قیمت گوشی گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 منتشر شد

قیمت گلکسی نوت 20 اولترا

گلکسی اس 20 سامسونگ به طرز عجیبی گران قیمت بود. با وجود واکنش های منفی ، به نظر می‌رسد که قیمت گوشی گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 نیز دست کمی از قیمت گلکسی اس 20 نداشته باشد.

قیمت گوشی گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا

قیمت گلکسی نوت 20 اولترا

وب‌سایت محبوب یونانی Tech Maniac اطلاعاتی را از “منبع بسیار معتبر” در مورد تاریخ انتشار و قیمت گذاری نسل‌های بعدی گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا کسب کرده است.

طبق گفته‌ها ، این تلفن‌های هوشمند اولین رویداد بین‌المللی خود را از چهارشنبه 5 آگوست در رویداد بعدی سامسونگ Unpacked برگزار می‌کنند. پیش فروش به احتمال زیاد اندکی بعد از پیش بینی محموله‌ها در روز پنجشنبه ، 27 اوت آغاز می‌شود.

منبع مورد نظر معتقد است كه گوشی نسخه استاندارد گلکسی نوت 20 سامسونگ در یونان به قیمت خرده فروشی 1،249 یورو عرضه خواهد شد این به طور قابل توجهی بالاتر از گلکسی نوت 10 است که در سال گذشته با شروع 999 یورو در کشور قیمت گذاری شده است. به این ترتیب با ورود به ایران قیمتی برابر با 28 میلیون تومان خواهد داشت.

اگرچه هنوز تأیید نشده است ، با توجه به نرخ مالیات‌های مختلف ، قیمت گذاری در سایر نقاط اروپا باید پایین‌تر باشد. بیشتر مشتریان منطقه باید بتوانند گلکسی نوت 20 را با قیمت 1199 یورو یا 1،209 یورو انتخاب کنند.

از طرف دیگر ، سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا می‌تواند 1499 یورو قیمت گذاری شود، یعنی بیش از 33 میلیون تومان. این بالاتر از گلکسی نوت 10+ است که به قیمت 1،149 یورو و خرده فروشی Galaxy S20 Ultra که با قیمت 1399 یورو در کشور راه اندازی شده ، بالاتر است.

مانند گلکسی نوت 20  ، گلکسی نوت 20 اولترا باید در سایر بازارهای اروپا باید ارزان‌تر باشد. اگر این قیمت‌ها دقیق باشد ، احتمالاً این گوشی هوشمند در اکثر کشورها با ارزش  1.449 یورو به فروش می‌رسد.


قیمت گلکسی فولد 2

تک مانیا اطلاعاتی در مورد بسیار مورد انتظار گلکسی فولد 2 را عرضه کرد. انتظار می‌رود که این سری گوشی در کنار سری Galaxy Note 20 رونمایی شود اما ممکن است به دلیل تاخیرهای COVID-19 تا اواخر سپتامبر یا اکتبر به بازار راه پیدا نکن.

به نظر می‌رسد که این دستگاه پریمیوم با قیمت 2.199 یورو به فروش برسد. در صورت صحت ، این بدان معناست که 5G Galaxy Fold 2 از 4G Galaxy Fold گران‌تر اما ارزان‌تر از Galaxy Fold 5G خواهد بود.


قیمت در سایر کشورها

اگر اختلاف قیمت‌های قبلی از بین برود ، سامسونگ گلکسی نوت 20 می‌تواند با قیمت 1199 دلار در ایالات متحده در هنگام عرضه در پیکربندی استاندارد در دسترس باشد. در مورد این شایعه ، این شایعه مطرح است که مدل پایه 128 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم را ارائه می‌دهد.

از طرف دیگر ، سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا احتمالاً با قیمت 1444 دلار در آمریکا به فروش می‌رسد. طبق معمول ، خریداران که از قبل پرچم‌دار را سفارش می‌دهند باید به نوعی هدیه، این گوشی را دریافت کنند.

هنوز مشخص نیست چه دستگاه‌های دیگری با گلکسی نوت 20 همراه باشد ، اما می‌تواند این دستگاه ها شامل گلکسی Buds Live یا گلکسی Watch 3 باشد. این دو محصول احتمالاً در هفته‌های آینده قبل از رویداد Unpacked رونمایی می‌شوند.

تخمین قیمت گلکسی فولد 2 در ایالات متحده کمی دشوار است ، اما اطلاعاتی که امروز منتشر شد نشان می‌دهد که این احتمالاً می‌تواند حدود 2000 دلار باشد. گزارش‌های اولیه حاکی از این بود که سامسونگ احتمالا هزینه گوشی گلکسی فولد و نوت 20 را کاهش می‌دهد، اما این چنین نشد.

همچنین تصاویر جدید رندر گوشی گلکسی نوت 20 اولترا را می توانید در این مطلب بببینید.

منبع: PHONEARENA

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید