فوروارد کردن تصاویر واتساپ با کپشن آن

فوروارد کردن تصاویر واتساپ با کپشن

روش های فوروارد کردن تصاویر واتساپ با کپشن آن ، چگونه عکس های واتساپ را به همراه کپشن آن برای دیگران ارسال کنیم؟ در این مطلب آموزش کامل فوروارد کردن عکس های واتساپ به همراه کپشن را با هم خواهیم دید.

تصور کنید، شما یک عکس را به خوبی زیرنویس کرده اید و برای مخاطب واتساپ ارسال می کنید. اما اگر بخواهید آن را فوروارد کنید برای مخاطبان دیگر، برنامه واتساپ، زیرنویس را حذف می کند. در این مقاله سعی کرده ایم تا یک راه حل برای بهبود این امر به شما پیشنهاد دهیم تا بتوانید این مشکل را دور بزنید. با ما همراه باشید …

اگر از دسته کاربران گوشی های هوشمند هستید که به بازی های با کیفیت بالا علاقه دارید بخوانید:  بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید 2022 با لینک مستقیم دانلود

واتس اپ به شما امکان می دهد تصاویری را که برای دوستان خود ارسال می کنید زیرنویس کنید و همچنین به شما امکان می دهد تصاویری را که دریافت یا ارسال می کنید فوروارد کنید. برای همه کاربران نرم افزار اجتماعی واتساپ قابل درک است که چرا فوروارد کردن اشتراک‌گذاری تصاویر با چندین مخاطب که ممکن است بخشی از یک گروه واتس‌اپ نباشند، آسان‌تر است.

هر کاربر اپلیکیشن محبوب و جذاب اینستاگرام باید بداند:   روش های ایجاد لینک در پست اینستاگرام

اما اگر بخواهید یک تصویر زیرنویس شده را فوروارد کنید، WhatsApp توضیحات خنده دار، شوخ و آموزنده شما را کنار می گذارد و صرفا عکس را ارسال مینماید.

خوشبختانه راهی برای حل این مشکل و ارسال یک تصویر در واتس اپ با ذکر عنوان وجود دارد. در اینجا نحوه انجام ان را بیاموزید …

چگونگی فوروارد کردن تصاویر واتساپ با کپشن در اندروید

اگر نمی‌خواهید تلاش بیشتری برای تایپ مجدد شرح تصاویری که قبلاً برای مخاطبین واتس‌اپ ارسال کرده‌اید، صرف کنید، در اینجا نحوه فوروارد کردن یک تصویر زیرنویس شده در واتس‌اپ برای اندروید آورده شده است.

  • به تصویر زیرنویسی که می‌خواهید فوروارد کنید، که قبلاً برای یک مخاطب یا گروه WhatsApp ارسال کرده‌اید، بروید.
  • تصویر را فشار داده و نگه دارید تا انتخاب و برجسته شود. (اگر برنامه به‌روزرسانی شده را اجرا می‌کنید، ممکن است چند «واکنش» ظاهر شود.)
  • روی بیضی عمودی سمت راست گزینه Forward کلیک کنید.
  • گزینه Share را انتخاب کنید.

فوروارد کردن تصاویر واتساپ با کپشن

  • اگر شخص یا گروهی که می‌خواهید تصویر زیرنویس شده را به آن فوروارد کنید نمایش داده می‌شود، این گزینه را انتخاب کنید. در غیر این صورت، نماد برنامه WhatsApp را انتخاب کنید. سپس مخاطب یا گروه مورد نظر را انتخاب کنید.
  • دکمه سبز رنگ ارسال را در سمت راست پایین صفحه خود فشار دهید. تصویر با شرح آن باید در پنجره چت مورد نظر شما بارگیری شود.
  • دکمه Send را فشار دهید تا این تصویر با عنوان مربوط به آن ارسال شود.

فوروارد کردن تصاویر واتساپ با کپشن

متأسفانه، راهی برای فوروارد چندین عکس زیرنویس شده در واتس اپ برای اندروید وجود ندارد. شما باید به سختی هر تصویر زیرنویس شده را به صورت جداگانه ارسال کنید و این روند را برای هر یک تکرار کنید.اما نگران نباشید حتما در اپ های آینده واتساپ این مشکل را حل یا راهی برای دور زدنه بیان خواهند کرد!

البته باید توجه داشته باشید که تصاویر View Once در واتس اپ را نمی توان فوروارد یا به اشتراک گذاشت.

با این حال، برای سایر تصاویر، این راه حل در اندروید یکی از بسیاری از ترفندهای مفید مخفی WhatsApp است.

روش فوروارد کردن تصاویر واتساپ با کپشن آنها در آیفون

همانطور که این فرآیند در اندروید خسته کننده است، فوروارد کردن تصاویر واتساپ بدون کپشن برای آیفون بسیار خسته کننده تر خواهد بود. شما باید هر عنوان را کپی کنید و سپس قبل از ارسال آن را به تصویر اضافه کنید.

در اینجا نحوه فوروارد یک تصویر و شرح آن به مخاطبین WhatsApp خود در iPhone آورده شده است.

روی متن عنوان روی تصویری که می‌خواهید فوروارد کنید ضربه بزنید و نگه دارید و سپس روی گزینه Copy ضربه بزنید.
روی تصویر ضربه بزنید و نگه دارید و از منوی باز شده روی گزینه Forward ضربه بزنید.
هیچ تصویر دیگری را انتخاب نکنید روی نماد Forward در صفحه نمایش خود ضربه بزنید.
برنامه WhatsApp را انتخاب کنید؛ سپس شخص یا گروهی را که می خواهید تصویر را با آن به اشتراک بگذارید انتخاب کنید و روی Next ضربه بزنید.
واتس اپ باید به شما این فرصت را بدهد که یک عنوان به تصویر اضافه کنید. روی فاصله ضربه بزنید و نگه دارید و Paste را انتخاب کنید تا عنوانی را که قبلا کپی کرده اید وارد کنید.
روی دکمه ارسال ضربه بزنید

درست است که این روش یک راه‌حل مانند اندروید نیست، اما به شما این امکان را می‌دهد که هنگام ارسال تصاویر، زیرنویس‌ها را راحت‌تر به اشتراک بگذارید.

آیا می توانید تصاویر را با زیرنویس آنها در واتس اپ برای وب فوروارد کنید؟

اگر به دنبال راه سریع‌تری در واتس‌اپ وب هستید، باید بگوییم که هیچ راهی برای فوروارد کردن تصاویر واتساپ با کپشن در واتساپ وب وجود ندارد،شما نمی توانید یک تصویر را با شرح آن در نسخه وب واتس اپ فوروارد کنید. گزینه ای برای اشتراک گذاری تصاویر وجود ندارد و با انتخاب گزینه Forward، تصویر انتخاب شده منهای عنوان آن برای مخاطب شما ارسال می شود. اما به آینده باید امیدوار باشیم زیرا دنیای تکنولوژی با سرعت یک ماشین آادی یا شاید فراری و البته ممکن است به سرعت بنز روبه پیشرفت است و حتما به زودی راحی برای آن پیدا خواهد کرد! براستی سرعت کدام ماشین بیشتر است؟خوشحال میشویم نظرات شما را در خصوص مقاله و نیز سرعت هر کدام از برند های گفته شده بدانیم!

هنگام ارسال تصاویر در واتس اپ، شوخ طبع باشید

هنگام ارسال تصاویر در واتس اپ، شوخ طبع باشید تا در زهن مخاطب خود ماندگار شوید! بی شک راز ماندگاری در قلب همدیگر داشتن و ساختن لحظات شاد است! ما تصاویرمان را زیرنویس می کنیم تا زمینه ای به آنها بدهیم و شاید برای افزودن نقشی از شخصیت خود به عکس هایی که به آنها علاقه داریم. اما اگر کمی خسته‌کننده‌تر می‌خواهید، پس از مظالعه این مقاله دیگر لازم نیست هنگام اشتراک‌گذاری تصاویر با چندین مخاطب، فرآیند آزاردهنده تایپ مجدد زیرنویس‌های تصویر خود را در واتس‌اپ انجام دهید. با استفاده از این راه‌حل، با این که از نظر خودش سخت است، می‌توانید تصاویر دوستان واتس‌اپ خود را با زیرنویس اصلی‌شان دست‌نخورده فوروارد کنید. امیدواریم بکارتان امده باشد

منبع: www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید