قابلیت ذخیره سازی تصویر در پیام های محو شونده واتساپ لغو شد

آپدیت جدید واتساپ برای پیام های محو شونده

واتساپ در آپدیت جدید خود قابلیت ذخیره سازی تصویر و ویدیو در پیام های محو شونده را محدود می کند. به نظر می رسد که به خاطر بالارفتن حریم خصوصی کاربران در اپلیکیشن واتساپ این کار انجام شده باشد.

پیام‌های محو شونده در واتساپ: چیزی که می‌تواند از حریم خصوصی شما به روشی مانند 007 محافظت کند… بله، اما این گزینه تا الان در واتس‌اپ مشکلاتی داشت، از جمله توانایی ذخیره یک فایل رسانه‌ای که قرار بود در گوشی شما محو شود. همین مشکل تا حد زیادی باعث می شود که این ویژگی برای حفظ حریم خصوصی کاربرد کمتری داشته باشد. با این حال، Meta اکنون به‌روزرسانی‌ای را ارائه می‌کند که هدف آن بهبود حریم خصوصی WhatsApp است، در این به روز رسانی شما نمی‌توانید به‌طور خودکار فایل‌های رسانه‌ای محو شونده را ذخیره کنید.

آپدیت جدید واتساپ برای جلوگیری از ارسال عکس و ویدیو در پیام های محو شونده

WABetaInfo گزارش می دهد که برخی از بهبودهای جدید در بخش حریم خصوصی برای واتساپ اکنون برای کاربران iOS و Android ارائه می شود. قبل از این به‌روزرسانی، می‌توانستید رسانه‌ها را به‌طور خودکار در دوربین گوشی خود ذخیره کنید، اما اکنون، این برای چت‌های محو شونده محدود می‌شود و آنها را ایمن‌تر و خصوصی‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: چه کسانی واتساپ ما را مخفیانه چک کرده اند؟

همانطور که در اسکرین شات زیر مشاهده می کنید، با این به روز رسانی جدید برای پیام های محو شونده در واتساپ ، واتس اپ به طور خودکار گزینه “مشاهده رسانه” را برای محو شدن چت ها در اندروید خاموش می کند. در IOS، ویژگی “Save to Camera Roll” خاموش خواهد شد. به این ترتیب، نمی‌توانید به‌طور خودکار هیچ تصویر، ویدیو یا GIF را در گالری تلفن خود در طول چت محو شده ذخیره کنید.

آپدیت جدید واتساپ برای پیام های محو شونده

این گزینه های خودکار به طور پیش فرض خاموش هستند. با این حال، اگر به تنظیمات بروید و ویژگی ها را روشن کنید، همچنان می توانید رسانه را در چت محو شونده ذخیره کنید، همچنین می توانید فایل رسانه را به صورت دستی دانلود کنید.

به گفته WABetaInfo، این ویژگی اکنون برای کاربران بتا عرضه شده است و ظرف 24 ساعت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

پیش از این، واتس اپ ویژگی ایمنی دیگری را معرفی کرد که افراد را از فوروارد یک پیام از قبل به بیش از یک چت گروهی در یک زمان محدود می‌کند و این می‌تواند به جلوگیری از انتشار هرزنامه در برنامه پیام‌رسانی فوری کمک کند.

سایر تغییرات اخیر واتساپ که ممکن است دوست داشته باشید

یکی از ویژگی هایی که واتس اپ در حال حاضر روی آن کار می کند، اندازه فایل بزرگتر برای اشتراک گذاری فایل در برنامه چت است. قبل از این به روز رسانی، واتس اپ محدودیت 100 مگابایتی برای فایل هایی داشت که می خواستید در سرویس چت ارسال یا دریافت کنید. با این تغییر جدید، این محدودیت به طور قابل توجهی به 2 گیگابایت افزایش می یابد. با این حال، به خاطر داشته باشید که این ویژگی برای تعداد کمی از آزمایش‌کنندگان بتا، که در حال حاضر در آرژانتین قرار دارند، عرضه شده است و هنوز برای همه در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید : نصب واتساپ دوم روی گوشی اندروید و iOS

اخیراً گزارش داده‌ایم که پشتیبانی چند دستگاهی مورد انتظار و بسیار مفید اکنون بالاخره به اندروید و iOS می‌آید (ابتدا تا پایان این ماه بر روی iOS منتشر می‌شود و کاربران اندرویدی باید آن را دریافت کنند. آوریل).

چرا این ویژگی واتس اپ اینقدر مهم است؟ خوب، برای کسانی از شما که نمی‌دانند، در حال حاضر می‌توانید از واتس‌اپ در رایانه شخصی یا مک خود برای چت کردن استفاده کنید، اما باید گوشی آیفون یا اندرویدتان همیشه آنلاین باشد تا چت کار کند. دلیل آن این است که WhatsApp کلید هویت شما را برای رمزگذاری انتها به انتها در تلفن شما ذخیره می کند.

با این حال، ویژگی پشتیبانی از چند دستگاه آن را تغییر می دهد. با استفاده از آن، می‌توانید اکانت واتس‌اپ خود را در حداکثر چهار دستگاه دیگر داشته باشید، که می‌توانید همیشه بدون آنلاین کردن تلفن خود از آن‌ها استفاده کنید، زیرا هر یک از آنها کلید هویت خاص خود را دارند.

یکی دیگر از قابلیت های مفیدی که واتس اپ اخیرا معرفی کرده است، امکان واکنش به پیام های ارسال شده در اپلیکیشن چت با ایموجی است. این ویژگی دوباره در نسخه بتا اپلیکیشن محبوب پیام رسان مشاهده شد.

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید