستاگرام مجددا ارسال کنیم ( قابلیت ریپست اینستاگرام ).

نحوه ارسال مجدد پست در اینستاگرام

نحوه ارسال مجدد پست در اینستاگرام, توئیتر و فیسبوک

نحوه ارسال مجدد پست در اینستاگرام, توئیتر و فیسبوک

در مورد نحوه ارسال مجدد پست در اینستاگرام, توئیتر و فیسبوک باید بگوییم که ارسال مجدد در اینستاگرام ، توییتر و فیس بوک, برخی از بهترین روش ها برای ارسال پیام بازاریابی توسط یک منبع معتبر است. اکنون وقت آن فرا رسیده است که بیاموزید چگونه موفقیت خود را با ویژگی های ارسال مجدد به عنوان یک کار بازاریابی بسازید.

ارسال مجدد در اینستاگرام یا هر پلتفرم رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یک روش عالی برای ایجاد استراتژی بازاریابی در مسیر درست است. به طور کلی ، برندها بیشترین استفاده را از ارسال مجدد می کنند تا محبوب ترین پست ها یا مطالب را در اینستاگرام و جاهی دیگر را به اشتراک بگذارند تا دیگران را آگاه کنند و جامعه ای را در اطراف مخاطبان خود ایجاد کنند.

در این وبلاگ ، من می خواهم بهترین روش ها را برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و یادگیری نحوه ارسال مجدد در IG و سایر پلتفرم ها بیان کنم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد اینکه اینستاگرام شما چند ساله است, تغییر آدرس ایمیل اینستاگرام و حذف حساب اینستاگرام را نشاهده کنید.

بهترین روش ها برای ارسال مجدد پست در اینستاگرام

در مورد نحوه ارسال مجدد پست در اینستاگرام, توئیتر و فیسبوک باید بگوییم که استفاده از ارسال مجدد پست در اینستاگرام کمی چالش برانگیز به نظر می رسد زیرا ما برای به اشتراک گذاشتن عکس های دیگر در فیدهای شبکه های اجتماعی خود, به اجازه احتیاج داریم. در اینجا برخی از روش های مفید ذکر خواهد شد ، و سپس ما به یکی از جامع ترین راه ها سوئیچ می کنیم تا هر زمان که نام repost را شنیدید اطمینان دهید که ابزاری مناسب برای کمک به شما در این کار در هر بستر یا پلتفرم اجتماعی به طور موثر وجود دارد.

1. با اپلیکیشن های غیر بومی اینستاگرام همراه شوید

اپلیکیشن های مختلفی برای ارسال مجدد پست در اینستاگرام وجود دارد که می توانید از آنها در به اشتراک گذاشتن پست های دیگر Instagrammers استفاده کنید. اولین قدم جستجوی پست مجدد اینستاگرام در App Store یا google play برای مواجهه با برنامه های ارسال مجدد اینستاگرام مانند Repost for Instagram ، Instarepost و همچنین DownloadGram است.

Downloadgram: با استفاده از این اپلیکیشن, شما می توانید ویدئوها و عکس هایی را بصورت رایگان از اینستاگرام دانلود کنید.

Repost for Instagram: این اپلیکیشن غیر بومی دیگری است که با اندروید سازگار است. این اپلیکیشن چندین حالت را برای انتخاب ایجاد می کند: حالت Standby, حالت Selection Pop-up, حالت Quick Save, حالت Quick Repost و حالت Quick Post-Later.

Instarepost: این اپلیکیشن یک اپلیکیشن ساده و راحت ارسال مجدد در اینستاگرام برای اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوها با دوستانتان است.

توجه: توجه داشته باشید که طبق قوانینی که در اینستاگرام وجود دارد, از شخصی که می خواهید محتوای وی را به اشتراک بگذارد باید اجازه کسب کنید.

این کار با اظهار نظر در مورد تصویر و درخواست, یا با ارسال پیام مستقیم اینستاگرام برای آنها امکان پذیر است.

با در نظر گرفتن همه این موارد با هم ، می توانیم این ایده های بازاریابی (اشتراک عکس و فیلم) را با اپلیکیشن های غیر بومی ارسال مجدد شروع کنیم.

مراحل ارسال مجدد در اینستاگرام

  • اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید
  • پستی را که قصد ارسال آنرا دارید را انتخاب کنید
  • مشاهده کامل پست را بررسی کنید ( عکس و ویدئو )
  • در گوشه سمت راست بالای صفحه بر روی آیکون سه نقطه بزنید
  • سپس بر روی Copy Share URL بزنید
  • پس از آن ارسال مجدد برای اینستاگرام را باز کنید
  • بر روی فلشی که در گوشه سمت راست پست قرار دارد بزنید
  • بر روی دکمه Repost بزنید
  • آپشن Copy to Instagram را انتخاب کنید
  • کپشن پست را ادیت کنید و ارسال مجدد را به اشتراک بگذارید

2. نحوه ذخیره عکس ها در اینستاگرام توسط اسکرین شات

اگر تمایل دارید عکس های اینستاگرام را برای ارسال مجدد اینستاگرام ذخیره کنید بهتر است هر اپلیکیشن غیر بومیی را کنار بگذارید و برای اشتراک گذاری مطالب در فید اینستاگرام خود از صفحه عکس بگیرید.

  • عکسی را که قصد ارسال مجدد آنرا دارید را انتخاب کنید
  • در گوشی خود اسکرین شات بگیرید
  • عکس را کراپ کنید
  • پست اینستاگرام جدید را با عکس جدیدی ایجاد کنید

اگر قرار است این روش را در ارسال مجدد در اینستاگرام دنبال کنید ، به وضوح پست به اشتراک گذاشته شده فکر کنید, زیرا برش عکس منجر به تصویر بی کیفیت می شود.

نحوه ارسال مجدد پست در اینستاگرام

نحوه ارسال مجدد پست در فیسبوک

در مورد نحوه ارسال مجدد پست در اینستاگرام, توئیتر و فیسبوک باید بگوییم که ارسال مجدد مطالب یکدیگر در فیس بوک نیز بسیار رایج است, و خبر خوب این است که روند اشتراک مطالب در فیس بوک بسیار آسان تر از اینستاگرام و سایر موارد است, اگر دوست دارید پستی را در فیس بوک با دوستان یا فالوورهای خود به اشتراک بگذارید ، بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن کپی و جایگذاری است.

روش رسمی و حیاتی دیگر برای ارسال مجدد پست اصلی در فیس بوک استفاده از ویژگی اشتراک گذاری است که در پایین عکس موجود است. اگرچه پست شما در دیوار فیسبوک نمایش داده خواهد شد, اما پوستر اصلی اعتبار خواهد گرفت.

نحوه ارسال مجدد پست در اینستاگرام

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که بازاریابی شغل شما نیاز به ویژگی های ارسال مجدد دارد, به این علت که می توانید از طریق inbox خود تمامی ارسال های مجدد را در فیسبوک و توئیتر انجام دهید و این نتنها انجام این عمل را از مکانی آسان می کند, بلکه به شما این امکان را می دهد تا پست های خود را در فیسبوک و توئیتر از طریق بسترهای اجتماعی دیگر همانند LinkedIn, اینستاگرام و سایر بستر های دیگر بازنشر دهید.

همچنین جالب است بدانید که امکان انتخاب چندین حساب شبکه های اجتماعی برای ارسال مجدد عکس یا فیلم خاصی روی آنها وجود دارد.

آیا می توانید از کامپیوتر به اینستاگرام پستی را ارسال کنید؟

در مورد نحوه ارسال مجدد پست در اینستاگرام, توئیتر و فیسبوک باید بگوییم کهحتماً بارها بوده است که خواسته اید پست های اینستاگرامی خود را از طریق کامپیوتر به اشتراک بگذارید. خوشبختانه روش های زیادی وجود دارد که می توانید آگاهی از برند خود را در هر بستر رسانه اجتماعی ، به ویژه اینستاگرام ارتقا دهید. اکنون روشهای معمول به علاوه روش جدید ارسال از طریق کامپوتر را برای کسانی که دنبال می کنند و می خواهند مجدداً در بسیاری از حساب های رسانه های اجتماعی با یک مرور کلی و مدیریت بر روی آنها ذکر کنند.

5 روش برای ارسال پستی از کامپیوتر به اینستاگرام

  1. Instagram desktop
  2. Instagram app
  3. Bluestacks
  4. Facebook creator studio
  5. User-Agent on Safa

موارد ذکر شده در بالا برای ارسال محتوا در داخل کامپیوتر مفید است ، اما کافی نیست. چه می شود اگر می توانید گزینه ای برای جستجوی یک موضوع خاص مانند شبکه های اجتماعی در یک سیستم عامل داشته باشید. و با یک لیست طولانی از محتوای رسانه های اجتماعی به شما خدمت کنیم و برای به اشتراک گذاشتن محتوای مورد نظر در حساب های تجاری Instagram ، Twitter و Facebook انتخاب کنید.

ارسال مجدد در اینستاگرام, فیسبوک و توئیتر

در مورد نحوه ارسال مجدد پست در اینستاگرام, توئیتر و فیسبوک باید بگوییم که اول از همه, شما باید برای دسترسی به این ویژگی بازپخش در یک ابزار نظارت بر شبکه های اجتماعی ثبت نام کنید. نگران نباشید Inosocial هفت روز دوره آزمایشی رایگان دارد تا بتواند هرچه بهتر این ویژگی را تجربه کند.

  1. به monitor tab بروید و بر روی آپشن search کلیک کنید
  2. کلمه کلیدی را همانند social media در نوار جستجو تایپ کنید
  3. بر روی آپشن Repost در هر پستی که قصد ارسال مجدد آنرا دارید کلیک کنید
  4. هر حساب رسانه اجتماعیی را در بخش select service اضافه کنید
  5. هم اکنون, بر روی Send Now بمنظور تکمیل عملیات ارسال مجدد در هر پلتفرم اجتماعی کلیک کنید.

نکته: شما می توانید پست های توییتر و فیس بوک را برای هر کلمه کلیدی جستجو کنید و محتوا را در هر رسانه اجتماعی از اینستاگرام به رسانه ​​و WordPress به اشتراک بگذارید.

خلاصه مطلب

ارسال مجدد یکی از پرطرفدارترین ایده ها است که با یک شغل بازاریابی ترکیب شده تا شما را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهد, به عنوان یک بازاریاب Instagram یا مدیر رسانه های اجتماعی گزینه خوبی برای استفاده از آن در کنار ابزار نظارت برای تکمیل ماموریت بازاریابی کسب و کار شما است. وقتی تجربه رایگان است ، چرا دوباره آزمایش نمی کنید! آنرا تجربه کنید, من مطمئن هستم که از این بیشتر بهره خواهید برد.

منبع: INOSOCIAL.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید