راهنمای خرید گوشواره برای آقایان و خانوم ها در سال 2021

راهنمای خرید گوشواره

چه گوشواره ای بخریم؟ با چه قیمت گوشواره بخریم؟ بهترین گوشواره کدام است؟ آیا گوشواره طلا بخریم؟ راهنمای خرید گوشواره برای آقایان و خانوم ها در سال 2021 را با هم در این مطلب می بینیم.

در راهنمای خرید گوشواره ،کسی که گفته است الماس بهترین دوستان زن هستند ، مطمئناً مبالغ هنگفتی را که مردان هزارساله با اعتماد به نفس برای آنها هزینه می کنند ، در نظر نگرفته است. مردان به همان اندازه خریدار انواع جواهرات طلا و الماس هستند ، برخی برای زنان در زندگی خود و برخی دیگر برای خود. گوشواره طلا مردانه از جمله چیزهایی است که بیشتر خرید می کنند. به این دلیل که گوشواره برای مردان یکی از رایج ترین جواهراتی است که مردان به همراه انگشترهای طلا مردانه و آویزهای مردانه از آن استفاده می کنند. با این حال ، جواهرات مردانه به عنوان یک دسته در زمان های اخیر بسیار گسترش یافته است و انواع جواهرات و لوازم جانبی مردانه جاذبه هایی پیدا می کند. برخی از دسته ها مانند – دستبندهای مردانه طلایی ، راخی های طلایی مردانه ، دستبندهای مردانه و سنجاق های طلایی مردانه در حال حاضر بسیار محبوب هستند.

شما همچنین می توانید مطالبی در مورد راهنمای خرید جواهرات برای هدیه و راهنمای خرید جواهرات و اکسسوری الماس را از این بخش مطالعه کنید.

از آنجا که شما برای گوشواره های طلا مردانه اینجا هستید ، بیایید دوباره به موضوع بحث این پست وبلاگ بپردازیم. در اینجا مهمترین سوالاتی که از دختران و پسران در مورد گوشواره مردان می گیریم آمده است –

گوشواره مردانه یا گوشواره برای آقایان؟

راهنمای خرید گوشواره

هر دو می توانند درست باشند زیرا برخلاف گوشواره زنان ، مردان می توانند گوشواره را روی یک گوش یا هر دو قرار دهند. وقتی آن را روی یکی می پوشند ، گوشواره مردانه نامیده می شود و وقتی روی هر دو این کار را می کنند ، طبیعتاً به آن گوشواره مردانه می گویند. اکثر خرده فروشان ، مانند KuberBox ، آنها را به صورت قطعه و نه جفت می فروشند تا مشتریان خود را در مورد اینکه کدام اقلام به صورت جفت و کدام به صورت قطعه موجود است اشتباه نگیرند. هر کسی که می خواهد هر دو گوش خود را بپوشد ، می تواند سفارش خود را برای 2 قطعه گوشواره ثبت کند.

مردان برای خرید گوشواره ها از کدام گوش استفاده می کنند؟

در راهنمای خرید گوشواره ، اگر قبلاً این را شنیده اید – که مردان باید بر اساس گرایش جنسی خود طرف سوراخ را انتخاب کنند ، باید بدانید که ما احمق هستیم اگر باور کنیم که این امر امروز در این عصر صادق است. قرن بیست و یکم است و در اینجا مردم به دلیل انتخاب فردگرایانه خود شناخته می شوند و نه آنچه که جامعه برای آنها تصمیم می گیرد. مردانی که در گوش راست گوشواره می پوشیدند مستقیم و دیگران همجنسگرا تلقی می شدند. امروزه وقتی مردی گوشواره ای روی هر گوش می پوشد ، به این دلیل است که از ظاهر گوشواره روی آن گوش خوشش می آید. قرار دادن نشان دهنده گرایش جنسی او نیست.

آیا مردان باید گوشواره حلقه بیاویزند؟

در حالی که اکثر مردان تمایل به استفاده از گل میخ دارند ، برخی دیگر نیز تمایل زیادی به هوپس دارند! مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید ، این اعتماد به نفس است که با آن گوشواره های مردانه را حمل می کنید ، مهم است!

گوشواره و حلقه های مردانه

آنها مطمئناً اگر شکل و رنگ مناسب را انتخاب کنید تا از فرم صورت ، شخصیت و رنگ پوست خود پیروی کنید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد مشهور مرد می توانند ظاهر خود را با گوشواره جلوه دهند. برخی از برجسته ترین آنها عبارتند از سلمان خان ، سانجی دات ، هاردیک پاندیا ، دواین براوو و امثال آنها.

چگونه مردان می توانند گوش خود را سوراخ کنند؟

سالن های متعدد و همچنین مراکز پیرسینگ در همه شهرها و شهرهای بزرگ وجود دارد. یکی را که به نظر شما قابل اعتماد است انتخاب کنید ، مخصوصاً اگر توسط شخص مورد اعتماد توصیه شده باشد.

چگونه مردان می توانند از پیرسینگ خود مراقبت کنند؟

راهنمای خرید گوشواره

در اینجا 5 نکته وجود دارد که هنگام مراقبت از سوراخ گوش مردان مفید است –

  • قبل از لمس گوش های تازه سوراخ شده حتماً دستان خود را بشویید
  • حداقل شش هفته گوشواره خود را بردارید ، زیرا ممکن است منجر به بسته شدن سوراخ شود.
  • گوشواره ها را 2-3 بار در روز بچرخانید تا به باز ماندن سوراخ کمک کند
  • برای جلوگیری از عفونت ، گوش های خود را با آب و صابون بشویید.
  • در صورت بروز هرگونه درد ، با پزشک خود مشورت کنید.

آیا مردان باید مکانیزم قفل کردن پیچ را انتخاب کنند یا عقب؟

مکانیزم قفل پیچ به عنوان امن ترین مکانیزم در نظر گرفته می شود ، در حالی که مکانیزم فشار عقب به دلیل راحتی آن شناخته شده است. شما می توانید هر یک از این موارد را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنید.

طول ایده آل پشت گوش میخ گوش مردان چقدر است؟

8 میلی متر طول ایده آل برای پشت گوش های گوش مردان است.

کدام مدل گوشواره طلا مردانه و زنانه محبوب ترین است؟

محبوب ترین طرح های گوشواره طلا مردانه عبارتند از –

  • نمادهای مذهبی مانند cross ، om ، swastika
  • اشکال چند ضلعی منظم مانند گرد ، مستطیل ، مربع و شش ضلعی
  • طرح گوشواره مردانه الماس یک نفره – گوشواره مردانه دارای الماس تک روی طلا
  • طرح های گوشواره مردانه بر اساس سنگ های قیمتی

چگونه گوشواره مردانه یا زنانه گوش کنیم؟

در راهنمای خرید گوشواره ، هنگام خرید یک جفت جدید ، دارای یک پیچ عقب یا مکانیسم عقب برای قفل شدن است. گوشواره را به عقب برگردانید ، سپس با استفاده از “پایه” نوک تیز گوشه را با قرار دادن پست در سوراخ خود استفاده کنید. گوشواره را با انگشت شست خود نگه دارید در حالی که از گوشواره برای پیچاندن یا هل دادن گوشواره به پشت استفاده می کنید. قفل را به اندازه کافی محکم کنید و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

قبل از خرید گوشواره مردانه باید به چه نکاتی توجه کنم

چگونه می توان برای مردان گوشواره خرید؟

خرید گوشواره برای مردان یک کار نسبتاً ساده است. آنها معمولاً در همه فروشگاه های جواهرات خوب – آنلاین و آفلاین در دسترس هستند. اگر تصمیم گرفته اید که به چه نوع طراحی نیاز دارید ، به سادگی با جواهرات مورد علاقه خود به دنبال آن یا طرح های مشابه باشید. یا شما

با جستجوی آنلاین آنها در فروشگاه هایی مانند KuberBox شروع کنید و آنها را بلافاصله از وب سایت خریداری کنید. خرید آنلاین به دلیل داشتن گزینه های بیشتر طراحی ، گزینه های فلزی و خدمات بهتر به مشتریان توصیه می شود. علاوه بر این ، اگر به چیزی مطابق سلیقه خود نیاز دارید ، می توانید یک قطعه سفارشی را سفارش دهید.

آیا زنان و مردان می توانند از یک مجموعه گوشواره استفاده کنند؟

خوب ، این بستگی دارد! ما تمایل داریم آن را ساده نگه داریم. اگر به نظر می رسد آن را به اندازه کافی جذاب می دانید ، به دنبال آن باشید!

آیا برای گوشی کردن گوشواره نیاز به پیرسینگ دارید؟

در حالت ایده آل بله! بهترین گوشواره های مردانه برای گوش هایی طراحی شده است که سوراخ شده اند.
میخ گوش مغناطیسی

آیا استفاده از میخ گوش مغناطیسی برای مردان مناسب است؟

بله ، آنها تا حد زیادی بی خطر تلقی می شوند ، به جز تحریک خفیفی که ممکن است به دلیل سفت شدن ایجاد کنند. با این حال ، آنها برای گوشواره مردانه طلا یا گوشواره مردانه الماسی توصیه نمی شوند.

آیا گوشواره برای پسران هنوز موجود است؟

آره. در واقع ، این روند هر روز در حال افزایش است.

گوشواره ها باید چه رنگی باشند

راهنمای خرید گوشواره

خوب ، هیچ پاسخ درست یا غلطی برای این یکی وجود ندارد. با خیال راحت هر رنگ دلخواه خود بپوشید! وقتی از طلای سفید یا طلای زرد استفاده می کنید ، می دانید که گوشواره شما گرانبها است و از فلز گرانبها ساخته شده است. وقتی از گوشواره های رنگی استفاده می کنید ، مشخص می شود که آنها از فلزات گرانبها ساخته نشده اند. اگر به دنبال افزودن رنگ به گوشواره خود هستید ، به دنبال گوشواره مردانه واقعی و طبیعی باشید.

اسپینل سیاه در مقابل سیاه انیکس در مقابل الماس سیاه برای گوشواره مردانه؟

در راهنمای خرید گوشواره ، اگر اینجا هستید به این معنی است که تصمیم گرفته اید که می خواهید از سنگ های قیمتی سیاه رنگ برای گوشواره خود استفاده کنید. در حالی که همه – اونیکس سیاه ، اسپینل سیاه و الماس سیاه دارای رنگ مشکی هستند ، اما کاربرد آنها بسیار متفاوت است. زمانی که آنها به گزینه ارزان تری احتیاج داشتند ، سراغ یک اونیکس می رفتند و زمانی که به بهترین گزینه می رسیدند ، به سراغ الماس می رفتند. اسپینل در وسط می افتد. به طور مشابه ، درخشش و برش های سنگ ، که بر کیفیت گوهر بسیار تأثیر می گذارد ، با رفتن از اونیکس به اسپینل به الماس سیاه بهبود می یابد. بنابراین بسته به بودجه شما ، می توانید انتخاب کنید.

آیا مردان سنگ های قیمتی را برای گوشواره ترجیح می دهند؟

آره! تعداد استثنایی از مردان سنگ های قیمتی را ترجیح می دهند – هم به دلیل جذابیت منحصر به فرد آنها و هم به دلیل قیمت مناسب آنها.

چه نوع گوشواره الماسی برای مردان مناسب است؟

گل میخ های یک نفره معمولاً ایده آل ترین برای مردان است!

آیا می توان گوشواره مردانه طلا را زیر 10000 پوند یا 150 دلار خرید؟

آره! در واقع ، در KuberBox می توانید طیف گسترده ای از گوشواره های مردانه طلا را با قیمت کمتر از 10000 پوند یا 150 دلار آمریکا پیدا کنید. در اینجا چند مثال وجود دارد –

  • گل میخ گلدوزی مردانه دیسک
  • گل میخ گوش مردانه Aum
  • گل میخ مردانه Trishul

چرا یک گل میخ سیاه برای مردان بسیار محبوب است؟

مشکی یک رنگ همه جا است. علاوه بر این ، اکثر مردان سیاه را یک رنگ مردانه می دانند که منجر به افزایش محبوبیت آن می شود.

آیا بچه ها گوشواره مردانه با الهام از ورزش را دوست دارند؟

آره! ورزش همیشه بخش مهمی از زندگی مردان بوده است و آنها بیش از همه خوشحال هستند که گوشواره مردان را با الهام از ورزش به عنوان سبک خود معرفی می کنند.

مردان باید چه کیفیت الماسی را برای گوشواره انتخاب کنند؟

انتخاب الماس تا حد زیادی به 2 جنبه بستگی دارد – ضریب سبک و بودجه. از آنجا که هر دوی این جنبه ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است ، انتخاب نیز متفاوت است.

اندازه مناسب برای گوشواره های مردانه چقدر است؟

باز هم ، هیچ پاسخ درست یا غلطی در اینجا وجود ندارد. اندازه می تواند به اندازه مرد کوچک باشد و به اندازه ای باشد که یک مرد در هنگام پوشیدن احساس راحتی می کند و هنگام حمل با اعتماد به نفس کار می کند! سبک شناسان KuberBox پیشنهاد می کنند اندازه مطلوب گوشواره هایی با یک نفره یا سنگ های تکی حداقل 4 میلی متر باشد در حالی که طرح های بدون الماس بزرگتر هستند ، شاید حدود 8-9 میلی متر. در راهنمای خرید گوشواره ، بهترین راه برای این کار این است که لبه گوش خود را اندازه گیری کنید و سپس تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید با گوشواره بپوشانید.

در راهنمای خرید گوشواره ، حداقل قطر داخلی گوشواره حلقه مردانه چقدر است؟

11 میلی متر تا 15 میلی متر حداقل قطر داخلی گوشواره حلقه ای مردانه است.

اندازه ایده آل برای حلقه گوش مردان چیست؟

حلقه گوش مردان معمولاً در اندازه های 11 تا 15 میلی متر موجود است. در این مورد ، اندازه ای که راحت می پوشید باید ایده آل در نظر گرفته شود!

آیا پوشیدن گوشواره برای مردان هنگام خواب بی خطر است؟

آره. مگر اینکه گوشواره باعث سوزش یا ناراحتی شود ، استفاده از گوشواره برای مردان هنگام خواب بی خطر است.

آیا پوشیدن گوشواره برای مردان هنگام انجام ورزش ایمن است؟

بله ، پوشیدن گوش بند یا گوشواره برای مردان هنگام ورزش ، کاملاً ایمن است ، مگر اینکه مانع راحتی آنها شود یا در پوشیدن هرگونه وسایل ایمنی مشکلی ایجاد کند.

در راهنمای خرید گوشواره ، آیا پوشیدن گوشواره برای مردان هنگام شنا بی خطر است؟

در حالی که پوشیدن گوشواره در هنگام شنا بی خطر است ، مواد شیمیایی موجود در آب ممکن است باعث ساییدگی گوشواره شود.

آیا نمادهای مذهبی مانند Aum ، Trishul ، Cross ، Trident برای گوشواره مردان ترجیح داده می شود؟

آره. بسیاری از مردان دوست دارند گرایش مذهبی خود را از طریق جواهرات خود نشان دهند و بنابراین گوشواره های مردانه را با نمادهایی مانند Aum ، Trishul ، Cross و Trident انتخاب می کنند.

قیمت گوشواره میخ الماسی برای مردان چقدر است؟

قیمت میخ های گوش الماسی برای مردان از 5500 پوند یا 75 دلار شروع می شود! البته ، هرچه بیشتر مایل به سرمایه گذاری باشید ، الماس بزرگتر و بهتر می شود!

منبع: KUBERBOX

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید