گوشی شیائومی می نوت 10 اواخر آبان ماه به صورت جهانی عرضه می شود

شیائومی می نوت 10

گوشی شیائومی می نوت 10 (Mi note 10) که نسخه جهانی می سی سی 9 است با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت عالی اواخر آبان ماه به صورت جهانی عرضه می‌شود.

گوشی شیائومی می سی سی 9 پرو که در نسخه جهانی به mi note 10 تغییر نام داده یکی از بهترین گوشی‌های میان رده شیائومی مخصوص عکاسی است. امروز صفحه رسمی اکانت فیس‌بوک شیائومی خبر از رونمایی گوشی استثنایی خود در تاریخ 14 نوامبر داد. بنر این شرکت را در تصویر زیر می‌توانید ببینید.

شیائومی می نوت 10

دوربین گوشی شیائومی می نوت 10 به صورت عمودی چیده شده و یک فلش دوگانه ال ای دی نیز آن را همراهی می‌کند. محصول جدید شیائومی دارای دوربین بسیار قدرتمند با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی و بزرگنمایی بسیار عالی است.


بیشتر بخوانید:


شیائومی جدید شیائومی می سی سی 9 پرو دارای لنز تله فوتو با بزرگنمایی 5 برابر است و با سیستم‌های هوشمند الکترونیکی تا 50 برابر نیز می‌تواند افزایش پیدا کند.تصاویر زیر توسط این گوشی عکاسی شده و قابلیت بزرگنمایی استثنایی دوربین آن را نشان می‌دهد. تصویر کشتی از فاصله 500 متری گرفته شده و شفافیت بسیار زیادی دارد.

مشخصات فنی گوشی شیائومی می نوت 10

گوشی جدید می نوت 10 شیائومی به آخرین نسل پردازنده میان رده اسنپدراگون 730G مجهز شده بنابراین از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی در دو رنگ سبز و سفید عرضه می‌شود و احتمالا قیمتی بین 300 تا 400 دلار خواهد داشت.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید