راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021 بهمراه قیمت. ایربادهایی همچون جبرا, سونی, سامسونگ و وان پلاس و قیمت, ویژگی ها و مزایا و معایب این ایربادها.

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که بهترین ایربادهای بی سیم بزرگترین نمونه هایی هستند که به عنوان یک فرم نسبتاً جدید برای هدفون باقی مانده است. به گونه ای که آنها را حتی بیشتر نمایان می کند – ممکن است ایرپاد اپل هدفون های بی سیم واقعی را کدگذاری کرده باشد, اما مدل های موجود در این لیست ارزش خرید بالایی را ارائه می دهند.

 علاوه بر ایرپاد درجه یک با قابلیت حذف نویز فعال و ویژگی های صوتی فضایی, ما ایرباد های میان رده و ارزان مورد علاقه خود را نیز قرار داده ایم, که همگی آنها بر اساس آزمایش معمول ما و به طور طبیعی قرار داده شده اند. گزینه های ما را از بهترین ایربادهای بی سیم بخوانید و مطمئناً یک جفت مناسب شما پیدا خواهید کرد.

بهترین ایربادهای وایرلس چه هستند؟

فناوری پشت ایربادهای بی سیم به طرز چشمگیری بهبود یافته است و اکنون آنها به اندازه هدفون های سیمی در همه جا رایج شده اند. بهترین ایربادهای بی سیم عمر باتری طولانی, صدا و کیفیت تماس عالی و کمی حذف نویز و همچنین مقاومت در برابر آب و عرق را ارائه می دهند, بنابراین می توانید از آنها در هنگام ورزش, بدون اینکه نگران صدمه دیدن آنها باشید استفاده کنید. و بهترین ایرباد های بی سیم که در بالای لیست قرار می گیرند به راحتی در گوش شما قرار می گیرند و هنگام دویدن یا تمرین کردن تکان نمی خورند.

پس از بررسی ده ها مدل, بهترین مجموعه ایرباد بی سیم به طور کلی Jabra Elite Active 75t است که به دلیل تناسب قابل تنظیم, صدای شخصی, حذف نویز منفعل و محافظ ضد آب است. AirPods Pro با حذف نویز داخلی, یکپارچه سازی iOS, کنترل های آسان برای استفاده و مقاومت در برابر عرق, در رتبه دوم قرار دارد.

سونی WF-1000XM4 به تازگی به لطف صدای فوق العاده و ANC خود مستقیماً در جایگاه سوم قرار گرفت, و OnePlus Buds Pro جدید در رتبه 4 قرار دارد. اگر چیزی ارزان تر را ترجیح می دهید, Sennheiser CX True Wireless را در پایین تر ببینید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواریبهترین قلم های لمسی گوشی و بهترین دسته های بازی 2021 مشاهده کنید.

بهترین ایربادهای وایرلس برای خرید

1. ایرباد وایرلس جبرا Elite Active 75t

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 0.6*0.7*0.8 اینچ

وزن: 0.2 اونس (در هر باد)

عمر باتری: 7.5 ساعت ؛ 28 ساعت (با قاب شارژ)

برد بلوتوث: 30 فوت (9 متر)

ویژگی های خاص: حذف نویز فعال و غیرفعال, EQ قابل تنظیم, کاملا ضد آب

چرا باید ایرباد جبرا Elite Active 75t را خریداری کنیم
  • صدای واضح و متعادل
  • طراحی زیبا و ضد آب
  • عمر باتری قوی
  • حذف نویز فعال و غیرفعال
چرا نباید ایرباد جبرا Elite Active 75t را خریداری کنیم
  • صدا در حداکثر ولوم می تواند خیلی بلند شود

در مورد راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که به لطف به روزرسانی رایگان over-the-air ANC که باعث حذف نویز فعال در ترکیب می شودU بهترین ایربادهای بی سیم بازار (و بهترین ایربادهای اسپرت) به تازگی بهتر شده اند. تصور نکنید که به نتایج Bose-caliber یا هر چیزی نزدیک به آنچه Elite 85t برتر ارائه می دهد خواهید رسید, اما Jabra با اصلاح الگوریتم خود, جلوی تعداد زیادی از صداهای خارجی را گرفت.

حتی قبل از قرار دادن ANC, ایرباد Elite Active 75t  خود را به عنوان مدلی برای پیشی گرفتن از بقیه رقبا ثابت کرد و عمر باتری بهتر, دوام, صدا و ویژگی های خاصی را نسبت به بزرگترین تهدید خود ارائه داد: AirPods Pro. این طرح براق است, هرچند که این بار با آی پی ریت IP57 که محافظ ضد آب و مقاومت در برابر گرد و غبار و عرق است ارائه می شود و محکم تر است. کیفیت صدای این ایرباد بسیار عالی است است و می توان آن را از طریق برنامه Jabra Sound+ سفارشی کرد, که دارای تنظیمات از پیش تنظیم شده و سایر ویژگی های جالب است که هم صدا و هم کیفیت تماس را افزایش می دهد.

قیمت در سایت آمازون: 149.99 دلار

2. ایرباد وایرلس اپل AirPods Pro

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 0.9*0.9*1.2 اینچ

وزن: 0.2 اونس (در هر bud)

عمر باتری: 4.5 ساعت 

محدوده بلوتوث: 800 فوت ویژگی 24 ساعته (با کیس شارژ)

ویژگی های ویژه: حذف نویز فعال, پشتیبانی از “Hey Siri”, صدای فضایی

چرا باید ایرباد اپل AirPods Pro را خریداری کنیم
  • حذف نویز فعال عالی
  • کنترل آسان برای استفاده
  • تناسب راحت
  • صدای عالی
چرا نباید ایرباد اپل AirPods Pro را خریداری کنیم
  • عمر باتری می توانست بیشتر باشد

بسیار شگفت انگیز است که چگونه اپل عملکرد ایربادهای خود را با استفاده از به روزرسانی نرم افزاری برای کاهش سر و صدا افزایش می دهد و اگر این کار را به خوبی پیش ببرد, AirPods Pro می تواند راه خود را در صدر لیست بهترین هدفون های بی سیم قرار دهد. صدای فضایی یک افزودنی باورنکردنی است که یک منظره صوتی شبیه 3D ایجاد می کند تا از فیلم ها و بازی های ویدئویی بسیار بهتر لذت ببرید. حتی موارد ساده, اما کاربردی, مانند تغییر خودکار, تفاوت قابل توجهی در عملکرد ایجاد می کند و به کاربران اجازه می دهد به راحتی بین iDevices که به همان حساب iCloud متصل شده اند جابجا شوند.

خبر خوب این است که بدون آخرین به روزرسانی های iOS 14, ایرپادهای پرو همچنان در سطح بالایی کار می کنند, که این بخاطر صدای بهبود یافته, ANC قوی, طراحی ارگونومیک تر برای راحتی و تناسب بهتر و همه مزایای همراه تراشه H1 است. اگر اعتراضی نسبت به این ایرباد وجود داشته باشد, همان اعتراضی است که همه طرفداران اپل از زمان ورود اولین نسل ایرپاد به بازار ابراز کرده اند, که عمر باتری کمتر از آن است.

قیمت در سایت آمازون: 197 دلار

3. ایرباد وایرلس سونی WF-1000XM4

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 0.8*0.8*1 اینچ

وزن: 0.2 اونس (در هر bud)

عمر باتری: 8 ساعت (ANC روشن), 12 ساعت (ANC خاموش), 24 ساعت (با قاب شارژ), 35 ساعت (با قاب شارژ و ANC خاموش)

محدوده بلوتوث: 30 فوت (9 متر)

ویژگی های خاص: حذف نویز فعال, حالت شفافیت ، Speak-to-Chat ، EQ قابل تنظیم, 360 Reality Audio, ارتقاء DSEE Extreme ، LDAC, بلوتوث 5.2, پشتیبانی دستیار سه دیجیتال ( الکسا ، دستیار Google و Siri) ، شارژ سریع, شارژ بی سیم

چرا باید ایرباد سونی WF-1000XM4 را خریداری کنیم
  • صدای قابل توجه و در عین حال متعادل
  • اثربخشی عالی ANC
  • بهبود عمر باتری
چرا نباید ایرباد سونی WF-1000XM4 را خریداری کنیم
  • گران قیمت

ایرباد سونی WF-1000XM4 تقریباً همه چیز را در مورد WF-1000XM4 قدیمی بهبود می بخشد, از بازسازی طراحی گرفته تا تقویت ANC و تغییر دادن صدا برای تعادل بهتر فرکانس. این همه با قیمت بالاتری همراه است, اما WF-1000XM4 به اندازه کافی خوب به نظر می رسد که شایسته آن است.

این همچنین مجموعه ای از ایربادهای بی سیم با ویژگی های خاص است. پشتیبانی از LDAC برای موسیقی با کیفیت بالاتر, حالت گوش دادن به محیط بسیار قابل تنظیم, پشتیبانی از هر سه دستیار بزرگ دیجیتال و سفارشی سازی کامل EQ وجود دارد. آیا می خواهید صدای بیس سنگین WF-1000XM4 را بازگردانید؟ مشکلی نیست.

قیمت در سایت آمازون: 278 دلار

4. ایرباد وایرلس وان پلاس Buds Pro

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 0.9*1.25 اینچ (در هر bud),2.3 x 1.9 x 0.9 اینچ (مورد شارژ)

وزن: 0.15 اونس (در هر bud), 1.83 اونس (مورد شارژ)

عمر باتری (ریت شده): 5 ساعت (ANC روشن), 7 ساعت (ANC خاموش), 28 ساعت (با قاب شارژ و ANC), 38 ساعت (با قاب شارژ, ANC خاموش)

محدوده بلوتوث: 40 پا (12 متر)

ویژگی های خاص: حذف نویز فعال, شارژ سریع, حالت محیط قابل تنظیم, IP55 مقاومت در برابر آب, پشتیبانی دستیار صوتی

چرا باید ایرباد وان پلاس Buds Pro را خریداری کنیم
  • صدایی غنی و متعادل
  • ANC قوی
  • طراحی زیبا و لوکس
  • فناوری شارژ بسیار قدرتمند
  • ویژگی های صوتی منحصر به فرد
چرا نباید ایرباد وان پلاس Buds Pro را خریداری کنیم
  • زمان پخش ضعیف ANC
  • برخی از ویژگی ها منتشر نشده یا منحصر به دستگاههای وان پلاس هستند

در مورد راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که با آزمایش بهترین گوشی های هوشمند وان پلاس در طول این سالها, ما می دانستیم که سازنده گوشی اندروید می تواند یک جفت ایرباد بی سیم محکم ایجاد کند. وان پلاس اصلی تلاشی عالی در جهت این امر بود، اما Buds Pro همه انتظارات را از بین می برد. این دستگاه دارای طراحی زیبا است که مکمل هر دستگاه وان پلاس است, همراه با صدای عالی و برخی از بهترین ANC در این دسته. کاربران وان پلاس با دسترسی به ویژگی های منحصر به فرد مانند حالت تاخیر کم برای بازی های گوشی و Fast Pair برای اتصال لحظه ای با دستگاه های مارک تجاری, خرید بهتری را خواهند داشت.

همچنین این ایرپاد,Warp Charge را ارائه می دهد که قوی ترین فناوری شارژ که تا به حال دیده ایم است و می توانید با 10 دقیقه شارژ تا 10 ساعت از این ایرپاد استفاده کنید. شما به آن نیاز خواهید داشت زیرا زمان پخش ANC به اندازه AirPods Pro (4.5 ساعت) کوتاه است. حداقل می دانید که قبل از خروج از خانه, شارژ این ایرباد بزودی تمام نخواهد شد.

قیمت در سایت آمازون: 149.99 دلار

5. ایرباد وایرلس Master & Dynamic MW08

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 0.8*0.8*1 اینچ

وزن: 0.2 اونس (در هر bud)

عمر باتری (ریت شده): 10 ساعت (ANC روشن), 12 ساعت (ANC خاموش), 42 ساعت (با قاب شارژ)

برد بلوتوث: 30 فوت (9 متر) 

ویژگی های خاص: حذف نویز فعال ترکیبی, حالت گوش دادن دو سطح محیط, بلوتوث 5.2, قابلیت تنظیم, کنترل های هوشمند

چرا باید ایرباد Master & Dynamic MW08 را خریداری کنیم
  • طراحی شیک و بادوام
  • صدای عالی
  • حذف نویز فعال
  • عمر باتری مناسب
چرا نباید ایرباد Master & Dynamic MW08 را خریداری کنیم
  • گران قیمت

ایرباد Master & Dynamic شما را با ظاهر خود جذب می کند و با عملکرد خود توجه شما را جلب می کند. ANC و حالت محیطی “Awareness” آن به خوبی کار می کند, عمر باتری حتی با حذف نویز نیز خوب است و کیفیت صدا از بهترین ها در زمینه خود است.

MW08, مسلماً یک انتخاب گران قیمت است: در حال حاضر حتی گرانتر از AirPods Pro است. اما در عوض, طراحی بسیار بهتری دریافت می کنید, به طوری که ایرباد از سرامیک, آلومینیوم و فولاد ضد زنگ به جای پلاستیک ساخته شده است. رنگ مشکی این ایرباد زیاد به چشم نمی آید, اما اگر واقعاً می خواهید ایرباد متفاوتی نسبت به بقیه داشته باشید, از نسخه های سفید یا آبی استفاده کنید.

قیمت در سایت آمازون: 299 دلار

6. ایرباد وایرلس جبرا Elite 85t

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 0.9*0.8*0.6 اینچ

وزن: 0.3 اونس (در هر bud)

عمر باتری (ریت شده): 5.5 ساعت (ANC روشن), 7.5 ساعت (ANC خاموش), 24 ساعت (با قاب شارژ و ANC روشن), 28 ساعت (با کیف شارژ و ANC خاموش)

محدوده بلوتوث: 35 فوت (10 متر)

ویژگی های خاص: ANC قابل تنظیم, EQ قابل تنظیم, شارژ بی سیم

چرا باید ایرباد جبرا Elite 85t را خریداری کنیم
  • صدای بولد و دینامیک حذف نویز فعال قوی
  • بسیاری از ویژگی های شخصی سازی از طریق برنامه همراه
  • برگه مشخصات قوی
چرا نباید ایرباد جبرا Elite 85t را خریداری کنیم
  • عمر باتری متوسط

در مورد راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که در ادامه بررسی بهترین ایربادها, به ایرباد صوتی مجهز به درایورهای 12 میلی متری که صدایی بلند و متعادل و برخی از بهترین خنثی کننده های صدا را که در این گروه شنیده ایم, تولید می کند می رسیم. فناوری ANC جبرا قادر است 90٪ صداهای خارجی را مسدود کرده و به گوش دادن و تماس های صوتی بدون اختلال کمک کند. Elite 85t برای افزایش عملکرد به برنامه Sound+ متصل می شود و مجموعه ای از ویژگی های خاص را ارائه می دهد که از حذف نویز قابل تنظیم تا کنترل های قابل تنظیم را شامل می شود. اتصال نیز به لطف بلوتوث 5.0 و پردازنده سریع کوالکام پایدار است.

 احساس می کنیم جبرا می توانست کارهای بیشتری برای افزایش زمان پخش انجام دهد, زیرا Elite 85t درست بین AirPods Pro (4.5 ساعت) و Bose QuietComfort Earbuds (6 ساعت) قرار می گیرد. با این حال, ایرباد دارای مدیریت باتری فوق العاده ای است که هر زمان که از شارژ خارج می شوند تا مدتها می توانند قابل استفاده باشند. همچنین این ایرباد دارای شارژ بی سیم است که از مزایای آن به حساب می آید.

قیمت در سایت آمازون: 194.99 دلار

7. ایرباد وایرلس Cambridge Audio Melomania 1 Plus

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 0.6*0.6*1.1 اینچ

وزن: 0.2 اونس (در هر bud)

عمر باتری (ریت شده): 7 ساعت (حالت عملکرد بالا), 9 ساعت (حالت کم مصرف), 45 ساعت (با قاب شارژ)

برد بلوتوث: 30 فوت ( 9 متر)

ویژگی های خاص: حالت عملکرد بالا, سفارشی سازی EQ, مقاومت در برابر آب IPX5, پشتیبانی دستیار صوتی

چرا باید ایرباد Cambridge Audio Melomania 1 Plus را خریداری کنیم
  • صدای عالی
  • عمر طولانی باتری
  • طراحی زیبا و ضد ضربه
چرا نباید ایرباد Cambridge Audio Melomania 1 Plus را خریداری کنیم
  • فاقد ANC
  • کیفیت صدای متوسط

در زمانی که گزینه های زیاد ایرپاد را در اختیار داریم, Cambridge Audio Melomania 1 Plus, هنوز هم می تواند در میان بقیه ایرپادها به چشم بیاید. در حالی که فاقد ANC است, اما هنوز چیزهای زیادی در مورد این جفت ایرباد بی سیم زیبا, از جمله کیفیت صدای فوق العاده وجود دارد. این امر,در صورتی که حالت عملکرد بالا را در نظر بگیرید, حتی از همان فناوری تقویتی که Cambridge Audio در تقویت کننده های استریو CX hi-fi خود استفاده می کند, بهره می برد.

همچنین این ایرپاد, مقاومت در برابر آب, سفارشی سازی کامل EQ و پشتیبانی از دستیار صوتی بسیار قابل اعتماد را ارائه می دهد. عمر باتری نیز شایان ذکر است: با حالت عملکرد بالا, می توانید بین 6 تا 7 ساعت زمان کار را انتظار داشته باشید, که با مشخصات کم مصرف به 7 تا 8 ساعت افزایش می یابد.

قیمت در سایت آمازون: 99.95 دلار

8. ایرباد وایرلس Amazfit PowerBuds Pro

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 0.9*0.7*1.3 اینچ

وزن: 0.2 اونس (در هر bud)

عمر باتری (ریت شده): 5.5 ساعت (ANC روشن), 9 ساعت (ANC خاموش), 19 ساعت (با قاب شارژ و ANC روشن), 30 ساعت (با مورد شارژ و ANC خاموش)

محدوده بلوتوث: 40 فوت (12 متر)

ویژگی های خاص: حذف نویز تطبیقی, حالت شفافیت, ردیابی فعالیت

چرا باید ایرباد Amazfit PowerBuds Pro را خریداری کنیم
  • صدای غنی
  • حذف نویز موثر
  • به عنوان ردیاب فیتنس فعالیت می کند
  •  ویژگی های فراوان
چرا نباید ایرباد Amazfit PowerBuds Pro را خریداری کنیم
  • ویژگی های فیتنس از دقت پایینی برخوردارند

ایرباد Amazfit PowerBuds Pro تنها یکی از بهترین هدفون های ورزشی موجود نیست. عملکرد صدای دینامیک, ANC موثر و ویژگی های منحصر به فرد, آن را به یکی از بهترین ایربادهای بی سیم با قیمتی قابل دستیابی تبدیل می کند. در حالی که Powerbuds Pro در حال حاضر خارج از جعبه عالی به نظر می رسد, اما می توانید برنامه Zepp را بارگیری کنید تا به چندین ایستگاه از پیش تنظیم شده دسترسی داشته باشید که به شما امکان می دهد صدا را شخصی کرده و حالت های خاصی مانند Motion Beat را فعال کنید, که به طور خودکار سطح بیس را افزایش می دهد تا یک منظره صوتی زنده تر ارائه دهد.

همچنین جالب است که Powerbuds Pro می تواند هم به عنوان ردیاب فعالیت و هم به عنوان مانیتور ضربان قلب عمل کند, اگرچه ما چندان به آمارهای ثبت شده اعتماد نخواهیم کرد, زیرا آنها به اندازه آنچه Apple Watch 5 شما ثبت می کند دقیق نیستند. با این حال, آنها به اندازه کافی مفید هستند تا بتوانید هنگام استفاده از ردیاب تناسب اندام خود, میزان ورزش خود را اندازه گیری کنید.

قیمت در سایت آمازون: 149.99 دلار

9. ایرباد وایرلس Edifier NeoBuds Pro

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 1.3 اینچ (ارتفاع)

وزن: 0.19 اونس

عمر باتری (ریت شده): 5 ساعت (ANC روشن)؛ 6 ساعت (ANC خاموش), 20 ساعت (با قاب شارژ و ANC روشن), 24 ساعت (با قاب شارژ و ANC خاموش)

محدوده بلوتوث: 32 پا (10 متر)

ویژگی های ویژه: حذف نویز فعال, گوش دادن به محیط, حالت بازی

چرا باید ایرباد Edifier NeoBuds Pro را خریداری کنیم
  • صدا با وضوح بالا با پشتیبانی از LDAC و LHDC
  • ANC قدرتمند و گوش دادن به محیط
  • طراحی با دوام و ممتاز نسبت به AirPods Pro
  • خیلی راحت
چرا نباید ایرباد Edifier NeoBuds Pro را خریداری کنیم
  • عمر باتری متوسط
  • فاقد ویژگی های مدرن

ایرباد Edifier NeoBuds Pro نه تنها به عنوان بهترین نسخه Edifier عمل می کند, بلکه یکی از بهترین هدفون های بی سیم با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه است. ویژگی های صوتی که در این ایربادها قرار گرفته اند بسیار چشمگیر هستند. ما در حال صحبت با درایورهای قوی 10 میلی متری, یک EQ قابل تنظیم با ایستگاه از پیش تنظیم خوب, حالت بازی با تاخیر کم و پشتیبانی LHDC/LDAC برای پخش بدون ضرر هستیم. خوش شانس خواهید بود که نیمی از این موارد را در یک جفت هدفون بی سیم زیر 200 دلار پیدا کنید. ANC برای مسدود کردن 80 درصد صداهای تصادفی موثر است و حالت گوش دادن به محیط یکی از قوی ترین مواردی است که ما آزمایش کرده ایم. راحتی منطقه دیگری است که این ایربادها در آن برتری دارند و قبل از تجربه هرگونه خستگی, چندین ساعت به طور دلپذیری روی گوش شما قرار می گیرند.

عمر باتری باعث نمی شود با هر بار شارژ 5 ساعت کار کنید. این تنها 30 دقیقه بیشتر از AirPods Pro است. عدم وجود برخی از ویژگی ها مانند تشخیص روی گوش و شارژ بی سیم نیز برای چنین مدل با کارایی, جای سوال دارد. در عین حال, ANC و صدا, این نقائص را جبران میکنند.

قیمت در سایت آمازون: 129 دلار

10. ایرباد سامسونگ گلگسی Buds Pro

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 0.8*0.7*0.8 اینچ

وزن: 0.2 اونس (در هر bud)

عمر باتری (ریت شده): 5 ساعت (ANC روشن), 8 ساعت (ANC خاموش), 18 ساعت (با قاب شارژ و ANC روشن), 28 ساعت (با قاب شارژ و ANC خاموش)

محدوده بلوتوث: 30 فوت (9 متر)

ویژگی های ویژه: ANC قابل تنظیم, حالت محیط, تشخیص صدا, 360 صدا, تغییر منبع سریع, ضد آب IPX7

چرا باید ایرباد سامسونگ گلگسی Buds Pro را خریداری کنیم
  • طراحی بهبود یافته
  • ضد آب کامل
  • کیفیت تماس بالا
  • ویژگی های فراوان
چرا نباید ایرباد سامسونگ گلگسی Buds Pro را خریداری کنیم
  • برخی از ویژگی ها فقط با تلفن های هوشمند Samsung Galaxy کار می کنند
  • ANC بهبود یافته است, اما هنوز بهترین نیست

در مورد راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که ایرباد سامسونگ گلگسی Buds Pro به راحتی بهترین ایرباد بی سیم است که سامسونگ تا به حال ساخته است: طراحی, ضد آب بودن و ANC آنها نسبت به Galaxy Buds Live قبلی به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

آنها همچنین AirPods Pro را با یک لیست طولانی از ویژگی ها مانند Voice Detect به چالش می کشند, که می تواند هنگام شنیدن صدای میکروفون به طور خودکار حالت صدای محیط را درگیر کند. این به طور کلی یک جفت ایرباد بزرگ است, اما هشدار داده می شود که برخی از ویژگی ها – مانند حالت صدای فراگیر 360 Audio – فقط وقتی با تلفن هوشمند سامسونگ گلگسی که از OneUI 3.1 یا بالاتر استفاده می کند کار می کند.

قیمت در سایت آمازون: 169.99 دلار

11. ایرباد وایرلس JLab Go Air Pop

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 0.9*1*0.9 اینچ

وزن: 0.1 اونس (در هر bud)

عمر باتری (ریت شده): 8 ساعت, 32 ساعت (با قاب شارژ)

برد بلوتوث: 30 فوت (9 متر)

ویژگی های خاص: کابل USB داخلی در قاب شارژ, تنظیمات EQ برنامه ریزی شده, مقاومت در برابر آب

چرا باید ایرباد JLab Go Air Pop را خریداری کنیم
  • صدای چند منظوره
  • دارای مقاومت IP در برابر آب
  • عمر زیاد باتری
  • تنظیمات EQ سفارشی
چرا نباید ایرباد JLab Go Air Pop را خریداری کنیم
  • کیفیت تماس پایین
  • کنترل ها همیشه کار نمی کنند

این اولین جفت هدفون بی سیم زیر 30 دلار نیست که ما دیده ایم یا حتی آزمایش کرده ایم ، اما بهترین است. Th Go Air Pop مجموعه ای از جوانه های سبک ، غنی از باس و بادوام است که حتی در برابر آب و عرق از درجه حفاظت IPX4 برخوردار است.

ارزان بودن چند اشکال دارد: کنترل های لمسی همیشه قابل اعتماد نیستند و کیفیت تماس آنقدر بد است که بهتر است قطع کنید و به جای آن تلفن خود را پاسخ دهید. اما برای پخش موسیقی روزمره ، ارزش بهتری از آنچه Go Air Pop ارائه می دهد پیدا نمی کنید. و مطمئناً با چهار گزینه رنگ سرگرم کننده نیست.

12. ایرباد وایرلس Bose QuietComfort

راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 1.1*1*1.5 اینچ

وزن: 0.3 اونس (در هر bud)

عمر باتری (ریت شده): 6 ساعت, 18 ساعت (با قاب شارژ)

برد بلوتوث: 35 فوت (10 متر)

ویژگی های ویژه: ANC قابل تنظیم, بلوتوث 5.1, خود حالت صوتی برای افزایش تماس

چرا باید ایرباد Bose QuietComfort را خریداری کنیم
  • ANC بی نظیر
  • کیفیت تماس عالی
  • صدای پویا
  • اتصال قوی و قابل اعتماد
چرا نباید ایرباد Bose QuietComfort را خریداری کنیم
  • عمر باتری از آنچه که در تبلیغ این ایرباد می بینیم کمتر است

اینکه چگونه Bose موفق به ارائه فن آوری ANC مشابه Bose 700 به ایربادهای اصلی خود شد, با نیمی از میکروفون ها, یک شاهکار مهندسی است. صداهای اضافی باعث نمی شود تا شما از موسیقی لذت نبرید، زیرا با این ایرباد, شما از رسانه (مانند موسیقی ، فیلم ، کلیپ های IG) با صدای غنی و متعادل لذت می برید. ایربادها حتی می توانند ANC را با گوش دادن به محیط ترکیب کنند و به شما آگاهی کامل از محیط اطراف خود را با حداکثر دقت می دهند. صداهای خارجی واضح تر به نظر می رسند و در گوش کمتر خشن به نظر می رسند. یک آپدیت نرم افزاری جدید, حالت های جدید ANC را که برای فعالیتها و مکانهای خاص طراحی شده اند, همراه با حالت آگاهانه معرفی می کند, که به طور خودکار صداهای اضافی را کاهش می دهد و هنگام عبور از حالت شفافیت کامل باز می گردد.

ما امیدواریم که Bose عمر باتری بهتری داشته باشد, به خصوص اینکه زمانیکه در حال گوش دادن به این ایرباد هستید, قدرت زیادی را به خود اختصاص می دهند و قاب شارژ عظیم, مدت زمان پخش کوتاه تری را نسبت به قاب ایرپاد پرو نگه می دارد.

قیمت در سایت آمازون: 279 دلار

نحوه انتخاب بهترین ایرباد وایرلس

در مورد راهنمای خرید بهترین ایربادهای وایرلس 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که با وجود گزینه های بسیار زیاد ایرباد بی سیم برای انتخاب, ممکن است به سختی بتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید. عوامل متعددی برای سنجش وجود دارد و مهمترین آنها بستگی به ترجیحات شخصی دارد.

یکی از عواملی که باید در نظر بگیرید قرار گرفتن مناسب ایرباد در گوش شماست. ایرباد در گوش شما چقدر راحت است؟ آیا ایربادها دارای راهنمایی هایی با اندازه های مختلف هستند تا بتوانید آنها را با گوش خود تنظیم کنید؟ اگر می خواهید از ایربادهای بی سیم در حین تمرین استفاده کنید, از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند. و اگر چنین باشد, مقاومت در برابر آب و عرق عامل دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

عمر باتری نیز در انتخاب بهترین هدفون های بی سیم یک عامل مهم است. عمر باتری ریت شده ای را بررسی کنید و دریابید که آیا کیس ایرباد برای تأمین برق بیشتر همراه است یا خیر. سپس کیفیت صدا در موسیقی و تماس های تلفنی وجود دارد, که می توانید با بررسی های آزمایش کنندگان حرفه ای و افرادی که هدفون را خریداری کرده اند, تعیین کنید.

و البته, قیمت یک نکته مهم است. اگر می توانید پول بیشتری هزینه کنید, انتخاب های گسترده تری دارید. اما اگر قصد ندارید تا هزینه زیادی را صرف خرید ایرباد کنید ممکن است بخواهید با مارک های ارزان قیمت یا با نسل های قدیمی تر از هدفون های بی سیم استفاده کنید.

چگونه ایرباد وایرلس را آزمایش می کنیم

در تعیین بهترین هدفون های بی سیم, مناسب بودن آن, عمر باتری, کیفیت صدا, طراحی و ارزش را در نظر می گیریم (آیا ارزش قیمت دارند؟). ما همچنین ویژگی هایی مانند نحوه عملکرد خوب کنترل ها و چگونگی جفت شدن هدفون با گوشی را در نظر می گیریم.

از نظر صوتی, ما در حالی که حجم, وضوح و کامل بودن را ارزیابی می کنیم, به نمونه های متعددی از نمونه ها که شامل چندین ژانر از جمله هیپ هاپ, راک, جاز, کلاسیک و R&B می شود, گوش می دهیم. ما همچنین برای ارزیابی کیفیت تماس و عملکرد میکروفون تماس تلفنی برقرار می کنیم.

در مرحله آزمایش, داوران ما هر جفت ایرباد را ساعت ها و در طول یک هفته استفاده می کنند. داوران عمر باتری و میزان تطابق آن با عمر باتری ریت شده ارائه شده توسط سازندگان گوش را یادداشت می کنند.

ما گوشواره ها را بر اساس سیستم پنج نقطه ای خود (1 = بدترین ، 5 = بهترین) ارزیابی می کنیم. اگر محصولی تقریباً به هر علامتی برسد, نشان انتخاب ویرایشگران را دریافت می کند.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید