نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام ( راهنمای 2021 )

نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام

آموزش نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام. چگونه شخصی را در اینستاگرام آنفالو کنیم, چه تعداد می توانیم آنفالو کنیم و چگونه شخصی را که ما را فالو نمی کند در اینستاگرام آنفالو کنیم.

نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام

نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام ( راهنمای 2021 )

نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام ( راهنمای 2021 )

در مورد نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام باید بگوییم که اینستاگرام با تلی از سوالات مواجه است چه از سوالات معمولی مانند نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام گرفته تا سوالات حرفه ای مانند کسب درآمد از اینستاگرام. احتمالا بیشتر کاربران اینستاگرام بدنبال پاسخی برای چنین سوالات ساده ای هستند به این علت که در این پلتفرم آماتور هستند. صادقانه بگوییم, مردم مشتاق به شنیدن شایعات هستند, بخصوص در شبکه های اجتماعی که بیشتر هم در مورد اپلیکیشن های محبوبی همانند اینستاگرام صدق می کند. چه کسی مرا در اینستاگرام آنفالو کرد و علت آن چیست را در این مقاله که در مورد مسئله آنفالو کردن است می خوانید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد سرویس های رشد اینستاگرام, اینستاگرام من چند ساله است و نحوه ارسال مجدد یک پست در اینستاگرام را مشاهده کنید.

نحوه آنفالو کردن در اینستاگرام

بیایید با مسئله فالو و آنفالو کردن در این زمینه صحبت کنیم به این علت که این یک آیتم پرطرفدار در اینستاگرام است. این روزها, نتنها بازاریاب ها با در اختیار داشتن حسابی تجاری این استراتژی بازاریابی را  برای بدست آوردن فالوور بیشتر دنبال می کنند, بلکه بسیاری از اینستاگرامرها با داشتن حسابی پرایوت نیز بمنظور تاثیر بیشتر و داشتن محبوبیت بیشتر بر روی فالوورهای خود از این مزیت بهره می برند. اما نکته قابل توجه این است که انجام این کار منجر به کم شدن فالوورهای آنها می شود و در اینجا موضوعی همانند نحوه آنفالو کردن در اینستاگرام به ذهن بسیاری دیگر از کاربران متعاقبا خطور خواهد کرد. بدون شک همانطور که آنفالو کردن در اینستاگرام  کاری رایج و ساده است, و با در نظر گرفتن اینکه بسیاری از کاربران می دانند که چگونه این کار را انجام دهند, مهم است که مراحل آن را توضیح دهیم.

به دو روش می توان شخصی را در اینستاگرام آنفالو کرد:

از طریق تب های زیر:
  • وارد حساب اینستاگرام خود شوید
  • به تب Following بروید
  • کاربری را که قصد آنفالو کردن او را دارید جستجو کنید
  • بر روی دکمه following بزنید

نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام

( برای حساب پرایوت ) باکسی نمایان می شود, روی دکمه unfollow بزنید

  • ( برای حساب عمومی ) این دکمه به follow تغییر پیدا می کند

نحوه آنفال کردن شخصی در اینستاگرام

از پروفایل اینستاگرام

  • به پروفایل شخصی که قصد آنفالو کردن او را دارید بروید
  • بر روی دکمه Following بزنید
  • هم اکنون آپشن unfollow را انتخاب کنید

نحوه آنفال کردن شخصی در اینستاگرام

توجه داشته باشید که در این مورد؛ شخصی که آنفالو شده است پیامی را دریافت نمی کند.

نحوه آنفالو کردن در اینستاگرام بدون اینکه آنفالو شوید

در مورد نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام باید بگوییم که واقعیت این است که چیزی بعنوان راه  اندازی رایگان در اینستاگرام برای اینکه بدانید که چگونه شخصی را در اینستاگرام بدون اینکه خودتان آنفالو شوید آنفالو کنید وجود ندارد. چه راه حلی به این منظور وجود دارد که سریعا پس از اینکه آنها را آنفالو کردید خودتان توسط آنها آنفالو نشوید؟

استراتژی مهمی باید در پشت این قضیه باشد که وایرال نشود. بیایید این مسئله را روشن کنیم که اگر شما آنها را در یک چشم بهم زدن آنفالو کردید, برای رسیدن به استرلتژی آنفالو کردن راه اشتباهی را رفتید. باید در روزها و زمان های متفاوتی آنفالو کنید تا اینکه آنفالو کردن شما پس از یک هفته بنظر منطقی بیاید. بعلاوه, فراموش نکنید که در ابتدا آن اشخاصی را که زودتر فالو کرده اید را آنفالو کنید و سپس به سراغ بقیه بروید.

چگونه ببینیم چه شخصی ما را در اینستاگرام آنفالو کرده است

در مورد نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام باید بگوییم که هر زمان که کاربران با کاهش فالوورها مواجه شوند, کنجکاو می شوند که بدانند چه کسی آنها را در اینستاگرام آنفالو کرده است. همانطور که قبلا هم گفتم, تا زمانیکه در تب فالوورها به دنبال نام کاربری خاصی بمنظور اینکه بدانید که چه کسی شما را فالو کرده است نباشید, متوجه نخواهید شد که چه کسی شما را آنفالو کرده است.

چه تعدادی از افراد را می توانید در اینستاگرام فالو و آنفالو کنید

در مورد نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام باید بگوییم که اینستاگرام بستری ایمن را با محدودیت های خودش ایجاد می کند. بطور کلی, هیچ راهی برای آنفالو کردن بصورت یکجا وجود ندارد. باید آن را بطور دستی انجام دهید, و همچنین خوب است که بدانید که تفاوتی مابین یک حساب اینستاگرام تازه ایجاد شده و حساب اینستاگرامی است که خیلی وقت پیش ایجاد شده است.

بر اساس تجربه ما با حساب های جدید اینستاگرام و با بررسی هایی که انجام داده ایم, زمانی که حسابی تازه شروع به کار کرده است, محدودیت آنفالو کردن آن از 20 تا 50 فالو و آنفالو در روز شروع می شود و سپس کم کم به 100 تا 500 فالو و آنفالو در روز تغییر پیدا می کند.

نحوه آنفالو کردن اشخاصی که شما را در اینستاگرام فالوو نمی کنند

در مورد نحوه آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام باید بگوییم که اپلیکیشن های آنفالو, بعنوان اپلیکیشن های غیر بومی در Google Play به حساب می آیند و بیشتر توسط کاربران اینستاگرام مورد توجه قرار می گیرند به این علت که به کنجکاوی آنها در مورد اینکه چه کسی مرا در اینستاگرام آنفالو کرده است پاسخ می دهند. بمنظور استفاده از این اپلیکیشن, در ابتدا احتیاج به این دارید تا از طریق این اپلیکیشن وارد اینستاگرام شوید. اما جالب است که بدانید که اینستاگرام این اپلیکیشن های آنفالوور غیر بومی را پیشنهاد نمی دهد به این علت که این اپلیکیشن ها مممکن است که حریم خصوصی شما را مورد تهدید قرار دهند. بنابراین مهم است که بدانید که این اپلیکیشن های آنفالو به شما این آگاهی را می دهند که چه آنفالوورهای اینستاگرامی  در حال آنفالو کردن شما هستند, و سپس می توانید فعالیت های اینستاگرامی خود را تجزیه و تحلیل کنید و استراتژی بازاریابی اینستاگرامی خود را بمنظور گرفتن بهترین نتیجه برای جذب فالوورهای بیشتر تغییر دهید.

نحوه مجبور کردن شخصی بمنظور آنفالو کردن شما

می دانم که همگی شما دلیلی برای آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام دارید. هم اکنون به نکات منفی که ممکن است سهوا آنها را انجام دهید و منجر به آنفالو کردن شوید توجه کنید:

  • ارسال پست های زیاد در اینستاگرام بدون هدفی خاص
  • نداشتن یک هویت مشهور
  • فالو نکردن آلگوریتم اینستاگرام
  • تقاضای فالو بک می دهید
  • به مشتریان خود را بعنوان پیشخدمت خدمت نمی کنید
  • عدم ارائه خدمات موثر مشتری, مانند اعتماد به نظرات, استفاده از ابزارهای بازاریابی کارآمد اینستاگرام
  • به اشتراک گذاری محتواهای غیر اخلاقی

خلاصه مطلب اینکه, آنفالوورهای اینستاگرام در هر ثانیه در حال افزایش هستند به این علت که با محتوایی که شما ایجاد می کند کنار نمی آیند, پس سعی کنید محتوایی که ایجاد می کنید ویژگی عالیی داشته باشد و چیز دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که که بازار در حال کار است و در اینجا این موفقیت شماست که استراتژی هایی را گرد آوری کنید و آنها را بکار برید و فالوورها را طوری علاقمند کنید که تبدیل به آنفالوور نشوند.

منبع: INOSOCIAL.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید