مقایسه گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 پرو و شیائومی پوکو F3

در این مقاله قصد داریم تا مقایسه گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 پرو و شیائومی پوکو F3 را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های هر کدام از این گوشی ها را بازگو کنیم.

مقایسه گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 پرو و شیائومی پوکو F3

هر دو گوشی هوشمند از تولیدات شیائومی هستند. با این وجود, کدام گوشی دوربین بهتری در اختیار دارد؟ کدامیک از این گوشی ها برای بازی و انجام چندکار بصورت همزمان مناسب تر است؟ این مقاله راهنمای خوبی برای کمک به شما بمنظور تصمیم گیری برای خرید گوشی مناسب است. در زیر ویژگی های کلیدی هر کدام از این گوشی ها را مشاهده می کنید:

ویژگی های کلیدی گوشی شیائومی پوکو F3

  • صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED و FHD+
  • رم 6/8 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی
  • دوربین عقب 48+8+5 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی
  • اسنپ دراگون 870 5G
  • باتری 4520 میلی آمپری

ویژگی های کلیدی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

  • صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED و FHD+
  • رم 6/8 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایتی
  • دوربین عقب 108+8+5+2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
  • اسنپ دراگون 732G
  • باتری 5020 میلی آمپری(33 وات)

قیمت

در مقایسه گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 پرو و شیائومی پوکو F3 اگر بخواهیم با مقایسه قیمت این دوگوشی شروع کنیم, متوجه خواهیم شد که گوشی ردمی نوت 10 پرو ارزانتر است. نسخه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی, 299 دلار قیمت دارد. و اگر قصد دارید که نسخه بالاتر آن که رم 8 گیگابایتی و و حافظه داخلی 256 گیگابایتی دارد را خریداری کنید باید کمی بیشتر پرداخت کنید.

در سوی دیگر گوشی پوکو F3 قیمت بیشتری دارد. نسخه آن با رم 6 گیگبایتی و حافظه داخلی 128 گیگبایتی 350 دلار قیمت دارد. همچنین نسخه بالاتر آن که رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی دارد قیمتی کمی بیشتر دارد.

بطور کلی, ردمی نوت 10 پرو قیمت ارزانتری دارد. اما آیا به همان اندازه بهترین ویژگی ها را نیز ارائه می دهد؟ بیایید پاسخ این سوال را در ادامه این مقاله پیدا کنیم.

دوربین

در مقایسه دوربین گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 پرو و شیائومی پوکو F3 اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم باید بگوییم که دوربین, نقطه قوت گوشی پوکو F3 نیست. این گوشی دوربین اولیه 48 مگاپیکسلی بعلاوه لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی را در اختیار دارد.

مقایسه دوربین 48 مگاپیکسلی شیائومی پوکو F3 و دوربین 108 مگاپیکسلی ردمی نوت 10 پرو همانند مقایسه نبرد شیر و یک گوزن است.  این یک نبرد آسان و راحت است چون همه ما می دانیم که شیر قطعا برنده خواهد شد.

مشابها, ردمی نوت 10 پرو سیستم دوربین خارق العاده ای دارد. این گوشی دوربین 108 مگاپیکسل+8 مگاپیکسل+5 مگاپیکسل+2 مگاپیکسل و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسل در اختیار دارد. سنسور وسیع ردمی نوت 10 پرو, چه در روز و چه در نور کم عکس های خوبی می گیرد.

خط آخر این پاراگراف در اینجا نشان می دهد که ردمی نوت 10 پرو در بخش ذوربین عملکرد بهتری دارد.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو و پوکو F3

 

صفحه نمایش

در مقایسه صفحه نمایش گوشی های شیائومی ردمی نوت 10 پرو و شیائومی پوکو F3 باید به این نکته اشاره کنیم که این دو گوشی صفحه نمایش یکسانی را در اختیار دارند. هر دو گوشی صفحه نمایش بزرگ و وضوح تصویر یکسانی دارند. هر دو گوشی صفحه نمایش های 6.7 اینچی Super AMOLED و FHD+ و صفحه لمسی با رفرش ریت 120 هرتز را در اختیار دارند.  هر دو گوشی صفحه نمایش شفاف و واضحی دارند.

چیپست/ پردازشگر/ گیمینگ/ 5G

در مقایسه به موضوع اشاره می کنیم که گوشی پوکو F3 دارای ویژگی 5G است. همچنین عملکرد بهتری را نسبت به گوشی دیگر دارد. این گوشی با پردازشگر پرچمدار اسنپ دراگون 870 5G که تنها یک اینچ پشت سر اسنپ دراگون 888 است تامین می شود. با این تراشه در پوکو F3, این گوشی هوشمند می تواند تا سه یا چهار سال آینده اهمیت خود را حفظ کند. بله, این خوب است.

با این وجود, ردمی نوت 10 پرو با تراشه میان رده اسنپ دراگون 732G تامین می شود. بهر حال این تراشه بدی نیست, اما در مقایسه با اسنپ دراگون 870 عملکرد خوبی ندارد.

نرم افزار

گوشی های شیائومی پوکو F3 و ردمی نوت 10 پرو هر دو از اندروید 11 آماده به کار استفاده می کنند. و این اطمینان وجود دارد که این دو گوشی تا چند سال آینده آپدیت های اصلی نرم افزار را در دستور کار خود خواهند داشت.

باتری

در مقایسه باتری این دو گوشی متوجه این خواهیم شد که ردمی نوت 10 پرو باتری قویی در اختیار دارد. گوشی پوکو F3 باتری 4500 میلی آمپری با شارژ سریع 33 وات در اختیار دارد. و این در حالی است که گوشی ردمی نوت 10 پرو دارای باتری 5020 با شارز سریع 33 وات است. بر اساس تجربه کاربران, باتری ردمی نوت 10 پرو عمر بیشتری دارد.

نتیجه گیری

مقایسه دو گوشی ردمی نوت 10 پرو و پوکو F3  کمی پیچیده است. به این دلیل که هر دو گوشی هوشند مکمل همدیگر هستند. اگر خواهان گوشی با دوربین عالی هستید ردمی نوت 10 پرو را خریداری کنید.

اما اگر بدنبال گوشی با پرفورمنس خوب هستید, گوشی پوک F3 گوشی بهتری برای خرید است. اگر بخواهم به این دو گوشی از 100 درصد امتیاز بدهم, به گوشی شیائومی پوکو F3  امتیاز 50 درصد را می دهم. و این در حالی است که به گوشی ردمی نوت 10 پرو نیز امتیاز 50 درصد را می دهم.

منبع: TECHARENA24.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید