راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021. مشخصات و ویژگی های بهترین نگهدارنده های موبایل 2021, قیمت, مزایا و معایب این نگهدارنده ها.

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

آیا به هم ریختگی میز, شما را به دنبال یک نگهدارنده گوشی جدید می فرستد؟ تیم متخصصان ما بیش از 40 گزینه را برای سال 2021 مورد بررسی قرار دادند و 10 مورد برتر را برای آزمایشات گسترده در کنار یکدیگر خریداری کردند. ما هر مدل را از متداول ترین کاربردها استفاده می کنیم و هر کدام را از نظر اثر بخشی, زیبایی شناسی و ارزش مقایسه می کنیم. شما می توانید از نگهدارنده گوشی عمدتا برای مشاهده ویدئو, کنفرانس ویدئویی و نگه داشتن گوشی خود به عنوان یک صفحه کمکی روی میز استفاده کنید. ما همه این نگهدارنده ها را در این مقاله به منظور کمک به شما در پیدا کردن بهترین نگهدارنده گوشی برای نیازهای شما مقایسه کرده ایم.

همچنین می توانید مطالبی را نیز در مورد بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و بهترین دوربین های عکاسی DSLR مشاهده کنید.

نگه دارنده گوشی Omoton قابل تنظیم

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

 

ویژگی و مشخصات

ثابت, زاویه قابل تنظیم | برای تبلت مناسب است؟: بله

چرا باید نگهدارنده موبایل Omoton را خریداری کنیم

  • شیک

چرا نباید نگهدارنده موبایل Omoton را خریداری کنیم

  • بسیار بزرگ

در مورد راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021 باید بگوییم که نگهدارنده گوشی رومیزی آلومینیومی Omoton به دلیل زیبایی و طراحی کاربر پسند, اولین انتخاب ما است. اگرچه فضای کوچکی را اشغال می کند, اما به اندازه کافی بزرگ است که در میان شلوغی ها به چشم می خورد. برخلاف بسیاری از گزینه های دیگر که آزمایش کردیم, این نگهدارنده گوشی بدون شک می تواند هر تبلتی را بر روی خود جای دهد. مکانیزم تنظیم آلومینیوم با لولای محکم در جای خود باقی می ماند اما می توان آن را به سرعت و به راحتی تنظیم کرد. این پایه برای استفاده یک دست عالی عمل می کند, زیرا پایه سیلیکونی آن به طور ایمن روی میز کار شما قرار می گیرد.

اگر سعی می کنید تعداد و اندازه اجسام روی میز خود را به حداقل برسانید, ممکن است از اندازه Omoton راضی نباشید. این پایه تاشو نیست و راحت ترین وسیله برای نگهداری نیست. Omoton علاوه بر این واقعیت که بزرگتر از برخی از محصولات دیگر در این بررسی است, یک محصول درجه یک است.

قیمت در سایت آمازون: 12.99 دلار

نگهدارنده موبایل آلومینیومی Tobeoneer

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

 

ویژگی ها و مشخصات

  • ثابت | برای تبلت مناسب است؟: مناسب برای تبلت کوچک

چرا باید نگهدارنده موبایل Tobeoneer را خریداری کنیم

  • یک تکه و ساده است

چرا نباید نگهدارنده موبایل Tobeoneer را خریداری کنیم

  • برای حمل کردن بزرگ است
  • قابل تنظیم نیست

نگهدارنده گوشی رومیزی رومیزی ToBeoneer Aluminium از نظر سادگی محکم است. هیچ لولایی یا قطعه متحرکی برای سایش یا خرابی وجود ندارد و با داشتن تنها یک زاویه دید گوشی و یک تنظیم ارتفاع  گوشی, از تنظیم موقعیت گوشی خود خسته نخواهید شد. این فقط یک قطعه آلومینیومی است که خم شده است و برای نگه داشتن گوشی تعبیه شده است. برش ها هم آن را سبک کرده و هم شارژ و/یا سیم هدفون شما را د رجای درستی قرار می دهد. قیمت اولیه خرید آن در انتخاب ما پایین ترین است و ساختار محکم و ساده باید هزینه کم آن را در طول عمر خود مستهلک کند.

نه می توانید این نگهدارنده گوشی را جمع کنید و نه می توانید آنرا تنظیم کنید. ما متوجه شدیم که زاویه نمایش برای اکثر کارهای رومیزی مناسب است, اما هنگام خواندن دستور العمل ها در آشپزخانه یا تماشای فیلم های آموزشی در میز کار گاراژ, آرزو داریم که یک زاویه نمایش بیشتر داشته باشیم. ما همچنین امیدوار بودیم که هنگام خوابیدن روی کاناپه و تماشای چند فیلم, زاویه دید بهتری داشته باشیم. یک زاویه ثابت مانند این فقط برای استفاده در دسکتاپ بهینه می شود, اما احتمالاً از آن در تنظیمات دیگر استفاده می کنید.

قیمت در سایت آمازون: 9.99 دلار

نگهدارنده گوشی تنظیم شونده و تا شونده Lamicall

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

 

ویژگی ها و مشخصات

تاشو | برای تبلت مناسب است؟ یک تبلت کوچک

چرا باید نگهدارنده موبایل Lamicall را خریداری کنیم

  • قابل تا شدن
  • دارای قابلیت تنظیم زاویه
  • جمع و جور و براق

چرا نباید نگهدارنده موبایل Lamicall را خریداری کنیم

  • فاقد قابلیت تنظیم ارتفاع

در مورد راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021 باید بگوییم که نگهدارنده موبایل تاشوی Lamicall قابل تنظیم با مشخصات جمع و جور, تاشو, پایه و پشت لاستیکی و محدوده قابل تنظیم ما را تحت تأثیر قرار داد. ما از تنوع آن استقبال کردیم, زیرا می توانست به راحتی گوشی و تبلت را در خود جای دهد. این به دلیل سادگی و طراحی تاشو مسافرت ما را تسهیل می کند. استفاده از آن با هدفون و یا هنگام شارژ گوشی نیز بسیار آسان است.

این, یک نگهدارنده گوشی جمع و جور است و از نظر زاویه ای قابل تنظیم است به این معنی که در مورد ارتفاع قابلیت تنظیم ندارد. Lamicall ارتفاع زیادی از روی میز نمی دهد که در اکثر موارد مشکلی ایجاد نمی کند. پس از آزمایش طیف گسترده ای از پایه های مختلف, دریافتیم که داشتن قابلیت تنظیم زاویه بسیار مهمتر از گزینه های تنظیم ارتفاع است.

قیمت در سایت آمازون: 9.99 دلار

نگهدارنده موبایل B-Land Universal

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

ویژگی ها و مشخصات

  • میله انعطاف پذیر/ طراحی Gooseneck| آیا برای تبلت مناسب است؟ خیر

چرا باید نگهدارنده موبایل B-Land Universal را خریداری کنیم

  • هوشمند
  • چند کاره

چرا نباید نگهدارنده موبایل B-Land Universal را خریداری کنیم

  • بزرگ

نگهدارنده موبایل B-Land یکی از هوشمندانه ترین موردها در آزمایش ماست. میله قابل انعطاف که قسمت اعظم آن را تشکیل می دهد, هم پلت فرم, هم تنظیم و هم پایه است. هر دو انتهای این میله به یک گیره ساده و محوری متصل می شود که گوشی شما را نگه می دارد. می توانید آن را آویزان کنید, بپوشید یا روی سطحی قرار دهید. ما دریافتیم که شما می توانید آن را به ده ها روش و به طور بالقوه در مجموعه ای نامتناهی از احتمالات که ما حتی به آنها فکر نکرده ایم, قرار دهید.

هر بار که تنظیمات گوشی خود را تغییر می دهید, نگهدارنده گوشی با میله های انعطاف پذیر, یک لحظه زمان می برد تا برای اهداف شما پیکربندی شود. B-Land نیز از این قاعده مستثنی نیست. کمی صبر نیاز است تا بتوانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که دوست دارید. علاوه بر این, به دلیل ماهیت میله انعطاف پذیر, موقعیت آن را به اندازه کافی نزدیک و هرگز همتراز نخواهید کرد. مسئله دیگری که ما داشتیم این بود که میله انعطاف پذیر گاهی از قسمت گیره گوشی خارج می شود. میله انعطاف پذیر نیاز به حرکت های قوی دارد و در برابر استفاده ناهموار مقاوم است. با این حال, قسمت گیره تلفن تقریباً قوی نیست و باید بدانید کجا و چه زمانی باید با آن ملایم  و یا محکم رفتار کنید.

قیمت در سایت آمازون: 24.99 دلار

نگهدارنده موبایل قابل حمل UGreen

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

ویژگی ها و مشخصات

تاشو | برای تبلن مناسب است؟ یک تبلت کوچک

چرا باید نگهدارنده موبایل UGreen را خریداری کنیم

  • فوق العاده سبک
  • تا می شود
  • زاویه قابل تنظیم

چرا نباید نگهدارنده موبایل UGreen را خریداری کنیم

  • ساختار پلاستیکی باریک
  • فاقد قابلیت تنظیم ارتفاع

در مورد راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021 باید بگوییم که UGreen, ساده, سبک و جمع و جور است. این فقط دو تکه پلاستیک است که با یک لولا به هم متصل می شوند. همانطور که لولا را بیشتر باز می کنید, نمای زاویه ای پایین تری خواهید داشت. این سبک ترین و جمع و جورترین پایه ایست که ما آزمایش کردیم. نقاط تماس برای ثبات, با لاستیک پوشانده شده اند.

هیچ راهی برای تنظیم ارتفاع وجود ندارد و اگر می خواهید سیم برق یا هدفون را به گوشی خود وصل کنید, باید گوشی را بصورت افقی قرار دهید. نمای عمودی نیاز به یک لبه کوتاه کوتاه تمیز و بلااستفاده از تلفن شما دارد. ما هیچ مشکلی با ساخت UGreen نداشتیم] اما این نگهدارنده گوشی کمی ضعیف به نظر می رسد.

قیمت در سایت آمازون: 8.99 دلار

نگهدارنده موبایل OMOTON 2 in 1 Universal

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

ویژگی ها و مشخصات

پایه ثابت | برای تبلت مناسب است؟ خیر

چرا باید نگهدارنده موبایل OMOTON 2 in 1 Universal را خریداری کنیم

  • خوش ساخت
  • چند دستگاه را باهم نگه می دارد

چرا نباید نگهدارنده موبایل OMOTON 2 in 1 Universal را خریداری کنیم

  • زاویه ثابت
  • استفاده خاص محدود کننده است

اگر شما فردی بسیار منظم و وسواس زیادی نسبت به ابزارها دارید, ممکن است این موضوعی باشد که به دنبال آن بوده اید. Omoton 2-in-1 برای نگه داشتن یک گوشی و ایمن نگه داشتن ساعت اپل شما طراحی شده است. این پایه ثابت و تمام آلومینیومی است,و با یک پد سیلیکونی برای نگه داشتن آن در محل کمک می کند. اگرچه فضایی که اشغال می کند بزرگ است, اما استحکام آن مورد توجه قرار می گیرد مخصوصاً اگر قصد ندارید تا از آن به عنوان یک پایه ساعت همیشگی استفاده کنید.

اگرچه ما Omoton را دوست داشتیم زیرا این یک راه مفید برای منظم نگه داشتن میز کار ما بود, اما شما باید تصمیم بگیرید که آیا به یک پایه برای Apple Watch خود نیاز دارید یا خیر. برخی از آزمایش کنندگان ما آن را مفید دانستند, در حالی که برخی دیگر آن را اغلب استفاده نمی کردند. با این وجود, این گزینه عالی برای دارندگان اپل واچ است که به دنبال استند برای ساعت خود هستند.

قیمت در سایت آمازون: 13.99 دلار

چرا باید به ما اعتماد کنید

در مورد راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021 باید بگوییم که ما سالها بهره وری, توجه به جزئیات و استفاده از گوشی موبایل را در این بررسی آورده ایم. آزمایش کننده اصلی ما در این پروژه, Jed Porter, بخاطر کار خود در سایت  OutdoorGearLab و به عنوان راهنمای تمام وقت کوهستانی در طول سال و کوهنورد/اسکی باز حرفه ای مشهور است. برای بهینه سازی زمان خود در کوه, او به یکی از مربیان بازبینی و بهره وری ما تبدیل شده است. ویرایشگر ارشد بررسی جین جکسون سال ها تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم جانبی خانه را به میز می آورد. دفتر خانه او برای حداکثر کارایی راه اندازی شده است و او سالهاست از استندهای گوشی برای کمک به او در زندگی در خارج از خانه, خانه و دفتر استفاده می کند. تیم بازبینی ما بهره وری اساسی اداره, تجزیه و تحلیل دقیق و اشتیاق شدید برای انجام هر کاری جز نشستن پشت میز ما را به ارمغان می آورد. 

ما تطبیق پذیری, ثبات, قابلیت حمل, سهولت استفاده و زیبایی را در طول دوره آزمایش مقایسه و ارزیابی کردیم. هر متریک به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفت و همه محصولات به طور مستقیم مقایسه شدند و هر معیار نیز در هنگام استفاده واقعی از “دنیای واقعی” مورد توجه قرار گرفت. کالیبراسیون ارزیابی های ذهنی و عینی با یکدیگر نتیجه گیری های اثبات شده و معتبر ما را به دنبال دارد.

آنالیز و نتایج آزمایش

برای آزمایش نگهدارنده گوشی, ما عمدتا از آنها در زندگی روزمره خود استفاده می کردیم. سپس, برای افزایش استفاده روزانه, مشاهدات رسمی انجام دادیم. هر محصول ذخیره شده را وزن و اندازه گیری کردیم. ما هر لولا را تا کرده و باز کردیم و به دنبال سایش و معرفی بازی بودیم. ما هر مدل را با دو اندازه مختلف تلفن همراه و یک تبلت کوچک امتحان کردیم و هر کدام را با و بدون سیم شارژ متصل به برق آزمایش کردیم.

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

ارزش

به غیر از نگهدارنده تلفن همراه B-Land, همه مدلها نزدیک به یک نقطه قیمت هستند. گفته می شود B-Land همچنین از نظر تنوع و گزینه های پوشیدنی منحصر به فرد است که اگر به طور خاص به دنبال چنین ویژگی هایی هستید می تواند ارزش بیشتری برای هزینه آن به ارمغان بیاورد.

به همین ترتیب, اگر فکر می کنید که قرار دادن ساعت هوشمند خود در کنار گوشی اولویت بالایی دارد, Omoton 2-in-1 این گزینه را با قیمتی اندکی بالاتر از سایر مدلها ارائه می دهد. برای کسانی که به یک مدل محکم نیاز دارند, گزینه های فلزی موجود در Omoton Aluminium ارزش طولانی مدت بیشتری را برای سرمایه گذاری شما ارائه می دهند زیرا ممکن است نسخه های پلاستیکی راحت تر خراب شوند. Omoton همچنین بیشترین ارزش را ارائه می دهد.

تطبیق پذیری

در مورد راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021 باید بگوییم که در حالیکه همه نگهدارنده گوشی موجود در بازار این کار را نمی کنند, اما همه مواردی که ما آزمایش کردیم گوشی شما را به صورت عمودی یا افقی نگه می دارند و با هر مدل, اندازه یا پیکربندی تلفن کار می کنند. چیزی که مدل های آزمایش ما را متمایز می کند تنوع زاویه ها و موقعیت های دید است.

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

برخی از آنها تقریباً بی نهایت تنظیم می شوند, در حالی که برخی دیگر اصلا تنظیم نمی شوند. محصولات به سبک Gooseneck قابل تنظیم ترین هستند. نگهدارنده موبایل B-Land دارای زاویه دید نامحدود است و ارتفاع آن را در محدوده 1-2 فوت تنظیم می کند. B-Land را می توان طوری آویزان و یا حتی در حالت پوشیده پیکربندی کرد که محصولات سبک Gooseneck را متنوع ترین در ناوگان ما می کند.

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

بقیه محصولاتی که آزمایش کردیم با تنظیم ارتفاع و زاویه متفاوت هستند. اگر محصولاتی که از طراحی Gooseneck برخوردار نیستند برای ارتفاع تنظیم شوند, حداکثر تا چند اینچ تنظیم می شوند. تنظیم ارتفاع خوب است اما از نظر اهمیت زاویه در درجه دوم اهمیت قرار دارد. اگر مجبور هستید که زاویه یا ارتفاع را انتخاب کنید, پس بهتر است که تنظیم زاویه را انتخاب کنید. تنظیم زاویه برای هر کاری که در یک میزی که روی پای شما قرار دارد, انجام نمی شود مفید است. وقتی روی مبل یا تخت دراز می کشید و با تلفن خود تلویزیون تماشا می کنید, می خواهید صفحه نمایش شما عمودی تر از میز کار باشد. هنگام ایستادن و مشاهده گوشی خود مانند دستورالعمل های آشپزخانه و یا دستورالعمل های DIY در میز کار, صفحه تلفن مسطح تری می خواهید. زاویه قابل تنظیم راحت تر از آن است که فکر می کنید. به غیر از ToBeoneer, محصولات gooseneck به راحتی مانند سایر پایه ها برای زاویه تنظیم می شوند.

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

ثبات

در این زیر شاخه, ما به “مقاومت در برابر ضربه” نگاه کردیم. آیا می توانید به راحتی از صفحه لمسی بدون تثبیت تلفن با دست دیگر خود استفاده کنید؟ اگر تصادفاً پای میز خود را لگد کنید چه؟ آیا همه آن را از بین خواهید برد؟

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

پایداری و یا ثبات تابعی از چسباندن دستگاه به سطح و امنیت گوشی در پایه است. ثبات پایه های Gooseneck یک شمشیر دو لبه است. میله های بلند و انعطاف پذیر بیشتر از دیگران تکان می خورند. اما از آنجا که تلفن در محل خود بسته شده است, خیلی کم اتفاق می افتد که بصورت کامل از پایه جدا شود. پایه تلفن B-Land فقط در قسمت انتهایی گوشی چسبانده می شود, اما  بودن آن بیشتر است و میله ی نسبتاً انعطاف پذیر آن نسبت به Aduro سفت تر است. ما شانس خوبی برای تثبیت B-Land با یک کتاب سنگین در پایه داشتیم.

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

بقیه محصولات با ترکیبی از حجم پایه و نقاط تماس لاستیکی, پایداری و ثبات را به دست می آورند. استندهای سنگین امنیت بیشتری دارند. همه کسانی که آخرین برش ما را ایجاد کرده اند نقاط تماس را در هر نقطه ای که روی سطحی قرار دارند و هر جایی که تلفن شما با آنها تماس می گیرد, با پوشش لاستیکی پوشانده اند. پایه های فلزی سنگین تر, مانند آلومینیوم Omoton, به اندازه کافی پایدار هستند که می توانند صفحه لمسی شما را با یک دست حرکت دهند بدون اینکه با دست دیگر تثبیت شوند. مانند UGreen قابل حمل, گزینه های پلاستیکی برای اکثر عملکردهای صفحه لمسی به دو دست نیاز دارند.

قابلیت حمل/ ذخیره سازی

شما همیشه از نگهدارنده موبایل خود استفاده نمی کنید. این نگهدارنده های موبایل, برای مسافرت و یا روی میز کار و یا فضای کار خانه, جمع و جور و ارزشمند هستند. محصولات انتخابی ما از نظر اندازه و حجم بسیار متفاوت است.

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

محصولات Gooseneck حجیم و سنگین هستند. بقیه همه کوچکتر هستند. تمام محصولاتی که از طراحی Gooseneck برخوردار نیستند, فضایی کمتر از یک قوطی نوشابه اشغال می کنند. در میان آنها, نسخه های کاملا تاشو تنها نسخه هایی هستند که می توانیم برای کاربران دیجیتال توصیه کنیم. همراه با صفحه کلید تاشو, تکنوفیل هوشمند می تواند فضای کاری لپ تاپ را با جرم و حجم کمتری نسبت به یک قطعه بروکلین نزدیک, شبیه سازی کند.

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

بیشترین چیزی که ما در مورد بالاترین امتیاز آلومینیوم Omoton دوست داریم, حجم آن است. از آنجا که مربوط به ذخیره سازی و حمل و نقل است, این نگهدارنده برخلاف آن کار می کند. برای استفاده از میز اختصاصی, به هیچ وجه متوجه نکته منفیی در مورد اندازه آن نخواهید شد. استندهای دیگر مانند Omoton 2 در 1 بی وقفه بزرگ هستند. این پایه ها به راحتی ذخیره نمی شوند و فضای زیادی را روی میز کار اشغال می کنند.

راحتی استفاده

چه مقدار طول می کشد تا گوشی خود را در موقعیت قرار دهید؟ در این مورد ساده تر, اغلب بهتر است. استفاده از زاویه دید ثابت و ساختار یک تکه ToBeoneer بسیار ساده ترین است.

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

در طرف دیگر, گزینه های gooseneck قرار دارند. بدست آوردن زاویه دید مطلوب با هر یک از این موارد می تواند کمی شبیه به مسابقه کشتی باشد. ما متوجه شدیم کار با B-Land کمی راحت تر از Aduro است.

گزینه های تاشو پلاستیکی ممکن است کمی ضعیف به نظر برسند, به ویژه وقتی گزینه های جایگزین بسیار قوی هستند, اما به نظر می رسد که نوع نادرست افتادن میز می تواند به UGreen آسیب برساند. اگرچه ما قصد نداریم تا بطور عمد آزمایش را خراب کنیم، اما با خرابی تجهیزات نیز آشنا نیستیم.

زیبای ظاهری

زیبایی ظاهری دلپذیر با عملکرد و بهره وری آمیخته است. محصولات ساده با خطوط صاف بهترین امتیاز را کسب کردند.

راهنمای خرید بهترین نگهدارنده های موبایل 2021

Omoton از جهات مختلف برتری دارد. که در رنگ نقره ای و مشکی عرضه می شود. مدلهای Gooseneck عملکردی خالص دارند. هیچکس عاشق ظاهر آنها نشد. ToBeoneer فوق العاده ساده فضای زیادی را برای عملکرد پس از فرم باقی می گذارد. این انتخاب ارزش گرا می تواند ابتدا نگهدارنده موبایل باشد, اتفاقاً بدون امتیاز کمتر. این نگهدارنده, یک مجسمه نیست, اما شاید به همین دلیل هزینه بسیار کمی دارد.

خلاصه مطلب

ما مقایسه عمیقی از بهترین گزینه های تلفن گوشی موبایل قابل حمل در بازار انجام داده ایم. ما هر مدل را خریداری و مورد استفاده قرار دادیم و از تیم آزمایشگران در مورد یافته های ما مشاوره گرفتیم. ما در مقایسه همه محصولات به جزئیات توجه زیادی می کنیم و امیدواریم بتوانیم به شما در یافتن بهترین گزینه برای ایستگاه کاری خود کمک کنیم.

 

منبع: TECHGEARLAB.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید