دوربین ردمی نوت 8 پرو بهترین دوربین گوشی های میان رده نام گرفت

دوربین شیائومی ردمی نوت 8 پرو

دوربین گوشی ردمی نوت 8 پرو که متشکل از ترکیب چهار گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی است اخیرا در DxOMark مورد آزمایش قرار گرفت و امتیاز بسیار جالبی ثبت کرد. این گوشی در حال حاضر با قیمت عالی در ایران به فروش می رسد و یکی از بهترین دوربین های موجود در بین تمامی گوشی های بین 3 تا 5 میلیون تومان را در اختیار دارد.

ترکیب دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو از چهار سنسور 64 مگاپیکسلی ، 8 مگاپیکسل اولترا واید و 2 لنز 2 مگاپیکسل ماکرو و تشخیص عمق تشکیل شده است. علیرغم عدم وجود لنز تله فوتو اما این دوربین بسیار قدرتمند است و توانسته از وبسایت DxOMark امتیاز 87 را دریافت کند.

این امتیاز با گوشی های LG V30 و شیائومی بلک شارک 2 که تقریبا 2 تا 4 میلیون تومان از ردمی نوت 8 گران قیمت تر هستند برابری خواهد کرد.

گوشی ردمی نوت 8 شیائومی در بخش عکسبرداری امتیاز 87 و در بخش فیلم برداری امتیاز 78 را دریافت کرده است. سنسور اصلی دوربین این گوشی بسیار حرفه ای و کاربردی است و در صحنه های با اکسپوزر متفاوت و ایزوله ازی محتوا در تصاویر پرتره بسیار عالی عمل می کند.

البته از یک دوربین گوشی میان رده انتظار زیادی در مورد محدوده دینامیکی، فوکوس خودکار یا شیفت رنگ نباید داشت اما آن چیزی که در مورد این دوربین مهم است امتیاز بالا در سه بخش اکسپوزر، رنگ و اتوفوکوس بوده که مطمئنا در میان تمامی گوشی های میان رده در نوع خود بی نظیر است.


بیشتر بخوانید:


دوربین گوشی ردمی نوت 8 پرو شیائومی

دوربین شیائومی ردمی نوت 8 پرو

وبسایت DxOMark همچنین به شفافیت و محدوده دینامیکی کم این دوربین اشاره می کند. عدم وجود یک لنز تله فوتو نیز باعث شده تا امتیاز zoom برای دوربین ردمی نوت 8 افت پیدا کند. یکی دیگر از مواردی که دوربین گوشی در آن ضعف دارد، عکاسی در صحنه هایی با نور کم خواهد بود.

در بخش ویدیو نیز امتیاز تثبیت، مصنوع سازی ، نویز و رنگ بسیار بالا است اما امتیاز شفافیت و Texture خیلی پایین بوده و این نیز به خاطر محدوده دینامیکی پایین به شمار می رود.

شما می توانید از طریق لینک زیر همچنین قیمت و مشخصات فنی دقیق گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو را ببینید و خریداری نمایید:

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید