نحوه ادغام مخاطبین تکراری در اندروید

نحوه ادغام مخاطبین تکراری در اندروید

نحوه ادغام مخاطبین تکراری در اندروید . پاک کردن لیست مخاطبین خود در اندروید آسان است. برنامه Google Contacts به شما امکان می‌دهد به سرعت هر گونه تکراری را ترکیب کنید.

نحوه ادغام مخاطبین تکراری در اندروید

نحوه ادغام مخاطبین تکراری در اندروید

تماس های تکراری نامطلوب هستند و برخورد با آنها می تواند یک تجربه ناخوشایند باشد. با این حال، اگر یک گوشی اندرویدی جدید خریداری کرده اید، ممکن است به دلیل فرآیند انتقال یا ایجاد دوبار ورودی، تعدادی از ورودی های تماس تکراری در دفترچه تلفن خود جمع آوری کرده باشید.

خوشبختانه گوگل راه حلی برای این موضوع ارائه می دهد. برنامه مخاطبین آن دارای ویژگی Merge & Fix است که شناسایی و تعمیر مخاطبین تکراری در اندروید را بسیار آسان می کند.

همانطور که دستورالعمل‌های ادغام مخاطبین تکراری در اندروید را با استفاده از برنامه Contacts فهرست می‌کنیم، مراحل زیر را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید : افزایش سرعت اینترنت در گوشی

 Google Contacts را دانلود کنید

در مرحله اول از ادغام مخاطبین تکراری در اندروید باید Google Contacts را دانلود کنید .برای استفاده از ویژگی Merge & Fix، به برنامه Google Contacts در گوشی خود نیاز دارید. اگر از یکی از گوشی های Google Pixel استفاده می‌کنید، از قبل در این قسمت تحت پوشش قرار گرفته‌اید، زیرا این برنامه از قبل روی تلفن شما نصب شده است.

با این حال، اگر از برندهای دیگر گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، ممکن است برنامه دیگری برای مدیریت مخاطبین ارائه دهند. در حالی که برخی از این برنامه‌ ها ممکن است ویژگی مشابهی را برای ساده‌ سازی رفع مخاطبین تکراری ارائه دهند، اگر یکی از دستگاه‌ های شما دارای چنین ویژگی نیست، باید Google Contacts را در گوشی خود از Play Store دانلود کنید.

لینک دانلود: Contacts

رفع ادغام مخاطبین تکراری در اندروید با استفاده از برنامه مخاطبین

هنگامی که برنامه مخاطبین را روی گوشی خود نصب کردید، در اینجا نحوه استفاده از آن برای رفع و ادغام مخاطبین تکراری در اندروید در دفترچه تلفن خود آورده شده است:

  1. برنامه مخاطبین را راه اندازی کنید و مطمئن شوید که به حساب Google صحیح وارد شده اید. شما می توانید این را با نگاه کردن به نماد نمایه در نوار جستجو در بالا بررسی کنید. اگر چند اکانت دارید، روی آن ضربه بزنید تا حساب ها عوض شوند.
  2. روی تب Fix and management در پایین صفحه ضربه بزنید.
  3. در صفحه رفع و مدیریت، Merge & fix را انتخاب کنید.
  4. اگر دفترچه تلفن شما ورودی‌های تکراری دارد، Merge & fix آنها را پیدا می‌کند و مواردی را که می‌توان در زیر کارت ادغام تکراری ادغام کرد، برجسته می‌کند. در غیر این صورت، به شما خواهد گفت که هیچ کدام وجود ندارد.
  5. برای مشاهده همه پیشنهادات، روی Merge Duplicates ضربه بزنید.
  6. برای پذیرش پیشنهاد، روی Merge ضربه بزنید. اگر چندین پیشنهاد وجود دارد، می‌توانید آنها را مرور کنید و به جای آن روی Merge All ضربه بزنید.
  7. یا اگر پیشنهادی را نادرست یافتید، روی رد کردن آن ضربه بزنید تا نادیده گرفته شود.

نحوه ادغام مخاطبین تکراری در اندروید

چند ثانیه صبر کنید، مخاطبین تمام ورودی های تکراری دفترچه تلفن شما را با هم ادغام می کند. برای مشاهده لیست مخاطبین به روز شده، به برگه مخاطبین بازگردید.

نحوه رفع و ادغام مخاطبین تکراری در اندروید به صورت دستی

اگرچه ویژگی Merge & Fix Google در برنامه Contacts به خوبی کار می‌کند و می‌تواند پیشنهادات دقیقی را نشان دهد، اما اگر قبلاً آنها را شناسایی کرده‌اید، می‌توانید به صورت دستی ورودی‌ های تکراری را در فهرست مخاطبین خود انتخاب و ادغام کنید. این زمانی مفید است که چندین مخاطب نیمه کامل داشته باشید، مانند جزئیات کار یک شخص در یکی و جزئیات شخصی او در دیگری.

در اینجا نحوه رفع و ادغام مخاطبین تکراری در اندروید به صورت دستی آمده است:

  1. مخاطبین را باز کنید. روی نماد بیضی عمودی در نوار جستجو ضربه بزنید و از گزینه های منو انتخاب را انتخاب کنید.
  2. در لیست مخاطبین خود پیمایش کنید و روی مخاطبینی که می خواهید ادغام شوند ضربه بزنید.
  3. پس از انتخاب، دوباره روی نماد بیضی ضربه بزنید و Merge را انتخاب کنید تا مخاطبین انتخاب شده در یک مخاطب ادغام شوند.

نحوه ادغام مخاطبین تکراری در اندروید

لیست تماس خود را مرتب کنید

همانطور که در بالا مشاهده کردید، ویژگی Merge & Fix در Google Contacts، شلوغ کردن لیست مخاطبین شما را در اندروید بسیار آسان می کند. استفاده از آن آسان است و نیازی به شناسایی و ادغام مخاطبین تکراری در لیست مخاطبین به صورت دستی را از بین می برد.

توصیه می کنیم هر چند وقت یکبار از Merge & Fix استفاده کنید تا از ورود اضافی به دفترچه تلفن خود جلوگیری کنید. در صورت تمایل، حتی می توانید از طریق وب سایت Google Contacts، مخاطبین تکراری را در لیست مخاطبین خود شناسایی و رفع کنید.

علاوه بر این، چند روش دیگر نیز وجود دارد که می‌توانید برای پاک کردن فهرست مخاطبین گوگل خود از آنها پیروی کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید