ارسال پیامک با کامپیوتر و از طریق لپ تاپ ، ارسال پیام گوشی با کامپیوتر

ارسال پیامک از کامپیوتر

روش های ارسال پیامک با کامپیوتر و لپ تاپ ، آیا می خواهید از کامپیوتر یا لپ تاپ خود به گوشی وصل شده و پیامک ارسال کنید؟ در این مطلب روش های ارسال پیامک از طریق کامپیوتر و لپ تاپ را معرفی و بررسی می کنیم تا ساده تر بتوانید بدون در دست داشتن گوشی موبایل  از سیستم خود پیامک یا SMS ارسال نماید.

ارسال پیامک تبدیل به یکی از رایج ترین روش ها برای ارتباط با دیگران در دنیای امروز شده است. کاربرد آسان و راحت پیامک در سراسر جهان شناخته شده است. در برخی از مواقع با این وجود ترجیح می دهید که از طریق کامپیوتر پیامک خود را ارسال کنید.

شاید از خود بپرسید چگونه می توان با کامپیوتر یا لپ تاپ پیامک ارسال کرد یا چگونه بدون گوشی پیامک ارسال کنیم ؟ در ادامه همه موارد و روش های ارسال پیامک و SMS از طریق کامپیوتر و لپ تاپ را توضیح می دهم

روش های ارسال پیامک با کامپیوتر یا از طریق لپ تاپ

استفاده از Google Voice

در این قسمت به بحث زیادی در مورد Google Voice نمی پردازیم اما این سرویس پرکاربرد شماره تلفن مجازی را به شما می دهد که شما می توانید با آن تماس برقرار کنید و یا پیامک ارسال کنید. در حال حاضر این امکان تنها در آمریکا و کانادا انجام پذیر است. اگر در این دو مکان قرار داشتید پس بنابراین راه اندازی آن آسان است.

  • به قسمت Google Voice  بروید و وارد آن شوید.
  • بر روی آیکون Messages بزنید و پیامی را ارسال کنید.
  • اسم و یا شماره مخاطبی را که قصد ارسال پیامک را دارید وارد کنید(شما می توانید در پیام گروهی تا 7 نفر را اضافه کنید). همچنین با کلیک کردن بر روی آیکون image می توانید تصاویر را نیز الصاق کنید.
  • زمانیکه آماده ارسال شدید بر روی فلش ارسال کلیک کنید.

Email Account

روش های ارسال پیامک با کامپیوتر و لپ تاپ : این بخش تنها در آمریکا و کانادا کاربرد دارد. یک روش اغلب ناشناخته  برای ارسال پیامک بدون گوشی استفاده از ایمیل شما است. به منظور استفاده از ایمیل خود برای ارسال پیامک:

  • مانند زمان هایی که بصورت نرمال قصد ارسال ایمیلی را دارید بر روی قسمتی که متن ایمیل را می نویسید کلیک کنید.
  • شماره تلفن ده رقمی شخص را وارد کنید.
  • کد شخص دریافت کننده را از با استفاده از جدول زیر اضافه کنید.

اگر مطمئن نیستید که دریافت کننده شما از چه سیستم پیام رسانی استفاده می کند می توانید آن را جستجو کنید.

این سایت ها به منظور اطمینان حاصل کردن از اینکه این شماره بی سیم است سیستم پیام رسان دریافت کننده را چک کرده و آدرس های SMS و MMS برای آن مخاطب را به شما می دهند.

البته روش دیگری در ایران برای دریافت شماره مجازی وجود دارد که در مطلب مخفی کردن شماره موبایل آن را بررسی کردیم.

ارسال پیامک با کامپیوتر و لپ تاپ از طریق Windows App

اگر دستگاه ویندوزی را در اختیار دارید می توانید با استفاده از اپلیکیشن “Your Phone Companion” برای ارسال و دریافت پیامک استفاده کنید. عیب و مشکل این برنامه این است که شما نمی توانید از طریق آن عکس ها و سایر رسانه ها را ارسال و دریافت کنید.

به منظور استفاده از اپلیکیشن “Your Phone Companion” برای ارسال پیامک:

  • دکمه Win  را در کیبورد خود فشار دهید و در لیست اپلیکیشن ها بر روی “Your Phone” کلیک کنید.
  • اگر تا کنون گوشی خود را متصل ننموده اید اپلیکیشن به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید.

ارسال پیامک از کامپیوتر

  • زمانیکه گوشی شما متصل شد شما به تمامی پیامک ها دسترسی پیدا می کنید و از آنجا می توانید پیامک های خود را ارسال و دریافت کنید.

شما همچنین می توانید به تصاویری که با گوشی خود گرفته اید دسترسی پیدا کنید. شما نمی توانید آن ها را ارسال کنید اما می توانید آن ها را ببینید.

اگر به دنبال این هستید تا بتوانید از طریق عکس اطلاعات یک شخص را پیدا کنید ، یا از طریق شماره موبایل موقعیت مکانی یک فرد را ببینید ، این مطالب را نیز می‌توانید مطالعه کنید.

افزونه های کروم Chrome Extension

ارسال پیامک از کامپیوتر

روش های ارسال پیامک با کامپیوتر و لپ تاپ اگر شما کابر Gmail هستید می توانید با استفاده از یک Chrome extension با نام “Send Your Email to SMS( text)” به منظور ارسال پیامک به ایمیل خود استفاده کنید. این یک اپلیکیشن مفیدی است که به شما این اجازه را می دهد که ماهانه به طور رایگان ده پیامک را ارسال کنید. اگر قصد ارسال پیامک های بیشتری را دارید احتیاج به این دارید که ماهانه با پرداخت 55 دلار یک طرح نامحدود را دریافت کنید. برای شرکت های کوچک این روش می تواند راه خوبی برای ارسال پیامک به مشتری ها باشد.

  1. به Chrome Web Store بروید و extension  را دانلود کنید.
  2. در جستجوگر خود Gmail را باز کنید. شما مشاهده خواهید کرد که extension آیکون گوشی را بر روی پنجره ایمیل شما باز کرده است.
  3. بر روی Compose کلیک کنید تا پیام رسانی را شروع کنید.
  4. بر روی آیکون گوشی در گوشه سمت چپ پایین بزنید.
  5. ارسال پیامک از کامپیوتر
  6. شماره ای را که می خواهید به آن پیامک بدهید وارد کنید.
  7. پیام خود را تایپ کرده و ارسال کنید.

 

با این extension دیگر لازم نیست که کد کاربر را تایپ کرده و در آنجا بگذارید.  Extension  به طور خودکار آن را انجام می دهد.

وبسایت های رایگان برای ارسال پیامک از کامپیوتر

با استفاده از چند وبسایت رایگان می توانید پیامک  را از طریق کامپیوتر خود بفرستید . در اینجا چند وبسایت رایگان را مورد بررسی قرار می دهیم.

GlobFone

GlobFone تنها آپشن ارسال پیامک را دارد و شما با آن نمی توانید عکس ارسال کنید. به منظور استفاده از آن تمام آنچه که احتیاج دارید وارد کردن شماره ای است که می خواهید پیام را به آن ارسال کنید است و اینکه سپس پیام خود را ارسال کنید. در یافت کننده پیام قدر به پاسخگویی نمی باشد اما وبسایت حالتی را دارد که نشان می دهد که پیام شما به درستی ارسال شده است.

TxtDrop

اگر می خواهید از ایمیل خود برای ارسال پیام استفاده کنید ولی نمی خواهید که با مشکلات پیدا کردن کد کاربر و تایپ کردن آن مواجه شوید می توانید از TxtDrop استفاده کنید. برای استفاده از آن آدرس ایمیل  و شماره تلفن شخص مورد نظر را وارد کنید و پیام را ارسال کنید. تمام آن چیزی که شما به آن احتیاج دارید کد کشور شما و شماره تلفن است.خود وبسایت کد کاربر را برای شما می گیرد .

دریافت کننده می تواند به شما پاسخ دهد. پاسخ او به ایمیل شما ارسال می شود و شما می توانید مکالمه ای را که شروع کرده اید ادامه دهید. این عمل خیلی بهم ریخته است اما با این وجود خواندن آن بر روی گوشی برای دریافت کننده آسان است.

اپلیکیشن های Text Sync

یکی دیگر از روش های ارسال پیامک از طریق کامپیوتر نصب یکی از چندین اپلیکیشن است که پیامک شما را بر روی لپ تاپ همگام می کند.

Pushbullet

ارسال پیامک از کامپیوتر

Pushbullet  یکی از رایج ترین اپلیکیشن های دسکتاپ است که گوشی اندروید شما را به کامپیوتر متصل می کند. نه تنها پیامک ها را بین دستگاه ها انتقال می دهد بلکه همچنین از قابلیت Notification Mirroring  نیز برخوردار است که این عمل منجر به انتقال تمامی نوتیفیکیشن های گوشی شما به کامپیوتر می شود. در گذشته Pushbullet رایگان بود اما ویژگی های رایگان آن را کم کرده اند تا آن را با ماهانه 5 دلار به فروش برسانند.

Airdroid

Airdroid  تقریبا شبیه به Pushbullet است. شما همچنین می توانید دوربین خود را مشاهده کنید و از راه دور تماس برقرار کنید. تمامیه این ویژگی ها تنها 2 دلار در ماه می باشند.

MightyText

این اپلیکیشن یک آپشن جستجوگر برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر است نه یک اپلیکیشن دسکتاپ مانند Pushbullet و یا Airdroid . MightyText این اجازه را به شما می دهد که پیامک های شما را با نوتیفیکیشن ها¸عکس ها¸ ویدئو ها و تمامی جستجوگرهای اصلی دسکتاپ همگام کنید. این اپلیکیشن برای ارسال 500 پیامک در ماه رایگان است اما برای ارسال بالاتر از این تعداد شما باید ماهانه 5 دلار پرداخت کنید.

اگرفکر می کنید که ارسال پیامک در گوشی خود کارآمد ترین روش برای ایجاد پیام نیست یکی از راه های بالا را برای ارسال آن انتخاب کنید. و هرگز فراموش نکنید که از پیام های خود در مواردی که گوشی شما خراب می شود بک آپ بگیرید .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید