لپ تاپ گیمینگ آلفا 15 ام اس آی با سری جدید کارت گرافیک AMD Navi معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ آلفا 15 ام اس آی

شرکت ام اس آی لپ تاپ گیمینگ آلفا 15 را با مشخصات فنی عالی و کارت گرافیک AMD Navi معرفی کرد. این لپ تاپ یکی از بهترین محصولات گیمینگ با قیمت پایین و ارزش خرید بالا به شمار می‌رود.

ام اس آی همواره در عرضه محصولات مدرن و جدید پیشگام بوده است. سری لپ تاپ گیمینگ آلفا 15 ام اس آی نیز با پردازنده AMD Ryzen 7 3750H که پرفرمنس بسیار علی دارد معرفی شد. از نظر گرافیک، جدیدترین نسل کارت گرافیک AMD Radeon RX 5500M با ظرفیت 4 گیگابایت GDDR6 VRAM روی این دستگاه قرار داده شده. همچنین از نظر میزان رم این لپ تاپ به 8 یا 16 گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ آلفا 15

حافظه لپ تاپ گیمینگ آلفا 15 ام اس آی 2.5 اینچ PCIe یا M.2 SSD است. لپ تاپ آلفا 15 به یک کیبورد گیمینگ حرفه‌ای مجهز شده که هر کدام از دکمه‌های آن با نورپردازی RGB به زیبایی طراحی شده‌اند. صفحه نمایش این لپ تاپ فول اچ دی است. از سوی دیگر نرخ رفرش صفحه 120 و 144 هرتز در نظر گرفته شده است که برای هر دو نرخ ، تکنولوژی AMD Radeon FreeSync موجود است.

AMD ابتدای سال 2019 سری گرافیک Radeon RX 5700 , 5700XT را معرفی کرد که نسبت به محصولات انویدیا قیمت پایین‌تری داشت و همچنین از تکنولوژی 7 نانومتری پیروی می‌کرد و سیستم Navi روی آن فعال بود تا میزان کارایی و پرفرمنس را بالا ببرد.


بیشتر بخوانید:


گرافیک RX 5500M اولین سری گرافیک Navi موبایل است که AMD عرضه کرده. این کارت گرافیک یک رده پایین‌تر از RX5700 است و نسبت به 36 واحد پردازنده روی RX5700، حدود 22 واحد پردازنده در اختیار دارد. البته میزان فرکانس تولیدی یکسان خواهد بود.

لپ تاپ‌هایی که با کارت گرافیک موبایل AMD ساخته و به بازار عرضه می‌شوند اولا قیمت تمام شده پایین‌تری نسبت به سایر لپ تاپ‌ها دارند، ثانیا میزان کارایی و پرفرمنس آن ها افت نکرده و بالطبع با رشد نیز مواجه شده است. به طور مثال سرفیس لپ تاپ سری 3 یکی از این سری لپ تاپ‌ها است.

قیمت لپ تاپ Alpha 15

قیمت این لپ تاپ جدید در نسخه پایه حدود 1000 دلار و در نسخه با رم 16 گیگابایت 1100 دلار خواست که به نظر یکی از بهترین لپ تاپ ها با ارزش خرید بسیار بالا خواهد بود.

منبع: TECHRADAR

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید