راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت. وب کم هایی مانند ریزر, لاجیتک, مایکروسافت و غیره, و قیمت, ویژگی ها, مشخصات, مزایا و معایب این وب کم ها.

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

در مورد راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که بهترین وب کم‌ های موجود در بازار می‌ توانند از نظر قیمت، ویژگی‌ها و بهینه‌سازی بسیار متفاوت باشند، بنابراین جای تعجب نیست که چرا انتخاب یک مورد مناسب ممکن است گیج‌کننده باشد. اگر هدف خاصی در ذهن دارید, مانند پخش مستقیم در Twitch یا یوتیوب, تماس از راه دور با دفتر یا حتی تماس با عزیزان دور, نگران نباشید – ما بهترین گزینه ها را در یک لیست آسان جمع آوری کرده ایم تا به شما در انتخاب درست کمک کند.

سال گذشته در این زمان تقریباً غیرممکن بود که هر وب‌کمی را در اختیار داشته باشید، چه رسد به برخی از بهترین‌ها، و این همه به لطف همه‌گیری کووید-19 بود. کار از راه دور به امری عادی تبدیل شد و قرنطینه منطقه ای در سراسر جهان مردم را مجبور کرد در خانه های خود بمانند, زیرا نمی توانستند با خانواده و دوستان ملاقات کنند.

شاید در آن مدت یک محصول ارزان (و رضایت بخش) خریداری کرده باشید، یا نتوانسته اید چیزی را که مطابق با نیازهای شما باشد به دست آورید. اکنون که سطح سهام به حالت عادی بازگشته است و فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبری نزدیک است، ممکن است در بهترین موقعیت ممکن برای خرید وب کم رویایی خود باشید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواریبهترین قلم های لمسی گوشی و بهترین دسته های بازی 2021 مشاهده کنید.

بهترین وب کم های 2021

1. وب کم ریزر Kiyo Pro

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 1080p

ویژگی ها: FOD متغیر، نوردهی و فوکوس هوشمند، کابل قابل جدا شدن

چرا باید وب کم ریزر Kiyo Pro را خریداری کنیم

  • روان 60 فریم در ثانیه و 1080 پیکسل
  • تنظیم HDR
  • قابلیت های عالی در نور کم

چرا نباید وب کم ریزر Kiyo Pro را خریداری کنیم

  • برای اکثر نیازهای مردم خیلی گران است
  • تنظیمات ساده، بدون چرخش مفصل توپ

وب کم ریزر Kiyo Pro آخرین محصول اضافه شده به خانواده وب‌کم ریزر، بهترین انتخاب ما برای بهترین وب‌کمی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید. این دستگاه ارزان نیست، اما عملکردی به ارزش هر پنی ارائه می‌کند، به‌ویژه با توجه به ویژگی‌های انعطاف‌ پذیرش که آن را به خوبی با همه چیز از تماس از راه دور در یک جلسه کنفرانس گرفته تا پخش زنده روی پلتفرم‌هایی مانند Twitch مناسب می‌سازد.

می توانید بین سه میدان دید مختلف برای صحنه‌های مختلف در پخش زنده خود یکی را انتخاب کنید، و یا یک گزینه صاف 1080p 60FPS را برای گیم‌پلی یا حالت «HDR» با وضوح بالا را برای بهبود کیفیت ویدیو در طول جلسات زوم انتخاب کنید.

قیمت در سایت آمازون: 149.99 دلار

2. وب کم Elgato Facecam

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 1080p, 60fps

ویژگی ها: FOD متغیر، فوکوس ثابت، سنسور سونی

چرا باید وب کم Elgato Facecam را خریداری کنیم

  • سنسور عالی سونی
  • فوق العاده 60 فریم در ثانیه 1080p
  • نرم افزار باور نکردنی

چرا نباید وب کم Elgato Facecam را خریداری کنیم

  • فاقد بیس کاربری
  • فاقد میکروفون و فوکوس خودکار

در مورد راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که وب کم Elgato Facecam ممکن است به طور کلی در رتبه دوم قرار گیرد، اما به لطف برخی از انتخاب‌های طراحی تفرقه‌ انگیز که این را به یک خرید خاص تبدیل می‌کند که خود را به سمت تولیدکنندگان محتوا سوق می‌دهد، اگر به یک وب‌کم, صرفاً برای پخش یا ایجاد ویدیوهای یوتیوب نیاز دارید، این در واقع بهترین انتخاب ما است.

انتخاب نداشتن قابلیت‌ های میکروفون یا فوکوس خودکار باعث می‌شود برای هر کسی که فقط به دنبال وب‌کم است، یک محصول نیمه کاره به نظر برسد، اما گنجاندن این ویژگی‌ها اغلب بیش از ارزش آنها برای پخش عمومی در سایت‌ها مشکل‌ ساز است. مانند Twitch یا یوتیوب. در نتیجه، Facecam, با برخی از بهترین نرم افزارهایی که تا به حال برای راه اندازی روی وب کم دیده ایم ,به زیبایی برای جامعه استریم بهینه شده است.

قیمت در سایت آمازون: 199.99 دلار

3. وب کم لاجیتک C920

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 1080p

ویژگی ها: پس زمینه، تصحیح نور کم، صدای استریو، فوکوس خودکار، تصحیح نور خودکار

چرا باید وب کم لاجیتک C920 را خریداری کنیم

  • قابلیت عالی در نور کم
  • فول 1080p HD

چرا نباید وب کم لاجیتک C920 را خریداری کنیم

  • فاقد 1080p/60fps
  • دوربین ثابت، بدون چرخش

وب کم لاجیتک C920 یکی از بهترین وب‌کم‌های موجود در بازار از زمان عرضه‌ اش در ژانویه 2012 بوده است و به طور مداوم محصولات رقیب خود را که وعده مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر یا عملکرد بهتر را می‌دهند شکست می‌دهد. این مورد در سراسر طیف پخش کننده ها, تولیدکنندگان محتوا و متخصصان اداری بسیار محبوب است و وقتی هزینه, کیفیت و عملکرد همه محاسبه شود, C920 با وجود تقریباً یکی از بهترین وب کم های امروزه است. 

این وب‌کم مورد علاقه طرفداران با رزولوشن واضح 1080p HD و نورپردازی فوق‌العاده و تشخیص رنگ با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، به نقطه‌ای در بازار رسیده است که برای دیدن هر رقابت قابل توجهی تلاش می‌کند و هنوز هم یکی از بهترین وب‌کم‌ های موجود در بازار است.

قیمت در سایت آمازون: 69.94 دلار

4. وب کم لاجیتک StreamCam

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 1080p

ویژگی ها: فوکوس خودکار و نوردهی هوشمند، ردیابی چهره با قابلیت هوش مصنوعی، فرمت 9:16، لرزشگیر الکترونیکی داخلی، اتصال USB Type-C

چرا باید وب کم لاجیتک StreamCam را خریداری کنیم

  • ویژگی های تولید محتوا
  •  ردیابی صورت
  •  فوکوس خودکار

چرا نباید وب کم لاجیتک StreamCam را خریداری کنیم

  • برای استفاده ساده در دفتر بسیار گران است
  • تثبیت اتصال کابل USB-C

در مورد راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که وب کم لاجیتک StreamCam فقط هنگام ویدئو کنفرانس, چت تصویری با خانواده و دوستان و پخش مستقیم بازی های شما, مورد استفاده نخواهد بود. این وب‌کم 1080p با ویژگی‌های غنی، ابزارهای زیادی برای نیازهای تولید محتوای شما نیز دارد، از جمله فوکوس خودکار، نوردهی هوشمند، ردیابی صورت، فریم ریت تا 60 فریم در ثانیه، و طراحی قابل چرخش، بنابراین می‌توانید در 9 عکس و فیلم بگیرید: فرمت 16. حتی می‌توانید آن را روی سه‌ پایه نصب کنید و از USB Type-C برای سرعت‌های سریع و کارآمدتر انتقال ویدیو استفاده می‌کند.

قیمت در سایت آمازون: 138.50 دلار

5. وب کم مایکروسافت LifeCam HD-3000

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 720p

ویژگی ها: تصحیح رنگ, حذف نویز

چرا باید وب کم مایکروسافت LifeCam HD-3000 را خریداری کنیم

  • ارزان قیمت

چرا نباید وب کم مایکروسافت LifeCam HD-3000 را خریداری کنیم

  • تنها دارای رزولوشن 720p است

وب کم مایکروسافت LifeCam HD-3000 یکی از بهترین وب کم های موجود است. برای کاربرانی که نمایشگرهای بزرگ دارند، دارای پیکربندی آشنای ضبط 1080p و تماس ویدیویی زنده 720p است. 360 درجه می چرخد ​​و می تواند روی سه پایه با فوکوس خودکار نصب شود. میکروفون باند پهن صدای شفافی را ارائه می‌کند و سیستم TrueColor مایکروسافت نوردهی را به صورت دینامیکی تغییر می‌دهد تا شما را به خوبی روشن نگه دارد و آن را به انتخابی عالی برای کنفرانس‌های تجاری و ارائه‌ها تبدیل می‌کند.

قیمت در سایت آمازون: 25.99 دلار

6. وب کم ریزر Kiyo

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 1080p

ویژگی ها: رینگ لایت, سازگاری با OBS و Xsplit

چرا باید وب کم ریزرKiyo را خریداری کنیم

  • رینگ لایت مناسب برای استفاده
  • استفاده آسان

چرا نباید وب کم ریزر Kiyo را خریداری کنیم

  • گران قیمت برای یک وب کم 1080p / 30fps
  • رینگ لایت با منحنی یادگیری همراه است

ممکن است عجیب به نظر برسد که وب کم ریزر Kiyo گواهی بر طراحی های منحصر به فرد Razer است، اما هنوز هم یکی از بهترین وب کم های موجود برای پخش استریم است – که در این روزگار به طرز باورنکردنی محبوب است. با ریزر و ریزر Kiyo, بسیاری از نوآوری هایی را که وب‌کم‌های ممتاز بیشتر ارائه می‌دهند، از بین برده است، و در عوض بر آنچه که برای پخش‌کننده‌های بازی و ولاگرهای یوتیوب مهم‌تر است تمرکز می‌کند – کیفیت تصویر خوب و نور از طریق «Light Ring». نیازی به صرف زمان زیادی برای پیکربندی استریم ندارید – فقط ریزر Kiyo را وصل کنید و به کار خود برسید.

قیمت در سایت آمازون: 64.45 دلار

7. وب کم مایکروسافت LifeCam Studio

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

رزولوشن: 1080p

ویژگی ها: تصحیح رنگ, میکروفون hi-fi, اسکایپ

چرا باید وب کم مایکروسافت LifeCam Studio را خریداری کنیم

  • میدان دید وسیع
  •  میکروفون باند پهن برای صدای بهتر

چرا نباید وب کم مایکروسافت LifeCam Studio را خریداری کنیم

  • در مقایسه با گزینه های جدیدتر قیمت بالایی دارد
  • واقعا برای انواع شرکت طراحی شده است

این جذاب ترین وب کم نیست، اما LifeCam Studio واقعاً برای جذاب بودن طراحی نشده است. درعوض، با ضبط 1080p، تماس ویدیویی زنده 720p و میکروفون باند پهن برای ارائه صدایی شفاف، برای کنفرانس‌های تجاری و ارائه‌ها ساخته شده است. این یک وسیله جانبی جدی است – کامپیوتری که برای تنظیمات حداکثر به یک کامپیوتر قوی نیاز دارد – اما این بدان معنا نیست که فاقد نوآوری است. به عنوان مثال، دارای قابلیت چرخش 360 درجه و سیستم TrueColor مایکروسافت است که نوردهی را به صورت دینامیک تغییر می دهد تا شما را به خوبی روشن نگه دارد.

قیمت در سایت آمازون: 60.70 دلار

8. وب کم لاجیتک BRIO 4K Pro

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 4K

ویژگی ها: محدوده دینامیکی بالا (HDR)، حسگرهای نوری و مادون قرمز یکپارچه، پشتیبانی از Windows Hello، سه پیش تنظیم میدان دید (FOV)

چرا باید وب کم لاجیتک BRIO 4K Pro را خریداری کنیم

  • گزینه های 4K
  • پایه سه پایه پیچ
  •  استقرار آسان

چرا نباید وب کم لاجیتک BRIO 4K Pro را خریداری کنیم

  • پوشش دوربین یک فکر ثانویه بود
  • روش عجیب اتصال کلیپ

در مورد راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که برای نیازهای کنفرانس ویدئویی در محل کار, لاجیتک BRIO 4K Pro ممکن است فقط یک وب کم با وضوح فوق العاده HD باشد. این دستگاه بسیار زیبا ساخته شده است, با شکوه برای متخصصان و مشاغل که به ابزارهای قوی نیاز دارند طراحی شده است. کیفیت تصویر، البته، برتر است – به ویژه نسبت به هر چیز دیگری که در یک لپ‌تاپ معمولی، از جمله لپ‌تاپ‌های تجاری، پیدا می‌کنید. ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که می توان به آنها اشاره کرد, از جمله سه میدان دید آن و میکروفون های همه جانبه با فناوری حذف نویز.

قیمت در سایت آمازون: 173.99 دلار

9. وب کم لاجیتک HD Webcam C310

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 720p

ویژگی ها: کاهش نویز، تصحیح خودکار نور، زوم و سازگاری با اسکایپ

چرا باید وب کم لاجیتک HD Webcam C310 را خریداری کنیم

  • بسیار مقرون به صرفه
  • تصحیح خودکار نور

چرا نباید وب کم لاجیتک HD Webcam C310 را خریداری کنیم

  • تنها دارای رزولوشن 720p
  • میکروفون مونو

وب کم لاجیتک HD C310 یک گزینه خوب برای کسانی است که نمی‌توانند از وب‌کم استفاده کنند. این برای کسانی که فقط نیاز به تماس با Zoom یا Skype دارند و به وضوح دیده می شوند, مناسب است. و در حالی که دوربین C310 فقط با وضوح 720p عکس می گیرد، با فناوری تصحیح نور خودکار RightLight 2 لاجیتک عرضه می شود تا همیشه در نور مناسب نشان داده شوید. با میکروفون کاهش‌دهنده نویز، از فاصله 5 فوتی یا 1.5 متری نیز به وضوح شنیده می‌شوید. این ممکن است انتخاب برتر یک استریمر نباشد، اما برای هر کسی که بودجه کمی دارد انتخابی با کیفیت است.

قیمت در سایت آمازون: 34.99 دلار

10. وب کم لاجیتک C930e

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 1080p

ویژگی ها: پردازش روی صفحه ، لنز زایس ، لنز زاویه باز

چرا باید وب کم لاجیتک C930e را خریداری کنیم

  • پردازش ویدیو روی برد
  •  میدان دید وسیع

چرا نباید وب کم لاجیتک C930e را خریداری کنیم

  • مدل C920 ارزان تر و مشابه آن است
  • میکروفون برای تماس های تیمی عالی نیست

برخلاف وب کم های معمولی, که برای کارهای سنگین به کامپیوتر متکی هستند, لاجیتک C930e خود کدگذاری ویدیو را انجام می دهد, که به نوبه خود باید کیفیت ویدیو بهتری را به دنبال داشته باشد. میدان دید وسیع و 90 درجه به این معنی است که برای ویدئو کنفرانس ها و ارائه های تجاری مناسب است. و البته ، دارای اسکایپ برای کامپیوتر و Mac است.

قیمت در سایت آمازون: 85 دلار

در هنگام خرید یک وب کم باید به دنبال چه چیزی باشید؟

در مورد راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که در این دنیای عجیب و غریب جدید از کار در خانه، ممکن است وقتی به وب‌کم‌ هایی برای خرید نگاه می‌کنید کمی غرق شوید – بالاخره، همه این مدل‌های ارزان قیمت در آمازون یکسان به نظر می‌رسند، درست است؟ وب‌کم‌ها معمولاً با وضوح (720p، 1080p، 4K و غیره) و نرخ فریم به بازار عرضه می‌شوند، زیرا این مهم‌ترین فاکتور برای اکثر مردم هنگام خرید محصول است، اما ملاحظات بسیاری دیگری وجود دارد که یک وب‌کم را خوب یا بد می‌سازد.

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که وب کم خود را برای چه چیزی نیاز دارید. برای حرفه ای ها یا کارکنان دفتر, اکثر نرم افزارهای تماس کنفرانسی مانند Zoom یا Microsoft Teams کیفیت پخش شما را برای حفظ پهنای باند به وضوح 1080p و 30 فریم بر ثانیه محدود می کنند. Google meets یک گام فراتر می رود و کیفیت شما را به 720p محدود می کند زیرا این وضوح استاندارد در اکثر دوربین های لپ تاپ داخلی است.

اگر قصد دارید از وب‌کم صرفاً برای این تماس‌های مربوط به کار استفاده کنید، خرید یک مدل قدرتمند 4k فایده‌ای ندارد، زیرا به سادگی نمی‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. با این حال، تشخیص نور و رنگ برای هر مدل متفاوت است، بنابراین بسته به وب‌کمی که خریداری می‌کنید، همچنان تفاوتی در کیفیت ضبط مشاهده خواهید کرد.

برای سازندگان محتوا مانند YouTubers یا Streamers، طیف وسیعی از وب‌کم‌های قدرتمند در دسترس هستند که برخی از آنها به وضوح 4K و 60 فریم در ثانیه برای ویدیوهای نرم و روان می‌رسند. این وب کم ها برای استفاده گاه به گاه زیاد هستند ، اما با ویژگی هایی مانند میدان دید متغیر (یا FOV) و وضوح یا زوم قابل تنظیم ، پول اضافی می تواند سرمایه ای مناسب برای سرگرمی شما باشد.

وب کم های ارزان قیمت در Amazon و eBay چگونه هستند؟

در مورد راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که فهرست ما به دلایل خوبی برای نام‌ های تجاری بزرگی مانند لاجیتک سنگین است. مارک های معتبر در دستگاه های مختلف آزمایش شده اند تا از سازگاری محصولات با نرم افزارهای گرافیکی مختلف اطمینان حاصل شود. به همین دلیل است که اگر از یک دوربین روی دسکتاپ و لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، ممکن است کیفیت متفاوتی ببینید – سخت‌افزار وب‌کم با دستگاه‌های مختلف ارتباط متفاوتی برقرار می‌کند.

لاجیتک، ریزر و دیگر سازندگان معروف وب‌کم می‌توانند محصولی ارائه دهند که به احتمال زیاد در طیف گسترده‌ای از ماشین‌های مختلف به خوبی کار کند، بنابراین چه بخواهید دوربین خود را روی دسکتاپ بازی جدید اجرا کنید یا یک کرومبوک قدیمی، باید نتایج مشابهی را ببیند.

اگر درایورها و حسگرها مطابق با استانداردهای محصولات مورد اعتماد لیست ما نباشند، یک وب‌کم ارزان قیمت 1080p/30fps از آمازون یا eBay ممکن است شما را ناامید کند، بنابراین وضوح و نرخ فریم را در نظر داشته باشید تا کیفیت ویدئوی خوبی را دریافت کنید.

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

چگونه وب کم ها را تست می کنیم؟

TechRadar از هیچ برنامه کامپیوتریی برای محک زدن وب کم استفاده نمی کند زیرا کیفیت آنها از نظر بصری قابل توجه است. در عوض، مدل‌ها با محصولاتی با مشخصات مشابه و MSRP کنار هم قرار می‌گیرند تا ببینند چگونه مقایسه می‌شوند و چند سناریو را اجرا می‌کنند.

ما سطوح روشنایی را ثابت نگه می داریم و شرایط نور خوب و کم نور را آزمایش می کنیم تا سنسور وب کم را در سرعت خود قرار دهیم. اگر سوژه به خوبی روشن نباشد، وب‌کم‌ هایی با حسگرهای نامطلوب با مشکل مواجه می‌شوند که منجر به تداخلی مانند استاتیک می‌شود که به عنوان نویز پس‌زمینه شناخته می‌شود. ما دقت می کنیم که رنگها در هر فیلم ضبط شده و وضوح کلی ویدئوها و عکسهای گرفته شده در وب کم روشن است.

ما همچنین ویژگی‌هایی مانند میدان دید (اغلب به اختصار FOV)، نرخ فریم و وضوح، و همچنین هر نرم‌افزاری که با محصول ارسال می‌شود را با هم مقایسه می‌کنیم. سیستم‌عامل‌هایی مانند ویندوز 10 دارای یک برنامه دوربین هستند که می‌تواند حداقل تنظیمات کنتراست و رنگ را انجام دهد، اما برنامه‌های مارک‌ داری مانند Razer Synapse و Logitech Capture وجود دارند که می‌توانند فیلم شما را بهتر تنظیم کنند.

خود سخت‌افزار نیز برای گزینه‌های نصب و حرکت در دسترس، مانند اتصال توپی چرخشی یا موقعیت ثابت بررسی می‌شود. در نهایت، هر میکروفون داخلی از نظر وضوح و توانایی آن در فیلتر کردن نویز پس‌زمینه بررسی می‌شود، هرچند شایان ذکر است که اکثر وب‌کم‌های موجود در بازار در مقایسه با هدست‌های اختصاصی یا میکروفون‌های USB، میکروفون‌های با کیفیت پایینی دارند.

انتخاب بهترین وب کم برای شما

با بازگشت جهان به چیزی شبیه به حالت عادی، بهترین وب‌کم‌ها برای لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی بالاخره در انبار موجود شدند. خواه از مایکروسافت، ریزر، لاجیتک یا یکی از مارک‌های ارزان‌ تر که محصولاتشان از وزنشان بالاتر است، گزینه‌های زیادی برای کمک به ارتقای پخش جریانی یا ویدئو کنفرانس خود وجود دارد.

از آنجایی که این روزها ارتباطات بیشتری به صورت آنلاین اتفاق می‌افتد، بسیار مهم است که تماس‌های زوم خود با دوستان و جلسات ویدیو کنفرانس شفاف و شفاف داشته باشید. و این بدان معناست که باید روی یکی از بهترین وب کم ها برای راه اندازی رایانه خود سرمایه گذاری کنید. درست است که اکثر لپ‌تاپ‌ها یا کامپیوترهای همه‌کاره قبلاً دارای وب‌کم نصب‌شده هستند، اما داشتن یک دوربین اختصاصی ویژگی‌های بیشتر و وضوح بالاتری را ارائه می‌دهد. 

فرقی نمی‌کند که با شبکه گسترده خود در تماس باشید، راه‌اندازی کامل کار از خانه را کنار هم بگذارید یا برای بازگشت به فصل مدرسه آماده می‌شوید، روی یکی از این دوربین‌های کامپیوتری سرمایه‌گذاری کنید تا مطمئن شوید خانواده و همکاران شما می توانند چهره درخشان و درخشان شما را ببینند. از وب‌کم‌های ایده‌آل برای پخش بازی گرفته تا وب‌کم‌های عالی برای Zoom، ما بهترین انتخاب‌های خود را در اینجا جمع‌آوری کرده‌ایم و همچنین ابزار مقایسه قیمت خود را برای کمک به شما در یافتن بهترین معامله درج کرده‌ایم.

چگونه می توانید ظاهر بهتری به وب کم خود دهید

در مورد راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که اگر محیط خود را در نظر نگیرید، حتی گران ترین وب کم نیز می تواند وحشتناک به نظر برسد. نورپردازی می تواند یک وب کم 720p ارزان را تقریباً HD به نظر برساند، و این نیازی به ایجاد ضربه ای در کیف پول شما ندارد.

نورپردازی طبیعی به دلیل کیفیت بهتر از گرانترین چراغ های استودیو از نظر عکاسان ارزشمند است, بنابراین در صورت امکان سعی کنید جلوی پنجره ضبط کنید. این نه تنها ویژگی‌های شما را روشن می‌کند و باعث می‌شود شما در پس‌زمینه‌تان بپرید، بلکه «نویز» پس‌زمینه را روشن می‌کند – اثر استاتیک, که وقتی وب‌کم‌ها سعی در فیلم‌برداری در شرایط نور کم دارند، دیده می‌شود.

همچنین اگر در محیط‌های تاریک‌ تر دور از پنجره کار می‌کنید، می‌توانید با استفاده از نورهای استودیویی این کار را تکرار کنید. همچنین می‌توانید از لامپ‌های رومیزی ارزان‌ قیمت با هدایت آنها به دیوار استفاده کنید تا نور خشن را کاهش داده و ظاهری پراکنده ایجاد کنید.

همیشه مطمئن شوید که پس زمینه شما زیبا به نظر می رسد. این به این معنی نیست که شما نیاز به انجام کارهای فانتزی دارید (مگر اینکه یک استریمر باشید و بودجه لازم برای چراغ‌های ال‌ای‌دی فانتزی و گیمر را داشته باشید)، اما باید مطمئن شوید که تمرکز پخش را بر عهده دارید. هرگونه آشفتگی را مرتب کنید, پشت در باز ننشینید و مطمئن شوید که پشت هیچ منبع نوری دیگری ننشینید. این معمولاً حسگرهای نور را در وب کم شما از بین می برد و کیفیت فیلم شما را کاهش می دهد.

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید