• صفحه خانگی
  • >
  • سفر
  • >
  • راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت. معرفی بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت, ویژگی ها و مشخصات این کوله پشتی ها.

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که وقتی صحبت از معضل همیشگی چمدان دستی و کوله پشتی مسافرتی می شود, همه چیز به ترجیحات شخصی شما و نیازهای سفر بستگی دارد. اگرچه, باید اعتراف کنیم که علاقه ما بیشتر به کوله پشتی ها است, نه به این دلیل که نسبت به روزهای خوب حیاط مدرسه حس نوستالژی داریم, بلکه به این دلیل که به نظر ما جایگزین کاربردی تری است, به ویژه در زمانی که قصذ سفر با هواپیما را دارید و بیشتر نگران وزن چمدان خود هستید.

بهترین کوله پشتی های مسافرتی

  • بهترین در مجموع: کوله پشتی Tortuga Outbreaker
  • بهترین کوله پشتی ضد آب و هوا: Nomatic Travel Pack
  • بهترین کوله پشتی لپ تاپ: کوله پشتی Lo & Sons Rowledge
  • بهترین کوله پشتی ضد سرقت: Pacsafe Metrosafe LS350 15L
  • بهترین کوله پشتی سبک وزن: کوله پشتی Timbuk2 Uptown
  • بهترین کوله پشتی چرمی: Leatherology Parker Backpack
  • راحت ترین کوله پشتی: کوله پشتی Bellroy Transit
  • بهترین کوله پشتی محفظه دار: کوله پشتی Thule Subterra 34L
  • بهترین کوله پشتی برای مد کاربردی: کوله پشتی Longchamp Le Pliage
  • بهترین برای سفرهای ماجراجویی: کوله پشتی مسافرتی Osprey Porter 46
  • بهترین کوله پشتی بسته بندی: کوله پشتی بسیار سبک Zomake
  • بهترین کوله پشتی مسافرتی: Knomo Beauchamp Backpack
  • بهترین کوله پشتی برای مسافران تجاری: Tumi Alpha 3
  • بهترین برای سفرهای یک کیفی: کوله پشتی مسافرتی eBags Mother Lode
  • بهترین کوله پشتی چرخدار: Osprey Packs Meridian 60L
  • بهترین کوله پشتی ساده مسافرتی: کوله پشتی ضد آب Fjällräven Kånken
  • بهترین کوله پشتی برای مسافرت با هواپیما: eBags Pro Slim Weekender
  • بهترین کوله پشتی برای سفر با کودکان: کوله پشتی مسافرتی Venture Pal 40L
  • بهترین کوله پشتی با شارژر: کوله پشتی Himawari Travel with USB Charging Por

چرا باید کوله پشتی را خریداری کنید؟

در مورد راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که بیشتر کوله پشتی ها سبک تر از چمدان های معمولی هستند (اغلب از پلی استر محکم ساخته شده اند) و کوچکتر نیز هستند – معمولاً به خوبی زیر صندلی روبروی شما قرار می گیرند. به علاوه, شما به راحتی می توانید کوله پشتی خود را از فرودگاه به مسیرهای طبیعی, تورهای شهری, ساحل و دیگر مناطق ببرید, و این در حالی است که استفاده از چمدان به عنوان کیف ساحلی شما شاید کاربردی ترین ایده نباشد.

 بسیاری از انتخاب های مورد علاقه ما با توجه به نیازهای هر مکانی در اختیار شما قرار گرفته اند. محفظه های زیادی در کوله پشتی وجود دارد. بطری آب, گذرنامه, خودکار, کلید و موارد دیگر همه دارای یک جای مشخص هستند – این بدان معناست که دیگر برای یافتن آنچه که به آن نیاز دارید لازم نیست تلاش نکنید. برخی از سبک های کوله پشتی, حتی با زیپ های سه طرفه باز می شوند, درست مانند چمدان های معمولی. و اگر جزو اشخاصی هستید که با هواپیما زیاد سفر می کنید, به جای اینکه مجبور شوید بین ترمینال ها به سرعت در حال قدم زدن باشید, ما خبرهای خوبی برای شما داریم. یکی از گزینه های ما حتی دارای چرخ های داخلی و دسته دو قفله است, بنابراین می توانید یک چمدان و یک کوله پشتی را باهم یکجا داشته باشید.

در کوله پشتی ها باید به دنبال چه ویژگی هایی باشید؟

در مورد راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که همانطور که اشاره کردیم, هنگام انتخاب بهترین کوله پشتی برای سفر, عوامل زیادی را باید در نظر گرفت. اگر قرار است کوله پشتی شما شما جای کیف دستی شما را بگیرد, یک گزینه طراحی شده و جادار خواهید داشت که در واقع همه چیز مورد نیاز شما را در بر می گیرد. این بدان معناست که باید به اندازه کوله پشتی توجه زیادی داشته باشید و به دنبال ویژگی هایی مانند سبک های صدفی شکل و یا کیف دکتری باشید تا بتوانید به راحتی وسایل داخل آن را ببینید و وسایل خود را به استراتژیک ترین شکل ممکن قرار دهید.

عامل دیگری که باید در نظر گرفته شود, ماده سازنده کوله پشتی است. این نه تنها به این معنی است که شما کوله پشتی راحتی را در اختیار خواهید داشت, بلکه اطمینان حاصل می کند که کیف شما مطابق نیاز شما در سفر عمل می کند. اگر قصد این را دارید که به آب و هوای بارانی سفر می کنید, باید کوله پشتیی که از پلی استر مقاوم (و قابل شستشو) ساخته شده است را انتخاب کنید. اگر می خواهید در خارج از منزل یا دائما در حال حرکت باشید, به دنبال گزینه های نایلونی مقاوم در برابر آب باشید. سایر مواد سازنده ای که باید از آنها آگاهی داشته باشید, پنل های پشتی هستند که می توانند از مواد قابل تنفس برای ارتقاء تهویه ساخته شده و برای نمای بدن شما طراحی شده باشند و بندهایی که برای راحتی مطلوب باید دارای روکش و قابل تنظیم باشند. سپس, می توانید به معیارهای سرگرم کننده مانند رنگ, جیب های سازمان یافته, قابلیت های شارژ USB و موارد دیگر بروید.

در اینجا, 19 کوله پشتی با دوام و براق وجود دارد که در سفر بعدی شما به معنای واقعی کلمه, از شما حمایت خواهند کرد.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد خرید بهترین چادرهای مسافرتی 2021 بهمراه قیمت را نیز مشاهده کنید.

بهترین کوله پشتی در مجموع: کوله پشتی Tortuga Outbreaker

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

با کوله پشتی مسافرتی که ممکن است جایگزین چمدان شما شود آشنا شوید: Tortuga’s Outbreaker. ساخته شده از پارچه بادبانی ضد آب فوق العاده مقاوم و مجهز به زیپ های قفل شونده, و اینکه این کوله پشتی, برای مناسب برای کاوشگری است. ساختار ساده و راحت, بسته بندی را آسان می کند, و ویژگی های دقیق مانند سیستم تعلیق قابل تنظیم اطمینان می دهد که حتی در زمانی که کوله پشتی مملو از وسایل است, براحتی بسته می شود. در واقع, یکی از بررسی کنندگان ما اظهار داشت که آنها می توانند لباس, وسایل و ملزومات شش ماهه را برای یک سفر طولانی کوله پشتی بسته بندی کنند. شما می توانید مجموعه ای از مکعب های بسته بندی را خریداری کنید که به اندازه کافی داخل آن قرار گیرد و سازماندهی بهتری را به کوله پشتی شما دهد.

قیمت: 269 دلار

بهترین کوله پشتی ضد آب و هوا: Nomatic Travel Pack

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که پس از یک کمپین فوق العاده موفقیت آمیز در راه اندازی Kickstarter ، Nomatic Travel Pack به دلیل 20 ویژگی اضافی قابل تامل خود, که شامل باز شدن به سبک تاشو, جای لپ تاپ آماده TSA و آستین دستگیره چمدان است, مورد علاقه مسافران قرار گرفته است. قسمت بیرونی کوله پشتی, با مواد مقاوم در برابر آب و هوا طراحی شده است که در برابر هر شرایطی که ناخواسته در برابر آن قرار گرفته اید, مقاومت است. و در داخل, جیب و آستین اختصاصی برای تقریباً هر چیزی که دارید پیدا خواهید کرد. قابلیت های اضافه کردن جا در کوله پشتی نیز جا برای چند سوغات اضافی باقی می گذارد. طرفداران کوله پشتی می گویند که طراحی دقیق آن نیاز به کیف های اضافی را از بین می برد و در واقع به شما کمک می کند تا سبک تر سفر کنید.

قیمت: 300 دلار

بهترین کوله پشتی لپ تاپ: کوله پشتی Lo & Sons Prospect

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

این کوله پشتی ترکیبی از چرم و پلی استر بازیافتی است و ظاهری براق و مینیمالیستی ایجاد می کند. این یک کیف قابل تبدیل است که می تواند به عنوان یک کوله پشتی, یک کیف و یک کیف دستی استفاده شود. در داخل, چندین جیب سازمان یافته وجود دارد که می توانند شارژر, گذرنامه, کلید, بطری آب و سایر لوازم سفر را در خود جای دهد و همچنین دارای مکانی برای لپ تاپ نیز هست. وقتی که صحبت از بالشتک به میان می آید, کوله پشتی با بندهای فوم حافظه به گونه ای طراحی شده است که به جای اینکه به کمر شما فشار وارد کند, روی آن تراز می شود, و دوخت الماس آنها از سر خوردن آنها جلوگیری می کند.

قیمت: 233 دلار

بهترین کوله پشتی ضد سرقت: Pacsafe Metrosafe LS350 15L

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

این کیف ضد سرقت مدرن در سه رنگ تولید می شود و پارچه, با یک توری سیمی فولادی ضد زنگ مخفی بافته شده است, که آن را ضد خط و خش می کند و برای مناطق جلوگیری از جیب بری با حجم بالا ایده آل است. زیپ ها همگی قابل قفل شدن هستند و یکی از بندها نیز به عنوان مکانیزم قفل شدن عمل می کند, بنابراین می توانید کیف خود را به میز آلفرسکو که در آن غذا می خورید محکم کرده و بدون نگرانی از غذا لذت ببرید. شناسه داخلی کیف و جیب های کارت از فناوری مسدود کردن RFID نیز برخوردار هستند. یکی از منتقدین می گوید: ویژگی های امنیتی بسیار عالی هستند. این برای مترو عالی است و من نگران سرقت از این کیف نیستم زیرا باز کردن زیپ های ایمن یک شاهکار است.

قیمت: 100 دلار

بهترین کوله پشتی سبک وزن: کوله پشتی Timbuk2 Uptown

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

این کوله پشتی از Timbuke2 بدون در نظر گرفتن کیفیت آن (یا فضایی برای بسته بندی همه چیز برای سفر شما) بسیار سبک است. وزن آن 2.4 پوند است و از جنس پلی استر مقاوم ساخته شده است و می تواند به راحتی یک لپ تاپ 15 اینچی را در خود جای دهد و مجهز به جیب و محفظه ای استراتژیک است که به شما کمک می کند همه چیز را براحتی پیدا کنید. پنل پشتی تهویه شده آن باعث تنفس بیشتر می شود و باعث می شود کوله پشتی شما را سنگین نکند, در حالی که بندهای سفارشی آن پشتیبانی و بالشتک مناسب را ارائه می دهد.

قیمت: 119 دلار

بهترین کوله پشتی چرمی: Leatherology Parker Backpack

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

ساخته شده از چرم فوق العاده نرم و با کیفیت, کوله پشتی محبوب Leatherology برای استفاده کردن ساخته شده است-نه برای اینکه آنرا در کمد بگذارید تا خاک بخورد. یک جیب جداگانه برای لپ تاپ با عرض 18 اینچ وجود دارد و سه جیب خارجی باعث می شود تا بتوانید وسایل ضروری کوچکتر مانند کیف پول و کلیدهای خود را در آن قرار دهید. این دستگاه در شش رنگ با رنگ خاکی موجود است و می توانید آن را با یک مونوگرام برجسته یا نقاشی شده با دست شخصی کنید.

قیمت: 300 دلار

راحت ترین کوله پشتی: کوله پشتی Bellroy Transit

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

بندهای شانه ای و پنل پشتی مشبک به این بسته Incase راحتی می بخشد, حتی زمانی که آن را ساعت ها در پشت سر خود قرار می دهید. در داخل, بندهای فشاری به ثابت نگه داشتن لباس و وسایل شما کمک می کند و فضای بیشتری برای بسته بندی ایجاد می کند. باریک است ، اما دارای فضای کافی برای فناوری شما و سایر وسایل مورد نیاز روزانه است و در پنج رنگ ارائه می شود. طراحی همه کاره و محفظه های متفکرانه و جیب های مخصوص آن نه تنها برای پروازها, بلکه برای انجام کارهای مهم, رفتن به باشگاه ورزشی و هر توقف دیگر در سفرهای روزانه شما را ایده آل می کند.

قیمت: 229 دلار

بهترین کوله پشتی محفظه دار: کوله پشتی Thule Subterra 34L

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که این کوله پشتی از Thule دارای مقدار قابل توجهی از اجزای سازمان یافته برای نمای بیرونی مینیمالیستی آن است. یک محفظه لپ تاپ با روکش راحت وجود دارد که به راحتی در یک دستگاه 15.6 اینچی قرار می گیرد و یک جیب جانبی به اندازه کافی عمیق برای قرار دادن یک بطری آب وجود دارد-حتی اگر می خواهید اشیای قیمتی را در آن ذخیره کنید, دارای یک زیپ کاربردی است. در داخل محفظه جلویی, چندین آستین و کیف برای نگه داشتن تجهیزات, مدارک سفر, کلیدها و موارد دیگر پیدا خواهید کرد. یک محفظه دوم وجود دارد که به اندازه کافی برای لباس شما مناسب است ، و کوله پشتی حتی دارای مکعب های بسته بندی شده است تا همه چیز را در حین حرکت در جای خود نگه دارد.

قیمت: 160 دلار

بهترین کوله پشتی کاربردی: کوله پشتی Longchamp Le Pliage

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

این سبک Longchamp کلاسیک است. رنگ مورد علاقه خود را از بین چهار رنگ انتخاب کنید و بدون این کیف مناسب که تا می شود و جمع می شود تا زمانی که به فضای بیشتری احتیاج ندارید از خانه خارج نشوید. این کوله پشتی ساخته شده از نایلون مقاوم در برابر آب با روکش چرمی است, و دارای بندهای قابل تنظیم و جیب داخلی است. برای امنیت بیشتر, فلپ چرمی شیک آن زیپ بالای کیف را پنهان کرده و شما را از جیب برها در امان می دارد. ما عتشق این کوله پشتی هستیم به این علت که آن برای بسته بندی کاربردی به اندازه کافی بزرگ است و به اندازه کافی برای استفاده به عنوان یک کیف پول هنگامی که شما به مقصد خود رسیده اید, کوله پشتی شیکی است. برای برخی از منتقدین, ​​جادارتر از کیف های روزانه آنها است.

قیمت: 125 دلار

بهترین کوله پشتی برای سفرهای ماجراجویی: کوله پشتی مسافرتی Osprey Porter 46

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که اگر کوله پشتی جادار از Osprey می تواند لباس های یک هفته شما را در خودش جای دهد. دسترسی به محفظه اصلی جلویی آسان است. پنل جلویی دارای جیب است ؛ و محفظه های جداگانه ای برای لوازم آرایش, لپ تاپ و سایر وسایل حساس شما وجود دارد. بعلاوه, در صورتی که در گیت مجبور به این شوید تا کیف خود را برای بازررسی باز کنید, بندهای شانه و کمربند لگن در قسمت پشتی محکم می شوند. در صورت نیاز, می توان آن را به عنوان کیف دوخت نیز پوشید.

قیمت: 140 دلار

بهترین کوله پشتی بسته بندی: کوله پشتی Zomake Ultra Lightweight Backpack

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

این کوله پشتی پرفروش آمازون که با نایلون بسیار سبک و بادوام طراحی شده است, در یک کیسه به اندازه ساندویچ جمع می شود تا بتوانید آن را در چمدان خود قرار دهید بدون اینکه فضای شما را اشغال کند. هنگام استفاده, کوله پشتی مقرون به صرفه دارای ظرفیت 20 لیتر و تعداد زیادی محفظه سازمان یافته است که همه چیز مورد نیاز خود را در طول روز متناسب می کند. مزایا: مقاوم در برابر آب است, دارای دو جا بطری آب کششی است, در 10 رنگ موجود است و هزینه آن کمتر از 30 دلار است.

قیمت: 15 دلار

بهترین کوله پشتی مسافرتی: Knomo Beauchamp Backpack

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که این کوله پشتی نایلونی دارای تعداد زیادی جیب و قسمت لپ تاپ 15.6 اینچی است که داخل آن قرار گرفته است. آزمایشات ما ثابت کرده است که بادوام, راحت برای پوشیدن و مقاوم در برابر آب هنگامیکه بطور غیر منتظره به آن پاشیده شود است. با وجود وزن فوق العاده, کوله پشتی فضای کافی برای وسایل مورد نیاز روزانه شما دارد و آن را برای دفتر, سالن بدنسازی و هرجای دیگری که روز شما به ارمغان بیاورد, عالی می کند. علاوه بر این, قسمت جلویی دارای یک جیب زیپی مسدود کننده RFID است تا کارت های اعتباری شما را در حین حرکت ایمن نگه دارد.

قیمت: 240 دلار

بهترین کوله پشتی برای مسافران تجاری: Tumi Alpha 3 Class Brief Pack

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

این کوله پشتی پرفروش که به اندازه کافی حرفه ای است و می تواند در کنفرانس ها و جلسات استفاده شود, دارای یک آستین لپ تاپ 15 اینچی و یک آستین ضروری برای اضافه کردن کیف است. همچنین دارای یک جیب بیرونی مقاوم در برابر آب برای چترها و بطری های آب, به علاوه فضاهای اختصاصی برای ایمن و مرتب نگه داشتن مواد برای جلسات است.

قیمت: 575 دلار

بهترین کوله پشتی برای سفر کردن با یک کیف: کوله پشتی مسافرتی eBags Mother Lode

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که این کوله پشتی با هزاران نقد هیجان انگیز مشتری پشتیبانی می شود. کیف 22 اینچی مانند چمدان از حالت فشرده خارج می شود, اما حمل آن بسیار راحت تر است و دارای ویژگی های متفکرانه ای است که می تواند بسته بندی را آسان کند-از بندهای بسته تا جیب گذرنامه پنهان. جیب پنل داخلی مشبک آن, آزادی بیشتری در بسته بندی به شما می دهد, در حالی که بندهای فشاری آن به همه چیز کمک می کند تا راحت داخل آن قرار گیرد. آستین لپ تاپ پر شده این دستگاه می تواند تا 19 اینچ طول دستگاه الکترونیکی داشته باشد و شما خوشحال خواهید شد که چند جیب راحت برای آن پیدا کنید.

قیمت: 120 دلار

بهترین کوله پشتی چرخدار: Osprey Packs Meridian 60L

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

بهترین کیف سبک قابل تبدیل توسط Osprey, یک کوله پشتی چندمنظوره است و توسط ویراستاران Travel + Leisure بسیار توصیه می شود. می توان آن را با چرخ یا به عنوان یک کوله پشتی حمل کرد و در واقع به صورت نصفه زیپ می شود تا به مسافران یک بسته روزانه بدهد تا در سفرهای کوتاه تر آنرا همراه خود داشته باشند. بر خلاف کوله پشتی های چرخ دار دیگر, این کیف دارای دسته محکم و دو لوله ای است که به شما کنترل کامل و قابلیت مانور را در حین حرکت می دهد و هنگامی که کاملاً بسته بندی شده است به دلیل طراحی متعادل, واژگون نمی شود. جیب, محفظه و آستین زیادی برای ذخیره ملزومات سفر و سازماندهی آنها در پرواز وجود دارد.

قیمت: 350 دلار

بهترین کوله پشتی ساده مسافرتی: کوله پشتی ضد آب Fjallraven Kånken

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

کوله پشتی Kånken که در ابتدا توسط دانش آموزان سوئدی در دهه 70 استفاده می شد, به دلیل عملکرد, طراحی محکم و ظاهر خنک اسکاندیناوی در حال حاضر جزء اصلی وسایل سفر است. کوله پشتی در بیش از 20 رنگ موجود است, ضد آب است و حتی دارای فلپ باران است تا از ورود رطوبت به داخل جلوگیری کند. به لطف بندهای محکم آن, می توان یک لپ تاپ 13 اینچی را به راحتی در آن جای داد و به عنوان یک کوله پشتی یا مانند یک کیف دستی در دست گرفت. ما فکر می کنیم بزرگترین ویژگی آن درج فوم قابل جدا شدن آن است که می توانید در مواقعی که قصد دارید تا وزن کیف را کم کنید آنرا از کیف خارج کنید.

قیمت: 80 دلار

بهترین کوله پشتی برای مسافرت با هواپیما: eBags Pro Slim Weekender

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که یکی دیگر از انتخاب های زیبا از eBags, کیف اسلیم Weekender تبدیل شونده است که استرس بسته بندی را با طراحی ScanSmart سازگار با TSA از بین می برد و به شما این امکان را می دهد تا به سرعت در قسمت بازرسی باز شود و به راحتی اسکن شود تا از مشکلات قبل از پرواز جلوگیری شود. باریک و مسطح بودن آن باعث می شود تا کاملاً در زیر صندلی روبروی شما یا داخل محفظه بالای سر قرار می گیرد. باز شدن به سبک صدف حس چمدان دستی را به شما می دهد و چندین جیب و پنل سازمان یافته از جمله جیب پشت محرمانه وجود دارد.

قیمت: 110 دلار

بهترین برای سفر با کودکان: کوله پشتی مسافرتی Venture Pal 40L

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

این کوله پشتی بادوام و بچه گانه که دارای جیب های استراتژیک و دسترسی آسان است, تضمین می کند که همه اعضای خانواده همیشه در دسترس وسایل خود هستند. حتی در صورت بسته بندی کامل, کیف به دلیل بندهای پد دار, سگک دستی مناسب سینه (که به توزیع یکنواخت وزن کمک می کند) و دوخت بارتک برای رفع استرس احساس ناراحتی نمی کند. والدین همچنین از جیب ضد آب کوله پشتی برای لباس های حمام و تنقلات و نوشیدنی های مستعد نشت لذت می برند.

قیمت: 23 دلار

بهترین کوله پشتی با شارژر: کوله پشتی با درگاه شارژ یو اس بی Himawari Travel with

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین کوله پشتی های مسافرتی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که این کوله پشتی مقرون به صرفه و شیک و کاربردی, تضمین می کند که به لطف پورت شارژ USB فوق العاده ای که به پاوربانک شخصی شما متصل شده و قبل از اینکه به خط امنیتی برسید به راحتی برداشته می شود, هیچ موقع بدون شارژ نخواهید بود. اما این تنها چیزی نیست که در مورد این کوله پشتی کاربردی است: این کوله پشتی جادار, دارای یک کیف مخصوص پزشک برای بسته بندی آسان است, همراه با یک صفحه پشتی لپ تاپ و چند جیب و محفظه سازمان یافته. می توانید از بین 22 رنگ و دو سایزی که این این کوله پشتی ارائه می دهد, یکی را انتخاب کنید: معمولی و بزرگ, ابعاد دومی آنها 17.7 در 11.8 در 7.9 اینچ است.

قیمت: 37 دلار

منبع: TRAVELANDLEISURE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید