قیمت گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ مشخص شد

قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ

قیمت گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ تنها چند روز قبل از رونمایی رسمی در رویداد CES 2022 فاش شد. تصاویر و ویدیو های مختلفی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است و بیشتر مشخصات فنی آن نیز تا به حال مشخص شده ، حالا نوبت آن رسیده تا قیمت نهایی گوشی مشخص شود. اما گلکسی S21 FE چند قیمت است و در ایران به چه قیمتی فروخته می شود؟

بر اساس لیستی که وبسایت Walmart عرضه کرده ، گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ در نسخه 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم ، برابر با 699 دلار است.

البته هنوز تصاویر دقیق تر ازاین گوشی جدید سامسونگ منتشر نشده و باید تا رویداد CES 2022 در ژانویه منتظر بمانیم و به طور دقیق تر با گوشی سری میان رده پرقدرت سامسونگ آشنا شویم.

همچنین بخوانید: مشخصات فنی مورد انتظار گوشی گلکسی S22 سامسونگ

در هر صورت قیمت گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ به اندازه مشخصات فنی آن ارزش دارد. آن طور که مشخص شده قیمت این گوشی برای نسخه 128 گیگابایتی به اندازه 699 دلار است و نسخه 256 گیگابایت برابر با 749 دلار.

از سوی دیگر سامسونگ اعلام کرده که میزان عرضه این گوشی کافی است و احتمالا به اندازه سفارش های از پیش تعیین شده ، از گوشی گلکسی S21 FE تولید شده است.

مشخصات فنی گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ

قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ

گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ با یک صفحه نمایش 6.4 اینچ AMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می شود. صفحه نمایش این گوشی دارای تراکم پیکسلی 401PPI است و یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز در آن ایجاد شده است. شیشه آن نیز با محافظه Corning Gorilla glas Victus همراه است تا میزان دوام و کارایی آن را بالا ببرد.

همچنین بخوانید : بررسی گوشی گلکسی S20 FE سامسونگ

یک ماژول دوربین سه گانه با سنسور های 12 مگاپیکسل اصلی ، 12 مگاپیکسل اولتراواید و 8 مگاپیکسل تله فوتو در این گوشی وجود دارد. همچنین دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسلی است. از نظر سخت افزاری به پردازنده اسنپدراگون 888 یا سری اگزینوس 2100 به همراه 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت رم و در نسخه های حافظه 128 و 256 گیگابایت مجهز شده است.همچنین این گوشی جدید سامسونگ اسلات کارت حافظه میکرو اس دی ندارد.

گلکسی S21 FE به باتری 4500 میلی آمپر ساعت به همراه شارژ سریع و شارژ بی سیم مجهز است. این گوشی دارای استاندارد IP68 ضد آب و گرد و خاک نیز هست.

قیمت گلکسی S21 FE در ایران

قیمت گوشی های موبایل در ایران و به طور خاص گوشی های سامسونگ به شدت افزایش پیدا کرده است. البته نباید انتظار داشته باشیم که گوشی سری گلکسی S21 FE سامسونگ نیز از قاعده مستثنی باشد، بنابراین احتمال می دهیم که این گوشی با قیمت 22 تا 26 میلیون تومان از اوایل اسفندماه موجود شود.

منبع : GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید