قابلیت های جدید دایرکت اینستاگرام و روشهای استفاده از آن

قابلیت های جدید اینستاگرام

قابلیت های جدیدی دایرکت اینستاگرام چیست؟ در این مطلب 7 قابلیت جدید دایرکت یا سیستم پیام رسان اینستاگرام را برای اندروید و iOS بررسی می کنیم تا بهتر بتوانید برای دوستان خود پیام ارسال کنید.

قابلیت های جدید دایرکت اینستاگرام و روشهای استفاده از آن

اینستاگرام هفت قابلیت جدید را برای بهبود تجربه پیام رسانی شما معرفی کرده است. بیایید ببینیم آنها چه هستند.

قابلیت های جدید اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که نزدیک به 1.1 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. چیزی که به عنوان پورتالی برای اشتراک‌ گذاری تصاویر با دوستان و خانواده شروع شد، به لطف متا که مرتباً به‌ روزرسانی‌ ها را منتشر می‌کرد و قابلیت های جدیدی را برای همگام شدن با رقبا اضافه می‌کرد، به یک رسانه اجتماعی غول‌ پیکر با میلیون‌ ها جامعه در حال تعامل با یکدیگر تبدیل شد.

اینستاگرام قابلیت جدید پیامرسانی را اضافه می کند

اینستاگرام همچنین یکی از معدود پلتفرم های شناخته شده ای است که از ایجاد تغییرات و ویژگی های جسورانه ابایی ندارد. در به‌روزرسانی اخیر، این پلتفرم هفت قابلیت جدید را معرفی کرده است که باید نحوه استفاده و تعامل شما با اینستاگرام را بهبود بخشد. بنابراین، بیایید به تمام قابلیت های جدید و نحوه استفاده از آنها نگاه کنیم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد فعال کردن اینستاگرام ریلز و استفاده از اینستاگرام به عنوان نمونه کار شغلی را مطالعه کنید.

1. پاسخ سریع هنگام مرور

یکی از بزرگترین مزاحمت‌ های اپلیکیشن اینستاگرام، عدم پاسخگویی به پیام‌ ها بدون فرو رفتن عمیق در بخش پیام‌ رسانی برنامه است. این به معنای به خطر انداختن هر عکس یا ویدیویی بود که برای ورود به چت تماشا می‌کردید.

در این قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام اکنون، وقتی پیامی را دریافت می‌کنید، به‌عنوان یک اعلان درون‌ برنامه نشان داده می‌شود که می‌توانید برای پاسخ مستقیم روی آن ضربه بزنید. اگرچه پاسخ دادن سریع از طریق اعلان‌ ها یکی از ویژگی‌ های اندروید بوده است، اما این افزودنی درون برنامه‌ای آن را در همه دستگاه‌ ها ارائه می کند. شما می توانید بدون ترک محل خود در برنامه به پیام ها پاسخ دهید.

2. ارسال سریع پست ها به دوستان

قابلیت های جدید اینستاگرام

همه ما تعدادی دوست داریم که مرتباً memes یا پست هایی را با آنها به اشتراک می گذاریم.  قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام اشتراک‌ گذاری سریع  پست‌ های اینستاگرام را با یک میان‌ بر آسان‌تر می‌کند، به این معنی که لازم نیست شخص را به‌صورت دستی از لیست بزرگی از افراد انتخاب کنید.

روی دکمه اشتراک گذاری در زیر هر پست ضربه بزنید و نگه دارید تا پنجره ای با تعدادی از دوستانی که اغلب با آنها تماس گرفته اید ظاهر شود. انگشت خود را از دکمه اشتراک گذاری به عکس نمایه دوست یا دنبال کننده خود بکشید. با این کار، پست فوراً بدون هیچ مرحله اضافی با شخص به اشتراک گذاشته می شود.

3. ببینید چه کسی در اینستاگرام آنلاین است

قابلیت های جدید اینستاگرام

دیدن یک دوست آنلاین انگیزه شروع مکالمه را در شما ایجاد می کند. و این در حالی است که ویژگی Activity Status سالهاست که وجود دارد، هرگز راهی برای نگاه کردن به لیستی از دوستان آنلاین مانند فیس بوک وجود نداشته است.

اینستاگرام از مسنجر الهام گرفته است و اکنون در این قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام ردیفی از افراد آنلاین یا فعال را در بالای لیست مکالمات شما نمایش می دهد. با ضربه زدن روی آنها به سرعت شما را به DM آنها ارسال می کند.

4. یکپارچه سازی موسیقی

قابلیت های جدید اینستاگرام

اینستاگرام برای مدتی به شما این امکان را داده است که از طریق Spotify به استوری خود آهنگ اضافه کنید. ادغام موسیقی جدید در DM های اینستاگرام اکنون اشتراک گذاری قطعات آهنگ های مورد علاقه خود را با دیگران آسان تر می کند.

در این قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام می‌توانید یک پیش‌ نمایش 30 ثانیه‌ای از هر آهنگی را که کسی با شما به اشتراک می‌گذارد پخش و متوقف کنید، و نیازی به باز کردن پیوندی که شما را به برنامه دیگری تغییر می‌دهد در حالی که در وسط مکالمه هستید، از بین می‌برد. این ویژگی هنوز منتشر نشده است، اما اینستاگرام از آمازون موزیک، اسپاتیفای و اپل موزیک در صورت در دسترس بودن پشتیبانی خواهد کرد.

5. بدون اطلاع رسانی پیام ارسال کنید

قابلیت های جدید اینستاگرام

در قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام ارسال پیام بدون هشدار به گیرنده اکنون در اینستاگرام امکان پذیر شده است. به سادگی افزودن “@silent” در هر جایی از پیام خود، اعلانی برای طرف مقابل ارسال نمی کند. این یک خبر عالی برای کسانی است که نمی خواهند دیگران را با اعلان های ناخواسته آزار دهند، اما همچنان می خواهند یک نکته را دریافت کنند.

همچنین وقتی شروع به تایپ کردن نام کاربری می‌کنید، می‌توانید با ضربه زدن روی نام او به سرعت از او نام ببرید. در مقایسه با تایپ کل نام کاربری مانند قبل، این صرفه جویی در زمان بسیار زیادی دارد.

6. تم جدید Lo-Fi Chat

قابلیت های جدید اینستاگرام

تم های چت لایه‌ای از سفارشی‌ سازی بسیار مورد نیاز را اضافه کرده‌اند و جایگزین پس‌ زمینه سفید یا سیاه می‌شوند. این تم ها برای چت های مختلف متفاوت هستند، و بنابراین به خوبی برای تنظیم فضای مناسب با یک فرد خاص یا یک چت گروهی کار می کنند.

این به‌ روز رسانی جدید یک تم جدید Lo-Fi اضافه می‌کند که تاچ آرامش‌ بخشی را به چت می‌دهد. برای تنظیم تم چت روی Lo-Fi این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید:

  1. یک DM در اینستاگرام باز کنید.
  2. روی دکمه Info در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  3. در قسمت تنظیمات چت، روی Theme ضربه بزنید و Lo-Fi را انتخاب کنید.
  4. به عقب برگردید و اکنون باید تم جدید چت Lo-Fi را اعمال کنید.

همانطور که می بینید، در مقایسه با ده ها تم چت دیگر، این یکی هاله دلپذیرتر و آرامش بخش تری را ارائه می دهد.

7. نظرسنجی اینستاگرامیی را ایجاد کنید

قابلیت های جدید اینستاگرام

آخرین قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام در لیست ما ممکن است هیجان انگیزترین باشد. اکنون می توانید در چت های گروهی نظرسنجی ایجاد کنید و تصمیم گیری را بسیار آسان تر کنید. 

هنگامی که یک نظرسنجی در یک گروه ایجاد می کنید، شرکت کنندگان چت می توانند به گزینه های موجود رأی دهند یا گزینه های جدیدی ایجاد کنند.

بمنظور ایجاد یک نظرسنجی در یک گروه اینستاگرامی:

  1. یک چت گروهی در اینستاگرام باز کنید.
  2. روی آیکون + درست بالای صفحه کلید و در کنار آیکون گالری ضربه بزنید.
  3. روی آیکون استیکرها ضربه بزنید و استیکر نظرسنجی را از لیست انتخاب کنید.
  4. سوالی را وارد کنید و گزینه هایی را برای نظرسنجی اضافه کنید. پس از اتمام، روی Create Poll ضربه بزنید.

ساده است. برای تعامل با یک نظرسنجی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در چت گروهی روی آن ضربه بزنید.

از ویژگی های اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید

اینستاگرام به‌روزرسانی‌های خود را به صورت موجی عرضه می‌کند تا بازخوردی را از کاربران اولیه دریافت کند و در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کند. اگر هنوز ویژگی های جدید را دریافت نکرده اید، مطمئن شوید که برنامه اینستاگرام شما به روز است. یا اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید، می‌توانید برای برنامه بتا در Google Play Store ثبت‌نام کنید.

اگر یک چیز مثبت از ادغام فیس بوک و اینستاگرام حاصل شود، آن پیشرفت های عظیم در ویژگی های چت است. اینستاگرام همیشه چیزهای جدیدی را امتحان می کند تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند، و قرار گرفتن در معرض ویژگی های کوچک بسیار سرگرم کننده است.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید