معرفی اپلیکیشن های جی پی اس پیدا کردن افراد با لینک دانلود مستقیم

اپلیکیشن های جی پی اس

معرفی اپلیکیشن های جی پی اس پیدا کردن افراد با لینک دانلود مستقیم. اپلیکیشن هایی همچون Glymps, Google Maps, Family Locator, Geo Tracker، دانلود برای اندروید و آیفون iOS.

معرفی اپلیکیشن های جی پی اس پیدا کردن افراد با لینک دانلود مستقیم

اپلیکیشن های جی پی اس

به دنبال اپلیکیشنی برای ردیابی دوستان یا خانواده هستید؟ اپلیکیشن های جی پی اس زیر را بررسی کنید تا از نزدیکان خود مطلع شوید.

آیا می خواهید اپلیکیشنی برای ردیابی موقعیت دوستان و خانواده روی نقشه وجود داشته باشد؟ مسلماً کمی مرموزانه به نظر می رسد، اما این روزها اکثر مردم به طور مداوم لوکیشن خود را در رسانه های اجتماعی پخش می کنند. مطمئناً یک اپلیکیشن دیگر که حریم خصوصی را از بین می برد، ضرری نخواهد داشت.

اگر می‌ خواهید بهترین اپلیکیشن های جی پی اس، اپلیکیشن های ردیابی جی پی اس و راه‌ های یافتن لوکیشن دوستان را داشته باشید، به خواندن ادامه دهید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین اسکرین رکوردرهای لپ تاپ 2021 و آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن را مشاهده کنید.

1. Glympse

اپلیکیشن های جی پی اس

با گذشت زمان، Glympse به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های جی پی اس در Play Store تبدیل شده است. فرض اصلی برنامه این است که بتواند به سرعت و به راحتی مکان جی پی اس خود را با دوستان، خانواده و همکاران به اشتراک بگذارد.

یکی از بهترین ویژگی های این ردیاب گوشی این است که گیرندگان نیازی به ثبت نام برای دیدن مکان شما روی نقشه ندارند—آنها فقط به اتصال وب نیاز دارند. این موضوع Glympse را از سایر برنامه‌ های اشتراک‌ گذاری لوکیشن مانند WhatsApp و Google Maps متفاوت می‌کند.

Glympse همچنین دارای یک ویژگی ایمنی مهم است – همه اپلیکیشن های Glympse به طور خودکار پس از یک دوره زمانی مشخص منقضی می شوند. بنابراین هیچ خطری وجود ندارد که فراموش کنید اشتراک گذاری لوکیشن را خاموش کنید و به طور تصادفی مکان خود را برای ساعت ها پخش کنید.

لینک دانلود مستقیم: Glympse

2. Family Locator

اپلیکیشن های جی پی اس

اپلیکیشن Family Locator بهترین اپلیکیشن جی پی اس در این لیست برای کسانی است که می خواهند همیشه از لوکیشن فرزندانشان مطلع شوند. می‌ توانید از آن برای مشاهده لوکیشن هم‌ زمان افراد خانواده‌ تان که از این برنامه استفاده می‌کنند استفاده کنید. همچنین یک سرویس پیام رسانی داخلی برای تماس با سایر کاربران وجود دارد.

مهمتر از منظر ایمنی کودک، Family Locator یک دکمه SOS برای والدین دارد. هنگامی که فشار داده می شود، بلافاصله لوکیشن بچه های آنها را روی نقشه نشان داده می شود. این اپلیکیشن جی پی اس در سفرهای خانوادگی در مکان‌ های عمومی بزرگ، جایی که بچه‌ ها به تنهایی مستعد پرسه زدن هستند، مفید است.

والدین همچنین می‌توانند اعلان‌ هایی را تنظیم کنند تا زمانی که فرزندشان به مقصدی خاص (مانند مدرسه یا خانه دوست) می‌ رسد، هشدار دریافت کنند. و این برنامه از ایجاد مناطق امن/ناامن پشتیبانی می کند. و اگر کودکی از یک مرز عبور کند، والدین هشدار دریافت می کنند.

برخلاف Glympse، دیگران باید Family Locator را نصب کنند تا شما لوکیشن آنها را ببینید.

لینک دانلود مستقیم:  Family Locator

3. A-GPS Tracker

اپلیکیشن های جی پی اس

اگرچه کاربرد اصلی بسیاری از اپلیکیشن های جی پی اس در این دسته، مراقبت از فرزندان شما است، اما برای هر کسی که زمان زیادی را در مکان های دور افتاده سپری می‌کند نیز مفید است. به طور خاص، ما در مورد کوهنوردان و کوه پیماها صحبت می‌کنیم.

پیاده روی در مناطق ناآشنا می تواند یک خطر واقعی برای ایمنی شما باشد. اگر هوا به طور ناگهانی تغییر کند، گم شدن آسان است. به این ترتیب، ممکن است منطقی باشد که اپلیکیشن جی پی اس A-GPS Tracker را قبل از حرکت روی دستگاه خود نصب کنید.

توسعه دهندگان, نقشه را با در نظر گرفتن کوهنوردان ایجاد کردند. همه نقشه ها دارای اندازه گیری ارتفاع هستند و مختصات طول و عرض جغرافیایی برای لوکیشن شما در هر دو درجه و UTM-WSG84 ارائه شده است. همچنین می‌توانید مسیرهای کاربران دیگر را بارگیری کنید و در صورت دور شدن بیش از حد از جایی که قرار است باشید، هشدار صوتی دریافت کنید.

لینک دانلود مستقیم: A-GPS Tracker

4. Geo Tracker

اپلیکیشن های جی پی اس

اپلیکیشن Geo Tracker یکی دیگر از اپلیکیشن های جی پی اس است که ارزش بررسی دارد. مانند A-GPS Tracker، عمدتاً برای افرادی که زمان خود را در بیابان می گذرانند، مورد توجه قرار می گیرد، اما در هر محیطی کار می کند.

این اپلیکیشن جی پی اس, مکان شما را بر روی نقشه ترسیم می کند، اما همچنین مجموعه ای از اطلاعات اضافی مانند سرعت، ارتفاع، فاصله عمودی (برای صعود و فرود) و شیب شیب را در اختیار شما قرار می دهد. همه مسیرها در قالب GPX و KML ذخیره می شوند، به این معنی که می توانید آنها را در اپلیکیشن هایی مانند Google Earth و Ozi Explorer وارد کنید.

ویژگی های دیگر این اپلیکیشن جی پی اس شامل پشتیبانی از نقشه های Yandex (در صورتی که در کشوری هستید که نقشه های Yandex برتر از نقشه های گوگل است، مانند روسیه) و امکان علامت گذاری نقاط جالب در سفر شما است.

ویژگی مهمتر این اپلیکیشن جی پی اس این است که می توانید با آن لوکیشن خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. این بدان معنی است که می توانید گوشی های دوستان خود را در صورتی که مدتی از آنها خبری نداشتید پیدا کنید.

لینک دانلود مستقیم: Geo Tracker

5. Google Maps

اپلیکیشن های جی پی اس

آیا می دانستید که می توانید از Google Maps برای ردیابی دوستان و خانواده استفاده کنید؟

این اپلیکیشن جی پی اس متکی به شخصی است که لوکیشن خود را با شما به اشتراک می گذارد، بنابراین ممکن است برای برخی موقعیت ها بهترین گزینه نباشد. با این حال، برای گروه‌ هایی از دوستان یا همکارانی که سعی در ترتیب دادن یک ملاقات دارند، کافی است.

اگر می‌ خواهید بدانید که چگونه لوکیشن خود را با دوستان خود در Google Maps به اشتراک بگذارید، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

1. برنامه Google Maps را باز کنید.

2. روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

3. Location Sharing را از لیست گزینه ها انتخاب کنید.

4. روی دکمه New Share در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.

5. مدت زمان اشتراک گذاری را تنظیم کنید یا Until you turn this off را  انتخاب کنید.

6. افرادی را که می خواهید لوکیشن خود را با آنها به اشتراک بگذارید از لیست مخاطبین خود انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید، اگر عضو Google Family Group هستید، از قبل به مکان‌ های جی پی اس کودکانی که در این اپلیکیشن هستند دسترسی خواهید داشت. و همچنین می توانید از دستیار گوگل برای ردیابی گوشی استفاده کنید.

لینک دانلود مستقیم: Google Maps

6. Life360

اپلیکیشن های جی پی اس

Life360 از شرکت Circles برای مدیریت افرادی که مکان خود را با آنها به اشتراک می گذارید استفاده می کند. بنابراین اگر قصد دارید تا اپلیکیشنی برای ردیابی دوستان یا خانواده خود داشته باشید، این اپلیکیشن جی پی اس ارزش بررسی را دارد.

می‌توانید انتخاب کنید که چه زمانی لوکیشن خود را با هر حلقه به اشتراک بگذارید. برای مثال، ممکن است بخواهید هنگام بیرون رفتن از شب، لوکیشن خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، اما نه در بقیه هفته. رویکرد حلقه‌ها این سطح از کنترل را به شما می‌ دهد.

هر حلقه دارای یک نقشه خصوصی و یک سرویس پیام خصوصی است که فقط سایر اعضای حلقه می توانند آن را ببینند.

لینک دانلود مستقیم:  Life360

7. GeoZilla Family GPS Locator

اپلیکیشن های جی پی اس

GeoZilla Family GPS Locator اپلیکیشن جی پی اس دیگری برای ردیابی دوستان و خانواده است.

برخلاف بسیاری از اپلیکیشن های اشتراک‌گذاری لوکیشن، GeoZilla Family GPS Locator به لطف ویژگی SLC (تغییر قابل توجه لوکیشن) باتری گوشی شما را خالی می‌کند. این تضمین می کند که اگر در فاصله کوتاهی در داخل محا اقامت خود قدم بزنید، برنامه فعال نمی شود. درعوض، تنها زمانی شروع به ضبط می کند که مسافت قابل توجهی را طی کنید.

سایر ویژگی‌ ها عبارتند از هشدارهایی برای زمانی که اعضای خانواده به مقصد می‌ رسند، مشاهده تاریخچه لوکیشن یک هفته روی نقشه، و راهی برای تعیین وظایف مبتنی بر مکان با اعضای خانواده از طریق فهرست کارهای مشترک.

لینک دانلود مستقیم:  GeoZilla Family GPS Locator

روش های دیگر برای ردیابی افراد

اپلیکیشن های جی پی اس تنها راه برای ردیابی افرادی که قصد مراقب از آنها را دارید نیستند. ابزارهای پوشیدنی، خدمات وب و حتی برخی از موتورهای جستجو وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

و به یاد داشته باشید، برخی از این اپلیکیشن های جی پی اس بدون شک حریم خصوصی شما را مورد تجاوز قرار می دهند. قبل از ردیابی هر کسی، مطمئن شوید که اجازه صریح آنها را برای انجام این کار دارید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید