راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2 – بخش دوم

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2: معرفی راهکارهای شروع بازی رد دد ریدمپشن 2 و همچنین بررسی بخش های سلامت, استقامت و Dead Eye Core.

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

راهکارهای شروع بازی

در مورد راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2 باید بگوییم که در صفحه زیر چندین نکته را در مورد بازی رد دد ریدمپشن 2 در اختیار شما قرار داده ایم. آنها به بسیاری از عناصر مهم بازی مانند اکتشافات جهانی, تکمیل ماموریت ها, مدیریت اردوگاه یا مبارزه مربوط می شوند. با توجه به نکات اولیه ما, پیدا کردن جایگاه خود در دنیای بازی و تصمیم گیری های اولیه آسان تر خواهد بود, و برخی از آنها همچنین در مورد رویدادها و تغییرات مهمی که بعدا در بازی رخ می دهد هشدار می دهند. برخی از موضوعات ذکر شده در زیر در فصل های جداگانه راهنما به تفصیل توضیح داده شده است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4بهترین بازی های PC و بهترین بازی های اندروید در سال 2021 مشاهده کنید.

فهرست مطالب

  • اکتشاف
  • ماموریت
  • اردوگاه ها
  • پول
  • اسب ها و کوه ها
  • مبارزه
  • پنهان کاری
  • وضعیت تحت تعقیب و مسائل مربوط به قانون

اکتشاف

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

در مورد راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2 باید بگوییم که در حالیکه ماموریت ها را در فصل اول به پایان می رسانید, نمی توانید آزادانه دنیای بازی را کاوش کنید یا به فعالیت های اضافی بپردازید. فصل اول مقدمه ای بر خط داستانی بازی است, اگرچه برخی از ماموریت های این فصل نیز به عنوان آموزش هایی مانند جنگیدن یا شکار حیوانات وحشی عمل می کنند.

دنیای بازی در فصل دوم  باز می شود, یعنی پس از ترک اردو در کوه ها و رسیدن به کمپ در Horseshoe Overlook. از این به بعد, آرتور مورگان به همه مناطق موجود در خط اصلی داستان دسترسی دارد, به استثنای ایالت نیو آستین (منطقه ای که از اولین Redem Redemption شناخته شده است).

تلاش برای ورود زودهنگام به ایالت نیو آستین به معنای مرگ سریع برای قهرمان داستان است. این حالت تنها پس از انجام چندین مأموریت, در حین قسمت طولانی بازی در دسترس قرار می گیرد.

سفر سریع در ابتدا فقط بصورت قطار در دسترس است – مقصد پس از خرید بلیط در مکان مناسب تعیین می شود. سفر سریع نیز در اردوگاه پس از خرید یکی از پیشرفت های کتاب اردوگاه در دسترس خواهد بود. هنگامی که خط اصلی داستان تکمیل شد, این نقشه نیز به طور خودکار به خانه شما منتقل می شود.

ممکن است در همه مکان های دنیای بازی احساس امنیت نکنید. علاوه بر ایالت نیو آستین, از بررسی مکان هایی که با رنگ قرمز مشخص شده اند و افراد غیر مجاز در دسترس نیستند خودداری کنید. مخفیگاه های باند نیز خطرناک هستند. پس از ورود به چنین اردوگاهی, آرتور مورد حمله قرار می گیرد. با این حال, ارزش حمله به آنها را دارد, زیرا اقلام ارزشمند زیادی در اردوگاه های مخفیگاه باندها وجود دارد.

ماموریت ها

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

شما می توانید انواع ماموریت را با نشانگرهای آنها در نقشه جهان تشخیص دهید. برچسب های زرد اصلی ماموریت های تلاش هستند. برچسب های سفید ارائه دهندگان جستجوی جانبی هستند – فقط یک علامت سوال بزرگ ممکن است روی نقشه قابل مشاهده باشد (به عنوان مثال در تصویر بالا) تا زمانی که شخصی که وظیفه را انجام می دهد کشف شود. نقاط سفید کوچک رویدادهای تصادفی هستند که هنگام سفر در سراسر جهان بازی رخ می دهند.

اکثر ماموریت های فرعی که در طول خط اصلی جست وجو نمی توانیم انجام دهیم, پس از اتمام داستان در دسترس هستند. یک استثنا, ماموریت دوم Mary است که در Saint Denis موجود است (نشانگر پس از خواندن نامه ای که به اردوگاه می آید ظاهر می شود). انجام یک ماموریت جانبی به موازات مأموریت های اصلی یک عمل خوب است.

این بازی امکان ایجاد بازی های ذخیره دستی را ارائه می دهد – گزینه (Story) را از منوی مکث انتخاب کنید. انجام این کار بسیار مثمر ثمر است, زیرا در بسیاری از ماموریت ها انتخاب هایی وجود دارد. توصیه می شود قبل از شروع هر ماموریت بزرگتر, یک ذخیره دستی ایجاد کنید. همچنین می توانید ماموریت های داستان را با انتخاب آنها از منوی مکث – Progress و سپس Story Mode تکرار کنید. اگر می خواهید مدال طلا به دست آورید, این راه خوبی است. متاسفانه, بازی به این ترتیب انتخاب های شما را به خاطر نمی آورد. اگر می خواهید آنها را برطرف کنید, ماموریت را از دفترچه راهنمای ذخیره شده که قبلاً انجام داده اید اجرا کنید.

ماموریت های Leopold Strauss’s usary باید حداکثر در فصل ششم به اتمام برسد, زیرا دیگر در پایان نامه در دسترس نخواهد بود.

اردوگاه ها

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

Gang camp برای اولین بار پس از رسیدن به فصل دوم بازی در دسترس قرار می گیرد. همه “جاذبه های” آن از ابتدا باز نشده است. شما باید در داستان اصلی پیشرفت بیشتری داشته باشید یا ارتقاء مربوطه را خریداری کنید.

در بیشتر موارد شما برای بهبود وضعیت به اردوگاه باز می گردید, کارهای جدید را بر عهده می گیرید, استراحت می کنید و وسایل خود را پر می کنید. در طول اقامت خود در اردوگاه, به عنوان مثال, در مورد جستجوهای احتمالی جدید یا مکانهای مناسب برای سرقت همچنین می توانید با سایر اعضای باند دوست شوید و از آنها اطلاعاتی کسب کنید.

می توانید در کارهای خانه بعنوان مثال با جابجایی کیف های سنگین در اردوگاه کمک کنید. این فعالیت ها به شما امتیاز افتخاری می دهد و همچنین می تواند روند بهبود آمار آرتور را تسریع کند.

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

می توانید هنگام سفر در سراسر جهان بازی, کمپ های قابل جابجایی راه اندازی کنید. به عنوان مثال آنها به شما اجازه می دهند چیزی بپزید یا استراحت کنید. ایجاد اردوگاه قابل حمل با این فرض که کوه شما در محدوده سوت قرار دارد همیشه اسب را در مجاورت شما قرار می دهد. این گزینه زمانی مفید است که اسب روی صخره ای که غیرقابل دسترسی است یا در هر مکان دیگری که از آرتور دور است, گیر کند.

اگرچه اعضای باند از شما درخواست می کنند, اما نیازی نیست غذا را به اردوگاه بیاورید, به این خاطر که این باند هرگز از گرسنگی نمی میرد.

در صول اقامت خود در اردوگاه, می توانید لباس خود را با تعامل با صندوقچه کنار چادر قهرمان تغییر دهید. تعویض لباس فقط یک تغییر آرایشی نیست. این بازی به شما پاداش می دهد که لباس خود را با شرایط آب و هوایی فعلی مطابقت دهید. در فصل های اولیه بازی شما از مکان های سردتر عبور می کنید, اما وقتی به مناطقی با درجه حرارت بالاتر می رسید, باید چیزی سبک تر بپوشید. اگر کلاه های خود را در دنیای بازی گم کنید, همیشه می توانید آنها را در کمد لباس پیدا کنید. می توانید لباس های جدید را در فروشگاه ها خریداری کنید.

اگر می خواهید زمان روز را سریع تغییر دهید, از تخت خود در اردوگاه استفاده کنید. انجام برخی از فعالیت ها در طول روز آسان تر است, در حالی که برخی دیگر ممکن است هنگام غروب بسیار بهتر عمل کنند (به عنوان مثال به صورت مخفیانه به مکان های دشمن).

پول

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

در مورد راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2 باید بگوییم که در دسترس بودن پول در بازی هیچ مشکلی ندارد, اگرچه در ابتدای ماجراهای خود می توانید کمبود پول نقد را احساس کنید. پولی که آرتور مورگان در طول کل داستان اصلی به دست می آورد باید برای خرید و توسعه همه پیشرفتهای اردو کافی باشد. پس از اتمام داستان اصلی, حساب قهرمان بیش از 20000 دلار خواهد بود و در واقع هیچ ربطی به آن ندارد, بنابراین در هزینه کردن در طول بازی دریغ نکنید.

همه فعالیت های اضافی در بازی سودآور نیستند. به عنوان مثال, پوسترهای خواسته شده مطمئناً از نظر گیم پلی مأموریت های جالبی هستند, اما از نظر مالی چندان مهم نیستند. جایزه ی گرفتن افراد شرور به طرز مضحکی پایین است. همین امر در مورد سرقت مغازه ها نیز صدق می کند. از این طریق می توانید پول نقد نسبتاً کمی دریافت کنید و با قانون به مشکلات غیر ضروری برسید.

در صورت امکان, بدن دشمنان کشته شده را غارت کنید. آنها نه تنها پول, بلکه اقلام با ارزش (جواهرات) را نیز دارند که می توانند در اردوگاه به فروش برسند. با این حال, سعی کنید جسد را هنگام تماشا یا در ملاء عام جستجو نکنید, زیرا ممکن است به سرقت مشکوک باشید.

علاوه بر جستجو در اجساد دشمن, جستجوی ساختمانها و بررسی همه ظروف تعاملی نیز خوب است. این به شما این امکان را می دهد تا پول نقد و اقلام ارزشمندی را به دست آورید, اما در این مورد مراقب باشید در کاری گرفتار نشوید.

اسب ها و کوه ها

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

در رد دد ریدمپشن 2 شما اسب یکسانی در کل بازی ندارید. علاوه بر این, شما می توانید صاحب چندین اسب مختلف شوید و آنها را با توجه به ترجیحات خود و آمار آنها انتخاب کنید.

ایده خوبی است که یک اسب احیا کننده (Horse Reviver) حمل کنید, که می توانید آن را با قیمت کمتر از 10 دلار در یک مغازه خریداری کنید. یک چوب می تواند در شرایط بسیار عجیب و غیرقابل پیش بینی سقوط کند, به عنوان مثال هنگام برخورد کامل با درخت یا افتادن از ارتفاع بالاتر. یک احیا کننده به شما امکان می دهد در صورت آسیب دیدگی و زنده ماندن اسب خود, او را درمان کنید. فقدان چنین اقلیمی تنها گزینه کشتن یک حیوان آسیب دیده را باقی می گذارد. از دست دادن احتمالی آن نه تنها دردناک است ، بلکه دردسر ساز است.

ضربه زدن به اسب کوچک با اسب به معنی مشکلات نیست. علاوه بر این, برخی از این حوادث می تواند برای شما مفید باشد, یعنی اسب شما می تواند به خرگوش یا پرنده برخورد کند. این به شما گوشت, پر و سایر مواد صنایع دستی و آشپزی می دهد – شما مجبور نیستید خودتان این حیوانات را شکار کنید. به رادار توجه کنید – حیوانات مرده با نماد خاصی مشخص می شوند.

هر رابطه ای با اسب که به ویژگی شخصیت اصلی تبدیل می شود, باید از ابتدا دوباره برقرار شود. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که کارهای ساده ای مانند شانه زدن, نوازش و تغذیه یک اسب را انجام دهید. حرکت به سطح بعدی پیوند, حرکتهای جدید را هنگام سوار شدن باز می کند.

این بازی به شما امکان می دهد لباس ها را به اسب خود اختصاص دهید – وقتی در حال جستجوی آنها در سینه قهرمان هستید, دکمه سمت راست را فشار دهید. سعی کنید یک مجموعه لباس برای مناطق سردسیر و دیگری برای زمینهای گرمتر اختصاص دهید. بخاطر آن هنگامی که تصمیم به رفتن به کوه یا بازدید از مکان های گرمتر گرفتید, می توانید به سرعت بین لباس ها جابجا شوید (دیگر نیازی به بازگشت به مخفیگاه گروه ها ندارید). همچنین می توانید کلاه خود را به اسب اختصاص دهید – به لطف آن می توانید سریع آن را دوباره تجهیز کنید.

مبارزه

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

در مورد راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2 باید بگوییم که اگر سلاح گرم در دست دارید, فشردن دکمه شلیک (ماشه راست) بلافاصله در مجاورت حریف باعث می شود که مورگان سریع عمل کند, به عنوان مثال, یک هدشات و یا ضربه سر. فینیشرها بسته به نوع اسلحه شما متفاوت هستند, بنابراین به یاد داشته باشید که وقتی شخصیت شما توسط دشمنان احاطه شده است آنها را به خاطر داشته باشید.

همیشه زمانی که سلاح شما باید تمیز شود, بازی به شما اطلاع می دهد. روغن مورد نیاز برای این فرآیند را معمولاً می توان در بدن دشمنان کشته شده یافت – همچنین می توان آن را در مغازه ها خریداری کرد. مجازات استفاده از اسلحه یا تفنگ زنگ زده / کثیف خیلی زیاد نیست (آمار آنها کمی کاهش می یابد), اما هنوز هم ارزش دارد هر چند وقت یکبار بررسی کنید که آیا سلاح شما کاملاً آماده جنگ است. تصویر بالا نمونه ای از سلاح را پس از تمیز کردن نشان می دهد.

از Dead Eye می توان نه تنها برای علامت گذاری دشمنان در حرکت آهسته, بلکه به سادگی برای کند کردن زمان استفاده کرد.

انواع دیگر مهمات در فروشگاه ها موجود است. شما باید به ویژه به گلوله های “اکسپرس” علاقه مند باشید, که باعث افزایش آسیب کلی اسلحه می شود. تیرهای کمان نیز مفید هستند زیرا آنها به شدت با شکار سازگار شده اند. با استفاده از آنها می توانید پوست حیوانات با کیفیت بالاتر را بدست آورید – آنها را می توان با قیمت مناسب تری فروخت یا برای اهداف کرفتینگ استفاده کرد (به عنوان مثال ارتقاء کیف برای اقلام). نوع مهمات را می توان مستقیماً روی چرخ انتخاب سلاح تغییر داد.

فروشگاه ها همچنین می توانند سلاح های جدید بفروشند. با این حال, خرید آنها بهترین ایده نیست, زیرا برخی از آنها را می توان به دست آورد ، یعنی در طول ماموریت. علاوه بر این ، بهترین سلاح ها از ابتدا در دسترس نیستند, برای دستیابی به آنها باید در مبارزات داستانی پیشرفت کافی داشته باشید. سایر موارد جالب که می توانید خریداری کنید, ارتقاء اقلام دائمی است. به عنوان مثال, خرید کمربند بهتر به شما امکان حمل مهمات بیشتر را می دهد.

با فشردن دکمه “پرش” (مربع در پلی استیشن 4) در حین هدف گرفتن با سلاح, به مورگان اجازه می دهد تا به جلو حرکت کند, مانند حرکت نمادین مکس پین. انجام پرش به جلو را می توان با کند شدن زمان ترکیب کرد, درست مانند زمان گلوله نمادین.

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

پنهان کاری

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

هنگام پنهان کاری, نه تنها می توانید بر قربانیان غلبه کنید, بلکه آنها را بی سر و صدا می کشید. برای انجام این کار ، باید خود را با هر سلاح سفید در چرخ انتخاب سلاح مسلح کنید, به عنوان مثال, چاقو. کشتن با قمه, اگرچه بسیار وحشیانه است, اما به عنوان کشتن بی سرو صدا نیز در نظر گرفته می شود.

دوربین های شکاری, که قهرمان شما همیشه در اختیار دارد, در انجام فعالیتها مفید است. می توانید از دوربین های دو چشمی برای نگاه کردن به اطراف و پیدا کردن محل اقامت مخالفان خود استفاده کنید.

اگر نزدیک شدن به حریف بسیار خطرناک است, از کمان استفاده کنید. وقتی از کمان استفاده می کنید, همیشه سر حریف را نشانه بگیرید تا دشمن شما در یک ضربه بمیرد.

اگر قصد ندارید تا کسی را بکشید فقط, به عنوان مثال در هنگام تعقیب و گریز آنها را مجبور به تسلیم کنید, می توانید یک گلوله هشدار دهنده شلیک کنید. هنگام نشانه گرفتن اسلحه, پیکان رو به بالا را روی d-pad فشار دهید تا در هوا نشانه گرفته شود. سپس می توانید دکمه آتش را فشار دهید تا آرتور گلوله هشدار دهنده را شلیک کند.

وسایل دیگر برای ناتوان ساختن کسی بدون کشتن او, مبارزه تن به تن یا استفاده از کمند است. در مورد اول, باید به دکمه های طفره رفتن و مسدود کردن اعتماد کنید. این امر خطر دریافت خسارت و باخت در مبارزه را کاهش می دهد. زمانی می توانید کمنذ را بدست بگیرید که به عنوان مثال, در حال تعقیب کسی هستید که سوار اسب است و می خواهید همه چیز را سریع جمع بندی کنید.

وضعیت تحت تعقیب و مسائل مربوط به قانون

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

در صورت ارتکاب جرم در مکان عمومی ,به عنوان مثال, می توانید با قانون مشکل پیدا کنید. وقتی کسی را می زنید, شخصی را می کشید یا سرقت می کنید (این امر نه تنها در مورد سرقت مغازه ها بلکه در سرقت اجساد یا سرقت وسایل از قفسه سینه صدق می کند). در برخی موارد بازی به شما اجازه می دهد تا شاهدان جنایت را متوقف کنید. شما باید عجله کنید تا مطمئن شوید که آنها موفق به رسیدن به افسران اجرای قانون محلی نمی شوند.

همیشه سعی کنید به سرعت از دایره قرمز روی نقشه خارج شوید, زیرا منطقه ای را نشان می دهد که نگهبانان قانون به طور فعال قهرمان شما را شکار می کنند. شایان ذکر است که پس از خروج موفقیت آمیز از حلقه, جنایات مرتکب شده پاک نمی شوند – همین امر در مورد جایزه برای گرفتن قهرمان تحت تعقیب شما نیز صدق می کند. این تنها از رویارویی مستقیم در یک لحظه معین جلوگیری می کند.

سعی کنید قبل از تصمیم به ارتکاب جنایت (علاوه بر پوشیدن باندانا) چند آمادگی داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که هیچ فردی در اطراف یک مربی صحنه وجود ندارد که شما قصد سرقت از آن را دارید. قبل از سرقت از یک فروشگاه, منطقه را جستجو کنید. برخی مغازه ها ممکن است تجارت غیرقانونی داشته باشند. یکی از آنها را می توانید در پشت داروخانه ولنتاین پیدا کنید. می توانید معامله گر را مجبور کنید قفل درب پشت مغازه را باز کند. برای جمع آوری گنجینه های بهتر (یعنی یک هفت تیر منحصر به فرد) همه افراد داخل را بکشید.

اگر پول کافی در حساب خود دارید, ارزش تعویق پرداخت جریمه جنایات مرتکب شده را ندارد. با ارتکاب جنایات بیشتر, مجازات همچنان افزایش می یابد و ممکن است برای جلوگیری از نگهبانان قانون و شکارچیان جایزه حتی بیشتر مشکل داشته باشید. با مراجعه به هر اداره پست می توانید کلیه جریمه ها را پرداخت کنید.

هنگام سفر در شهرهایی مانند Valentine, Strawberry و Saint Denis مراقب خودتان باشید. استفاده از اسب در این نوع مکانها, خطر برخورد با عابران را دارد. در نتیجه, ممکن است خود را در لیست افراد تحت تعقیب قرار دهید و ناخواسته میزان پاداش تحت تعقیب شما را افزایش دهید. آهسته تر روی اسب حرکت کنید و مراقب افرادی که ممکن است به طور ناگهانی وارد خیابان شوند باشید.

سلامت, استقامت و Dead Eye Core

در این قسمت از توضیحات در مورد راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2, سلامت, استقامت و Dead Eye Core را مورد بررسی قرار می دهیم.

شخصیت اصلی بازی رد دد ریدمپشن 2 دارای سه ویژگی – سلامت ، استقامت و Dead Eye است. علاوه بر نوارهای معمولی, هر یک از ویژگی ها یک Core را نیز دارند. این صفحه را بخوانید تا با هسته ها و کاربرد آنها و همچنین نحوه بازسازی Cores در رد دد دیدمپشن 2 آشنا شوید.

فهرست مطالب

  • تفاوت مابین نوارها و Cores
  • کاهش Core و استفاده آنها
  • تقویت نوارهای انرژی و Cores
  • میله ها و Cores اسب شما

تفاوت مابین نوارها و Cores

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

مهمترین چیز این است که نوار معمولی را از Core تشخیص دهیم. نوارها شکل دایره ای دارند و سفید هستند. آنها در اطراف قلب, نور و نمادهای چشم حرکت می کنند. لازم به ذکر است که طول آنها همیشه یکسان نیست. آرتور می تواند آنها را با پیشرفت در بازی گسترش دهد. این موضوع در فصل توسعه شخصیت به طور گسترده تری مورد بحث قرار گرفته است.

Cores با نمادهای قلب, نور و چشم مشخص شده اند. آنها به طور پیش فرض “پر” هستند و با گذشت زمان کم می شوند. قسمت تهی از Core تیره تر می شود.

کاهش Core و استفاده آنها

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

نوارهای انرژی اولین چیزی هستند که در حین انجام عمل تخلیه می شوند:

  • هنگامیکه آرتور آسیب می بیند نوار سلامتی خالی می شود.
  • هنگامیکه آرتور در حال انجام کارهای مختلف (یعنی دویدن ، شنا یا کوهنوردی) است, نوار استقامت از بین می رود.
  • هنگامیکه که از این حالت استفاده می کنید, نوار Dead Eye تمام می شود (زمان را کاهش می دهد).

تنها هدف یک Core این است که آنها می توانند به عنوان نوار یدکی از شما استفاده کنند. به عنوان مثال, آرتور مجبور نیست بمیرد وقتی نوار سلامتی تمام می شود. وقتی این اتفاق بیفتد, بازی با Health Core به عنوان منبع جدیدی از نکات بهداشتی شروع به درمان می کند. آرتور زمانی می میرد که مرکز سلامت وی ​​خالی باشد. همین امر در مورد استقامت و هسته چشم Dead نیز صادق است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم Cores میزان بازسازی نوارها است. برای مثال, یک Core پایداری کامل سریعترین سرعت را برای بازسازی نوار استقامت دارد. یک Core تهی شده به هیچ وجه نوار مربوطه را بازسازی نمی کند.

به یاد داشته باشید که Cores در طول زمان کاهش می یابد, حتی زمانی که از آنها استفاده نمی شود. همچنین, Cores زمانی تخلیه می شوند که:

  • وزن قهرمان مطللوب نیست – وقتی چاق است یا خیلی لاغر است.
  • قهرمان لباسی مناسب آب و هوای کنونی نمی پوشد (متناسب با منطقه از لباس های زمستانی و تابستانی استفاده کنید).
  • قهرمان یک اثر منفی دریافت کرده است, بعنوان مثال, توسط مار مسموم شده است.

نکته اضافی – وقتی در مخفیگاه باند هستید Cores تخلیه نمی شوند. همچنین, هنگامی که بر روی اسب خود سوار می شوید, سرعت آنها کاهش می یابد.

بازسازی نوارها و Cores

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

نوارها و Cores را می توان دوباره احیا کرد. برخی از روشها برای چند ویژگی کار می کنند در حالی که برخی دیگر فقط روی یکی از سه مورد کار می کنند. در اینجا لیستی از مهمترین روشهای بازسازی میله ها و هسته ها آمده است:

  • خواب. شما می توانید این کار را با استفاده از تخت خود در مخفیگاه گروه ها, ایجاد اردوگاه یا بازدید از هتل انجام دهید.
  • حمام. اتاقی که در هر هتلی پیدا می شود.
  • غذا, الکل و مواد تقویت کننده. هر دارویی کاربرد متفاوتی دارد – می توانید با خواندن توضیحات یک مورد, این مورد را بررسی کنید. همچنین, بسته به یک مورد,  می توانید نوار انرژی یا هسته خود را بازسازی کنید. برخی موارد می توانند بیش از یک ویژگی را تحت تأثیر قرار دهند. به مواردی که می توانند یک ویژگی را بازسازی کنند اما بر ویژگی دیگر تأثیر منفی بگذارند, توجه زیادی داشته باشید. سیگارهایی که در تصویر بالا ارائه شده اند می توانند کمی از هسته چشم مرده را بازیابی کنند ، اما تأثیر منفی بر هسته استقامت دارند. خودتان تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از این موارد استفاده کنید یا نه.
  • کشتارهای موفق. این روش تنها برای نوار Dead Eye کار می کند.

سعی کنید همیشه دشمنان و مکان ها را جستجو کنید – می توانید غذا, الکل و مواد تقویت کننده پیدا کنید. به لطف این روش, شما همیشه موارد کافی را برای ویژگی هایی که بیشترین علاقه را به شما دارند, خواهید داشت. محصولات اصلی غذایی را می توان با قیمت ارزان در فروشگاه ها خریداری کرد, اما داروهای تقویت کننده و داروهای پیشرفته حتی می تواند چند دلار برای هر واحد هزینه داشته باشد.

تقویت نوارهای انرژی و Cores

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

در مورد راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2 باید بگوییم که بازسازی یک ویژگی تنها گزینه در بازی نیست. همچنین می توانید آنها را تقویت کنید. به لطف آن, شما به طور موقت از خود در برابر تخریب ویژگی ها محافظت خواهید کرد. این نامرئی بودن و یا منبع استقامت نامحدود نیست, اما می توانید از این روش برای سهولت بازی برای خود استفاده کنید. نوار های انرژی و Cores را می توان با موارد خاصی که در بازی یافت می شوند یا در فروشگاه ها خریداری شده استحکام بخشید (تصویر بالا یکی از مواد تقویت کننده را نشان می دهد). آنها را برای نبردها و ماموریت های چالش برانگیز ذخیره کنید.

نوارها و Cores اسب شما

راهکارها و ترفندهای رد دد ریدمپشن 2

هر اسب در بازی داراینوارها و هسته های مخصوص به خود است. در اینجا ، فقط ویژگی های Health و Stamina وجود دارد. آنها مانند شیوه ای که آرتور این کار را انجام می دهد, تخلیه و بازسازی می کنند. نوار سلامتی هنگامی که حیوان آسیب می بیند از بین می رود در حالی که استقامت زمانی کاهش می یابد, یعنی اسب برای مدت طولانی تری در حال نالیدن است.

شما می توانید پارامترهای اسب را با تمیز کردن حیوان (استفاده از قلم مو) و تغذیه دوباره ایجاد کنید. این بازی دارای انواع مختلفی از غذاها است که نوارها و Cores را بازسازی می کند. برخی از آنها (یعنی سیب) نیز می توانند توسط آرتور مصرف شوند, اما مواردی وجود دارد که فقط برای اسب شما (یعنی یونجه) ذخیره شده است. می توانید آنها را در دنیا پیدا کنید یا در یک فروشگاه خریداری کنید (اصطبل بهترین منبع این نوع محصولات است).

منبع: GUIDES.GAMEPRESSURE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید