خرید اقساطی دیجی کالا ، راهنمای خرید از دیجی کالا با چک صیادی

پرداخت اقساطی دیجی کالا

در این مطلب خرید اقساطی از دیجی کالا با چک صیادی و به وسیله اپلیکیشن دیجی پی را آموزش می‌دهیم. برای خرید در این وب‌سایت تنها نیاز به چک صیادی و خرید های قبلی در دیجی کالا دارید.

وب‌سایت دیجی کالا به تازگی سیستم خرید اقساطی را به راه انداخته که کاربران می‌توانند بر اساس میزان خرید خود از 4 تا 12 قسط خرید انجام دهند. برای این کار کاربران تنها نیاز به دسته چک صیادی، خوش حسابی، یک الی دو خرید از دیجی کالا از قبل و پرینت حساب مالی دارند. در ادامه روش کلی خرید اقساطی از دیجی کالا را آموزش خواهیم داد.

خرید اقساطی دیجی کالا

پرداخت اقساطی دیجی کالا

چطور ثبت نام کنم؟

ابتدا برای ثبت نام به منظور خرید اقساطی در وب‌سایت دیجی کالا باید اپلیکیشن دیجی پی را از یکی از لینک‌های زیر به دلخواه دریافت کنید:

پس از نصب این اپلیکیشن وارد صفحه اصلی آن خواهید شد. ابتدا از شما شماره همراهتان خواسته می‌شود و پس از آن کد تاییدیه دریافت می‌کنید. در نظر داشته باشید که شماره‌ای که وارد می‌کنید با شماره‌ای که در دیجی کالا قبلا ثبت کرده‌اید یکی باشد.

پس از ورود به برنامه گزینه خرید اقساطی را انتخاب کنید. در این بخش از شما دسته بندی را که می خواهید در دیجی کالا خرید انجام دهید پرسیده می شود و این که تا چه مبلغ می خواهید خرید کنید. پس از آن وارد مرحله بعدی می شود.

اطلاعات خواسته شده

در این بخش از شما اطلاعاتی به شرح زیر دریافت می‌شود:

  • اطلاعات شخصی ( نام، نام خانوادگی ، شماره ملی و غیره)
  • بررسی اطلاعات
  • اعتبار سنجی بانکی
  • آپلود مدارک

در بخش اول اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و ثبت نام را انجام دهید. پس از این که ثبت نام را انجام دهید وارد اعتبار سنجی بانکی شوید، شماره ملی خود را وارد کنید و هزینه 10200 تومان بابت اعتبار سنجی بانکی پرداخت نمایید. پس از تکمیل اعتبار سنجی، پیامکی برای شما ارسال می‌شود که میزان اعتبار بانکی شما را نمایش می‌دهد. سپس دوباره وارد اپلیکیشن شده، به بخش پرداخت اقساطی وارد شوید و گزینه تکمیل اطلاعات را انتخاب کنید.

پرداخت اقساطی دیجی کالا

در این بخش باید امتیاز بانکی شما نشان داده شود. اگر امتیاز شما از 500 بیشتر باشد می‌توانید سایر مراحل ثبت نام را انجام دهید( چک برگشتی و وام با اقساط پرداخت نشده نباید داشته باشید یا حساب شما مسدود نشده باشد).

مدارک برای خرید اقساطی دیجی کالا

پس از این محله و تخصیص امتیاز به اعتبار سنجی بانکی باید وارد بخش ارسال مدارک شوید. اگر دو مرحله قبلی تایید شده باشد می‌توانید وارد این بخش شوید. در این بخش مدارک زیر از شما خواسته می‌شود:

  • تصویر پشت و روی کارت ملی
  • تصویر جواز شغلی یا صفحه اول و آخر پرینت حساب
  • تصویر یک برگ چک ضمانت که شرایط چک باید در وجه لیزینگ پارسیان و بدون خط خوردگی و تاریخ آن نیز 8 ماه پس از تاریخ نوشتن چک باشد
  • تصویر قبض یا سند ملکی (اختیاری)
  • تصویر سایر مدارک(اختیاری)

تمام تصاویر را با کیفیت بالا و بدون سایه روشن و در نور کافی بگیرید تا بتوانید خرید اقساطی دیجی کالا را به راحتی فعال کنید.

پس از بررسی اپراتور، با شما تماس گرفته شده و در صورت تایید می‌بایست چکی را که نوشتید به آدرسی که در تماس تلفنی به شما اعلام می‌شود، ارسال کنید.

فعال سازی

پس از 48 ساعت از ارسال چک حساب شما تایید خواهد شد و به راحتی می‌توانید به صورت اقساطی از دیجی کالا خرید کنید. به یاد داشته باشید که تنهای یک چک ضمانت صیادی باید ارسال شود و نیاز به چک دیگری نیست و در هر ماه باید از طریق اپلیکیشن دیجی پی قسط خود را پرداخت کنید. اگر نمی‌دانید چک صیادی چیست ، روش دریافت چک صیادی را از این بخش مطالعه کنید.

اگر پرداخت اقساطی شما تایید شود، هر زمان که وارد دیجی کالا شده و محصولی را برای خرید انتخاب کنید، گزینه پرداخت اقساطی دیجی پی نیز برای شما فعال خواهد شد و می‌توانید به راحتی خرید اقساطی از دیجی کالا را تجربه کنید. میزان سود اقساط پایین و نوع قسط بندی نیز بر اساس میزان خرید شما و دسته بندی مورد نظرتان انجام خواهد شد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید