راهنمای خرید بهترین محافظ صفحه نمایش لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین محافظ های صفحه نمایش لپ تاپ 2021

راهنمای خرید بهترین محافظ صفحه نمایش لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت. بهترین محافظ صفحه نمایش 2021 بهمراه قیمت, مشخصات و مزایای این محافظ ها.

راهنمای خرید بهترین محافظ صفحه نمایش لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

از لپ تاپ خود با بهترین محافظ صفحه نمایش لپ تاپ محافظت کنید

در مورد راهنمای خرید بهترین محافظ صفحه نمایش لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که همانطور که به یک چتر برای محافظت از خود در برابر باران, کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر و ماسک صورت برای دور نگه داشتن ویروس ها احتیاج دارید, صفحه لپ تاپ شما نیز برای حفظ ظاهر بدون خراش به کمی محافظت نیاز دارد. ما برخی از بهترین محافظ صفحه لپ تاپ در سال 2021 را مرور کرده ایم که مانند شوالیه در زره درخشان عمل می کنند تا صفحه لپ تاپ شما را در برابر خط و خش و سایر آسیب های آرایشی محافظت کند. از آنجا که صفحه نمایش حساس ترین قسمت لپ تاپ است, نیاز به مراقبت بیشتری دارد. محصولات زیر دارای تمام ویژگی هایی هستند که برای محافظت از صفحه لپ تاپ در برابر هرگونه آسیبی مورد نیاز است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواریبهترین قلم های لمسی گوشی و بهترین دسته های بازی 2021 مشاهده کنید.

بهترین محافظ های صفحه نمایش لپ تاپ 2021

محافظ صفحه نمایش لپ تاپ FORTIO

راهنمای خرید بهترین محافظ های صفحه نمایش لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات
  • دارای طراحی پیشرفته جذب حباب
  • شامل خواص ضد خش است
  • 100٪ محافظ صفحه نمایش مقاوم در برابر UV400
  • به راحتی قابل نصب و جداسازی است
  • قابلیت محافظتی ضد استاتیک

محافظ صفحه لپ تاپ FORITO نه تنها برای محافظت از لکه های دستگاه شما بلکه برای محافظت از چشم ها در برابر طول موج مضر نور آبی طراحی شده است. فیلتر ضد آبی هفت لایه تقویت شده اطمینان می دهد که چشم شما در برابر هر نوع فشار یا فشار محافظت می شود.

علاوه بر این, میزان شفافیت 95 تصاویری فوق العاده شفاف را برای شما فراهم می کند و نیازی به افزایش روشنایی ندارید. پوشش ضد تابش نور از بین بردن انعکاس نور با شدت بالا کمک می کند و هیچ گونه سردرد یا خستگی چشم را ایجاد نمی کند.

محافظ صفحه نمایش لپ تاپ Supershieldz

راهنمای خرید بهترین محافظ های صفحه نمایش لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات
  • از فیلم PET ژاپنی با کیفیت بالا تشکیل شده است
  • به راحتی قابل استفاده است و می تواند بدون اینکه اثری از خود به جا بگذارد برداشته شود
  • بسته شامل سه محافظ صفحه است
  • شامل ویژگی های مقاومت در برابر خراش است
  • کیفیت مواد بسیار بادوام

در مورد راهنمای خرید بهترین محافظ صفحه نمایش لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که محافظ صفحه لپ تاپ Supershieldz با استفاده از فیلم شفافیت با وضوح بالا, حداکثر وضوح را تضمین می کند. وقتی از این محافظ روی صفحه لپ تاپ خود استفاده می کنید, احساس طبیعی صفحه نمایش را به شما می دهد و کارایی صفحه لمسی را مختل نمی کند.

علاوه بر این, هیچگونه خراش, لکه یا گرد و غبار غیر ضروری نمی تواند به صفحه لپ تاپ شما هنگامی که با این محافظ پوشانده شده است آسیبی برساند. در کل دارای پنج لایه محافظ است و هر یک از آنها به طور خاص برای حفظ وضوح صفحه کامپیوتر طراحی شده است.

قیمت: در حدود 900 هزار تومان

محافظ صفحه نمایش لپ تاپ LILIONGTH

راهنمای خرید بهترین محافظ های صفحه نمایش لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات
  • از 8 لایه فیلم محافظ تأثیرگذار تشکیل شده است
  • ضد آب و ضد روغن است
  • به آسانی نصب و پاک کنید
  • دارای خاصیت ضد تابش نور
  • همراه با یک پارچه تمیز کننده رایگان

محافظ صفحه لپ تاپ LILIONGTH یکی دیگر از محافظ های صفحه نمایش شگفت انگیز است که توانایی چشمگیری در جلوگیری از نور آبی مضر دارد. این به طور موثری خستگی چشم را برطرف می کند و یک خواب سالم در شب را تضمین می کند.

پوشش صفحه نمایش با وضوح بالای 99٪ به شما این امکان را می دهد تا از لپ تاپ خود بدون خراب کردن روشنایی آن یا تلاش مکرر برای از بین بردن حباب های روی صفحه استفاده کنید. لایه جذب حباب اطمینان حاصل می کند که صفحه ای صاف و بدون هیچ گونه ضربه ای در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت: در حدود 1 میلیون تومان

محافظ صفحه نمایش لپ تاپ Megoo

راهنمای خرید بهترین محافظ های صفحه نمایش لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات
  • از شیشه سختی 9H تشکیل شده است
  • از صفحه لپ تاپ شما در برابر خط و خش محافظت می کند
  • همراه با پارچه میکروفیبر, دستمال مرطوب و راهنمای نصب
  • دارای حساسیت لمسی بالا
  • دارای شفافیت 99٪

در مورد راهنمای خرید بهترین محافظ صفحه نمایش لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که محافظ صفحه لپ تاپ Megoo بهترین انتخاب برای لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت است. این محافظ صفحه لپ تاپ که عمدتاً از شیشه مقاوم تشکیل شده است, جلوه ای صاف و شفاف می بخشد. علاوه بر این, این محافظ با قلم لمسی سازگار است و باعث می شود احساس کنید هیچ لایه اضافی روی صفحه لپ تاپ شما وجود ندارد.

فرآیند نصب بسیار ساده است و نیازی به کار سخت ندارد. علاوه بر این, چسب محافظ این قابلیت را دارد که هوا را بیرون بکشد و اجازه دهد که محافظ, به نرمی به صفحه نمایش متصل شود. محافظ Megoo هنگام برداشتن آن هیچ علامت یا بقایایی روی صفحه نمی گذارد.

قیمت: در حدود 200 هزار تومان

محافظ صفحه نمایش لپ تاپ Spigen

راهنمای خرید بهترین محافظ های صفحه نمایش لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات
  • پوشش تمام صفحه را ارائه می دهد
  • شفافیت شفاف را تضمین می کند
  • نصب بدون حباب
  • دارای پوشش نانو ضد گرد و غبار
  • شامل 6 لایه فیلم محافظ قوی است

محافظ صفحه Spigen از مک بوک پرو شما محافظت می کند همانطور که یک سرباز از کشور خود در میدان جنگ محافظت می کند. این محافظ از تمام ویژگی های خود برای محافظت از صفحه نمایش مانیتور شما در برابر هرگونه آسیب استفاده می کند. دیگر نیازی نیست نگران شیارها باشید.

شیشه درجه یک با سختی نهایی 9H باعث می شود تا حتی اگر مک بوک شما بطور تصادفی از دستتان بفتد صفحه آن سالم بماند. این محافظ در ردیف اول قرار دارد تا از صفحه نمایش شما محافظت کند.

محافظ صفحه نمایش لپ تاپ VIUAUAX

راهنمای خرید بهترین محافظ های صفحه نمایش لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات
  • محافظ UV400 را برای شما فراهم می کند
  • دارای جدیدترین طراحی جذب حباب برای اعمال و حذف راحت است
  • از خط و خش جلوگیری می کند و صفحه لپ تاپ شما را محافظت می کند
  • هیچ تاثیری منفی بر صحت ورودی صفحه لمسی شما ندارد

VIUAUAX در درجه اول به دلیل محافظ مات ضد تابش صفحه نمایش خود که مخصوص MacBook Air طراحی شده است, شناخته می شود. این محافظ تصاویری با بازتاب کم در اختیار شما قرار می دهد. ممکن است وضوح HD نداشته باشند, اما کیفیت صفحه نمایش به خطر نمی افتد.

ظاهر مات به جلوگیری از تابش مضر نور آبی کمک می کند و چشمان شما را از هر گونه فشار محافظت می کند. علاوه بر این, این محافظ یک انتخاب ایده آل برای اکثر کاربران, به ویژه افراد نزدیک بین است. پس از نصب این محافظ صفحه با هر نوع خستگی بصری و سردردهای ناخواسته خداحافظی کنید.

قیمت: در حدود 300 هزار تومان

محافظ صفحه نمایش لپ تاپ Ceydebne

راهنمای خرید بهترین محافظ های صفحه نمایش لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات
  • نور آبی و تابش های مضر را مسدود می کند
  • این یک فیلتر صفحه نمایش بسیار باریک است
  • دارای اندازه تمام صفحه است
  • تصاویر HD با وضوح بالا
  • نصب آسان

در مورد راهنمای خرید بهترین محافظ صفحه نمایش لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که Ceydebne یک نام مشهور در دنیای محافظ صفحه لپ تاپ است. این محافظ حریم خصوصی مغناطیسی طوری طراحی شده است که بدون هیچ زحمتی مناسب مک بوک ایر شما باشد. به علاوه, از آنجا که این محافظ حریم خصوصی است, مانع از مشاهده محتویات روی صفحه شما می شود مگر اینکه در مقابل آن ایستاده باشد. این می تواند به محافظت از اطلاعات محرمانه کمک کند, به ویژه اگر در یک فضای مشترک کار می کنید.

  مهم نیست که از MacBook Air خود در دفتر یا کافه استفاده می کنید. تا زمانی که این محافظ مغناطیسی لپ تاپ از آن محافظت می کند, هیچ کس نمی تواند حریم خصوصی شما را نقض کند. به غیر از این, ضمیمه مغناطیسی شما را قادر می سازد تا آن را یکپارچه روی صفحه اعمال کنید.

قیمت: در حدود 600 هزار تومان

راهنمای خرید بهترین محافظ های صفحه نمایش لپ تاپ

زمان آن رسیده است که عمر لپ تاپ خود را با بهترین محافظ موجود در بازار افزایش دهید تا صفحه لپ تاپ شما در برابر لکه های غیر ضروری محافظت شود.

چرا باید یک محافظ صفحه نمایش لپ تاپ را خریداری کنیم؟

هیچ کس نمی خواهد شاهد کاهش سرمایه گذاری خود باشد. شما هزینه زیادی برای خرید پیشرفته ترین لپ تاپ ها صرف می کنید. برای ارزش بخشیدن به این هزینه, باید اقدامات بیشتری را برای حفاظت نهایی از آن انجام دهید. خرید محافظ صفحه لپ تاپ مزایای متعددی دارد.

صفحه نمایش بدون لکه

یک محافظ خوب مطمئن می شود که لکه ها و خط و خش ها را از صفحه لپ تاپ شما دور نگه می دارد. همه چیز را به تنهایی تحمل می کند و صفحه لپ تاپ شما را به خوبی جدید نگه می دارد. از آنجا که هیچ تماس مستقیمی بین صفحه نمایش و دنیای خارج وجود نخواهد داشت, هیچ مقدار خاک نمی تواند آن را لکه دار کند.

در حین تماشای سریال Netflix مورد علاقه خود, هیچ علامتی روی صفحه وجود نخواهد داشت که حواس شما را در حین دیدن فیلم پرت کند. شما می توانید به سادگی با تنقلات خود روی مبل خود دراز بکشید و از نمایش لذت ببرید.

دیگر چشم شما خسته نخواهد شد

هنگامیکه که از محافظ صفحه لپ تاپ با کیفیت خوب استفاده می کنید, شدت تابش نور از مانیتور را کاهش می دهد. محافظ به شما این امکان را می دهد تا از لپ تاپ برای مدت طولانی تری بدون مواجه شدن با مشکلات خستگی چشم استفاده کنید.

به دلیل خیره شدن مداوم به صفحه, دیگر مجبور نیستید با مشکلات بینایی مبهم مواجه شوید. شدت نور آبی که از صفحه نمایش می آید کاهش می یابد, که در نهایت منجر به تخلیه چشم شما از فشار/فشار غیر ضروری می شود.

از حریم خصوصی خود محافظت کنید

شاید باورش برای شما سخت باشد, اما طیف گسترده ای از محافظ صفحه نمایش لپ تاپ وجود دارد که می تواند از حریم خصوصی شما محافظت کند. این سپرها با فیلترهای خاصی طراحی شده اند که نور را از زوایای خاصی عبور می دهند.

این به شما امکان می دهد صفحه را به طور واضح از جلو ببینید, اما دیگران را از مشاهده آن از کناره ها باز می دارد. به عبارت دیگر, هیچ کس نمی تواند به کاری که انجام می دهید نگاه کند, زیرا صفحه نمایش به نظر می رسد به طور قابل توجهی برای آنها تیره شده است.

آیا محافظ صفحه نمایش لپ تاپ انواع مختلفی دارد؟

در مورد راهنمای خرید بهترین محافظ صفحه نمایش لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که به طور عمده دو نوع اصلی محافظ صفحه لپ تاپ وجود دارد که از مواد مختلفی تشکیل شده اند:

محافظ صفحه نمایش لپ تاپ پلاستیکی

محافظ صفحه نمایش عمدتا از پلی اورتان تشکیل شده است و به راحتی در بازار با قیمت ارزان تر در دسترس است. اگرچه آنها مقداری محافظت از صفحه لپ تاپ ارائه می دهند, اما هنوز آنقدرها هم سازگار نیستند. علاوه بر این, آنها مستعد خراش هستند. با این حال, استفاده از محافظ پلاستیکی گزینه ای بسیار بهتر از نداشتن محافظ روی صفحه است.

محافظ صفحه لپ تاپ شیشه ای Tempered Glass

این محافظ صفحه نمایش از کیفیت بالایی برخوردار است و نهایت ایمنی را برای صفحه لپ تاپ شما فراهم می کند. آنها بسیار مقاوم در برابر خط و خش هستند و صفحه نمایش کامل لپ تاپ شما را پوشش می دهند. اگرچه محافظ های شیشه ای مقاوم کمی گران هستند, اما ویژگی هایی که دارند ارزش سرمایه گذاری را دارد.

انواع دیگر محافظ صفحه نمایش لپ تاپ

علاوه بر انواع اصلی, محافظ های لپ تاپ به زیر شاخه هایی تقسیم می شوند که هر کدام دارای ویژگی متمایزی هستند که در سایر محافظ ها وجود ندارد. اینها هستند:

  • محافظ صفحه پلاستیکی PET
  • محافظ صفحه حریم خصوصی
  • محافظ صفحه نمایش ضد تابش نور
  • محافظ صفحه پلاستیکی TPU

چه مواردی را قبل از خرید محافظ صفحه نمایش لپ تاپ باید در نظر بگیرید؟

مدل لپ تاپ

در مورد راهنمای خرید بهترین محافظ صفحه نمایش لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که این اولین و مهمترین چیزی است که قبل از انتخاب محافظ صفحه لپ تاپ باید به آن توجه کنید. مدل لپ تاپ شما تمام جزئیات مربوط به نوع, طول و عرض محافظ را تعیین می کند.

دلیل خرید

ممکن است فقط برای محافظت از صفحه در برابر لکه ها به محافظ صفحه لپ تاپ احتیاج داشته باشید, یا ممکن است فشار چشم را کاهش دهید. در سناریوهای دیگر, ممکن است بخواهید حریم خصوصی خود را ارتقا دهید. دلیل شما برای خرید محافظ مناسب ترین نوع را برای شما تعیین می کند.

حواستان به پولی که می خواهید صرف خرید آن بکنید باشد

در نهایت, وزن جیب شما تعیین می کند که چه نوع محافظتی را می توانید برای وسیله خود خریداری کنید. در صورت داشتن مقدار زیادی پول, می توانید بهترین ها را برای لپ تاپ خود تهیه کنید. با این حال, اگر بودجه کمی دارید, ما برخی محافظ های مقرون به صرفه را بررسی کرده ایم که بسیار قابل توجه هستند.

خلاصه مطلب

در مورد راهنمای خرید بهترین محافظ صفحه نمایش لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که اگرچه طیف گسترده ای از محافظ صفحه لپ تاپ در بازار موجود است, اما عملکرد اصلی همه آنها یکسان است: محافظت از صفحه لپ تاپ در برابر خط و خش و لکه ها. همچنین, مزایای دیگری نیز وجود دارد, مانند افزایش حریم خصوصی و محافظت از چشم در برابر فشار.

شما می توانید با توجه به ترجیحات خود محافظ صفحه لپ تاپ را انتخاب کنید. انواع مختلفی از محافظ ها مانند پلاستیک, شیشه ای, حریم خصوصی, ضد تابش خیره کننده و موارد دیگر وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. با این حال, برخی از عوامل ضروری وجود دارد که باید از جمله مدل لپ تاپ, دلیل خرید و بودجه ای که دارید, قبل از انتخاب محافظ صفحه لپ تاپ, در نظر بگیرید.

بهترین محافظ صفحه لپ تاپ در سال 2021 که ما بررسی کرده ایم, مطمئناً گزینه های درجه یک هستند. ما همه چیز را محدود کرده ایم, بنابراین مجبور نخواهید بود از مغازه ای به مغازه دیگر بروید تا بهترین گوهر را پیدا کنید. محافظ صفحه نمایش لپ تاپ ایده آل برای دستگاه شما در میان آنها قرار دارد. سر خود را صاف نگه دارید و یک انتخاب عاقلانه انجام دهید!

منبع: THESTREET.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید