مشخصات فنی و قیمت گوشی گلکسی Z flip سامسونگ منتشر شد

قیمت و مشخصات فنی گلکسی Z Flip

سامسونگ گوشی گلکسی Z flip را در کنار گلکسی S20 روز 21 بهمن ماه 98 رونمایی خواهد کرد. حالا مشخصات فنی و قیمت گوشی تاشو جدید این شرکت به طور کامل فاش شده که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی گوشی گلکسی Z flip

گوشی گلسی Z flip با کدنیم بلوم عرضه می‌شود. این محصول یکی از سری دستگاه‌هایی است که به صورت عمودی خم شده و جمع خواهد شد. ابعاد آن 167.9*73.6*7.2 میلی متر است و 183 گرم وزن دارد. قسمت پشتی گوشی با گوریلا گلس 6 کاور شده تا از آسیب‌های احتمالی و خط و خش به دستگاه جلوگیری شود.

گوشی گلکسی Z flip به صفحه نمایش 6.7 اینچ سوپر امولد داینامیک مجهز خواهد بود که کیفیت فول اچ دی پلاس با نسبت اندازه 22:9 نیز به همراه دارد. این صفحه نمایش اینفینیتی O بوده و از تکنولوژی های HDR10+ و Always On پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت و مشخصات فنی گلکسی Z Flip

لولا در بدنه زیر صفحه نمایش مخفی شده بنابراین هیچ نوع لولا یا خمیدگی در این گوشی دیده نمی‌شود.

زمانی که گلکسی Z flip بسته می‌شود یک صفحه نمایش 1.06 اینچ سوپر امولد با اندازه 300*116 در پشت گوشی فعال خواهد شد. این صفحه نیز از Always On پشتیبانی کرده و می‌توان روی آن اعلان‌ها یا پیام های مرتبط را مشاهده کرد. از این صفحه نمایش می‌توان به عنوان نمایش میزان درصد باتری و یک صفحه برای تنظیم دوربین اصلی به عنوان دوربین سلفی نیز بهره برد.


بیشتر بخوانید:


دوربین و پردازنده

دوربین گوشی گلکسی Z flip دوگانه با دیافراگم f/1.8 و سنسور اول 12 مگاپیکسل و سنسور دوم 123 درجه 12 مگاپیکسلی است. دوربین دوگانه این محصول به مشخصاتی همچون فلش LED ، اتوفوکوس dualpixel ، سیستم OIS و همچنین فیلم برداری 4K با نرخ فریم 60fps نیز مجهز خواهد بود. دوربین سلفی آن هم 10 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است.

قیمت و مشخصات فنی گلکسی Z Flip

قلب تپنده دستگاه را اسنپدراگون 855 پلاس تشکیل می‌دهد و در کنار آن 8 گیگابایت رم قرار دارد. این گوشی در نسخه با حافظه 256 گیگابایتی UFS 30 عرضه می‌شود. این محصول به دو باتری ممجهز شده که در کل مجموع ظرفیت آن ها 3300 میلی آمپر ساعت خواهد بود و با یک شارژر فست شارژ 15 وات و یک شارژر بی سیم 9 وات همراه می‌شود.

نرم افزار

از نظر نرم افزاری اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI سامسونگ سیستم عامل این محصول را تشکیل می‌دهند. امنیت روی گلکسی Z flip با قابلیت‌هایی مثل اسکنر اثر انگشت و تشخیص چهره تامین خواهد شد. این محصول تاشو سامسونگ با سیستم صوتی AKG و اسپیکرهای Atmos پشتیبانی می‌شود تا صدای تولیدی فوق العاده ای به همراه داشته باشد.

از دیگر امکانات گوشی می‌توان به VoLTE ، NFC ، Widi 6 ، بلوتوث نسخه 5 ، و درگاه یو اس بی تایپ سی اشاره کرد. البته یکی از مشکلات این محصول عدم وجود کشو حافظه میکرو اس دی برای افزایش ظرفیت دستگاه و همچنین جک هدفون 3.5 میلی متر برای گوش دادن به موسیقی با هدفون‌های معمولی است.

قیمت و مشخصات فنی گلکسی Z Flip

قیمت گلکسی Z flip

گزاش ها نشان می‌دهد که گوشی گلکسی Z flip در تاریخ 25 بهمن ماه عرضه خواهد شد و قیمتی معادل 1650 دلار دارد. این قیمت با ورود به بازار ایران تقریبا برابر  با 20 الی 22 میلیون تومان خواهد بود. هرچند همه فکر می‌کردیم که این محصول قیمتی پایین‌تر از حد معمول داشته باشد، اما این طور نشد.

گوشی گلکسی Z flip در رنگ های بنفش و مشکی عرضه می‌شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید