روش های مسدود کردن یا بلاک کردن پیامک در گوشی اندروید

نحوه مسدود کردن پیام ها در اندروید

مسدود کردن یا بلاک پیامک در گوشی های اندروید. چگونه پیامک های مزاحم را در گوشی اندروید مسدود یا بلاک کنیم ؟ آموزش مسدودسازی پیامک های تبلیغاتی.

روش های مسدود کردن یا بلاک کردن پیامک در گوشی اندروید

نحوه مسدود کردن پیام ها در اندروید

گاهی اوقات پیام های متنی ناخواسته می توانند مشکل ساز شوند. در این مقاله نحوه مسدود کردن پیامک را در گوشی های اندرویدی مورد بررسی قرار می دهیم.

حضور در عصر دیجیتال مزایا و معایب خود را دارد. برای اولین بار، می توانید به راحتی از طریق پیام های متنی به دوستان و خانواده خود دسترسی پیدا کنید. اما نقطه ضعف آن این است که تا زمانی که هر کسی شماره شما را داشته باشد، همه نیز می توانند به شما دسترسی داشته باشند – از آشنایان که مورد علاقه شما نبوده تا اسپم ها و کلاهبرداران واقعی.

با این حال، اگر یک گوشی اندرویدی در اختیار دارید، چند روش برای مسدود کردن پیامک در گوشی خود در اختیار دارید. در این مقاله نحوه مسدود کردن پیامک های متنی در اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.

توجه: این دستورالعمل‌ها برای برنامه‌های Google Messages و Google Contacts اعمال می‌شود. 

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نصب گوگل پلی استور هواوی برای گوشی های اندروید و روش های تبدیل گوشی اندروید به آیفون و سیستم عامل iOS مشاهده کنید.

1. یک شماره ناخواسته را بلاک کنید

اگر می‌خواهید پیام‌ های یک شماره خاص را مسدود کنید، می‌توانید از طریق Google Messages app این کار را انجام دهید.

1. در برنامه Google Messages، به پایین اسکرول کنید تا به مکالمه با شماره‌ ای که می‌خواهید مسدود کنید برسید و سپس روی آن بزنید.

2. روی دکمه سه نقطه در نوار بالا بزنید، سپس روی Details بزنید.

3. گزینه ای را می بینید که می گوید Block & Report spam, روی آن بزنید.

4. برنامه از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید که می خواهید آن شماره خاص را مسدود کنید. تصمیم خود را با ضربه زدن روی OK تأیید کنید.

5. شما همچنین می توانید آن شماره را به عنوان اسپم گزارش دهید. اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید، قبل از ادامه تیک گزینه Report spam را بردارید.

نحوه مسدود کردن پیام ها در اندروید

پس از این، شماره تلفن موجود در آن مکالمه دیگر نمی تواند برای شما پیام ارسال کند. برنامه Google Contacts, برخلاف گوشی‌ های سامسونگ یا آیفون به شما اجازه مسدود کردن مخاطبین را نمی‌دهد، بنابراین چه اینکه این شخص کسی باشد که از شما خوشش نیامده باشد یا فقط یک شماره اسپم باشد که برای شما چیزهایی ارسال می‌کند، به این ترتیب می توانید نحوه مدیریت کردن آنها بطور رسمی مشاهده کنید.

این همچنین به این معنی است که اگر شخصی چندین شماره داشته باشد، باید هر کدام را جداگانه مسدود کنید. و این خود یک عمل ناشیانه بمنظور انجام این کار است. توجه داشته باشید که اگر شخصی را مسدود کنید، آن شخص نیز نمی‌تواند با شما تماس بگیرد—هیچ راهی برای مسدود کردن پیام‌ها وجود ندارد.

نحوه دیدن شماره های مسدود شده

اگر می‌خواهید ببینید چند نفر را مسدود کرده‌اید، یا اگر می‌ خواهید بررسی کنید که آیا شخصی را تصادفا مسدود کرده‌اید (و شاید آن را برگردانید)، می‌توانید این کار را نیز انجام دهید.

1. برنامه Google Messages را باز کنید و روی نماد سه نقطه در نوار بالا بزنید. Spam & blocked را انتخاب کنید.

2. در اینجا، می‌توانید مکالمات را از شماره‌ هایی که به‌عنوان اسپم و شماره‌ های مسدود شده پرچم‌گذاری شده‌اند را مشاهده کنید.

3. مجددا روی نماد سه نقطه در بالا بزنید، سپس روی مخاطبین مسدود شده بزنید.

4. لیستی از شماره هایی را که تاکنون مسدود کرده اید مشاهده خواهید کرد.

5. اگر می خواهید شماره ای را رفع انسداد کنید، روی X در کنار ضربه بزنید.

نحوه مسدود کردن پیام ها در اندروید

2. Spam Protection را فعال کنید

اگر دوست ندارید همه این کارها را به صورت دستی انجام دهید، به Google’s AI magic اجازه دهید همه کارهای سخت را انجام دهد. در اینجا نحوه مسدود کردن پیامک های متنی با فعال کردن محافظت خودکار از اسپم در Google Messages آورده شده است.

1. در برنامه Google Messages، روی نماد سه نقطه در نوار بالا بزنید و Settings را انتخاب کنید.

2. روی General ضربه بزنید تا تنظیمات عمومی و غیر اختصاصی اپلیکیشن را ببینید.

3. روی Spam protection بزنید و آن را روشن کنید.

نحوه مسدود کردن پیام ها در اندروید

به طور کلی، در بسیاری از دستگاه ها، ممکن است متوجه شوید که این گزینه از قبل روشن شده است. درست مانند فیلترهای اسپم خودکار در برنامه هایی مانند جیمیل، گوگل همیشه کار خود را در پس زمینه انجام می دهد. با این حال، ممکن است برای برخی افراد غیرفعال باشد، یا ممکن است به طور تصادفی خاموش شده باشد، به همین دلیل است که به هر حال هنوز به آن اشاره می کنم.

همچنین این احتمال وجود دارد که از قبل روشن شده باشد،به این علت که در برخی از موارد بطور ناخودآگاه گزینه ای را غیر فعال می کنید، به همین دلیل است که فکر می کنید اینطور نیست. در این مرحله، هنوز چند گزینه باقی مانده است.

3. اپلیکیشن غیر بومیی را دانلود کنید

اگرچه حفاظت موجود Google در حال حاضر بسیار قوی است, اما می‌تواند اسپم ها یا شماره‌های مخرب دیگر را با موفقیت شناسایی و پرچم‌گذاری کند، همچنان موارد می‌توانند وارد مکالمات شما شوند. می‌توانید با افزودن یک لایه محافظتی اضافی و غیر بومی، سعی کنید این مشکل را کاهش دهید.

راه‌ حل‌ های مختلفی در Google Play Store موجود است، از جمله برنامه‌های معروف مانند Spam Blocker برای Android (پیام‌های کلیدی قبلی)، Call & SMS Blocker (AntiNuisance سابق) و البته برنامه  آزمایش‌ شده مورد علاقه همه، Truecaller. .

این برنامه های دارای رتبه بالا میلیون ها بارگیری را در اختیار دارند. آنها نه تنها به شما توانایی مسدود کردن پیامک ها را می دهند، بلکه می توانید انواع ویژگی های اضافی مانند ضبط تماس، پشتیبان گیری تماس، جستجوی دوربین و موارد دیگر را نیز دریافت کنید. اما شاید مهمتر از همه، استفاده از همه آنها رایگان باشد.

یا فقط می‌ توانید از عملکرد مسدود کردن متن در این برنامه‌ها استفاده کنید.

4. برای راهنمایی با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید

اگر همه چیز را در این لیست امتحان کرده اید، و هنوز قادر به مسدود کردن پیامک در گوشی اندرویدی خود نشده اید، می تواند ارزشش را داشته باشد که با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید. کلاهبرداران به طور مداوم تعداد و تکنیک های خود را تغییر می دهند تا از نقایص سیستم شما سوء استفاده کنند، و اگر شما به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید، مشکلی از تماس برای گرفتن کمک وجود ندارد.

شرکت مخابراتی شما می تواند از ابزارهای حفاظتی شبکه خود برای مسدود کردن مستقیم شماره استفاده کند. اگر ارائه‌ دهنده شبکه شماره‌ای را به‌عنوان اسپم علامت‌گذاری کند، ممکن است بتواند آن را به طور کامل ممنوع کند یا حتی اگر چیزی به‌عنوان یک تهدید بزرگ مطرح می‌شود و پلیس نیاز به دخالت دارد، با افرادی که مسئول این کار هستند تماس بگیرد.

بنابراین با اپراتور خود تماس بگیرید تا ببینید در مورد آن چه کاری می تواند انجام دهد.

مسدود کردن پیام های ناخواسته در گوشی اندروید

برنامه های پیام‌ رسان و مخاطبین عمومی اندروید راه‌ های کمتری برای مسدود کردن افراد از ارسال پیام‌ های ناخواسته برای شما دارند، اما نکته خوب این است که می‌توان این کار را انجام داد – و حتی خیلی سخت هم نیست.

ما فقط چند روش برای انجام این کار را بیان کردیم، اما بسته به اینکه چه گوشیی دارید، ممکن است چند ابزار اضافی در اختیار داشته باشید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید