راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021. معرفی شارژرهای دیواری USB انکر, Nektech و iClever و قیمت, ویژگی ها و مزایای این شارژرها.

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021 باید بگوییم که پس از بررسی بیش از 50 شارژر دیواری USB مختلف, ما 10 مدل برتر را خریداری کردیم که هم اکنون می توانید آنها را مقایسه کنید و متوجه شوید که کدام بهتر است. پس از آن ما دستگاه ها را شارژ کردیم و بررسی کردیم که هر محصول چه مقدار توان می تواند تامین کند و چه استانداردهای شارژ را برای رتبه بندی و امتیازدهی به عملکرد خود رعایت می کند. ما حتی این محصولات را با استفاده از مولتی متر دیجیتال و بارهای ساختگی به محدوده خود رساندیم تا ببینیم آنها چه کاری می توانند انجام دهند. به خواندن ادامه دهید تا متوجه این شوید که کدام شارژرها بهترین هستند, آیا شما به دنبال یک شارژر قدرت بالا برای دستگاه های پرقدرت, یک راه حل چند پورت برای تمام لوازم الکترونیکی خود, یا یک گزینه سفر جمع و جور هستید, پس به خواندن ادامه دهید.

همچنین می توانید مطالبی را نیز در مورد بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و بهترین دوربین های عکاسی DSLR مشاهده کنید.

1. شارژر دیواری انکر PowerPort III Nano

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

ویژگی ها و مشخصات

حداکثر توان خروجی: 20 وات | تعداد پورت ها: 1

چرا باید شارژر دیواری انکر PowerPort III Nano را خریداری کنیم
  • مشخصات شارژ عالی
  • فوق العاده جمع و جور
  • فضای زیادی را اشغال نمی کند
چرا نباید شارژر دیواری انکر PowerPort III Nano را خریداری کنیم
  • پلاگین تا نمی شود

اگر به دنبال یک شارژر USB-C جمع و جور هستید, انکر PowerPort III Nano یک انتخاب عالی است. این شارژر به اندازه یک پینت دارای یک پانچ کامل با قابلیت منبع تغذیه تا 18 وات از تنها پورت USB-C است. تقریباً همه پروتکل های شارژ سریع (USB Power Delivery ، Samsung Fast Charging و Apple Charging) را با استاندارد شارژ PowerIQ 3.0 خود برآورده می کند. این دستگاه جمع و جور است, بنابراین همراه مسافرتی کامل برای تمام نیازهای شارژ شما است. اندازه اصلی بدنه این شارژر در هر دو طرف تقریباً 1 اینچ است و تنها حدود 30 گرم وزن دارد.

انکر PowerPort III Nano دارای نقص های بسیار کمی بود که برای ما قابل توجه بود. بزرگترین عیب آن, تاشو نبودن آن بود. هنوز کوچک و جمع و جور است, اما پلاگین ثابت باعث می شود که در صورت عدم اتصال به برق, به طور قابل توجهی بزرگتر و کمی ارگونومیک تر شود. این شارژر همچنین فقط با کابل های USB-C کار می کند, بنابراین ممکن است کاربران آیفون بجای کابل لایتنینگ در USB-C سرمایه گذاری کنند. با این حال, اینها اشکالات نسبتاً بی اهمیتی هستند و ما این شارژر کوچک را کاملاً دوست داریم و آن را بسیار توصیه می کنیم.

قیمت در سایت آمازون: 16.99 دلار

2. X-Edition USB Wall Charger 4-Pack

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

 

حداکثر توان خروجی: 10.5 وات | تعداد پورت ها: 2 عدد

چرا باید شارژر دیواری X-Edition USB Wall Charger 4-Pack را خریداری کنیم
  • شامل 4 شارژر است
  • کامپکت است
چرا نباید شارژر دیواری X-Edition USB Wall Charger 4-Pack را خریداری کنیم
  • قدرت خروجی محدود برای دو پورت
  • پلاگین ثابت

در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021 باید بگوییم که اگر سعی می کنید بیشترین شارژر را برای هر دلار دریافت کنید, ما X-Edition 4-Pack را به شدت توصیه می کنیم. در حالی که این محصول ممکن است چشمگیرترین قابلیت های خروجی قدرت را نداشته باشد یا با استانداردهای جدیدتر سریع شارژ مطابقت نداشته باشد, سخت است که با این واقعیت استدلال کنید که می توانید 4 شارژر جداگانه با قیمت قابل مقایسه با برخی از شارژرهای دیگر در بررسی دریافت کنید. هر یک از این شارژرهای جمع و جور دارای یک جفت پورت USB-A هستند و می توانند مجموعاً 2.1 آمپر مشترک بین آنها را خروجی دهند.

با این حال, این بدان معناست که اگر به دنبال شارژ دستگاه های بزرگتر هستید که به قدرت بیشتری نیاز دارند, مانند کنسول ها یا تبلت های بزرگ, این شارژرها بهترین گزینه نیستند. هنوز می توانید این دستگاه ها را شارژ کنید؛ تنها باید متوجه این موضوع باشید که شارژ آن به طور قابل توجهی بیشتر از یک شارژر با قدرت خروجی بیشتر طول می کشد. اگر به شارژر مک بوک جدید یا نینتندو سوییچ احتیاج دارید, احتمالاً این گزینه برای شما مناسب نیست, اما اگر با هزینه کم خرید می کنید و به شارژرهای زیادی برای دستگاه های کوچک نیاز دارید و مهم نیست که زمان بیشتری برای شارژ آنها صرف می کنید, پس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

قیمت در سایت آمازون: 12.99 دلار

3. شارژر دیواری انکر PowerPort Elite 2

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

حداکثر توان خروجی: 24 وات | تعداد پورت ها: 2 عدد

چرا باید شارژر دیواری انکر PowerPort Elite 2 را خریداری کنیم
  • بسیار ارزان
  • قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه
  • مشخصات شارژ سالید
چرا نباید شارژر دیواری انکر PowerPort Elite 2 را خریداری کنیم
  • فشرده ترین نیست
  • قابلیت QC 3.0 را ندارد

ما فکر می کنیم Anker PowerPort Elite 2 گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال شارژر سالید هستند و نمی خواهند هزینه زیادی برای آن هزینه کنند. اندازه و وزن این شارژر برای شارژر دو پورت تقریباً متوسط ​​و دارای دوشاخه های تاشو است. دارای یک جفت دوشاخه USB-A است که هر کدام قادر به تأمین منبع تغذیه تا 2.4 آمپر (هر کدام 12 وات) هستند. این دستگاه دارای طراحی نسبتاً براق و چراغ نشانگر آبی در قسمت بالا است تا بدانید که آیا به درستی به برق متصل شده است یا خیر.

با این حال, در حالی که این شارژر دیواری USB دارای حداکثر توان قابل قبول است ، با Qualcomm Quick Charge سازگار نیست, بنابراین نمی تواند برخی از دستگاهها -معمولاً تلفن های سامسونگ- را به همان سرعتی که سایر مدلهای ما آزمایش کرده ایم, شارژ کند. به بسته به نحوه وصل کردن آن, می تواند برخی از خروجی های مجاور را مسدود کند. صرف نظر از این, یک گزینه مناسب برای خرید است – به ویژه از آنجایی که می تواند دو چیز را به طور همزمان شارژ کند – و ما آن را به هر کسی که قصد خرید شارژری با قیمت کم برای شارژ گوشی خود دارد را شدیدا توصیه می کنیم.

قیمت در سایت آمازون: 10 دلار

4.  شارژر دیواری AmazonBasics One-Port 12W

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

حداکثر توان خروجی: 12 وات | تعداد پورت ها: 1

چرا باید شارژر دیواری AmazonBasics One-Port 12W را خریداری کنیم
  • ارزان قیمت
  • توان خروجی قابل قبول
چرا نباید شارژر دیواری AmazonBasics One-Port 12W را خریداری کنیم
  • خرده فروشی در بسته های 2 عددی
  • شارژ سریع ندارد

این گزینه با استفاده از پورت USB-A خود می تواند گوشی ها و تبلت ها را تا حداکثر 2.4 آمپر شارژ کند. این شارژر کامپکت با پلاگین تاشو, وزنی کمی کمتر از 50 گرم دارد. اگر به درستی جهت گیری شده باشد, هر دو شاخه مجاور را مسدود نمی کند و وقتی در نظر بگیرید که در بسته دو تایی فروخته می شود, دارای یکی از کمترین برچسب های قیمت کل گروه است.

این شارژر اصلی از USB Power Delivery یا Qualcomm Quick-Charge پشتیبانی نمی کند, بنابراین دستگاه های شما ممکن است به زمان بیشتری برای شارژ نیاز داشته باشند تا بتوانید با این شارژر دیواری USB پول خود را ذخیره کنید. ما متوجه شدیم که این شارژر دارای یک چراغ LED فوق العاده روشن است, اما تصمیم گیری در مورد خوب یا بد بودن آن را به عهده شما می گذاریم. با این وجود, اگر برای خرید دو دستگاه در یک زمان مشکلی ندارید, این یک انتخاب عالی است.

قیمت در سایت آمازون: 11.99 دلار

5. شارژر دیواری انکر PowerPort 4

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

حداکثر توان خروجی: 40 وات | تعداد پورت ها: 4

چرا باید شارژر دیواری انکر PowerPort 4 را خریداری کنیم
  • قدرت خروجی بالا
  • تعداد زیادی دستگاه را همزمان شارژ کنید
چرا نباید شارژر دیواری انکر PowerPort 4 را خریداری کنیم
  • شارژر در طرف بزرگتر قرار دارد
  • اگر همه پریزها به طور همزمان استفاده شوند ، توان خروجی کاهش می یابد

در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021 باید بگوییم که اگر به دنبال شارژری هستید که بتواند چندین دستگاه را همزمان اداره کند, احساس می کنیم انکر PowerPort 4 همان شارژری است که به دنبال آن هستید. این شارژر دارای چهار درگاه USB-A است و دارای توان خروجی ترکیبی 40 وات (8 آمپر), با حداکثر 2.4 آمپر از یک پورت واحد است. این قدرت زیادی برای شارژ هرچه سریعتر دستگاه ها با استفاده از Anker’s PowerIQ و VoltageBoost دارد. در حالی که بزرگتر از بسیاری از محصولات دیگر است, دارای یک پلاگین تاشو است و اگر آن را در یک پریز معمولی وارونه وصل کنید, خروجی زیر آن را آزاد می گذارد.

با این حال, این شارژر هنوز به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر از سایر شارژرهای دیواری USB موجود در بازار است, به ویژه در مقایسه با نمونه های تک پورت آن. وزن آن 139 گرم است و ابعاد آن تقریباً 2.5 اینچ 2.5 2.5 اینچ 1. 1.10 اینچ است – بسیار بزرگتر از کوچکترین شارژرها, که تنها حدود 1 اینچ x 1 اینچ 1 1 اینچ و وزن آن 30 گرم است. اگر چهار دستگاه را به طور همزمان به این شارژر متصل کرده اید, قدرت کاهش می یابد, بنابراین انتظار نداشته باشید در صورت اتصال همزمان چهار تبلت یا تلفن های پرقدرت به حداکثر سرعت شارژ برسید. علاوه بر این, از Qualcomm Quick Charge یا USB Power Delivery پشتیبانی نمی کند. در واقعیت, اینها احتمالاً برای اکثریت قریب به اتفاق مردم مشکلی نخواهد داشت, بنابراین ما هنوز این مدل را به هر کسی که به شارژری نیاز دارد که بتواند همزمان چند دستگاه را اداره کند, به شدت توصیه می کنیم.

قیمت در سایت آمازون: 26 دلار

6. شارژر دیواری انکر PowerPort PD 2 USB-C Charger

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

حداکثر توان خروجی: 30 وات | تعداد پورت ها: 2 عدد

چرا باید شارژر دیواری انکر PowerPort PD 2 USB-C Charger را خریداری کنیم
  • دارای قابلیت خروجی های پرقدرت
  • قابلیت شارژ دو دستگاه
چرا نباید شارژر دیواری انکر PowerPort PD 2 USB-C Charger را خریداری کنیم
  • کمی سنگین تر
  • می تواند دوشاخه های مجاور را مسدود کند

شارژر دیواری انکر PowerPort PD 2 USB-C Charger تنها در رتبه اول قرار دارد. این در کل یک شارژر عالی است. این یک شارژر USB Power Delivery است که می تواند تا 18 وات از طریق درگاه USB-C خود خروجی دهد و 12 وات دیگر به پورت USB-A اختصاص داده شده است. این دستگاه می تواند اکثر گوشی های هوشمند و دستگاه های قدرت متوسط ​​مانند آیپد پرو را سریع شارژ کند.

به دلیل کمی بزرگتر و سنگین تر, ما Anker PowerPort PD 2 را کمی پایین تر از برخی از رقبای خود ارزیابی کردیم. با این حال, این شارژر هنوز کاملاً جمع و جور است و به راحتی می توانید با آن سفر کنید. این یک گزینه عالی است و ما هیچ کس را از این شارژر دلسرد نخواهیم کرد, زیرا فقط به سختی جای خود را به عنوان یک نقطه برتر در آزمایشات ما از دست داد.

قیمت در سایت آمازون: 29.99 دلار

7. شارژر دیواری Nekteck 100W USB-C Charger

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

حداکثر توان خروجی: 100 وات | تعداد پورت ها: 1

چرا باید شارژر دیواری Nekteck 100W USB-C Charger را خریداری کنیم
  • دارای کابل USB-C تا C
  • ارزش عالی
چرا نباید شارژر دیواری Nekteck 100W USB-C Charger را خریداری کنیم
  • حجیم
  • فاقد شارژ چند دستگاه

اگر با هزینه اندک از یک شارژر USB با قدرت خروجی بالا خرید می کنید, ما فکر می کنیم شارژر Nekteck 100W USB-C بهترین گزینه شما است. این شارژر با توجه به مشخصات USB Power Delivery 3.0 می تواند 3 آمپر در ولتاژ 5 ولت را در 20 ولت به 5 آمپر برساند, در حالی که هزینه آن به طور قابل توجهی کمتر از شارژرهای خروجی با قدرت بالا است. دارای یک پلاگین تاشو و شامل یک کابل USB-C تا C نیز می باشد.

با این حال, این شارژر بودجه قطعاً کمی بزرگتر و حجیم تر از برخی از گزینه های دیگر است. این یک شارژر سنگین است و قدرت خروجی آن در مقایسه با بسیاری از شارژرهای دیگر برای همه به جز بزرگترین دستگاه ها بیش از حد خواهد بود. همچنین تنها یک درگاه USB-C دارد که امکان شارژ همزمان چند دستگاه را از بین می برد. اگر به دنبال یک شارژر مقرون به صرفه برای یک دستگاه پرقدرت هستید, این گزینه خوبی است, اما ما به طور کلی گزینه های دیگری را برای افرادی که به دنبال شارژر عمومی برای گوشی های هوشمند خود و سایر دستگاه های کوچکتر هستند توصیه می کنیم.

قیمت در سایت آمازون: 36.99 دلار

8. شارژر دیواری انکر PowerPort+ 1 with Quick Charge 3.0

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

حداکثر توان خروجی: 18 وات | تعداد پورت ها: 1

چرا باید شارژر دیواری انکر PowerPort+ 1 with Quick Charge 3.0 را خریداری کنیم
  • با QC 3.0 سازگار است
  • نسبتاً ارزان
چرا نباید شارژر دیواری انکر PowerPort+ 1 with Quick Charge 3.0 را خریداری کنیم
  • برای شارژر تک پورت تا حدودی بزرگ است

در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021 باید بگوییم که اگر به دنبال یک آداپتور برق ساده و بدون سر و صدا هستید که بتواند دستگاه Qualcomm Quick Charge 3.0 شما-معمولاً تلفن های هوشمند سامسونگ-را تا حد ممکن سریع شارژ کند, شاید بهتر باشد نگاهی به انکر PowerPort+ 1 با شارژ سریع بیندازید. این شارژر می تواند از طریق پورت USB-A خود تا 18 وات خروجی تولید کند. مشخصات شارژ آن چشمگیر است, زیرا می تواند ولتاژ و جریان خروجی آن را متناسب با نیاز دستگاه شما تغییر دهد. این دستگاه می تواند تا 3 آمپر در استاندارد 5 ولت برای شارژ USB خروجی دهد – یکی از بالاترین رتبه فعلی در کل گروه.

در مقابل قابلیت های قابل توجه شارژ, این شارژر کمی سنگین تر و بزرگتر از سایر شارژرهای تک پورت است. ما همچنین فکر می کنیم که مشخصات شارژ آن کمی ناخوشایند است, زیرا برای بیشتر گوشی های هوشمند دارای قدرت بیش از اندازه کافی است اما برای شارژ سریع دستگاه های بزرگتر به اندازه کافی کافی نیست. اگر به دنبال این هستید, این یک شارژر QC 3.0 محکم با پورت USB-A است, اما ما فکر می کنیم اکثر مردم با سایر شارژرها کاربرد بیشتری پیدا خواهند کرد.

قیمت در سایت آمازون: 13.59 دلار 1

9. شارژر دیواری iClever BoostCube 2nd Generation Dual Wall Charger

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

حداکثر توان خروجی: 24 وات | تعداد پورت ها: 2 عدد

چرا باید شارژر دیواری iClever BoostCube 2nd Generation Dual Wall Charger را خریداری کنیم
  • قدرت خروجی خوب
  • جمع و جور و دارای یک پلاگین تاشو است
چرا نباید شارژر دیواری iClever BoostCube 2nd Generation Dual Wall Charger را خریداری کنیم
  • با QC 3.0 سازگار نیست
  • به طور تصادفی وصل می شود

شارژر دیواری دو کاره iClever BoostCube 2nd Generation یک شارژر دیواری نسبتاً کارآمد است. دارای دو درگاه USB-A است که هر دو قادر به خروجی تا 2.4 آمپر هستند و می توانند دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند. این در واقع یک شارژر نسبتاً کوچک در مقایسه با برخی دیگر از گزینه های دو پورت موجود است و دارای یک پلاگین تاشو است تا حتی برای سفر جمع و جورتر شود.

متأسفانه, در حالی که این شارژر قادر به تولید مقدار قابل توجهی از قدرت است, ممکن است در واقع دستگاه های شما را سریع شارژ نکند زیرا این یک شارژر دیواری QC 3.0 یا USB Power Delivery نیست. ما همچنین متوجه شدیم که قیمت این شارژر می تواند کمی متفاوت باشد, بنابراین اگر آن را در فروش پیدا کنید, می تواند گزینه اولیه خوبی باشد, اما شارژرهایی با قیمت قابل مقایسه با مشخصات سریع شارژ چشمگیرتر وجود دارد که ما در مقایسه با آنها پیشنهاد می کنیم. iClever BoostCube.

قیمت در سایت آمازون: 14.99 دلار

10. شارژر دیواری انکر 2-Pack Dual Port 12W

راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021

حداکثر توان خروجی: 12 وات | تعداد پورت ها: 2 عدد

چرا باید شارژر دیواری انکر 2-Pack Dual Port 12W را خریداری کنیم
  • ارزان قیمت
  • کامپکت
چرا نباید شارژر دیواری انکر 2-Pack Dual Port 12W را خریداری کنیم
  • توان خروجی محدود
  • شارژ سریع Qualcomm را پشتیبانی نمی کند

در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021 باید بگوییم که شارژر دیواری انکر 2-Pack Dual Port 12W یک شارژر مقرون به صرفه است, به خصوص اینکه معمولاً در بسته های دو تایی با قیمتی قابل مقایسه با یک واحد از بسیاری از شارژرهای دیگر که آزمایش کردیم, به فروش می رسد. این آداپتور برق دارای یک پلاگین تاشو است و دارای شکل ظاهری نسبتا جمع و جور, وزن کمی کمتر از 40 گرم است و می توان آن را به برق وصل کرد تا خروجی مجاور را مسدود نکند.

متأسفانه ما از نحوه شارژ این شارژر تحت تأثیر قرار نگرفتیم. این پروتکل واقعاً از هیچ پروتکل شارژ سریع پشتیبانی نمی کند و محدود به خروجی فقط 12 وات قدرت مشترک بین هر دو پریز است. این بدان معناست که اگر فقط یک دستگاه را شارژ می کنید, خوب است, اما اگر دو گوشی را همزمان شارژ می کنید, یکی از کندترین های گروه است. در حالی که ما دوست داریم این شارژر دیواری USB ارزان و جمع و جور باشد, به سختی می توان از قابلیت های شارژ کم آن گذشت. ما فقط در صورت نیاز به شارژ دستگاه های کم مصرف (هدفون ، هدفون بی سیم ، دستگاه های خواننده الکترونیکی) و خریدهای ارزان قیمت توصیه می کنیم.

قیمت در سایت آمازون: 19.99 دلار

چرا باید به ما اعتماد کنید

David Wise هدایت فرایند تست شارژر دیواری USB و بررسی عملی ما را بر عهده می گیرد. او بیش از چهار سال  است که ریتینگ و رتبه بندی محصولات مصرفی را در کنار هم انجام داده است. و با انواع محصولات قدرت USB از بسته های قابل حمل تا شارژرهای بی سیم کار می کند و از آخرین و بزرگترین شارژ USB اطلاعات عمیقی دارد. استانداردها و مشخصات او همچنین سابقه خود را به عنوان یک مهندس مکانیک با تخصص در الکترونیک زیر دریا و باتری های لیتیوم در طراحی روش های آزمایش ما وارد می کند.

ما این بررسی را با تحقیق در مورد آداپتورهای USB با رتبه بسیار بالا و رتبه بندی شده امروز شروع کردیم, سپس بهترین ها را برای آزمایش عملی خریداری کردیم. ما توانایی های مختلف ولتاژ و توان خروجی هر شارژر و همچنین پروتکل های مختلف شارژ سریع را که هرکدام می توانند به دست آورند را بررسی کردیم, عملکرد آنها را با مولتی متر USB دیجیتال, ماشه شبیه سازی شده Power Delivery و یک بار مقاومتی ساختگی مقایسه کردیم. ما همچنین تعیین نمرات, تعداد پورت ها, سهولت استفاده کلی و عملکرد در دنیای واقعی با دستگاه های مختلف را در نظر گرفتیم.

آنالیز و نتیجه تست

ما فرآیند آزمایش آداپتور برق USB خود را به چهار معیار مختلف تقسیم کردیم و هر محصول را از نظر قابلیت های شارژ, اندازه, شارژ چند دستگاهی و چراغ های نشانگر و برخی از برجسته ترین محصولات در هر معیار را نمره گذاری کردیم.

قابلیت شارژ

اولین و مهمترین نکته ای که هنگام ارزیابی و رتبه بندی شارژرهای دیواری USB به آن توجه کردیم عملکرد شارژ آنها بر اساس حداکثر خروجی جریان آنها در 5 ولت است. ما همچنین به بررسی استانداردهای شارژ سریع USB پرداختیم که هر محصول قادر به شارژ سریع سامسونگ S8 و حداکثر توان خروجی برای یک پورت است.

وقتی صحبت از قدرت خروجی و قابلیت های شارژ می شود, Nekteck 100W حرف اول را می زند. Nekteck بیان می کند که آنها از پروتکل USB Power Delivery 3.0 برخوردارند و قادر به تأمین منبع تغذیه تا 100 وات هستند. خرابی معمولی PD 3.0 حداکثر 3 آمپر در 5 ولت, حداکثر 5 آمپر در 20 ولت برای 100 وات شارژ است.

شارژر دیواری انکر Power Port PD2 USB Power فقط یک شارژر Delivery 2.0 است. همچنین می تواند 3 آمپر در ولتاژ 5 ولت تولید کند اما حداکثر خروجی ولتاژ آن تنها 9 ولت است, در حالیکه که 20 ولت, شارژرهای PD 3.0 است. اگر از کابل USB-C به لایتنینگ استفاده می شود اما در حالت تلویزیون از حالت “شارژ و پخش” برای نینتندو سوییچ پشتیبانی نمی کند, می توان یک Samsung S8 یا iPhone را سریع شارژ کرد.

شارژر دیواری انکر PowerPort III Nano در تست های عملکرد شارژ ما به ویژه با توجه به اندازه کوچک آن خوب عمل کرد. این یک شارژر USB Power Delivery با حداکثر ولتاژ خروجی 9 ولت است. این شارژر با اندازه پینت می تواند تا 3 آمپر در 5 ولت خروجی داشته باشد و سریع S8 سامسونگ را شارژ می کند.

انکر PowerPort+ 1 با Quick Charge 3.0 یک شارژر Qualcomm Quick Charge 3.0 با حداکثر جریان خروجی 3 آمپر در 5 ولت و حداکثر ولتاژ 12 ولت است. اگرچه این یک گزینه USB Power Delivery نیست, اما اگر قصد دارید شارژر بی سیم را با آن تغذیه کنید Qualcomm Quick Charge 3.0 این مدل را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند, زیرا QC 3.0 برای شارژ سریع بی سیم برخی از تلفن ها مورد نیاز است.

شارژرهای باقی مانده-Anker PowerPort 4 ، Anker PowerPort Elite 2 ، iClever BoostCube 2 Generation Dual Wall Charger ، Anker 2-Pack دو پورت 12W شارژر دیواری, X-Edition 4-Pack و AmazonBasics One-Port 12W شارژر دیواری – هیچ یک از استانداردهای جدیدتر شارژ سریع را برآورده نمی کند.

با این حال, همه این شارژرها می توانند برای یک پورت USB حداکثر 2.4 آمپر خروجی داشته باشند, به جز X-Edition 4-Pack و Anker 2-Pack Dual Port 12W Charger Wall, که به ترتیب به 2.1 آمپر و 1.2 آمپر محدود می شوند.

اندازه

در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021 باید بگوییم که پس از بررسی اینکه هر محصول چقدر خوب یک دستگاه را شارژ می کند, به رتبه بندی و رتبه بندی اندازه هر محصول می پردازیم. ما اندازه و وزن هر شارژر را ارزیابی کردیم و اشاره کردیم که آیا دوشاخه جمع می شود و آیا هنگام اتصال به یک پریز برق مانع از خروجی های دیگر می شود یا خیر.

پیشرو در این معیار, انکر PowerPort III Nano است. این شارژر کوچک تنها 30 گرم وزن دارد و اندازه آن تقریباً 1.08 اینچ 1 1.08 x 1.1.18 اینچ است و خروجی آن 0.5 اینچ یا بیشتر به بیرون متصل می شود. متأسفانه, شما نمی توانید شاخک ها را به هم بچسبانید, اما ما دوست داشتیم که این شارژر هنگام اتصال به یک نوار برق یا پریز معمولی, خروجی زیر آن را مسدود نکند, اگرچه که جلوی بالای آن را مسدود می کند.

اگر به دنبال راه حل شارژ جمع و جور هستید ، X-Edition شارژر دیگری است که ذکر آن ضروری است. یک عدد شارژر این بسته 4 عددی, هرچند که حجم آن کمی بزرگتر از Anker PowerPort III Nano است وزن آن را تنها 33 گرم می کند. این شارژرها دارای یک دوشاخه ثابت هستند و اندازه آنها تقریباً 1.32 “x1.32” x2.22 “است. ما همچنین دوست داریم که این شارژر معمولاً خروجی بالای یا پایین این شارژر را مسدود نکند.

شارژر دیواری انکر Dual Port 12W کمی بزرگتر است و ترازو را در حدود 40 گرم کاهش می دهد. ما دوست داشتیم که این شارژر دارای یک پلاگین تاشو باشد, اما اینکه این مدل هنگامی که در یک پریز پایین استفاده می شود, پلاگین بالای آن را مسدود می کند تا حدودی ناامید کننده است.

بسیاری از شارژرهای دیگر برای شارژ چندین دستگاه به طور همزمان طراحی شده اند و بنابراین کمی بزرگتر هستند و هنگام اتصال به دیوار حدود 2 اینچ یا بیشتر از دیوار بیرون می آیند. انکر PowerPort4 سنگین ترین آنها با وزن تقریبی 139 گرم است. شارژرهای چند پورت وقتی به برق متصل هستند هم دسترسی به خروجی بالا و هم زیر آن را مسدود می کنند. با این حال, همه آنها دارای دوشاخه تاشو هستند, که خوب است.

شارژرهای 90 وات+ نیز یکی از بزرگترین شارژرهای این گروه هستند که Nekteck 100W بزرگترین آنها است. این شارژر ترازو را 278 گرم نشان می دهد و اندازه آن 2.6 اینچ x2.6 اینچ x1.2 اینچ است اما دارای دوشاخه تاشو است.

شارژ چند دستگاه

نتایج معیار بعدی ما بر اساس تعداد دستگاه هایی است که می توانید به طور همزمان شارژ کنید. ما تعداد پورت های هر محصول و همچنین خروجی قدرت مشترک را بررسی کردیم.

Anker PowerPort 4 با 4 پورت USB-A خود در جایگاه نخست قرار گرفت. مجموع توان خروجی این شارژر 40 وات است. این بدان معناست که اگر 4 دستگاه را به طور همزمان به برق متصل کنید, شارژ کمی کاهش می یابد و در مقایسه با 2.4 آمپر که می تواند از یک پورت واحد خارج شود به حدود 2 آمپر در هر دستگاه می رسد.

شارژر دیواری انکر Power Port PD2 دارای پورت USB-A و USB-C و حداکثر توان خروجی 30 وات است. درگاه USB-A محدود به 12 وات (خروجی 2.4 آمپر) است و پورت USB-C در صورت استفاده از هر دو پورت می تواند تا 18 وات خروجی داشته باشد, بسته به ولتاژ و جریان توسط پروتکل Power Delivery تعیین می شود.

شارژرهای دیواری iClever BoostCube, the X-Edition 4-Pack, انکر Dual Port و انکر Dual Port Elite 2 نیز می توانند همزمان یک جفت دستگاه را شارژ کنند, اما هر دو از انواع USB-A هستند. iClever BoostCube و Anker PowerPort Elite 2 هر دو دارای حداکثر توان خروجی 24 وات – 2.4 آمپر ، 5 ولت در هر پورت USB هستند.

شارژر دیواری Anker Dual Port 12W و X-Edition 4-Pack هر دو در مورد قدرت خروجی نسبتاً محدود هستند. شارژر دیواری Anker Dual Port 12W فقط می تواند تا 1.2 آمپر در هر پورت USB منبع تغذیه کند و X-Edition 4-Pack در مجموع بین هر دو پورت به 2.1 آمپر محدود شده است, بنابراین وقتی دستگاه به طور مساوی تقسیم شود فقط می تواند کمی بیشتر از 1 آمپر به هر یک ارائه دهد.

سایر شارژرهای دیواری USB موجود در گروه فقط دارای یک پورت شارژ هستند, بنابراین شما فقط می توانید یک دستگاه را همزمان شارژ کنید.

چراغ نشانگر

در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری 2021 باید بگوییم که در حالیکه, این یک جزئیات نسبتاً پیش پا افتاده است, اما ما فکر می کنیم که باید ذکر شود که کدام شارژرها فاقد چراغ وضعیت LED و کدام یک از آنها دارای چراغ وضعیت LED هستند. ما متوجه شدیم این تنها در صورتی قابل توجه است که شارژر را در جایی وصل کنید که در هنگام شب در تخت خود آنرا مشاهده کنید, اما برخی از این محصولات دارای نوری هستند که به اندازه کافی روشن است تا عملاً  بعنوان چراغ خواب در نظر گرفته شوند. ما لزوماً این محصولات را با این معیار اندازه گیری نکرده ایم, زیرا داشتن دو برابر شارژر به عنوان نور شب ممکن است در نظر شما مثبت یا منفی باشد و یک نور بیش از حد روشن همیشه می تواند با یک نوار چسب برطرف شود.

شارژر دیواری AmazonBasics One-Port 12W دارای نور خاصی است. این یک چراغ کوچک است, اما ما فکر می کنیم یکی از درخشان ترین دسته است. هر دو Anker PowerPort Elite 2 و Anker PowerPort4 دارای نورهای آبی گسترده هستند اما بیش از حد روشن نیستند, زیرا انکر PowerPort Elite 2 کمی روشن تر از نمونه 4 پورت آن است.

شارژر دیواری Anker PowerPort+ Quick Charge 3.0 و Anker PowerPort PD USB-C هر دو دارای چراغ های دایره ای شکل کوچکی هستند که به ترتیب سبز و آبی هستند.

شارژر دیواری iClever BoostCube فاقد چراغ خارجی است اما در داخل هر یک از پورت های USB خود دارای چند چراغ آبی کوچک است. اینها نیز چندان روشن نیستند. مابقی شارژرهای دیواری اصلا چراغ ندارند, بنابراین اگر از شارژر دیواری روشن USB ناراحت هستید, آنها گزینه بهتری هستند. Nekteck 100W دارای یک نور آبی کوچک است که به سختی قابل توجه است.

خلاصه مطلب

ما امیدواریم که این مقایسه مفید تمام آداپتورهای قدرت USB برتر موجود باشد و در جستجوی یک شارژر جدید مفید بوده باشد, خواه شما یک گزینه سفر جمع و جور یا یک گزینه پرقدرت برای دستگاه های بزرگتر بخواهید.

منبع: TECHGEARLAB.COM

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید