راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن _ راهنمای 2021 _ بخش اول

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن. بازی رزیدنت اویل 3 را چگونه بازی کنیم و چه تغییراتی نسبت به رزیدنت اویل 2 دارد.

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

در مورد راهنمای بازی رزیدنت 3 و مراحل آن باید بگوییم که این راهنمای غیر رسمی بازی Resident Evil 3 Remake را می توان به عنوان یک راهنمای کامل برای بقا در تکمیل بازی و کشف همه اسرار آن در نظر گرفت. بازسازی رزیدنت اویل 3 شامل بسیاری از مراحل و نبردها, مشابه موارد موجود در نسخه اصلی از سال 1999 است. با این حال, صحنه ها, مکان ها و موارد کاملا جدیدی را نیز ارائه می دهد. در نتیجه,  نه تنها این راهنما برای کسانی است که بازی اصلی را انجام نداده اند, بلکه برای بازیکنان باتجربه ای که Resident Evil 3 Nemesis را تکمیل کرده اند نیز مفید خواهد بود.

در اولین صفحات راهنمای ما, راهنمای بازی را می بینید که به عنوان راهنمای بقا نیز عمل می کند. ما یک فصل گسترده با نام راهنمایی شروع, آماده کرده ایم که در آن راهکارها و ترفندهای مختلفی را ارائه داده ایم که به نظر شما مفید واقع خواهند شد. مباحث اصلی مربوط به گیم پلی و مکانیک بقا در صفحات جداگانه در بخش سوالات متداول توضیح داده شده است – بعنوان مثال می توانید سوال های مختلفی را از جمله چگونه از Nemesis جلوگیری کنید, آیا می توانید Nemesis را شکست دهید, چگونه بازی را ذخیره کنید, آیا مکانهای امن در بازی وجود دارد, نحوه افزایش ظرفیت موجودی, نحوه یافتن بهترین سلاح ها,  نحوه بهبود شخصیت, مدت زمان بازی, کار با اقلام ناخواسته یا نحوه بهبود تجهیزات را مشاهده کنید. این راهنما همچنین شامل یک راهنمای تروفی با شرح مفصل همه غنائم/دستاوردها و همچنین صفحاتی در مورد کنترل ها و سیستم مورد نیاز Resident Evil 3 Remake است.

بررسی دقیق ما برای RE3 Remake یکی از بزرگترین فصل ها است. در این فصل اطلاعاتی را در مورد چگونگی تکمیل اهداف مأموریت, نحوه سفر بین مکانهای اصلی و نحوه شکست یا اجتناب از رقبا را خواهید یافت. بررسی ما شامل نقشه مکان هاست و همچنین توجه زیادی به راه حل ها و استراتژی های معمای نبردهای رئیس شده است. فصل بزرگ دیگری به اسرار/مجموعه ها اختصاص داده شده است. در آنجا خواهید آموخت که کجا می توانید اشیاء مخفی مختلفی را پیدا کنید – سلاح های جدید, کلیدها, اقلام جستجویی, ترکیب گاوصندوق و کابینت یا ارتقاء سلاح. با راهنمای ما, شما 100% اسرار دسترسی پیدا خواهید کرد.

آخرین فصل راهنمای ما بر Resident Evil Resistance تمرکز دارد که حالت چند نفره Resident Evil 3 Remake است و در آن چهار بازیکن سعی می کنند از آزمایشگاه های Umbrella Corp فرار کنند. وظیفه بازیکن پنجم این است که از تکمیل این طرح جلوگیری کند. ما نکات مختلفی را برای بازی به اصطلاح مغز متفکر و همچنین به عنوان یکی از شخصیت هایی که از خود در برابر حملات زامبی دفاع می کنند, آماده کرده ایم.

Resident Evil 3 Remake بر اساس Resident Evil 3 Nemesis  بسیار محبوب ترسناک, ساخته شده است که در سال 1999 برای پلی استیشن عرضه شد. بازسازی, نسخه 1:1 بازی اصلی نیست. برخی از رویدادها و مکانیک نزدیک هستند, اما بسیاری از ویژگی های جدید نیز وجود دارد. البته بازی کاملاً با استانداردهای مدرن تطبیق داده شده است _ اکشن از دید سوم شخص مشاهده می شود و شخصیت های قابل بازی دارای مجموعه ای غنی از حرکات هستند که به شما در زنده ماندن کمک می کند. Nemesis بی رحم و قدرتمند در بازی Resident Evil 3 Remake باز می گردد. نقش اصلی بازی, همان نقشی را که در بازی اصلی دارد, بازی می کند _ Nemesis اعضای S.T.A.R.S. را شکار می کند.بازسازی, چند آیتم و حرکت کاملا جدید را به او می دهد.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد راهنمای بازی GTA VU, نید فور اسپید هیت و بهترین کنسول بازی 2021 مشاهده کنید.

فهرست مطالب

  • آیا رزیدنت اویل 3, یک بازی طولانی است؟
  • چرا Jill نسبت به بازی اصلی چهره متفاوتی دارد؟
  • آیا Carlos سناریوی خود را دارد؟
  • چگونه می توانم قفل لباس شخصیت کلاسیک بازی را باز کنم؟
  • چه تعداد بازیکن می توانند در Resistance mode آنلاین بازی کنند؟
  • آیا در نهایت می توان Nemesis را شکست داد؟
  • آیا می توان جلوی Nemesis را گرفت؟
  • آیا Nemesis در اتاق های ذخیره ظاهر می شود؟
  • آیا Nemesis تنها هیولای قوی بازی است؟
  • آیا Mr. X در رزیدنت اویل 3 باز می گردد؟
  • آیا Resident Evil 3 Remake گزینه ها و پایان های مختلفی دارد؟
  • چگونه و چه موقع باید بازی را ذخیره کنم؟
  • آیا در بازی مجموعه ای وجود دارد؟
  • چرا با مدل های مشابهی از زامبی ها مواجه می شوم؟
  • آیا Resident Evil 3 Remake دارای نسخه VR است؟
  • آیا دوربین های ثابت در بازی رزیدنت اویل 3 بازسازی شده اند؟
  • چگونه از چراغ قوه استفاده کنیم؟
  • چگونه می توان بلندگوی کنترولر را خاموش کرد؟
  • چه نسخه ای از Resident Evil 3 Remake برای فروش در دسترس است؟
  • آیا Resident Evil 3 Remake دارای Denuvo است؟

آیا رزیدنت اویل 3 یک بازی طولانی است؟

تکمیل این مبارزات در رزیدنت اویل 3 به همان اندازه زمان در رزیدنت اویل 2 نیاز دارد. این بدین معنی است که اتمام بازی زمان زیادی را نمی برد. تکمیل تنها سناریوی موجود حدود 6-8 ساعت طول می کشد. اگر به کاوش دقیق بپردازید و بدنبال این مجموعه ها باشید می توانید زمان بیشتری را در بازی سپری کنید. Resident Evil 3 Remake همچنین بازیکنان را تشویق می کند تا چندین بار نبرد را پخش کنند – شما می توانید در سطوح دشوارتر و بالاتر و موانع اضافی برای باز کردن قفل پاداش های مختلف (تروفی ها ، سلاح های منحصر به فرد ، مدل های شخصیت و غیره) بازی کنید.

چرا Jill نسبت به بازی اصلی چهره متفاوتی دارد؟

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

این یک اقدام عمدی توسط سازندگان بازی است؟ این بیشتر به این دلیل است که نسخه اصلی Resident Evil 3 Nemesis در یک پلت فرم سخت افزاری بسیار محدودتر منتشر شده است. بنابراین, ایجاد یک مدل با کیفیت بالا از Jill Valentine امکان پذیر نبود. باید خیلی ساده می شد.

مدل شخصیت Jill در بازی Resident Evil 3 Remake از ابتدا ساخته شده است. چهره او از Sasha Zotova الگو برداری شده است. اگرچه تصویر او بیشتر به عنوان نمونه اولیه عمل می کرد – نقطه شروع. سپس نویسندگان با توجه به دیدگاه هنری خود از ظاهر Jill در بازی, تعدادی اصلاح و تغییر ایجاد کردند.

شایان ذکر است که Jill تنها شخصیتی از رزیدنت اویل 3 نیست بلکه ظاهر آن نسبت به نسخه اصلی بازی تغییر کرده است. همچنین تغییرات عمده در مدل Carlos (او دومین شخصیت قابل بازی است) و خود Nemesis – آنتاگونیست اصلی در Resident Evil 3 نیز ایجاد شده است.

آیا Carlos سناریوی خود را دارد؟

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

Carlos دومین شخصیت قابل بازی در Resident 3 Evil Remake است, اما نبردهای جداگانه ای ندارد. بر خلاف رزیدنت اویل, رزیدنت اویل 3, دو سناریوی متفاوت ندارد. در برخی از نقاط داستان, بازی به سادگی یک شخصیت قابل بازی را تغییر می دهد. شما فقط باید یک نبرد را تکمیل کنید.

چگونه می توانم قفل لباس شخصیت کلاسیک بازی را باز کنم؟

در Resident 3 Evil Remake می توانید با الگویی از کسانی که در Resident Evil 3 Nemesis از سال 1999 پیدا شده است لباس های کلاسیک را برای شخصیت های اصلی باز کنید. هنگام نوشتن این راهنما, تنها راه تهیه لباس های کلاسیک پیش سفارش  بازی است, اما این احتمال وجود دارد که در آینده این لباس ها با پرداخت هزینه اضافی در اختیار بازیکنان دیگر قرار گیرد.

چه تعداد بازیکن می توانند در Resistance mode آنلاین بازی کنند؟

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

در حالت آنلاین که Resident Evil Resistance نام دارد, توسط 2 تا 5 بازیکن قابل بازی است. در این حالت 1 تا 4 بازیکن شخصیت هایی را نشان می دهند که می خواهند از آزمایشگاه های Umbrella Corporation خارج شوند. یکی از بازیکنان به اصطلاح Mastermind می شود و از ابزارهای موجود برای جلوگیری از فرار دیگر بازیکنان استفاده می کند.

آیا در نهایت می توان Nemesis را شکست داد؟

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

در مورد راهنمای بازی رزیدنت 3 و مراحل آن باید بگوییم که این امر در طول مبارزات امکان پذیر نیست. سه گزینه پیشفرض وجود دارد _ شما می توانید Nemesis را برای چند دقیقه تضعیف و متوقف کنید و او را مجبور به زانو زدن کنید, بدون درگیری مستقیم فرار کنید، یا مجبور شوید نسخه فعلی خود را در یک مبارزه با رئیس اجباری متوقف کنید. تنها فرصت خلاص شدن از شر Nemesis یک بار و برای همیشه, فقط پس از رسیدن به فینال ظاهر می شود.

ما Nemesis را در صفحه جداگانه راهنمای بازی خود به تفصیل شرح داده ایم – می توانید در مورد حملات و توانایی های هیولا و همچنین اقدامات توصیه شده در هنگام برخورد بیشتر بیاموزید.

آیا می توان جلوی Nemesis را گرفت؟

این امکان پذیر نیست _ شخصیت کنترل شده ای که توسط Nemesis تعقیب می شود ، بخشی جدایی ناپذیر از بازی است. این احتمال وجود دارد که نسخه PC حالت هایی داشته باشد که برخوردهای خاص با Nemesis را غیرفعال کند, اما این با اهداف نویسندگان در مورد گیم پلی بازی مغایرت دارد.

آیا Nemesis در اتاق های ذخیره ظاهر می شود؟

نه Nemesis نمی تواند وارد اتاق های ذخیره (اتاق های ذخیره) شود – اتاق هایی که دارای ماشین تحریر هستند که به لطف آنها بازیکنان می توانند پیشرفت خود را ذخیره کنند. آنتاگونیست اصلی تنها پس از خروج داوطلبانه اتاق نجات و از سرگیری کاوش در دنیای بازی می تواند ظاهر شود.

آیا Nemesis تنها هیولای قوی بازی است؟

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

نه, در طول مبارزات رزیدنت اویل 3, ممکن است با موجودات جهش یافته قدرتمند دیگری نیز برخورد کنید (به عنوان مثال Hunter Gamma که از نسخه اصلی شناخته شده است). برخی از هیولاها در کل بازی ظاهر می شوند, در حالی که برخی دیگر منحصر به مکان های خاص هستند. ما تمام برخوردها با قوی ترین رقبا را در فصل Bosses شرح داده ایم.

آیا Mr. X در رزیدنت اویل 3 باز می گردد؟

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

نه, Mr.X با Nemesis به عنوان یک Tyrant (یک فوق سرباز جهش یافته) جایگزین شخصیت ها می شود. با این حال, Nemesis یک مشکل بسیار بزرگتر از Mr.X است. این در درجه اول به دلیل همه کاره بودن وی است – Mr.X فقط می تواند از حملات و درگیری های غوغا استفاده کند. Nemesis همچنین از راه دور یک تهدید بزرگ است.

مسئله مهم دیگری Nemesis را به حریفی بسیار خطرناک تبدیل می کند این است که می تواند بسیار سریعتر از Mr.X حرکت کند. بنابراین, فرار از Nemesis می تواند کار سخت تری باشد.

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

آیا Resident Evil 3 Remake گزینه ها و پایان های مختلفی دارد؟

متاسفانه خیر, بازسازی گزینه های مهمی را ارائه نمی دهد که بتواند بر ماجراجویی تأثیر بگذارد. Resident Evil 3 Remake, صرف نظر از عملکرد ما در طول بازی,  فقط یک پایان دارد.

چگونه و چه موقع باید بازی را ذخیره کنم؟

درست مثل بازسازی بازی دوم, پیشرفت شما در Resident Evil 3 Remake می تواند هنگام تعامل با ماشین تحریر ذخیره شود. ماشین های تحریر روی نقشه ها مشخص شده اند و در اتاق های ذخیره قرار دارند. بازی همچنین در لحظات مهم بازی ذخیره خودکار انجام می دهد, به عنوان مثال. پس از ورود به مکان جدید.

آیا در بازی مجموعه ای وجود دارد؟

بله, Resident Evil 3 Remake دارای اسرار/کلکسیون های زیادی است. این می تواند به عنوان مثال, سلاح های منحصر به فرد, به روزرسانی تجهیزات, اسناد, مجسمه ها, کمد یا گاوصندوق ها باشد. ما مکان آنها را در فصل اسرار شرح دادیم.

چرا با مدل های مشابهی از زامبی ها مواجه می شوم؟

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

این متاسفانه, نتیجه کاهش هزینه های توسعه است. Resident Evil 2 Remake و Resident Evil 3 Remake عمدتا به صورت موازی ایجاد شده اند و از همان فناوری RE Engine استفاده می کنند. این بدین معنی است که هر دوی این تولیدات برخی عناصر را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و این در میان چیزهای دیگر, در مورد مدل های شخصیتی زامبی های منتخب نیز صدق می کند. خوشبختانه بسیاری از عناصر رزیدنت اویل 3 کاملاً جدید هستند – به عنوان مثال, قهرمانان از مکان های کاملاً جدید بازدید می کنند و با انواع جدید مخالفان (از جمله Nemesis) مبارزه می کنند. Resident Evil 3 Remake همچنین یک حالت آنلاین جدید به نام Resistance معرفی می کند.

آیا Resident Evil 3 Remake دارای نسخه VR است؟

متاسفانه, Resident Evil 3 Remake حالت VR ندارد و سازندگان پس از انتشار بازی قصد ندارند آن را اضافه کنند. بنابراین, نمی توان بازی را با استفاده از عینک های واقعیت مجازی مانند PSVR ، Oculus ، Vive و … کامل کرد.

آیا دوربین های ثابت در بازی رزیدنت اویل 3 بازسازی شده اند؟

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

خیر, گیم پلی بازی از دیدگاه سوم شخص ارائه شده است. بنابراین, دوربین پشت قهرمان قرار می گیرد و با آنها حرکت می کند. این بازی دوربین های استاتیک را که در نسخه اصلی Resident Evil 3 Nemesis وجود داشت, ندارد.

Resident Evil 3 Remake همچنین کنترل های مدرن را ارائه می دهد. قهرمانان طیف وسیعی از حرکات را دارند و همچنین می توانند هنگام دویدن شلیک کنند. یک واقعیت جالب این است که بازسازی یک حرکت شناخته شده را حفظ می کند که به شما امکان می دهد فوراً شخصیت را 180 درجه بچرخانید (به عنوان مثال برای فرار سریعتر). می توانید کنترل های کامل را در قسمت Controls پیدا کنید.

چگونه از چراغ قوه استفاده کنیم؟

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

چراغ قوه در Resident Evil 3 Remake به طور خودکار کار می کند – وقتی وارد مکان تاریک تری می شوید,  روشن می شود. همچنین لازم نیست نگران پر کردن باتری چراغ قوه خود باشید – شخصیت کنترل شده می تواند بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کند. اگر هنوز در جابجایی در مکان های تاریک مشکل دارید, می توانید سطح روشنایی کلی بازی را در منوی گزینه ها افزایش دهید (همچنین بازی برای اولین بار اجرای روشنایی را پیشنهاد می کند).

چگونه می توان بلندگوی کنترولر را خاموش کرد؟

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

در مورد راهنمای بازی رزیدنت 3 و مراحل آن باید بگوییم که این یک مسئله بالقوه جزئی است. که فقط در نسخه PlayStation 4 اعمال می شود. به طور پیش فرض, اسپیکر کنترلر Dualshock 4 فعال است و این بدان معنی است که بلندگو تمام پیام های رادیویی دریافت شده از نویسه های دیگر را پخش می کند. ممکن است که انجام این کار به عنوان مثال,  اگر شب بازی می کنید یا از هدفون استفاده می کنید مزاحمتی برای شما ایجاد کنید, به عنوان مثال,  اگر شب بازی می کنید یا از هدفون استفاده می کنید. خوشبختانه, بلندگوی کنترل کننده را می توان به طور دائم در منوی گزینه ها غیرفعال کرد – برگه Audio را باز کرده و تنظیمات Speaker Controller را پیدا کنید. اکنون می توانید پیامها را از دستگاه اصلی صوتی (تلویزیون ، مجموعه صدا ، هدفون و غیره) بشنوید.

چه نسخه ای از Resident Evil 3 Remake برای فروش در دسترس است؟

Resident Evil 3 Remake در دو نسخه موجود است:

1. نسخه استاندارد

  • نسخه ای از بازی
  • مجموعه ای از قهرمانان کلاسیک _ این فقط برای پیش خریدها صدق می کند
  • تم ویژه برای دانلود – این فقط در نسخه PS4 موجود است

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

2. نسخه گردآورنده _ شامل:

  • نسخه ای از بازی
  • مجسمه 11 اینچی Jill Valentine
  • کتاب های هنری شامل تصاویر مفهومی و گرافیک از بازی
  • پوستری با یک نقشه از Raccoon City
  • موسیقی متن روی دو دیسک
  • بسته بندی ویژه شبیه جعبه

آیا Resident Evil 3 Remake دارای Denuvo است؟

بله, نسخه PC Resident Evil 3 Remake در هنگام راه اندازی Denuvo خواهد داشت. احتمال زیادی وجود دارد که فناوری ضد دستکاری فوق الذکر همراه با یکی از به روزرسانی ها مدتی پس از راه اندازی حذف شود.

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

راهکارهایی برای شروع بازی

در مورد راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن باید بگوییم که در قسمت بعدی راهنمای ما برای Resident Evil 3 Remake می توانید مجموعه ای ارزشمند از نکات اولیه را بیابید. شما می توانید این بخش را به عنوان راهنمای بقا در نظر بگیرید که برخی از مهمترین ویژگی ها و مکانیک های سری بازی های Resident Evil را برای شما توضیح داده و یادآوری می کند. این دانش به شما کمک می کند تا در هنگام برخورد با Nemesis از مرگ اجتناب کنید. همچنین, خواهید آموخت که چگونه از زامبی ها و دیگر جهش یافته های Umbrella فرار کنید یا چه زمانی باید به آنها حمله کنید.

فهرست مطالب

  • اندوخته خود را ذخیره کنید _ مجبور نیستید که به هر کسی حمله کنید
  • سعی نکنید که Nemesis را بکشید _ او فنا ناپذیر است
  • بطور منظم بازی خود را ذخیره کنید
  • فقط اقلام مهم را در موجودی خود ذخیره کنید و سعی کنید ظرفیت آن را افزایش دهید
  • نقشه خود را در برخی از اوقات چک کنید
  • برای درمان کاراکتر خود وقت زیادی را صرف نکنید
  • از اشیاء محیطی برای تضعیف هیولا استفاده کنید
  • زامبی هایی را که بر روی زمین افتاده اند را با چاقو بکشید
  • به یاد داشته باشید که باید بتوانید تا از حملات اجتناب کنید
  • مکانیزم صنایع را نادیده نگیرید ( آیتم های ترکیبی)
  • مراقب زامبی های روی زمین افتاده باشید _ ممکن است که ناگهان به شما حمله کنند
  • از زامبی هایی که روی سر خود انگل دارند فاصله بگیرید
  • نارنجک در هیولاهای تضعیف کننده بسیار کاربرد دارد

 

اندوخته خود را ذخیره کنید _ مجبور نیستید که به هر کسی حمله کنید

رزیدنت اویل 3, یک بازی ترس و بقا است. این بدان معناست که مهمترین قسمت بازی زنده ماندن است. لازم نیست شخصیت های کنترل شده در همه برخوردها یا نبردها با زامبی ها شرکت کنند. شرکت در نبردهای غیر اجباری, منابع شما را مصرف می کند (به یاد داشته باشید که هیولاهای شکست خورده هیچ غنیمتی را بجای نمی گذارند) و شخصیت شما را در معرض خطر از دست دادن امتیازات سلامتی قرار می دهد.

در صورت امکان بهترین راه حل, اجتناب از رویارویی غیر ضروری است. زمانیکه با زامبی های معمولی در مکان های بیرونی مبارزه می کنید کار آسانی است – اغلب می توانید بدون مشکل از آنها اجتناب کنید. در موارد دیگر, به دنبال فرصت هایی باشید تا هیولاها را به طور موقت متوقف کنید (به عنوان مثال, آنها را به زمین بیاندازید, آنها را بی حس کنید, به آنها شک الکتریکی وارد کنید و فلج کنید). با این کار, همه موجودات متخاصم نمی توانند به شخصیت های محبوب ما برسند.

سعی نکنید که Nemesis را بکشید _ او فنا ناپذیر است

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

پس از اولین برخورد با Nemesis احتمالاً می خواهید او را نابود کرده و او را به قطعات کوچک تقسیم کنید – با این حال, انجام این کار, شما را با شکست مواجه می کند. Nemesis به طور موقت نابود نشدنی است و تنها در مبارزات رئیس مربوط به داستان قابل شکست است.

بهترین راه برای رفتار پس از برخورد با نمسیس فرار یا کند کردن موقت جهش یافته است. اگر نتوانستید از هیولا فرار کنید, یعنی بعد از اینکه نمسیس Jill را گرفتار کرد, گزینه دوم را انتخاب کنید. ما توصیه می کنیم از شات گان و نارنجک های تکه تکه ویا پرتابی استفاده کنید – این حملات باید به اندازه ای باشد که Nemesis را مجبور به زانو زدن کند. این جانور تا زمانی که قدرت کامل خود را بازیابد, قهرمان را تعقیب نمی کند. اطلاعات بیشتر در مورد Nemesis را می توانید در صفحه جداگانه راهنمای ما پیدا کنید.

بطور منظم بازی خود را ذخیره کنید

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

این را از همان ابتدای بازی به خاطر بسپارید که این بازی باعث ذخیره خودکار می شود, اما ممکن است به عنوان مثال, اگر منابع خود را بیش از حد مصرف کرده اید و بازی ذخیره خودکار کرده است, ممکن است که این موارد کافی نباشد.

مکرراً به ماشین های تحریری که در اتاق های امن قرار دارند بازگردید. می توانید ذخیره های دستی را بدون هیچ گونه محدودیتی ایجاد کنید. توصیه می کنیم از همه اسلات های ذخیره موجود استفاده کنید. این کار در صورت لزوم, بازگشت به یک لحظه خاص از بازی را برای شما آسان می کند.

فقط اقلام مهم را در موجودی خود ذخیره کنید و سعی کنید ظرفیت آن را افزایش دهید

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

موجودی شخصیت در ابتدای بازی بسیار محدود است. در مورد Jill فقط 8 اسلات در دسترس است و شما همچنین باید با این واقعیت حساب کنید که برخی از اقلام بزرگتر (عمدتا اسلحه – شات گان, تفنگ تهاجمی و نارنجک انداز) حداکثر 2 اسلات از فضای آزاد را اشغال می کنند. در نتیجه, مدیریت موجودی ماهرانه جنبه بسیار مهمی از بازی می شود. بمنظور اکتشاف استاندارد Raccoon City, سعی کنید که 1 یا 2 اسلحه را با خود ببرید, سعی نکنید که مهمات زیادی را با خود حمل کنید. نکته این است که تا حد امکان اسلات رایگان برای حمل اقلام جدید داشته باشید.

همه اقلام غیر ضروری را در صندوق ذخیره سازی ذخیره کنید. خوشبختانه موجودی آنها به اشتراک گذاشته شده است, بنابراین لازم نیست همیشه به همان chest برگردید. همچنین کیف هایی که در پشت شما قرار دارد را جستجو کنید – هر یک از آنها موجودی را 2 اسلات افزایش می دهد. ما مکان های آنها را در صفحه جداگانه راهنمای خود توضیح داده ایم.

نقشه خود را در برخی از اوقات چک کنید

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

استفاده از نقشه می تواند در رزیدنت اویل 3 بسیار مفید باشد, زیرا تعدادی برنامه کاربردی مفید دارد. اول از همه به شما این امکان را می دهد تا بررسی کنید که آیا قبلاً از همه مکان ها بازدید کرده اید و آیا کل غنائم را از یک مکان خاص پیدا کرده اید. مناطق دارای غنائم جمع آوری شده (به جز موارد قابل جمع آوری) با رنگ آبی مشخص شده اند.

نقشه به شما امکان می دهد گذرگاه های مسدود شده و ظروف بسته را به سرعت پیدا کنید. این امر به ویژه در صورتی مفید است که به عنوان مثال, قفل را انتخاب کرده اید که در این صورت به شما امکان می دهد تمام قفل های زرد را باز کنید.

برای درمان کاراکتر خود وقت زیادی را صرف نکنید

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

در رزیدنت اویل 3, هیچ نواری که نشان دهنده مقدار جان باقیمانده شما باشد وجود ندارد. با این حال ، بررسی وضعیت سلامتی در موجودی بسیار آسان است – سبز نشان دهنده سلامت خوب, نارنجی نشان دهنده صدمات سطح متوسط ​​و قرمز به شما اطلاع می دهد که شخصیت شما در وضعیت بحرانی است. سعی کنید به این هشدارها پاسخ دهید و از همه اقلام درمانی یا گیاهان موجود استفاده کنید. یک شخصیت مجروح, کندتر حرکت می کند و ممکن است با یک حمله توسط یک هیولا قوی یا حتی با یک گاز کرفتن زامبی بمیرد.

به هر حال, شایان ذکر است که به طور پیش فرض هیچ مکانیسم خود ترمیم یا بازسازی خودکار در بازی وجود ندارد. در اینجا استثنا, سطح دشواری پایین است. اگر در ساده ترین سطح دشواری بازی کنید, شخصیت شما تا حدودی بازسازی می شود. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع هستید, لطفاً یک صفحه جداگانه از راهنمای ما با عنوان Healing characters را بررسی کنید.

از اشیاء محیطی برای تضعیف هیولا استفاده کنید

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

بیشتر اشیاء موجود در این منطقه نابود نشدنی هستند, اما استثنائاتی در این قاعده وجود دارد. اشیاء زیر به شما کمک می کند تا همه دشمنان (مانند زامبی ها یا حتی جهش یافته های قوی تر) را شکست دهید یا تضعیف کنید:

  • بشکه های قرمز: به سمت آنها شلیک کرد تا منفجر شود. همیشه ارزش این را دارد که با یک شلیک منتظر بمانید چون ممکن است هیولایی و یا گروهی از زامبی ها در کنار بشکه ایستاده باشند.
  • ژنراتورها: صدمه زدن به ژنراتور, به تمام هیولاهایی را که در این نزدیکی ایستاده اند برق وارد می کند و به آنها شوک الکتریکی می دهد. شما می توانید از این وسیله برای عبور از آنها استفاده کنید یا در مواقعی که در حالت بی دفاع قرار دارند حملات بیشتری انجام دهید. چراغ سبز نشان می دهد که ژنراتور دوباره شارژ شده است و می توان دوباره از آن استفاده کرد. بنابراین, می توانید دقیقاً به همان ژنراتور شلیک کنید, اما باید منتظر بمانید تا کاملاً شارژ شود.

زامبی هایی را که بر روی زمین افتاده اند را با چاقو بکشید

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

این یک تکنیک عالی برای صرفه جویی در مهمات است, که می تواند بویژه هنگام بازی در سطوح دشواری بالاتر, جایی که دستیابی به انبارهای بزرگ مهمات دشوارتر است, مفید باشد.

به محض اینکه یک زامبی را با استفاده از سلاح گرم خود به زمین انداختید چاقو را تجهیز کنید. اما این کار را بیش از حد انجام ندهید (با تعداد حملات با چاقو) زیرا یک زامبی زخمی می تواند ناگهان به قهرمان شما حمله کند حتی وقتی روی زمین دراز کشیده است. پس از انجام چندین ضربه با چاقو, در صورت لزوم به عقب برگردید و آماده از سرگیری حملات سلاح گرم شوید.

به یاد داشته باشید که باید بتوانید از حملات اجتناب کنید

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

این یکی از مهمترین مکانیک های بازی رزیدنت اویل 3 جدید است که به شما امکان می دهد از حملات دشمن اجتناب کنید و در درگیری های نزدیک از صدمه دیدن جلوگیری کنید. می توانید از حمله پنجه ای و یا گاز گرفتن زامبی اجتناب کنید.

شما باید دکمه حمله را در لحظه مناسب فشار دهید, یعنی درست قبل از اینکه شخصیت کنترل شده, آسیب ببیند, گرفتار شود و  یا گاز گرفته شود. اگر توانسته باشید تا یک اجتناب از حمله موفق داشته باشید (پرش) چند ثانیه اسلوموشن (زمان گلوله) به دست خواهید آورد – این یک فرصت عالی برای یک ضدحمله سریع است. به عنوان مثال, برای کشتن یک هیولا با یک ضربه سر. می توانید در مورد نحوه فرار صحیح در راهنمای جداگانه ما – Dodge – نحوه انجام این کار را بیشتر بیاموزید.

مکانیزم صنایع را نادیده نگیرید ( آیتم های ترکیبی)

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

کرفتینک در بازی رزیدنت اویل 3 بسیار ساده و مفید است, می توانید برای اسلحه ها, مهمات تهیه کنید. این ویژگی از همان ابتدای بازی در دسترس است – هیچ ابزار یا دستورالعمل اضافی مورد نیاز نیست.

سعی کنید در هنگام کاوش در دنیای بازی عادت جمع آوری هرچه بیشتر مواد دست ساز را ایجاد کنید. حتی اگر در حال حاضر به آنها احتیاج ندارید, همیشه می توانید آنها را در صندوق اقلام خود قرار دهید. مجموعه کاملی از اطلاعات را در صفحه جداگانه راهنمای ما – Crafting خواهید یافت.

مراقب زامبی های روی زمین افتاده باشید _ ممکن است که ناگهان به شما حمله کنند

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

در برخی از مکان ها ممکن است که با زامبی های که خواب هستند و یا دراز کشیده اند مواجه شوید – ممکن است بعد از نزدیک شدن به اندازه کافی با آنها غافلگیر شوید. شما می توانید از دو طریق برای این نوع شرایط آماده شوید – شلیک یک گلوله به زامبی هایی که با آنها برخورد می کنید یا آماده پرش سریع به عقب شوید.

وضعیت مشابهی ممکن است در هنگام نبردهای معمولی با زامبی ها نیز رخ دهد – زمین خوردن هیولا به زمین به این معنی نیست که آن مرده است (استثنا زمانی است که سر زامبی منفجر شده است). از چاقوی خود برای بررسی وضعیت فعلی دشمن کشته شده استفاده کنید. به این ترتیب می توانید مقداری مهمات ذخیره کنید.

از زامبی هایی که روی سر خود انگل دارند فاصله بگیرید

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

در مراحل بعدی بازی با زامبی هایی که بر روی سر خود انگل دارند مواجه می شوید. اینها فقط زامبی های معمولیی هستند که توسط Nemesis آلوده شده اند. مهمترین توصیه این است که با این هیولاها فاصله بگیرید. این به این دلیل است که آنها می توانند با یک شاخک بزرگ حمله کنند که آسیب های زیادی را از فاصله نسبتا طولانی وارد می کند. به آنها اجازه ندهید به شخصیت کنترل شده نزدیک شوند,  زیرا آنها همچنین ممکن است سعی کنند سر قهرمان را گرفته و باعث صدمات مهلک شوند.

اگر به این نوع زامبی ها حمله می کنید, باید انگل را مورد هدف قرار دهید. اگر زامبی به زمین افتاد, سریع به سمتش بروید و با اسلحه و چاقو به او حمله کنید, این کار را تا زمانیکه انگل از سر زامبی جدا می شود ادامه دهید.

نارنجک در هیولاهای تضعیف کننده بسیار کاربرد دارد

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

در رزیدنت اویل 3, دو نوع از نارنجک را در اختیار خواهید داشت:

  • نارنجک های پرتابی – اینها عمدتا برای مجبور کردن نمسیس به زانو زدن استفاده می شوند. با این حال, هنگامی که مجبور به مبارزه با هیولاهای قدرتمند هستید و هنگامی که توسط زامبی های زیادی احاطه شده اید, می توانند مفید باشند.
  • نارنجک های نوری – هنگامی که باید هیولاهایی مانند Licker و Hunter Beta را شکست دهید, این نارنجک ها کاملا کاربرد دارند. نارنجک پرتاب شده می تواند جهش یافته را به طور موقت کور کرده و در معرض حملات بیشتر قهرمان قرار دهد.
    
    

توصیه می کنیم همه انواع نارنجک را برای نبردهای دشوارتر و رویارویی با دشمنان قدرتمند ذخیره کنید. متأسفانه, شما نمی توانید تعداد زیادی از آنها را در طول بازی پیدا کنید. 

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

شخصیت های قابل بازی

در مورد راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن باید بگوییم که در این قسمت از راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 با شخصیت های موجود در مبارزات و در حالت Resistance mode آشنا می شوید. هر یک از شخصیت های اصلی قابل بازی دارای توضیحات جداگانه ای هستند, بدین صورت شما می توانید بفهمید که بعنوان مثال چه موقعی یک شخصیت خاص را می توانید کنترل کنید و یا اینکه آیا توانایی و اسلحه خاصی را در اختیار دارد یا خیر.

  • Jill Valentine
  • Carlos Oliviera
  • شخصیت های قابل بازی Resident Evil Resistance

Jill Valentine

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

Jill Valentine مهمترین قهرمان Resident Evil 3 Remake به شمار می رود. او افسر سابق S.T.A.R.S. نخبگان است, گروهی که اعضای آن توسط Nemesis جهش یافته شکار می شوند.

Carlos Oliviera

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

Carlos Olivira دومین شخصیت قابل بازی در Resident Evil 3 Remake به شمار می رود. او یک مزدور سابق است که از Jill در مبارزه با ویروس T که در Raccoon City گسترش می یابد, حمایت می کند.

شخصیت های قابل بازی Resident Evil Resistance

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

شما حالت Resistance mode را مانند شخصیت های بالا توضیح نمی دهید – این حالت, قهرمانان منحصر به فردی دارد. علاوه بر این, با بازی به عنوان مغز متفکر, گهگاه می توانید کنترل یکی از Tyrant های قدرتمند (ابر سربازان جهش یافته) را در دست بگیرید.

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

حالت چند نفره Resistance mode

در مورد راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن باید بگوییم که در این قسمت از راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 مهمترین اطلاعات مربوط به حالت آنلاین Resident Evil Resistance را خواهید یافت. شما خواهید آموخت که آیا حالت آنلاین با نبرد اصلی یکپارچه شده است و اصول اولیه حالت Resistance mode را بررسی کنید. علاوه بر این, ما نکات مختلفی را آماده کرده ایم که به شما در پیروزی در Resident Evil Resistance کمک می کند, چه هنگام بازی در نقش قهرمان و چه به عنوان مغز متفکر.

فهرست مطالب

  • آیا مولتی پلیر بخشی از کمپین اصلی است؟
  • آیا حالت Resistance mode در راه اندازی بازی قابل دسترسی است؟
  • گیم پلی بازی در Resistance mode چگونه است؟

آیا مولتی پلیر بخشی از کمپین اصلی است؟

نه, با آن به عنوان یک محصول کاملاً جداگانه برخورد می شود. در نتیجه, مستقل از کمپین اصلی تک نفره اصلی است. می توانید کل کمپین را در حالت تک نفره بدون بازی Resident Evil Resistance به پایان برسانید.

آیا حالت Resistance mode در راه اندازی بازی قابل دسترسی است؟

بله, در زمان عرضه Resident Evil 3 Remake ، یعنی 3 آوریل 2020 در دسترس خواهد بود. شما می توانید این حالت را به صورت رایگان بازی کنید, اگرچه نسخه های کنسول نیاز به اشتراک PlayStation Plus یا Xbox Live Gold دارند.

گیم پلی بازی در Resistance mode چگونه است؟

راهنمای بازی رزیدنت اویل 3 و مراحل آن

Resident Evil 3 Remake مولتی پلیر نامتقارن را ارائه می دهد. این راه حل, شبیه بازی هایی مانند Dead by Daylight ، Friday the 13th یا Predator Hunting Grounds است – یک نفر در برابر گروه دیگر شرکت کنندگان در همان جلسه آنلاین بازی می کند.

در Resident Evil 3 Remake, دوطرف اصلی درگیری وجود دارند:

  • قهرمانان – بازیکنان (1تا 4 بازیکن) کنترل قهرمانانی را که وظیفه آنها بیرون آمدن از آزمایشگاههای Umbrella Corporation و سایر مکانهایی است که توسط هیولا اشغال شده است را به دست می گیرند. هر شخصیت دارای توانایی های منحصر به فردی مانند هک کردن است. بازیکنان باید با هم کار کنند تا در محدوده زمانی مشخص به نقطه تخلیه مشخص برسند. مرگ و احیای مجدد هر یک از بازیکنان محدودیت زمانی را کاهش می دهد و انجام کار را دشوارتر می کند.
  • مغز متفکر – یک بازیکن می تواند بعنوان یک که ناظر عمل کند تا از سیستم نظارت برای ردیابی شخصیت های دیگر استفاده می کند. مغز متفکر باید هر کاری می تواند بکند تا مانع از رسیدن قهرمانان به نقطه تخلیه شود. به عنوان مثال, این بازیکن می تواند از ابزارهایی برای “احضار” هیولا ، غیرفعال کردن منابع نور ، قفل کردن درها ، مسلح کردن سیستم های دفاعی محلی یا نصب تله استفاده کند. علاوه بر این, هر از گاهی می توان کنترل یکی از Tyrant ها را در دست گرفت و شخصاً بازیکنان را شکار کرد.

منبع: GUIDES.GAMEPRESSURE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید