سرگرمی در خانه ، اگر در خانه مانده اید و حوصله کاری را ندارید این مطلب را بخوانید

  • توسط پویان ایزدی
  • فروردین 5, 1399
  • آموزش
  • 0
سرگرمی در خانه

برای سرگرمی در خانه روش‌های زیادی وجود دارد که در این مطلب بهترین‌های آن را بررسی کرده‌ایم. اگر حوصله کاری را ندارید و یا اصلا ایده‌ای به ذهنتان نمی‌رسد این مطلب را برای پیدا کردن روش‌های سرگرمی در خانه دنبال کنید.

اگر روز عادی باشد و با تعطیلات مداوم و قرنطینه خانگی روبرو نباشید، بسیاری از کارهای عقب مانده زندگی، پروژه‌ها، ایده‌هایی که همیشه در سر داشتید و یا بازی با گوشی و کامپیوتر را انجام  می‌دادید، اما به خاطر افزایش این روزها و ماندن در خانه به مدت طولانی هم ایده پردازی از بین می‌رود و هم نا امیدی به سراغ آدم می‌آید. برای سرگرمی در خانه روش‌های ابداعی و ابتکاری نیز وجود دارد که در ادامه بهترین‌های آن را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

تا انتهای مطلب با سرگرمی های جدید در خانه با ما باشید.

سرگرمی در خانه

1- وب‌سایت Bored AF و اپلیکیشن Shuffle My Life اندروید ، بهترین راه سرگرمی در خانه

سرگرمی در خانه

هر دو وب‌سایت و اپلیکیشن بر پایه ایده سازی ساخته شده‌اند. چطور؟ به این صورت که با پرسیدن سوالات متنوع از شما ایده‌های جذاب را پیش رویتان می‌گذارند.

یکی از مشکلاتی که با در روزهای زیاد ماندن در خانه داریم، خاموش شدن بخش ایده پردازی مغزمان است. این سایت و اپلیکیشن به شما کمک می‌کنند تا ایده‌های جدید را به سرعت ببینید و بر اساس حس و حالی که دارید ایده‌هایی به شما پیشنهاد خواهند داد.

وب‌سایت Bored AF یک سری سرگرمی در خانه را پیشنهاد می‌دهد، چشم بندی، رقصیدن، یا مثلا آشپزی‌های متنوع. در این وب‌سایت سوالات متوعی از شما پرسیده می‌شود تا بفهمید چه کاری را دوست دارید و در نهایت یکی را انتخاب کنید.

اپلیکیشن Shuffle my life نیز فعالیت‌های بیشتری را به شما پیشنهاد می‌دهد. مثلا یاد گیری علائم مورس، یا ایده‌های خلاقانه ساخت وسایل با ابزار ساده.

البته این اپلیکیشن و وب‌سایت برای سرگرمی بیرون از خانه نیز مناسب هستند، به طور مثال یکی از فعالیت‌های پیشنهادی روی این بستر، راه انداختن یک پیک نیک در منطقه خوش آب و هوا است (فعالیت بیرون از خانه).

دانلود اپلیکیشن Shuffle my life برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Shuffle my life برای آیفون iOS

ورود به وب‌سایت Bored AF

2- وب‌سایت AirPano ، بازدید از مناطق زیبای دنیا به صورت سه بعدی و 360 درجه

سرگرمی در خانه

اگر در خانه هستید و نمی‌توانید سفر کنید، به وب‌سایت AirPano سر بزنید. این وب‌سایت به شما امکان می‌دهد بیش از 5000 منطقه گردشگری دنیا را در نمای 360 درجه و به صورت زنده ببینید.

نمای 360 درجه به شما اجازه می‌دهد تا در کنار محیط پرسه بزنید، به صورت کامل اطراف و منطقه را ببینید و لذت ببرید. بنابراین برای سرگرمی در خانه این وب‌سایت را نیز می‌توانید انتخاب کنید.

در این وب‌سایت می‌توانید بر اساس تاریخ، کشور، تعداد بازدید از منطقه و یا بهترین مناطق ، یکی را انتخاب کرده و از آن محدوده بازدید کنید.

ورود به وب‌سایت AirPano

3-وب‌سایت Herding Cats و Monopoly : ساخت بازی از روی کامپیوتر

ساخت مونوپولی

یکی از بهترین روش‌های سرگرمی در خانه بازی آنلاین و بازی‌های Board games است. در این وب‌سایت‌ها شما می‌توانید بازی را به سبکی که خودتان دوست دارید بسازید. مثلا اگر مونوپولی بازی کرده باشید، می‌توانید در این وب‌سایت‌ها خانه، کارت ها، پول ، رنگ و میزان سرمایه را به هر شکلی که خواستید تغییر دهید.

در این وب‌سایت‌ها حتی می‌توانید تاس، کارت و ورق‌ها را سایر موارد بازی را ساخته و پرینت کنید.

همچنین اگر نمی‌خواهید کل بازی را خودتان بسازید می‌توانید به طور تصادفی یک نوع بازی را انتخاب کرده ، آن را بسازید و سپس از آن پرینت بگیرید تا بتوانید به صورت کاملا فیزیکی و بدون دخالت کامپیوتر با سایر اعضا خانواده بازی کنید.

ورود به وب‌سایت Herding Cats

ورود به وب‌سایت مونوپولی

4- وب‌سایت Future me ، نوشتن نامه

سرگرمی در خانه

اگر واقعا حوصله هیچ کاری را ندارید و کاملا نا امید هستید، برای ایده پردازی در زمانی که در خانه ماندنتان تمام شد می‌توانید بنویسید! با این روش می‌توانید برای خود در آینده هر چیزی را که می‌خواهید بنویسید. مثلا بنویسید اگر فلان روز از خانه بیرون بروم فلان کار را می‌توانم انجام دهم.

وب‌سایت Future me به شما اجازه می‌دهد برای خودتان در آینده نامه بنویسید یا ایمیل ارسال کنید. به طور پیش فرض می‌توانید این نامه را یک تا 5 سال آینده برای خود ارسال کنید یا تاریخ مشخصی را برگزینید. سپس شروع به نوشتن کنید و بنویسید چه آرزویی دارید یا چه انتظاراتی از خود دارید. ذهنتان باز می‌شود.

ورود به وب‌سایت Future Me

5- وب‌سایت SideProject و TheSideHustle

sideproject

اگر در خانه قرنطینه هستید، یا تعطیلات است و نمی‌توانید بیرون بروید و یا به هر نحوی دیگر حوصله هیچ کاری ندارید می‌توانید با این وب‌سایت‌ها ایده‌های جدید و پروژه‌های جدید بسازید و شروع به برنامه ریزی و ایده پردازی برای آن ها کنید.

6- دانلود بازی‌های آنلاین

یکی دیگر از سرگرمی های خانه ، بازی‌های آنلاین است که در حال حاضر روی همه گوشی‌های اندروید و آیفون iOS می‌توانید نصب کرده و بازی کنید تا از شر این بی حوصلگی خلاص شوید. خوبی بازی‌های آنلاین، تکراری نشدن آن ، مراحل جدید، سرگرمی زیاد و همچنین حضور سایر افراد است ، بنابراین به میزان زمان زیادی می‌توانید این کار را انجام دهید. در لینک زیر بهترین بازی‌های آنلاین برای گوشی را آورده‌ایم که می‌توانید همین حالا دانلود کرده و روی گوشی خود نصب و بازی کنید.

دانلود بهترین بازی‌های موبایل

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید