لغو کردن پیام ها و اعلان های تبلیغاتی گوشی اندروید

لغو اعلان های تبلیغاتی گوشی اندروید

چگونه اعلان های تبلیغاتی گوشی اندروید و پیام های آزار دهنده را لغو کنیم ؟ روش و شیوه حذف پیام ها و اعلان های تبلیغاتی در اپلیکیشن و بازی های اندروید چیست ؟

شما هم کلافه اید؟ از اینکه برنامه‌های موبایلتان هر لحظه اعلان‌ها و پیام های ازار دهنده ای برای پیشنهادهای بازاریابی و سایر معاملاتی که به آنها علاقه ندارید نشان می‌دهند خسته شده‌اید؟ ایا دوست دارید به این مسیر پایان دهید؟ خبر خوب ان است که می توانید آنها را در اندروید خاموش کنید. در ادامه این مطلب باهم به موضوع لغو اعلان های تبلیغاتی گوشی اندروید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شماهم اهل بازی هستید؟ حتما بخوانید:    بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2022 با لینک دانلود

اگر شما هم مانند اکثر مردم در روز بیشترین زمان خود را صرف استفاده از گوشی همراه خود میکنید، احتمالاً هر روز حداقل دوجین اعلان تبلیغاتی بر روی تلفن خود دریافت می کنید. بخش نسبتاً آزاردهنده این اعلان‌ها، پیشنهادات بازاریابی و تبلیغات ارسال شده توسط برنامه‌های مختلف مانند برنامه‌های خرید، برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های تحویل، برنامه‌های پرداخت و موارد دیگر است.

اگر اهل بازی های باحال و هیجان انگیز با گوشی موبایل خود هستید حتما بخوانید: بهترین بازی های گرافیکی اندروید 2022 ، بهترین بازی های اندروید

بیایید نگاهی بیندازیم به لغو اعلان های تبلیغاتی گوشی اندروید و این که چگونه برنامه‌های موجود در تلفن خود را از ارسال پیشنهادهای بازاریابی برای شما بدون خاموش کردن کامل اعلان‌های برنامه‌شان متوقف کنیم. به این ترتیب، می‌توانید نوع اعلان‌هایی را که می‌خواهید ببینید و همچنان به‌روزرسانی‌های مهم برایتان را بررسی کنید، فیلتر کنید.

چگونه برنامه ها را از ارسال اعلان های بازاریابی متوقف کنیم

حتی یک دکمه استاندارد وجود ندارد که بتوانید آن را فشار دهید تا اعلان‌های بازاریابی را روی گوشی خود دریافت نکنید (کاش این کار به همین راحتی بود). در عوض، باید به صفحه اطلاعات هر برنامه بروید و انواع خاصی از اعلان‌ها را از آنجا خاموش کنید.لغو اعلان های تبلیغاتی گوشی اندروید به صورت زیر اسان خواهد بود:

ما از یک تلفن سامسونگ استفاده می کنیم. ممکن است منوها در دستگاه های دیگر کمی متفاوت باشند، اما مراحل تقریباً یکسان خواهد بود. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

  • به تنظیمات > برنامه‌ها بروید و برنامه‌ای را انتخاب کنید که اعلان‌های بازاریابی زیادی از آن دریافت می‌کنید.
  • در صفحه اطلاعات برنامه، روی اعلان‌ها > دسته‌های اعلان ضربه بزنید و همه دسته‌هایی را که برایتان مفید نیستند، بردارید.

لغو اعلان های تبلیغاتی گوشی اندروید

توجه داشته باشید که هر برنامه دسته‌های خود را متفاوت نام‌گذاری می‌کند و هیچ طرح نام‌گذاری مشترکی برای آسان‌تر کردن این فرآیند وجود ندارد. بنابراین باید این فرآیند را برای هر اپلیکیشنی که می‌خواهید لغو اعلان های تبلیغاتی گوشی اندروید را برای ان داشته باشید، تکرار کنید.

لغو اعلان های تبلیغاتی گوشی اندروید

در فروشگاه Google Play، می‌توانید پرداخت‌ها، تخفیف‌ها و توصیه‌ها را خاموش کنید. در اینستاگرام، می‌توانید اطلاعیه‌های محصول و افت خرید را غیرفعال کنید.  خوشبختانه، ما ترفندی داریم که می تواند این روند را کمی سریعتر کند . برای مطالعه بیشتر در این خصوص بیشتر بدانید.

چگونه می‌توان برنامه‌ها را که پیشنهادهای بازاریابی را ارسال می‌کنند با تاریخچه اعلان پیدا کرد

برای اینکه ببینید کدام برنامه‌ها بیشترین اعلان‌ها را برای شما ارسال می‌کنند (و درباره چه چیزی) تا برای لغو اعلان های تبلیغاتی گوشی اندروید اقدام کنید، می‌توانید تاریخچه اعلان‌های گوشی خود را اسکن کنید. به این ترتیب، می توانید برنامه هایی را که به طور منظم برای شما اعلان های بازاریابی ارسال می کنند، شناسایی کنید.

برای انجام این کار، به Settings > Notifications > Advanced Settings > Notification history بروید و بررسی کنید کدام اپلیکیشن ها و از چه نوع اعلان ها بیشترین ارسال را دارند. فهرستی از برنامه‌هایی که بیشترین تبلیغات بازاریابی را ارسال می‌کنند تهیه کنید و دسته‌های اعلان مربوطه را از تنظیمات برنامه خاموش کنید.

از طرف دیگر، اگر نمی‌توانید اعلان‌هایی را در دستگاه Android خود مشاهده کنید، می‌توانید این اصلاحات را امتحان کنید. و اگر از برنامه هایی که دیگر استفاده نمی کنید اعلان دریافت می کنید، احتمالاً باید این برنامه ها را به طور کلی از تلفن خود حذف کنید.

از اعلان های بازاریابی در تلفن اندرویدی خود اجتناب کنید

تصور کنید با عجله در حال استفاده از صفحه کلید گوشی خود هستید و نگاهتان به صفحه برنامه نیست و در این حین ناقافل یک اعلان تبلیغاتی بر روی صفحه ظاهر میشود، شما حتما از کوره در خواهید رفت! مخصوصا اگر شما رو مجبور به تماشای اجباری کل تبلیغ کند! اعلان‌ها می‌توانند اختلال ایجاد کنند، اما می‌دانید که برخی از آنها مهم هستند، بنابراین نمی‌توانید آنها را به طور کامل خاموش کنید. خوشبختانه، با دسته‌های اعلان‌ها، می‌توانید نوع اعلان‌هایی را که واقعاً می‌خواهید ببینید، انتخاب کرده و انتخاب کنید. در این متن تلاش کردیم لغو اعلان های تبلیغاتی گوشی اندروید را به صورت ساده و با رسم شکل توضیح دهیم!

اگر شما هم مانند من هستید و به طور غریزی در نگاه اول اعلان‌های بازاریابی را حذف می‌کنید، آن‌ها را از تنظیمات خاموش کنید تا مجبور نباشید هر بار به خود زحمت بدهید.

منبع :www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید