مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی S21 و S21 Plus و S21 Ultra

مقایسه گلکسی S21 و S21 ultra

در این مقاله قصد داریم تا مقایسه گوشی های پرچمدار سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 Plus و گلکسی S21 Ultra را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های هر کدام از آنها را به معرض نمایش بگذاریم.

جدیدترین گوشی های پرچمدار سامسونگ شامل گلکسی S21 و S21 Plus و S21 Ultra می شوند. ( قصد داریم تا در وبسایت CNET  مقایسه گلکسی S21 و گلکسی S21 Ultra را مورد بررسی قرار دهیم.) همانطور که از نام های آنها مشخص است, هر مدل آپگریدی را نسبت به مدل قبلی ارائه می دهد ( و کمی گرانتر هستند) که این آپگرید باعث شده تا هر آنچه ویژگی که یک کاربر اندروید به آن نیاز دارد را در این گوشی ها یافت کند.  اما چگونه تصمیم می گیرید که چه گوشی را خریداری کنید؟ خب, بسته به مقدار پولی که دارید می توانید تصمیم بگیرید که چه گوشی را خریداری کنید, اما قیمت تمام آن چیزی نیست که به شما بگوید که چه گوشی را خریداری کنید و بسته به نیاز شما, یک گوشی گرانتر ممکن است که ارزش بیشتری داشته باشد.

مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 Plus و گلکسی S21 Ultra

مقایسه گلکسی S21 و S21 ultra

مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 Plus و گلکسی S21 Ultra

در مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 Plus و گلکسی S21 اولترا به این نکته باید توجه کنیم که مهمترین تفاوت مابین گوشی های گلکسی S21 در کنار قیمت آنها, اندازه صفحه نمایش, ظرفیت باتری و قابلیت های دوربین است. هر چه مدل گوشی بالاتر باشد, اندازه آن نیز بزرگ تر است. اگر شخصی هستید با دست های کوچک, ممکن است که از گلکسی S21 Ultra خوشتان نیاید. اما اگر شخصی هستید که علاقه زیادی به دیدن فیلم دارد, پس هر چه گوشی بزرگتر باشد برای شما بهتر است.

  • گلکسی S21: اندازه: 6.2 اینچ
  • گلکسی S21 Plus : اندازه: 6.7 اینچ
  • گلکسی S21 Ultra: اندازه: 6.8 اینچ

 

 باتری

در مقایسه باطری گوشی های سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 Plus و گلکسی S21 Ultra باید به این نکته اشاره کنیم که هرچقدر که مدل گوشی بالاتر باشد, ظرفیت و گنجایش گوشی نیز بالاتر است, پس بنابراین با سری گوشی های گلکسی S21 مشکل باتری را در طول روز نخواهید داشت. بزودی تست باتری های گوشی گلکسی S21  را انجام می دهیم و عمر آنها را به شما اعلام خواهیم کرد.

  • گلکسی S21: ظرفیت باتری: 4000 میلی آمپر
  • گلکسی S21 Plus: ظرفیت باتری: 4800 میلی آمپر
  • گلکسی S21 Ultra: ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر

دوربین

در مقایسه دوربین های گوشی های سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 Plus و گلکسی S21 Ultra این مسئله را مورد بررسی قرار می دهیم که اشخاصی که علاقمند به دوربین گوشی هستند ممکن است که بخواهند گوشی گلکسی S21 Ultra را ارتقاء دهند. تنها با نگاه کردن به این سه گوشی متوجه خواهید شد که گوشی گلکسی S21 Ultra ترفند های اضافه ای را در آستین خود دارد, با این مدرک که این گوشی ماژول چهارگانه دوربین فوق العاده بزرگی را در اختیار دارد که همچنین فلش را نیز در خود جای می دهد. گوشی گلکسی S21 دارای Space Zoom, یک دوربین تله فوتوی اضافی و یک لنز زاویه فوق العاده وسیع 108 مگاپیکسلی را در اختیار دارد_ تاکنون بسیار تحت تاثیر زوم S21 Ultra قرار گرفته ایم.

مقایسه گلکسی S21 و S21 ultra

 

سایر ویژگی ها

در مقایسه  گوشی های سامسونگ گلکسی S21 و گلکسی S21 Plus و گلکسی S21 Ultra چیز دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که اگر علاقمند به گوشی صورتی هستید, باید گوشی گلکسی S21 را انتخاب کنید. آیا علاقمند به این هستید که گوشی شما از قلم S پشتیبانی کند؟ تنها S21 Ultra این ویژگی را دارد. آیا علاقمند به این هستید که ظرفیت حافظه گوشی شما بیش از 256 گیگابایت باشد؟ تنها گوشی Ultra است که تا 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد ( که این مدل رم بیشتری را نیز به شما ارائه می دهد ) و هیچکدام از گوشی های گلکسی S21 حافظه قابل ارتقاء را ندارند. هر دو گوشی S21 Plus و Ultra از محافظ صفحه Gorrila Glass Victus برخوردارند که دوام بیشتری را به صفحه نمایش می دهد و این در حالی است که گوشی گلکسی S21 از این ویژگی برخوردار نیست.

منبع: CNET.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید