زاکربرگ عرضه پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ به بازار را تایید کرد

زاکربرگ عرضه پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ به بازار را تایید می کند

زاکربرگ عرضه پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ به بازار را تایید کرد و اینکه واتساپ بزودی پشتیبانی چند دستگاه را بدست می آورد.

زاکربرگ عرضه پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ به بازار را تایید کرد

زاکربرگ عرضه پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ به بازار را تایید کرد

زاکربرگ عرضه پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ به بازار را تایید می کند

در مورد عرضه پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ مدیر عامل فیس بوک ضمن تایید ویژگی های جدید مشاهده یک بار و یا view once و حالت ناپدید و یا disappearing mode واتساپ به پشتیبانی آینده آیپد اشاره کرد.

واتساپ اعلام کرده است که در تلاش است به شما اجازه دهد حداکثر چهار دستگاه مختلف را به یک حساب متصل کنید, این ویژگی می تواند سرانجام راه را برای یک برنامه بومی آیپد باز کند.

همچنین می توانید مطالبی را نیز در مورد نحوه زمانبندی پیام ها در واتساپ, آموزش نصب دو واتساپ در گوشی اندروید و آیفون و نحوه انتقال چت واتساپ به تلگرام را مشاهده کنید.

مدیران عامل واتساپ و فیس بوک تأیید می کنند ویژگی های جدید پیام در دست کار است

در مورد عرضه پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ این اطلاعات از سوی بالاترین مقام, مدیر عامل فیس بوک, مارک زاکربرگ و ویل کاتکارت, مدیرعامل واتساپ است. در چت گروهی غیر منتظره با WABetaInfo, مدیران ظاهرا تأیید کرده اند که به زودی قابلیت چند دستگاهی برای طرفداران سرویس پیام رسان محبوب در ظرفیت بتا راه اندازی می شود.

یکی از پیام های زاکربرگ به شرح زیر است:

من می خواستم گفتگو کنم تا بتوانیم اطلاعاتی درباره برخی از ویژگی های آینده خود را با شما به اشتراک بگذاریم. من می دانم که شما بسیاری از ویژگی های جدید ما را قبلاً پوشش داده اید, اما من فکر کردم این به ما کمک می کند تا ادامه دهیم و مواردی را که به زودی روانه بازار می شوند را تأیید کنیم.

WABetaInfo با مهندسی معکوس نسخه های بتای واتساپ به منظور کشف شواهدی از ویژگی های اعلام نشده و منتشر نشده, نامی را برای خود انتخاب کرده است. این اولین باری است که زاکربرگ به وبلاگی دسترسی پیدا می کند تا آنچه را که در واتساپ قرار دارد را به اشتراک بگذارد.

واتساپ بزودی پشتیبانی چند دستگاهی را بدست می آورد

در مورد عرضه پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ وی گفت, با پشتیبانی از چند دستگاه, مشتریان می توانند یک حساب واتساپ را به حداکثر چهار دستگاه مختلف متصل کنند. بعلاوه, هر دستگاه مجاز به استفاده از واتساپ حتی اگر کاربر, تلفن هوشمند خود را روی آن نداشته باشد است.

سیستم فعلی به این دلیل پیچیده است که شما می توانید از برنامه دسکتاپ واتساپ استفاده کنید, اما فقط در صورتی که واتساپ در تلفن هوشمند شما دائما به اینترنت متصل باشد. زاکربرگ اشاره می کند که تیم واتساپ در همگام سازی صحیح پیام ها و محتوای شما در تمام دستگاه ها, حتی وقتی باتری گوشی شما از بین می رود, با یک چالش بزرگ فنی روبرو شده است.

پشتیبانی چند دستگاهی در بتای عمومی واتساپ طی دو ماه ارائه می شود تا افراد بتوانند این ویژگی را قبل از هر راه اندازی امتحان کنند. زاکربرگ گفته است که فیس بوک به زودی برنامه بتای واتساپ را برای برخی دیگر از کاربران iOS در نظر خواهد گرفت.

آیا واتساپ در یک اپلیکیشن آیپد کاردهی دارد

فیس بوک سال ها در برابر ایجاد نسخه بومی واتساپ برای آیپد اپل مقاومت می کرد. مدیران شرکت معمولاً از هرگونه سوالی در مورد واتساپ برای آیپد با بیان اینکه رابط وب, که روی هر دستگاهی کار می کند از قبل این قابلیت را ارائه می دهد طفره می روند.

اما اکنون, ویل کاتکارت, مدیرعامل واتساپ در حال انتقاد از این است که پشتیبانی چند دستگاهی آینده نیز ممکن است که ساخت مواردی از این دست را برای ما امکان پذیر کند. 

  • حالت Disappearing mode: حذف خودکار پیام ها برای همه موضوعات گپ
  • View mode: فقط یک بار عکس و فیلم دریافتی را مشاهده کنید.

واتساپ اخیراً پیام های ناپدید شده را در هر موضوع چت در برنامه iOS و اندروید منتشر کرده است. زاکربرگ می گوید, با حالت ناپدید شدن جدید, تجربه واتساپ با ظاهر شدن پیام های ناپدید شده در همه موضوعات چت اساساً زودگذر می شود.

منبع: MAKEUSEOF.COM

 

 

 

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید