راهنمای خرید بهترین رم های 2021

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

راهنمای خرید بهترین رم های 2021. رم هایی همانند کرسیر, کینگستون, سیلیکون پاور و رم های DDR3 و DDR4 و DDR5 و ویژگی ها و مشخصات آنها.

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین رم های 2021 باید بگوییم که قبل از اینکه بخواهید پول خود را صرف خرید کامپیوتری جدید و یا کامپیوتر گیمینگ جدیدی کنید, اگر کامپیوتری که در حال حاضر در اختیار دارید هنگ می کند, مموری آنرا در ابتدا چک کنید. اگر در انجام وظایف شدیدتر مانند انجام بازی های کامپیوتری و یا ویرایش ویدئو با مشکل روبرو هستید, تنها کاری که باید انجام دهید این است که کامپیوتر خود را به بهترین رم ارتقا دهید.

اینکه آیا شما در درجه اول از کامپیوتر خود برای بازی, ایجاد محتوا یا صرفاً کار روزانه خود استفاده می کنید, داشتن حافظه کافی به اندازه یک کارت گرافیک قوی و یک پردازنده قدرتمند ضروری است. بنابراین, اگر کامپیوتر شما با کندی روبرو می شود, فقط می توان به افزایش حافظه یا افزایش میزان آن اشاره کرد – این روزها حداقل 8 گیگابایت و 16 گیگابایت برای کارهای سخت تر ایده آل است.

ارتقاء حافظه کامپیوتر شخصی شما می تواند راه حل مناسبی برای مشکلات کامپیوتر شما باشد, به این معنی که نیازی به صرف مقدار زیادی پول برای کارت گرافیکی یا پردازنده گران قیمت (یا برای یک کامپیوتر کاملاً جدید) ندارید. با یکی از بهترین رم هایی که در زیر انتخاب کرده ایم, حافظه کامپیوتر خود را ارتقا ببخشید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد خرید بهترین سیستم گیمینگبررسی بهترین لپ تاپ های بازی و گیمینگ و بهترین کارت گرافیک ارزان قیمت 1400 مشاهده کنید.

1. کرسیر Vengeance LED

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

ویژگی ها و مشخصات

نوع:DDR4

ظرفیت: 16 گیگابایت کیت (2 8 8 گیگابایت)

سرعت: 3200 مگاهرتز

چرا باید رم کرسیر Vengeance LED را خریداری کنیم
  • عملکرد اورکلاک عالی
  • LED پرنور
چرا نباید رم کرسیر Vengeance LED را خریداری کنیم
  • قیمت گران
  • برای اجرا در 3200 مگاهرتز به BIOS نیاز دارید

در مورد راهنمای خرید بهترین رم های 2021 باید بگوییم که کرسیر یکی از معتبرترین نام ها در مورد بهترین رم موجود در بازار است. سری Vengeance آن, به ویژه, با ارائه LED DDR4 ویژگی های عالیی در اختیار دارد. این رم علاوه بر این که نورپردازی خوبی به سازندگان کامپیوتر می دهد, همچنین دارای حرارت دهنده های قوی است که سیستم خنک کننده را برای اورکلاک بالاتر و حداکثر عملکرد حداکثر می کند. سری کرسیر Vengeance LED DDR4 همچنین دارای تأخیر CL16 و سرعت 3.466 مگاهرتز است ، بنابراین به همان اندازه زیبا و سریع و پاسخگو است.

2. G.Skill Trident Z RGB

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

ویژگی ها و مشخصات

نوع: DDR4

ظرفیت: 16 گیگابایت (2×8 گیگابایت)

سرعت: 3200 مگاهرتز

چرا باید رم G.Skill Trident Z RGB را خریداری کنیم
  • نورپردازی RGB عالی
  • اورکلاک آسان
چرا نباید رم G.Skill Trident Z RGB را خریداری کنیم
  • احساس می شود کمی ضعیف است
  • ممکن است که برای برخی ها مناسب نباشد

در این مرحله, همه به نوعی از G. Skill و سری RAM Trident Z RGB آن اطلاع دارند. این یکی از بهترین رم ها نه تنها به دلیل سریع بودن آن است, بلکه بالای هر DIMM دارای یک نوار نور موج رنگین کمان با طیف کامل است که می توانید از آن برای مطابقت با روشنایی RGB خود در کل سیستم خود استفاده کنید. رم Trident Z RGB DDR4 دارای تاخیرهای CAS بین 14 تا 19 است که به اندازه کافی عالی است, اما با سرعت تا 4،266, تقریباً کامل است. صرف نظر از زیبایی شما, بحث در مورد G. Skill TridentZ RGB به عنوان بهترین رم RGB دشوار است.

قیمت: در حدود 5 میلیون تومان

3. کینگستون HyperX Predator

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

ویژگی ها و مشخصات

نوع:DDR4

ظرفیت: 8 گیگابایت ، 16 گیگابایت

سرعت: تا 4600 مگاهرتز

چرا باید رم کینگستون HyperX Predator را خریداری کنیم
  • قیمت عالی
  • اورکلاکینگ عالی
چرا نباید رم کینگستون HyperX Predator را خریداری کنیم
  • RGB همیشه درست کار نمی کند

در مورد راهنمای خرید بهترین رم های 2021 باید بگوییم که عملکرد بالای Hyper X کینگستون دارای برخی از بهترین RAM های DDR3 در بازار است و مدل های Predator به طور خاص برای سرعت و عملکرد فوق العاده تنظیم شده است که با پروفایل XMP قابل افزایش است. سری Predator DDR3 با تأخیر CL9 تا CL11 و سرعت بین 1866 مگاهرتز تا 2666 مگاهرتز دست می یابد.

قیمت: در حدود 2 میلیون تومان

4. کینگستون HyperX Fury

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

ویژگی ها و مشخصات

نوع: DDR4

ظرفیت: 4 گیگابایت ، 8 گیگابایت ، 16 گیگابایت ، 32 گیگابایت

سرعت: تا 3733 مگاهرتز

چرا باید رم کینگستون HyperX Fury را خریداری کنیم
  • با سرعت کمتر مقرون به صرفه است
  • عملکرد عالی
چرا نباید رم کینگستون HyperX Fury را خریداری کنیم
  • کمی کند است
  • سرعت 3733 مگاهرتز گران است

این رم کینگستون HyperX Fury یک حافظه اورکلاک خودکار است که با قیمت گرانی عرضه نمی شود. این رم هوشمند DDR3 یا DDR4 به طور خودکار اجزای سیستم را تشخیص می دهد تا با حداکثر سرعت ممکن اورکلاک شوند و عملکرد را برای همه جدیدترین چیپست های اینتل بهینه کند. این دستگاه با تاخیر بین CL14 و CL16 همراه است و دارای سرعت بین 2.133 تا 2666 مگاهرتز است. در حالی که ارزان است, اما واقعاً می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد ریگ شما داشته باشد.

قیمت: در حدود یک میلیون تومان

5. کرسیر Dominator Platinum RGB

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

ویژگی ها و مشخصات

نوع: DDR4

ظرفیت: 16 گیگابایت (2 8 8 گیگابایت)

سرعت: 3000 مگاهرتز

چرا باید رم کرسیر Dominator Platinum RGB را خریداری کنیم
  • عملکرد عالی
  • طراحی زیبا
چرا نباید رم کرسیر Dominator Platinum RGB را خریداری کنیم
  • با Ryzen سازگار نیست
  • نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت بالایی برخوردار نیست

در مورد راهنمای خرید بهترین رم های 2021 باید بگوییم که اگر بهترین ها را می خواهید و به قیمت آن اهمیتی نمی دهید, رم کرسیر Dominator Platinum همیشه در بالای لیست بوده است. با این حال, در سال 2019 ، LED های جدید Capellix RGB Corsair تجدید شده است که منجر به طراحی بسیار غنی تر و رنگارنگ تر شده است. این همان رم بالارده ای است که ما می شناسیم و به آن علاقمندیم, با سرعت های تا 3600 مگاهرتز, اما RGB بهتر باعث می شود کرسیر Dominator Platinum RGB بهترین رم در سال 2021 باشد.

6. HyperX Fury RGB 3733MHz

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

ویژگی ها و مشخصات

نوع: DDR4

ظرفیت: 4 گیگابایت تا 32 گیگابایت واحد, تنظیمات کیت تا 128 گیگابایت

سرعت: 3733 مگاهرتز

چرا باید HyperX Fury RGB 3733MHz را خریداری کنیم
  • RGB عالی
  • سریع
چرا نباید HyperX Fury RGB 3733MHz را خریداری کنیم
  • نورپردازی RGB ناکافی
  • پشتیبانی از گیگابایت و MSI RGB همیشه کار نمی کند

HyperX Fury RGB 3733MHz فقط با طراحی RGB زیبا نیست. با سرعت 2400 مگاهرتز تا 3733 مگاهرتز و تاخیرهای CL15 تا CL19 ، به همان اندازه سریع و خیره کننده است, و این باعث می شود تا این رم با فرکانس بالا ارائه شود. علاوه بر این, مجهز به پروفایل های از پیش تعریف شده Intel Extreme Memory برای حداکثر عملکرد و همچنین فناوری همگام سازی مادون قرمز yperX در انتظار ثبت اختراع است. برای یک تجربه بازی همه جانبه, می توانید این رم را برای همگام سازی با چندین دستگاه RGB دیگر زنجیره کنید. این یکی از بهترین رم ها برای سرمایه گذاری در حال حاضر است.

قیمت: در حدود 5 میلیون تومان

7. G.Skill Trident Z RGB DC

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

ویژگی ها و مشخصات

نوع: DDR4

ظرفیت: 64 گیگابایت (2×32 گیگابایت)

سرعت: 3200 مگاهرتز

چرا باید رم G.Skill Trident Z RGB DC را خریداری کنیم
  • دو برابر تعداد تراشه های حافظه
  • کیفیت ساخت عالی
چرا نباید رم G.Skill Trident Z RGB DC را خریداری کنیم
  • فقط با مادربردهای انتخابی Z390 سازگار است
  • RGB می تواند یک ضربه یا از دست دادن باشد

در مورد راهنمای خرید بهترین رم های 2021 باید بگوییم که گاهی اوقات, به ویژه هنگامی که به دنبال بهترین اجزای بازی هستید, go big and go home بهترین توصیه است. و وقتی می خواهید رم بیشتری نسبت به آنچه می دانید داشته باشید, می خواهید از حافظه DC G.Skill Trident Z RGB استفاده کنید. DC نشان دهنده ظرفیت دو برابر 32GB در هر استیک است. این قطعاً سریعترین حافظه جهان نیست, در حال حاضر فقط تا 3200 مگاهرتز در دسترس است ، اما اگر بدون اینکه اسلات DIMM زیادی مصرف کنید, به رم بالایی نیاز داشته باشید (مانند CPU خنک کننده بزرگ یا برد Mini-ITX)  G.Skill TridentZ RGB DC بهترین انتخاب شما خواهد بود.

قیمت: در حدود 4 میلیون تومان

8. Adata Spectrix D80

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

ویژگی ها و مشخصات

نوع: DDR4

ظرفیت: 16 گیگابایت (2×8 گیگابایت) ، 32 (2×16 گیگابایت)

سرعت: تا 4،133 مگاهرتز

چرا باید رم Adata Spectrix D80 را خریداری کینم
  • ظاهر زیبا
  • در تنظیمات چهار DIMM عملکرد بسیار خوبی دارد
چرا نباید رم Adata Spectrix D80 را خریداری کینم
  • گران قیمت
  • عملکرد متوسط ​​دو DIMM

اگر در حال ساخت یک دستگاه بازی همه جانبه هستید, پس خواهان این هستید تا بهترین سخت افزار را در اختیار داشته باشید-چه کسی یک دستگاه بازی نمی خواهد که تمام اتاق را روشن کند؟ اگر این جذاب به نظر می رسد ، Adata Spectrix D80 رم مورد انتخاب شماست. این دستگاه نه تنها در فرکانس های حداکثر 5000 مگاهرتز در دسترس است, بلکه مایع آن نیز خنک می شود, به این معنی که نگران گرم شدن بیش از حد آن نباشید. Adata Spectrix D80 بهترین رم برای بازی با RGB خواهد بود.

قیمت: در حدود 2 میلیون تومان

9. G.Skill TridentZ Royal

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

ویژگی ها و مشخصات

نوع: DDR4

ظرفیت: 32 گیگابایت (4×8 گیگابایت)

سرعت: 3600 مگاهرتز

چرا باید رم G.Skill TridentZ Royal را خریداری کنیم
  • ظاهری زیبا
  • با بیشتر بوردها سازگار است
چرا نباید رم G.Skill TridentZ Royal را خریداری کنیم
  • گران قیمت
  • به نسبت قیمت به اندازه کافی عالی نیست

در مورد راهنمای خرید بهترین رم های 2021 باید بگوییم که پیدا کردن رمی که کاملاً با دستگاه بازی شما سازگار باشد, با G.Skill آسان است. در حقیقت, رم TridentZ Royal آن به دلیل طراحی منحصر به فرد نگین تاج, به عنوان بهترین رم RGB موجود در بازار مورد توصیه ما واقع می شود. این بدان معناست که دارای یک نوار نور کریستالی است که اساساً هشت رنگ RGB قابل تنظیم را برای نورهایی که خیره کننده و درخشان هستند پراکنده می کند.خود رم, با گرمکن های آلومینیومی و با رنگ های طلایی یا نقره ای پالیش می شود تا همه چیز خنک نگه داشته شود. G.Skill TridentZ Royal همچنین قابلیت اطمینان و عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد.

قیمت: در حدود 7 میلیون تومان

10. کرسیر Vengeance LPX

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

ویژگی ها و مشخصات

نوع: DDR4

ظرفیت: 16 گیگابایت (2 8 8 گیگابایت)

سرعت: 3200 مگاهرتز

چرا باید رم کرسیر Vengeance LPX را خریداری کنیم
  • عملکرد عالی
  • دو فن خنک کننده
چرا نباید رم کرسیر Vengeance LPX را خریداری کنیم
  • قابلیت اورکلاک شدن محدود
  • درصد بالای واحدهای معیوب

رم کرسیر Vengeance LPX برای کاربرانی ساخته شده است که حداکثر عملکرد را با حداقل فضای ممکن می خواهند. این RAM با مشخصات کم برای ساخت رایانه های دارای خنک کننده CPU عظیم ضروری است. علیرغم مشخصات بسیار کم, آنها هنوز دارای یک پخش کننده حرارتی هشت لایه هستند تا هنگام اورکلاک کردن خنک شوند. در حالی که طراحی نازک آن اجازه LED نمی دهد, اما می توانید آن را در سه رنگ مشکی, قرمز یا آبی تهیه کنید.

قیمت: در حدود 5 میلیون تومان

11. G.Skill Mac RAM

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

ویژگی ها و مشخصات

نوع: DDR3

ظرفیت: 4 گیگابایت (2×2 گیگابایت)

سرعت: تا 1066 مگاهرتز

چرا باید رم G.Skill Mac RAM را خریداری کنیم
  • جایگزین مقرون به صرفه
  • ارزش بالا
چرا نباید رم G.Skill Mac RAM را خریداری کنیم
  • ممکن است با مک های قدیمی تر سازگار نباشد
  • برای کاربران حرفه ای سرعت کندی دارد

در مورد راهنمای خرید بهترین رم های 2021 باید بگوییم که G.Skill فقط به رم لپ تاپ و دسکتاپ اختصاص ندارد, بلکه دارای ارتقاء حافظه برای Mac ها نیز می باشد. ببینید, اپل مبالغ بی نظیری را برای ارتقاء RAM هزینه می کند, بنابراین استفاده از کیت غیر بومی می تواند پول زیادی را برای شما ذخیره کند. خب, به شرط این که مک شما به قدری قدیمی باشد که هنوز رم قابل ارتقا داشته باشد. این کیت های SO-DIMM دارای تاخیر CAS بین 9 تا 11 و دارای سرعت بین 1.333 مگاهرتز تا 1600 مگاهرتز هستند. بهترین انتخاب برای سرمایه شما, به نظر G.Skill DDR3-1،333 برای Mac است.

12. Crucial Ballistix Sport

راهنمای خرید بهترین رم های 2021

ویژگی ها و مشخصات

نوع:DDR4

ظرفیت: 32 گیگابایت (2×16 گیگابایت)

سرعت: تا 3200 مگاهرتز

چرا باید رم Crucial Ballistix Sport را خریداری کنیم
  • مشخصات پایین
  • ارزش عالی برای بازی
چرا نباید رم Crucial Ballistix Sport را خریداری کنیم
  • همیشه با AMD Ryzen کار نمی کند
  • هیچ چیز خارق العاده ای نیست

Crucial تا کنون بهترین رم برای سیستم های لپ تاپ است. این سازنده Crucial Ballistix Sport SODIMM  خود را برای عمر باتری کارآمد طراحی کرده است, و این در حالی است که هنوز سرعت بالایی را برای چند کار ارائه می دهد. این رم برای کسانی که مایل به سرعت بخشیدن به بهترین لپ تاپ ها هستند ایده آل است و این حافظه احتمالاً سرعت حافظه بالاتری نسبت به هر چیزی که در لپ تاپ شما موجود است ارائه می دهد. فقط مطمئن شوید که لپ تاپ شما به شما امکان می دهد رم را ارتقا دهید – این روزها قابلیت تعمیر از مد افتاده است.

قیمت: در حدود 2 میلیون تومان

13. سیلیکون پاور Zenith PowerX

مشخصات و ویژگی ها

نوع: DDR4

ظرفیت: 16 گیگابایت کیت (2 8 8 گیگابایت)

سرعت: 3200 مگاهرتز

چرا باید رم سیلیکون پاور Zenith PowerX را خریداری کنیم
  • مصرف برق کم
  • مشخصات پایین برای رم RGB
چرا نباید رم سیلیکون پاور Zenith PowerX را خریداری کنیم
  • ظاهری ناخوشایند

اگر می خواهید رم کم مصرف و قدرت اورکلاک خودکار داشته باشید, رم سیلیکون پاور Zenith PowerX یک گزینه عالی است. دارای ساختار آلومینیومی و طرحی است که به طور موثر گرما را هنگام کار اضافی مدیریت و به حداقل می رساند. با توجه به عملکرد آن, این مشخصات کم برای تنظیمات جمع و جورتر حتی چشمگیرتر است. 

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید