روش مخفی کردن پیام در واتساپ و پیام های Disappeared

مخفی کردن پیام در واتساپ

مخفی کردن پیام در واتساپ چگونه است؟ آیا واژه Whatsapp Disappearing message به گوشتان خورده ؟ویژگی پنهان کردن پیام های واتساپ ، پیام ها را پس از 7 روز به طور خودکار حذف میکندکه ما در ادامه به طور کل روش فعال سازی و استفاده از آن را آموزش می دهیم.

پس از گذشت سال ها جلوگیری کردن از تماس برای پنهان کردن پیام ها سرانجام واتساپ ویژگی را به پلتفرم پیام رسانی اضافه کرد.

بنابراین پنهان کردن پیام های واتساپ چگونه کار میکند و چگونه میتوان از آن استفاده کرد؟ در اینجا به هر آنچه شما نیاز به دانستن آن دارید میپردازیم.

مخفی کردن پیام های واتساپ چگونه کار می کند

در برخی از مواقع احتیاج به اپلیکیشن پیام رسانی دارید تا با رقبایی مانند سیگنال و تلگرام رقابت کند. در نتیجه  با توجه به حذف حجم زیادی از متنها در واتساپ سریعا پنهان کردن پیام ها به پلتفرم اضافه شد. ایده ای که در پشت پنهان کردن پیام ها بر طبق شرکت فیسبوک بود ایجاد مکالمه ای بود که این احساس را به شما بدهد که شخصی که شما در حال ارتباط با آن هستید بسیار به شما نزدیک است.

واتساپ می گوید بدلیل اینکه گفتگو کننده موقتی میباشد بنابراین متن شما هم میتواند موقتی باشد. از آنجا بود که ایده مخفی کردن پیام ها در واتساپ بوجود آمد. این آپشنی است بطور خودکار پیام های شما را پس از یک هفته حذف میکند.

ترفند مخفی سازی پیام های واتساپ

مخفی کردن پیام در واتساپ در مراحل اولیه خودش است: راهی برای تغییر وجود ندارد¸بعنوان مثال تعداد روزهای قبل از ناپدید شدن پیام ها را نمیتوانید تغییر دهید و یا اینکه هر ویدئو یا عکسی را که به اشتراک گذاشته اید را نمیتوانید پس از ناپدید شدن دوباره برگردانید.

ما با  مخفی کردن پست به صورت 7 روزه شروع میکنیم به این دلیل که این آرامش خاطر را می دهد که مکالمه دائمی نیست، در حالیکه این کار عملی می باشد بنابراین شما فراموش نمی کنید که مکالمه شما درباره چه بود.  لیست خرید  و یا آدرس مغازه ای که آنرا چند روز پیش دریافت کرده اید را هر زمانی که احتیاج به آن داشتید در آنجا وجود دارد اما زمانی که شما به آن احتیاج نداشتید پنهان می شود.

نحوه مخفی سازی پیام ها در واتساپ

زمانیکه به قسمت مخفی سازی پیام ها رفتید هر پیامی که فرستاده می شود بطور خودکار پس از هفت روز ناپدید و یا حذف می شود— احتیاج به انجام دادن چیز دیگری نیست.

تنها جدیدترین ستینگ کاربرد دارد. بنابراین اگر قسمت مخفی سازی پیام ها را روشن کنید پیامی را بفرستید و مخفی سازی را خاموش کنید¸ پیام مخفی نخواهد شد. در چت های فردی هر شخصی میتواند مخفی سازی پیام را روشن کند. در چت گروهی تنها ادمین گروه میتواند این کار را بکند. زمانیکه آپشن روشن یا خاموش شود اعلانی در چت ظاهر خواهد شد که از شما میخواهد که آن را تایید کنید و هم به طور شخصی و گروهی این اعلان ظاهر میشود.

مخفی سازی پیام ها در واتساپ به راحتی انجام می شود. بجای اینکه به سراغ یک ستینگ عریض بروید احتیاج به این خواهید داشت که این ویژگی مخفی سازی را در چت فردی و گروهی فعال کنید.

 

فعال کردن قابلیت مخفی سازی پیام در واتساپ

مخفی کردن پیام در واتساپ

بمنظور فعال کردن این ویژگی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • چتی را که قصد تغییر ستینگ آن را دارید باز کنید
  • بر روی اسم مخاطب و یا اسم گروه در بالای صفحه بزنید
  • به قسمت  disappearing messages بروید. این حالت در قسمت عکس بالا نمایش داده شده است.
  • مخفی سازی پیام ها را انتخاب کنید. معرفی مختصری از مخفی سازی را مشاهده میکنید. ادامه را بزنید
  • دکمه را در حالت روشن قرار بدهید

اعلانی که به شما میگوید که پیام ها هم اکنوم مخفی شده اند در چت شما ظاهر می شود. شما میتوانید فورا با زدن بر روی این اعلان بدون اینکه به قسمت ستینگ چت بروید آپشن را تغییر دهید.

نحوه غیر فعال سازی مخفی سازی پیام ها در واتساپ

مخفی کردن پیام در واتساپ

خاموش کردن و یا غیر فعال کردن مخفی سازی فرایند ساده ای دارد که با برگشتن به ستینگ و برگرداندن آن به حالت خاموش میتوانید آن را انجام دهید.

  • بر روی اسم مخاطب و یا اسم گروه در بالای صفحه بزنید.
  • به قسمت مخفی سازی بروید و آن را انتخاب کنید.
  • آپشن خاموش را انتخاب کنید.

هر شخصی که در چت باشد— چه در گروه و چه چت انفرادی— اعلانی را که به شما می گوید مخفی سازی پیام ها را خاموش و غیر فعال کرده اید مشاهده خواهد کرد.

چه زمانی مخفی سازی انجام نمی شود؟

تنها بدلیل اینکه شما مخفی سازی را فعال کرده اید به این معنی نیست که همه چت های شما پاک خواهند شد.

بخاطر داشته باشید هیچ چیزی نمی تواند سایرین را از گرفتن اسکرین شات  و یا کپی کردن پیام های شما قبل از اینکه واتساپ بطور خودکار آن ها را حذف کند متوقف کند.اما هچنین استثنایی نیز وجود دارد. پیام هایی که قبل ازفعال سازی مخفی سازی پیام ها دریافت و یا فرستاده می شوند شامل این ویژگی نمی شوند.

اگر شما مخفی سازی پیام را به شخص دیگری ارسال کنید آن مخفی نخواهد شد مگر اینکه در گوشی هر دو طرف این ویژگی فعال شود. پاسخ دادن مستقیم پیام در مخفی سازی پیام با کشیدن پیام به سمت راست برای نقل قول کردن پیام در برخی از مواقع منجر به این می شود که پس از محدودیت 7 روزه پیام قابل مشاهده باشد.

با وجود اینکه ویدئوها و تصاویر از اپلیکیشن حذف می شوند اگر گوشی شما به طور اتوماتیک تصاویر و ویدئوها را دانلود کند آن ها حذف نخواهند شد.

فعالسازی مخفی کردن ویدیو و عکس در واتساپ

بمنظورغیر فعال کردن این مورد واتساپ را باز کنید بر روی سه نقطه بزنید¸ ستینگ را انتخاب کنید و بر روی ذخیره سازی و دیتا بزنید. در زیر دانلود خودکار رسانه بر روی هر سه آپشن بزنید( دیتای موبایل¸ وای فای و رومینگ) و دوباره فرمت های رسانه را انتخاب کنید. اوکی را بزنید تا آن را تایید کنید.

در مقوله پشتیبانی ها¸ باید پیام های شما قبل از اینکه مخفی سازی پیام ها فعال شود پشتیبانی شود و همچنین قابل دسترس برای خواندن شود— حداقل تا زمانیکه بک آپ یا پشتیبانی را در گوشی خود بازیابی کنید¸ در هر جایی آن ها حذف خواهند شد.

واتساپ همچنین هشدار می دهد که اگر کاربر پیام را باز نکرد و یا آن را نخواند آن ها با این حال حذف خواهند شد. با این وجود پیش نمایش اعلان ها در گوشی شما ممکن است که پیام را نشان دهد.

مخفی کردن پیام در واتساپ

با مخفی سازی پیام ها پیام های خود را مخفی و ایمن کنید

ویژگی مخفی سازی پیام ها با سایر اپلیکیشن های مهم پیام رسان در یک ردیف هستند. اجرای آن سریع و آسان است و— حداقل بر طبق واتساپ— مکالمه ها را  بیشتر خصوصی می کند.

این ویژگی کامل نیست. انتظار این را داشته باشید که آپدیت های بیشتری را در مورد اینکه چطور آپشن انواع پیام ها و طول زمان آن ها را قبل از حذف کنترل میکند ببینید. اما آن یک ویژگی مازاد برای اپلیکیشن است.

شما همچنین می توانید مطالب ریکاوری عکس و ویدیو در واتساپ ، ترفندهای مخفی واتساپ و این که از کجا بفهمیم چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند را از طریق این مطالب مطالعه کنید

منبع :MAKEUSEOF

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید