روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم. نحوه دانلود ویندوز 11 روی هر سیستم, حداقل سیستم مورد نیاز برای آن, نحوه دانلود نسخه بتا ویندوز 11 و نحوه ارتقا به ویندوز 11 بدون TPM 2.0.

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

در مورد روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم باید بگوییم که ویندوز 11 در حال حاضر در دسترس است و ما نحوه دانلود و نصب ویندوز 11 را به شما نشان می دهیم. قبل از شروع, ممکن است بخواهید بررسی ویندوز 11 ما را بررسی کنید تا ببینید آیا ارزش بارگیری را دارد یا خیر.

با ویژگی هایی مانند Widgets, منوی شروع جدید, تمرکز زیاد بر بازی در کنار موارد دیگر, دلایل قانع کننده و هیجان انگیز زیادی برای دانلود و نصب ویندوز 11 در حال حاضر وجود دارد.

اگر ویندوز 7 و بالاتر دارید ویندوز 11 به صورت رایگان ارتقا می یابد. این بدان معناست که هیچ دلیلی برای شما وجود ندارد که سعی کنید نسخه دزدی از یک سیستم عامل ناقص را بیابید. با این حال, بارگیری ویندوز 11 در حال حاضر وسوسه انگیز است, به هر حال ممکن است ایده خوبی باشد که منتظر بمانید, به خصوص اگر فقط یک کامپیوتر شخصی دارید, زیرا هر گونه مشکل اولیه باید به سرعت حل و برطرف شود.

مانند هر سیستم عامل دیگری که راه اندازی می شود, ممکن است برخی مشکلات اولیه وجود داشته باشد, بنابراین راهنمای ما را در مورد چگونگی برطرف کردن مشکلات رایج ویندوز 11 برای راهنمایی و مشاوره در صورت مواجه شدن مشاهده کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد دانلود ویندوز 10 و آموزش ویدئویی نصب آن و اجرای اپلیکیشن اندروید روی ویندوز را مشاهده کنید.

هنگامی که آماده شدید ، ادامه مطلب را بخوانید تا نحوه دانلود سریع و آسان ویندوز 11 را بیاموزید.

  • متوجه شوید ویندوز 10 را از کجا بخرید
  • بهترین آنتی ویروس ویندوز 10 را بارگیری کنید
  • بهترین VPN Windows 10 را بررسی کنید

حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز 11

پردازنده:1 گیگاهرتز (گیگاهرتز) یا سریعتر با حداقل دو هسته روی پردازنده سازگار 64 بیتی یا SoC 

رم: 4 گیگابایت

 فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت سیستم عامل سیستم: UEFI ، Secure Boot قادر است TPM: ماژول پلت فرم قابل اعتماد 2.0

کارت گرافیک: DirectX 12 یا بالاتر با درایور WDDM 2.0

صفحه نمایش: 720p ، 8 بیت در هر کانال رنگی ، حداقل 9 اینچ مورب

اتصال به اینترنت و حساب مایکروسافت: Windows 11 Home برای تکمیل راه اندازی اولیه ، اولین استفاده از سیستم عامل یا هنگام تعویض دستگاه از Windows 11 Home در حالت S ، نیاز به اتصال به اینترنت فعال و حساب Microsoft دارد.

ویژگی ها چه هستند؟

در مورد روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم باید بگوییم که اگر هنوز آمادگی آزمایش بیلد را دارید, ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که می توانید به آنها توجه کنید, حتی اگر خلاصه موارد ارتقاء را مطالعه کرده باشید.

ویندوز 11 در حال حاضر دارای یک برنامه بررسی سلامت دقیق تر است که می تواند کارهای خاصی را برای طولانی تر کردن کامپیوتر شما, صرف نظر از دسکتاپ یا لپ تاپ, توصیه می کنیم.

جدیدترین نسخه Insider همچنین به نحو بهتری می تواند از چند مانیتور پشتیبانی کند, بنابراین به راحتی می توانید در صورت نیاز, در کنار چیدمان های فوری بیشتری که در حالت عمودی روی صفحه نمایش لمسی موجود است نوار وظیفه را مرتب کنید.

هنگام انتشار بیلد جدید حتماً “بررسی بروزرسانی ها” را در اختیار داشته باشید تا آخرین اصلاحات و ویژگی های ویندوز 11 را داشته باشید.

نحوه دانلود ویندوز 11

قبل از شروع, مطمئن شوید که کامپیوتر شخصی شما دارای حداقل مشخصات Windows 11 ذکر شده در بالا است. اگر چنین شد ، قبل از ادامه باید از کامپیوتر خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

این تضمین می کند که اگر مشکلی پیش بیاید – و به روزرسانی به سیستم عامل جدید کامل باشد یا خطرناک باشد – فایل ها و تنظیمات مهم شما حداقل قابل بازیابی هستند.

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

1. دستگاه خود را ارتقاء دهید

ساده ترین راه برای دانلود و نصب ویندوز 11 ارتقاء دستگاهی است که در حال حاضر از آن استفاده می کنید. در صفحه دانلود Windows 11, روی Download Now کلیک کنید.

سپس, دستورالعمل ها را برای دانلود و نصب ویندوز 11 بر روی دستگاه خود دنبال کنید.

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

2. ویندوز 11 را با استفاده از DVD یا USB بر روی کامپیوتر دیگری نصب کنید

در مورد روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم باید بگوییم که اگر می خواهید ویندوز 11 را بر روی کامپیوتر دیگری نصب کنید ، Download Now را در زیر بخش Create Windows 11 Installation Media انتخاب کنید.

انجام این کار ابزاری را دانلود می کند که درایو USB را فرمت می کند و نسخه قابل بوت رسانه نصب ویندوز 11 را نصب می کند. این کار را می توان با DVD خالی نیز انجام داد.

شما به یک درایو USB با حداقل 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارید. مطمئن شوید هیچ فایل مهمی روی آن وجود ندارد, زیرا هر چیزی را که در آنجا وجود دارد پاک می کند. در صورت نیاز به خرید یکی از بهترین درایوهای USB, ما را انتخاب کنید.

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

مراحل ایجاد ابزار ایجاد رسانه را برای ایجاد USB یا DVD قابل بوت دنبال کنید. پس از اتمام کار, آن را در کامپیوتری که می خواهید ویندوز 11 را روی آن نصب کنید وارد کنید و سپس دستگاه را راه اندازی مجدد کنید.

ممکن است لازم باشد کامپیوتر را از USB یا DVD ای که وارد کرده اید بوت شود. برای انجام این کار, هنگامی که لوگوی سازنده شما روی صفحه ظاهر می شود, F12 یا F2 را فشار دهید (این مورد در سازنده متفاوت است) تا به منوی بوت بروید. در اینجاست که به کامپیوتر می گویید به جای دانلود ویندوز طبق معمول, از دیسک نصب خود بوت کنید.

هنگامی که منوی بوت ظاهر می شود, به سادگی انتخاب کنید که می خواهید از USB یا DVD بوت شود, سپس Enter را فشار دهید. از اینجا, نصب کننده ویندوز 11 باید دانلود شود و شما در راه نصب جدید هستید.

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

3. نصب ویندوز 11 را با استفاده از ISO انجام دهید

مراحل بالا  ویندوز 10 کامپیوتر شما را به ویندوز 11 ارتقا می دهد. با این حال, اگر می خواهید ویندوز 11 را از ابتدا نصب کنید ,می توانید ISO Windows 11 را دانلود کنید.

در بخش “Select edition” ویندوز 11 را انتخاب کنید. پس از دانلود ISO, باید یک USB یا DVD قابل بوت را با آن تهیه کنید.

نحوه دانلود نسخه بتا ویندوز 11 و نسخه داخلی Windows 11

در مورد روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم باید بگوییم که حتی اگر نسخه نهایی ویندوز 11 برای بارگیری در دسترس است, برخی از افراد ممکن است بخواهند نسخه های اولیه ویندوز 11 داخلی را امتحان کنند.

این به این دلیل است که مایکروسافت همچنان در ماه ها و سال های آینده به روز رسانی ویندوز 11 را ادامه می دهد, درست مانند ویندوز 10, و این بدان معناست که اگر در بیلد های داخلی ویندوز 11 ثبت نام کنید, می توانید قبل از هر کسی ویژگی های جدید را آزمایش کنید. 

به عنوان مثال, برنامه های اندروید بالاخره در ویندوز 11 به فروشگاه مایکروسافت می آیند, اما به نظر می رسد که این ویژگی تا سال 2022 به درستی وارد نخواهد شد. با این حال, افرادی که دربیلدهای Windows 11 Insider  این ویژگی را, بمنظور آزمایش کردن آن, زودتر دریافت می کنند.

این بدان معناست که شما فقط باید در صورتی ثبت نام کنید که مایل نیستید ویژگی های جدید ویندوز 11 را زودتر امتحان کنید, زیرا ممکن است مشکلات و اشکالاتی وجود داشته باشد. اگر می خواهید یک تجربه پایدارتر داشته باشید, از نسخه منتشر شده ویندوز 11 استفاده کنید.

اما شجاعت انجام این کار را دارید, در اینجا نحوه دانلود بتا ویندوز 11 و Insider Builds آمده است.

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

1. به برنامه Windows Insider ملحق شوید

بمنظور انجام این کار ، برنامه تنظیمات را باز کنید و روی “Update & Security”, سپس “Windows Insider Program” کلیک کنید.

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

در پنجره “Windows Insider Program”, برای پیوستن روی “شروع به کار” کلیک کنید. از پنجره ای که ظاهر می شود ، روی Link an account کلیک کنید و Microsoft Account خود را انتخاب کرده و روی Continue کلیک کنید.

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

2. کانالی را انتخاب کنید

نسخه های اولیه Windows 11 Insider برای افرادی که از کانال Dev استفاده می کنند در دسترس است. این برای توسعه دهندگان برنامه در نظر گرفته شده است و به مردم امکان دسترسی به نسخه های اولیه ویندوز 11 را می دهد. باز هم مطمئن شوید که از نصب نسخه ای که احتمالاً ساخت اولیه ای است با مشکلات مختلف گنجانده شده است راضی هستید.

شما همچنین می توانید کانال بتا را انتخاب کنید که تجربه پایدارتری را هنوز هم با دسترسی زودهنگام به ویژگی ها ارائه می دهد (نه در اوایل).

سپس, کانال پیش نمایش انتشار وجود دارد. این در اصل نسخه ویندوز 11 است که اکثر مردم از آن استفاده می کنند, اما دارای چند ویژگی اولیه است. این پایدارترین بیلد است اما همچنین به این معنی است که شما برای آزمایش ویژگی های جدید بیشتر منتظر می مانید. با این وجود دریافت ویژگی های جدید از این طریق بسیار سریعتر از استفاده از ویندوز 11 است.

اگر فقط یک کامپیوتر شخصی می خواهید که به طور عادی کار کند, فعلاً از ویندوز 11 معمولی استفاده می کنیم. با این حال, اگر واقعاً می خواهید ویندوز 11 را امتحان کنید, در صفحه “Pick your Insider settings” که ظاهر می شود, کانالی را که می خواهید به آن بپیوندید و سپس Confirm را انتخاب کنید.

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

پنجره دیگری با توضیحی در مورد آنچه می توانید از این بیلد اولیه انتظار داشته باشید ظاهر می شود. تا زمانی که از ادامه کار راضی هستید ، روی Confirm کلیک کنید. سپس باید کامپیوتر خود را راه اندازی مجدد کنید.

مطمئن شوید همه چیز ذخیره شده است و در پنجره ظاهر شده روی “Restart Now” کلیک کنید.

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

3. بیلد Windows 11 Insider Preview را نصب کنید

پس از راه اندازی مجدد, برنامه Windows Update را باز کنید. می توانید این کار را با جستجوی “Windows Update” در نوار جستجو در نوار وظیفه ویندوز 10 انجام دهید.

همچنین می توانید با رفتن به مسیر Settings> Update & Security> Windows Update آن را باز کنید.

در پنجره ای که ظاهر می شود ، روی Check for Updates کلیک کنید. نسخه Windows 11 Insider Preview باید ظاهر شود و می توانید آن را دانلود و نصب کنید, گویی یک به روز رسانی معمولی ویندوز 10 بوده است.

روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم

نحوه ارتقاء به ویندوز 11 بدون TPM 2.0

در مورد روش دانلود و نصب ویندوز 11 روی هر سیستم باید بگوییم که بسیاری از افراد متوجه شده اند که نمی توانند ویندوز 11 را نصب کنند زیرا کامپیوتر آنها TPM 2.0 ندارد. این یک تراشه فیزیکی است که در بسیاری از کامپیوترهای شخصی مدرن (یا در پردازنده های آنها تعبیه شده است) است که یک “پردازنده رمزنگاری امن” است که برای ایمن سازی دستگاه شما با جلوگیری از اجرای نرم افزارهای مخرب طراحی شده است.

اگر کامپیوتر شما از TPM 2.0 پشتیبانی نمی کند, هنگام نصب آن پیغام خطایی دریافت خواهید کرد که می گوید کامپیوتر شما الزامات سیستم ویندوز 11 را برآورده نمی کند.

اگر این اتفاق می افتد و هنوز می خواهید ویندوز 11 را نصب کنید, راهی برای دور زدن نیاز TPM وجود دارد, اما این کار فقط باید توسط افرادی انجام شود که از خطرات ناشی از آن اطمینان دارند.

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید