مشخصات فنی گوشی ریلمی Q5 پرو منتشر شد ، صفحه نمایش 120 هرتز

گوشی ریلمی Q5 پرو

گوشی ریلمی Q5 پرو که یکی از محصولات میان رده قدرتمند شرکت ریلمی است هفته آینده معرفی می شود. حالا مشخصات فنی ، طراحی ، صفحه نمایش و قیمت آن منتشر شده که دراین مطلب به بررسی آن می پردازیم.

سری ریلمی Q5 هفته آینده رسماً معرفی خواهد شد، اما این شرکت قبلاً برخی از جزئیات کلیدی را تأیید کرده است – به عنوان مثال، شارژ 80 واتی و باتری های 5000 میلی آمپر ساعتی. هنوز کاملاً مشخص نیست که آیا این موارد در همه دستگاه‌ها یا فقط ریلمی Q5 پرو یا در همه مدل‌های این سری قابل مشاهده است.

مشخصات فنی گوشی ریلمی Q5 پرو

گوشی ریلمی Q5 پرو

Panda کاربر Weibo، جزئیات جدیدی از گوشی ریلمی Q5 پرو را به اشتراک گذاشته که برای سه دستگاه ریلمی، از پرو شروع می شود. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 870 بهره خواهد برد که توسط Geekbench تایید شده است. این بنچمارک گزارش می دهد که RMX3372 (نام مدل پرو) دارای 8 گیگابایت رم بوده و اندروید 12 را اجرا می کند.

مشخصات بیشتر شامل صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED (FHD+) با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. همچنین در قسمت جلویی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: گوشی ریلمی 9 با دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی شد

در پشت، یک ماژول اصلی 64 مگاپیکسلی (f/1.8)، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض (119 درجه) و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی (فاصله فوکوس 4 سانتی متر) قرار دارد. همانطور که انتظار می رفت، ریلمی Q5 پرو در واقع یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی خواهد داشت. و نسخه ویژه Vans را فراموش نکنید. قبلاً به آن اشاره کرده‌ایم، اما Q5 پرو یک نسخه بهبود یافته از GT Neo2 خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی ریلمی Q5i

گوشی ریلمی Q5 پرو

در ادامه، ریلمی Q5i از چیپست قدیمی Dimensity 810 قدرت می گیرد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ال سی دی 6.58 اینچی (FHD+) و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، به‌علاوه یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و خبری از شارژ سریع نیست. اگر نمایشگر نبود، می‌توانستیم Q5i را با Oppo A57 5G جدید اشتباه بگیریم.

هر دو Q5 پرو و Q5i (RMX3574) قبلاً با همین مشخصات در TENAA ارائه شده بودند. دستگاه سوم ریلمی V23 است که به نظر می رسد نسخه ای از Q5i با دوربین عقب بهتر با سنسور 48 مگاپیکسلی باشد. آیا Q5 نسخه پایه وجود خواهد داشت؟ احتمالاً، شاید یکی دو مدل دیگر، اما ما هنوز چیزی در مورد آنها نشنیده ایم.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید