شیائومی Smart Band 7 Pro را برای بازارهای جهانی معرفی کرد

شیائومی Smart Band 7 Pro

شیائومی Smart Band 7 Pro که یک بند هوشمند قدرتمند با قیمت مناسب است معرفی شد. شیائومی روی صحنه رفت تا گوشی‌های هوشمند جدید خود را معرفی کند، 12T و 12T Pro. در حالی که این شرکت محصولات زیادی برای به نمایش گذاشتن داشت، یکی دیگر از دستگاه های برجسته در خط تولید آن اسمارت بند 7 پرو بود. اگرچه رقابت زیادی با ردیاب‌های تناسب اندام وجود دارد، Smart Band 7 Pro عالی به نظر می‌رسد و عملکرد عالی ارائه می‌کند. مجموعه ای از ویژگی ها در حالی که Smart Band 7 Pro جدید نیست، در ماه ژوئیه در چین با نام Mi عرضه می شود. Band 7 Pro، امروز اولین عرضه جهانی خود را دارد و می تواند برای افرادی در بازار برای یک ردیاب تناسب اندام جدید انتخابی جذاب باشد.

از نظر ظاهر و مشخصات، هیچ تغییری نسبت به نسخه ای که در تابستان منتشر شد، تغییر نکرده است. Smart Band 7 Pro با شکل مستطیلی و فریم براق ظاهری شیک ارائه می‌کند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش AMOLED خمیده 1.64 اینچی است که بیشتر شبیه یک ساعت هوشمند است تا یک ردیاب تناسب اندام. وقتی صحبت از ردیابی سلامتی به میان می‌آید، باند تناسب اندام تمام روز SpO2، خواب و نظارت بر ضربان قلب را با توانایی ردیابی بیش از 100 فعالیت مختلف ارائه می‌دهد. چیزی که Smart Band 7 Pro را نسبت به نسل های قبلی خود ارتقا می دهد، توانایی آن در ردیابی و ذخیره مسیرها است. این ویژگی به شما یک مسیر بصری از دویدن‌هایتان می‌دهد که می‌تواند مفید باشد.

بیشتر بخوانید : شیائومی 12T پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شد

علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، بند تناسب اندام دارای مقاومت 5ATM در برابر آب، بیش از 150 صفحه ساعت است و با یک بار شارژ تا 12 روز عمر باتری را ارائه می‌دهد. چیزی که ممکن است تعجب برانگیز باشد قیمت Smart Band 7 Pro است که در بازار جهانی 99 یورو عرضه می شود. اگرچه گران‌ترین ردیاب تناسب اندام موجود نیست، اما مطمئناً ارزان‌ترین ردیاب تناسب اندام در خط شیائومی نیست، زیرا در گذشته راه‌حل‌های مقرون به صرفه‌تری ارائه می‌داد. اگر علاقه مند هستید، می توانید جزئیات بیشتر در مورد محصول را بررسی کنید و باند تناسب اندام را در لینک منبع زیر سفارش دهید.


منبع: شیائومی

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید