دانلود ویدوگرام برای اندروید و iOS آیفون، نسخه جدید با لینک مستقیم

دانلود ویدوگرام برای گوشی های اندروید و iOS آیفون ، نسخه جدید با لینک مستقیم. دانلود مسنجر ویدوگرام برای تماس صوتی و تصویری با کاربران دنیا که می‌توانید از طریق گوشی موبایل با سایر افراد، دوستان و آشنایان صحبت و چت کنید.

اپلیکیشن ویدوگرام یکی از مسنجرهای قدرتمند ویدیو و صوتی دنیا است که برای سیستم عامل و گوشی های اندروید و iOS منتشر شده. ویدوگرام از API مستقیم تلگرام استفاده می‌کند و از طریق آن می‌توانید با افرادی که می‌شناسید تماس صوتی و تصویری برقرار کنید.

دانلود مسنجر Vidogram برای هر دو نسخه اندروید و iOS آیفون را در ادامه برای شما قرار دادیم. این اپلیکیشن قابلیت‌های بسیار زیادی برای چت و تماس صوتی و تصویری دارد همچنین این که هر هفته نسخه جدید این برنامه در لینک دانلود به روز رسانی خواهد شد.

در اپلیکیشن ویدوگرام می‌توانید تم و رنگ‌های مختلف را تغییر دهید، می‌توانید پیام‌ها را ویرایش کرده و سپس آن را برای دوستان خود فوروارد کنید همچنین پس از دانلود ویدوگرام و نصب آن می‌توانید گروه ، ربات ، کانال و چت‌های خصوصی را به صورت مجزا مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید:


دانلود ویدوگرام اندروید و iOS (نسخه جدید با لینک مستقیم )

یکی دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن امنیت بسیار بالای آن است. تمامی تماس‌های صوتی و تصویری برقرار شده در این برنامه به صورت امن و کد شده رد و بدل می‌شود تا به هیچ عنوان فرد یا افراد نتوانند آن را هک کنند.

تصاویر اپلیکیشن ویدوگرام

 

برای دانلود اپلیکیشن روی نسخه‌های اندروید و iOS و گوشی آیفون می‌توانید از طریق دو لینک زیر مستقیما ویدوگرام را روی گوشی خود نصب کرده و از آن استفاده کنید:

لینک دانلود ویدوگرام اندروید

لینک دانلود ویدوگرام iOS آیفون(به زودی…)

منبع: VIDOGRAM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید