حذف اکانت اینستاگرام ، چگونه اینستاگرام را پاک کنیم

حذف اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام ، روش پاک کردن حساب کاربری و اکانت اینستاگرام ، غیر فعال کردن اینستاگرام ، چطور به طور کامل حساب کاربری اینستاگرام را حذف کنیم ؟ روش های پاک و حذف کردن کامل اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب (و اغلب پرسود) برای اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو است، اما گاهی اوقات می‌تواند کمی طاقت‌فرسا شود و این سوال را به وجود بیاورد که آیا ارزش این همه تلاش را دارد یا خیر. زمانی که قصد صرف چند دقیقه وقت گذاشتن در عکس‌های چشم نواز داشتید، به راحتی می‌توانید به پیمایش بی‌پایان بین عکس‌های چشم‌نواز کشیده شوید.

اگر اهل خواندن کتاب هستید حتمی باید بدانید:    بهترین ایبوک ریدر اندروید برای خواندن کتاب با گوشی لینک دانلود مستقیم

اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی اغلب وقت بیشتری برای ایجاد دنبال‌کننده صرف می‌کنند و زمانی که آن‌طور که انتظار می‌رود این اتفاق نمی‌افتد، می‌تواند ناامیدکننده باشد. مطالعات همچنین استفاده از اینستاگرام را با مواردی مانند افسردگی، نگرانی های مربوط به تصویر بدن، اعتماد به نفس پایین، اضطراب و سایر مسائل مربوط به سلامت روان مرتبط دانسته اند.

به هر دلیلی، کنار رفتن می‌تواند احساس آرامش داشته باشد و آن چیزی را که ممکن است باری به بار می‌آورد، آسان کند. اگر به دنبال حذف اکانت اینستاگرام خود هستید، این مقاله شما را در این فرآیند راهنمایی می کند.

فهرست مطالب

  • نحوه ذخیره اطلاعات اکانت اینستاگرام قبل از حذف
  • نحوه حذف دائم اکانت اینستاگرام
  • چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم
  • آیا واقعاً باید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید؟
  • نحوه غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام
  • چگونه اکانت های اینستاگرام را بلاک کنیم
  • نحوه محدود کردن اکانت اینستاگرام
  • چگونه یک اکانت خصوصی اینستاگرام بسازیم

نحوه ذخیره اطلاعات اکانت اینستاگرام قبل از حذف

حتی اگر قصد حذف حساب خود را دارید، باید لحظه ای را در نظر بگیرید که آیا اطلاعاتی از آن حساب ممکن است در آینده مورد نیاز باشد یا خیر. حذف اکانت اینستاگرام دائمی است و همه چیز پاک می شود، بنابراین این زمان آن است که داده ها را قبل از شروع و رها کردن همه چیز بررسی و ذخیره کنید.

برای دانلود اطلاعات اکانت اینستاگرام، کاربر باید منوی تنظیمات را باز کند، روی Privacy and security کلیک کند، سپس Data download and Request download را کلیک کند. پیوندی به محتوا ایجاد می شود و به آدرس ایمیل ترجیحی ارسال می شود.

گزینه ای برای انتخاب HTML یا JSON وجود دارد. HTML معمولا بهترین گزینه است زیرا با یک مرورگر وب سازگار است. JSON یک قالب داده ساختاریافته است که در شرایط خاص هنگام وارد کردن به سرویس دیگر مفید است.

رمز عبور حساب مورد نیاز است حتی اگر قبلاً وارد شده باشید. پس از ضربه زدن روی درخواست دانلود، درخواست توسط اینستاگرام پردازش می شود که ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد.

حذف اکانت اینستاگرام

در نهایت یک ایمیل با لینک دانلود و دستورالعمل های تکمیلی ارسال خواهد شد. دانلود را می توان از برنامه انجام داد، اما زمانی که از طریق رایانه مدیریت می شود سریعتر است زیرا می تواند حجم زیادی از داده باشد.

نحوه حذف دائم اکانت اینستاگرام

اکانت های اینستاگرام در حال حاضر با مراجعه به یک صفحه وب از طریق مرورگر موبایل یا دسکتاپ قابل حذف هستند. در حالی که برخی از کاربران اینستاگرام ممکن است گزینه حذف را در تنظیمات برنامه iOS یا Android خود داشته باشند، این ویژگی به طور رسمی پشتیبانی نمی شود و اینستاگرام در حال حاضر بیان می کند که هیچ راهی برای حذف حساب ها از داخل برنامه وجود ندارد.

حذف اکانت اینستاگرام نسبتاً آسان است، اما نباید به سادگی انجام شود، به خصوص برای حساب های قدیمی که ممکن است چندین سال تصویر، ویدیو و نظرات داشته باشند. پس از حذف، هیچ یک از این اطلاعات حفظ نخواهد شد، مگر اینکه قبلا ذخیره شده باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، راه‌های مختلفی برای محدود کردن دسترسی، مسدود کردن حساب‌های مشکل‌ساز و حتی غیرفعال کردن موقت حساب وجود دارد، حذف حساب باید آخرین راه‌حل باشد.

حذف اکانت اینستاگرام

 

برای ادامه حذف اکانت اینستاگرام، کاربر می تواند لینک زیر را باز کرده و به صفحه Delete Your Account اینستاگرام برود.

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

دلیل لازم است، اما اگر نمی‌خواهید این اطلاعات را با اینستاگرام به اشتراک بگذارید، می‌تواند به اندازه انتخاب چیزی دیگر مبهم باشد. رمز عبور حساب باید وارد شود، حتی اگر قبلاً وارد شده باشید. با کلیک بر روی دکمه Delete، اینستاگرام فرآیند را آغاز می کند.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم

هنگامی که فرآیند حذف حساب را شروع کردید، نمایه حسابی که در حال حذف است بلافاصله پنهان می شود و یک شمارش معکوس 30 روزه شروع می شود، پس از آن تمام داده های متصل به آن حساب برای همیشه حذف می شوند. امکان لغو حذف صرفاً با ورود مجدد قبل از اتمام 30 روز وجود دارد

حذف اکانت اینستاگرام

با این حال، اگر بیش از حد منتظر بمانید و این پنجره 30 روزه منقضی شود، شانس ندارید: حساب از بین خواهد رفت و باید دوباره ثبت نام کنید و با یک لوح خالی شروع کنید. اگر زمانی که حساب کاربری حذف شده است، شخص دیگری نام کاربری شما را گرفت، باید یک نام کاربری جدید برای حساب جدید خود نیز ایجاد کنید.

آیا واقعاً باید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید؟

اگر حذف کامل اکانت اینستاگرام کمی ترسناک به نظر می رسد، باید. همه چیز در حساب از بین می رود مگر اینکه ابتدا از آن نسخه پشتیبان تهیه شود و ممکن است امکان ثبت نام مجدد با همان نام کاربری وجود نداشته باشد. در حالی که اینستاگرام حذف یک حساب کاربری را نسبتاً آسان می کند، گاهی اوقات واقعاً ضروری نیست زیرا یک حساب نیز می تواند به طور موقت غیرفعال شود.

اگر حساب مملو از هرزنامه شده است یا توسط برخی افراد عصبانی مورد هدف قرار گرفته است، شاید بهتر باشد آن حساب‌های مزاحم را مسدود کنید یا با تنظیم حساب روی خصوصی، افرادی که می‌توانند با هم تعامل داشته باشند را محدود کنید تا فقط دنبال‌کنندگان تایید شده بتوانند پست‌ها را مشاهده کنند.

حتی اگر احساس کلی اینستاگرام در حال حاضر دردناک باشد، ممکن است مدتی دور کافی باشد تا دوباره فضایی آرام و لذت بخش به آن احساس شود. حذف اکانت اینستاگرام قابل بازگرداندن نیست، بنابراین اگر این برنامه است، ممکن است ایده خوبی باشد که قبل از حذف دائمی همه چیزهایی که پست شده و در نظرات به اشتراک گذاشته شده است، داده ها را ذخیره کنید.

نحوه غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام

برای غیرفعال کردن موقت اکانت اینستاگرام، کاربر باید از طریق کامپیوتر وارد سیستم شود. هیچ راهی برای انجام این کار از طریق برنامه تلفن همراه وجود ندارد، با این حال، برخی از تبلت ها مانند iPad، امکان مشاهده نسخه دسکتاپ یک وب سایت را دارند و اگر لپ تاپ یا دسکتاپ به راحتی در دسترس نباشد، می توان از آنها استفاده کرد.

حذف اکانت اینستاگرام

از Instagram.com، کاربر باید وارد حساب کاربری شود که قرار است غیرفعال شود، سپس روی تصویر نمایه ای که در سمت راست بالای پنجره مرورگر ظاهر می شود کلیک کرده و از منوی ظاهر شده، Profile را انتخاب کنید. این صفحه پروفایل اینستاگرام کاربر را بارگیری می کند. با کلیک بر روی دکمه Edit Profile می توانید نام کاربری و سایر جزئیات را ویرایش کنید. با پیمایش به پایین، گزینه ای برای غیرفعال کردن موقت حساب من نیز وجود خواهد داشت.

 

با کلیک بر روی این پیوند صفحه تأیید بارگیری می شود که در آن اینستاگرام دلیل غیرفعال شدن حساب را می پرسد. گزینه ای برای “چیز دیگری” وجود دارد، اگر نمی خواهید دلیل را به اشتراک بگذارید. برای ادامه، رمز عبور حساب کاربری باید دوباره وارد شود. این اکانت را پنهان می کند و به نظر می رسد که حساب حذف شده است. با این حال، مدتی طول می کشد، معمولا حدود یک روز تا این تغییر اتفاق بیفتد

غیرفعال کردن یک حساب کاربری بسیار سریعتر از حذف است و به راحتی می توان حساب را پس از مدتی دوری دوباره فعال کرد. برای بازگرداندن حساب به وضعیت فعال، کاربر فقط باید دوباره وارد حساب کاربری شود.

چگونه اکانت های اینستاگرام را بلاک کنیم

اگر ایده حذف اکانت اینستاگرام مبتنی بر تعاملات ناخواسته سایر کاربران اینستاگرام است، مسدود کردن آن حساب ها ممکن است راه حل جایگزینی باشد تا اینستاگرام را به عنوان مکانی دوستانه برای اشتراک گذاری مجدد عکس ها و فیلم ها احساس کند.

هنگامی که یک حساب مسدود می شود، مالک از این موضوع مطلع نمی شود. این به سادگی توانایی آن حساب برای دیدن پست های کاربر را از بین می برد و هرگونه تعامل گذشته و آینده پنهان می شود. مسدود کردن را می توان لغو کرد، بنابراین لازم نیست این یک تصمیم دائمی باشد. در عوض، این ابزاری است که امکان حذف یک تعامل مشکل ساز را تا زمانی که لازم بداند می دهد.

سه راه آسان برای مسدود کردن یک حساب کاربری از برنامه یا وب سایت اینستاگرام وجود دارد. از نمایه حسابی که قرار است بلاک شود، کاربر می‌تواند روی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزند تا لیستی از گزینه‌ها را ببیند و Block را انتخاب کند. اگر از یک پیام مستقیم از حساب مزاحم شروع کنید، می‌توانید روی نام بالای چت ضربه بزنید تا گزینه Block نمایان شود.

حذف اکانت اینستاگرام

همچنین می‌توانید یک حساب کاربری را از طریق برنامه بدون نیاز به دیدن محتوای آن حساب مسدود کنید. کاربر می‌تواند به نمایه خود برود، روی منوی More “نماد همبرگر” که مانند سه خط افقی در بالا سمت راست به نظر می‌رسد، سپس روی تنظیمات ضربه بزنید تا گزینه‌های بیشتر را ببینید.

در بخش حریم خصوصی، با ضربه زدن روی حساب های مسدود شده، لیستی از هر حسابی که مسدود شده است نشان داده می شود. ضربه زدن روی دکمه پلاس در بالا سمت راست، فهرستی از حساب‌های در حال پیگیری را نشان می‌دهد. با ضربه زدن روی دکمه Block در کنار هر حساب، بلافاصله این کار برای آن حساب انجام می شود

همچنین می توان با استفاده از قسمت جستجو در بالا و پر کردن کلمات کلیدی یک حساب کاربری پیدا کرد. حساب‌های منطبق با یک دکمه Block در کنار هر کدام نشان داده می‌شوند. هر روشی که استفاده شود، گزینه ای برای مسدود کردن حساب های جدید وجود دارد که برای حساب های نگران کننده ای که ممکن است سعی در جلوگیری از مسدود شدن داشته باشند مفید است.

نحوه محدود کردن اکانت اینستاگرام

محدود کردن اکانت‌های مشکل‌ساز اینستاگرام نیز امکان‌پذیر است و روشی کمتر افراطی برای محدود کردن نظرات ناخواسته است. در حالی که محدود کردن یک حساب، نظرات آنها را در مورد پست های کاربر پنهان می کند، پیام ها همچنان مجاز هستند. نظرات گذشته باقی می ماند و نظرات جدید به صلاحدید کاربر قابل تایید است.

محدود کردن می‌تواند روشی مفید برای پنهان کردن آرام پست‌هایی از دوستان و اقوام باشد که ممکن است نیت خوبی داشته باشند، اما محتوای شرم‌آور یا نامناسبی را منتشر کنند که با پست‌های کاربر یا مخاطبان اصلی همخوانی ندارد. محدود کردن یک حساب به همان روش مسدود کردن انجام می شود، اما به جای دکمه مسدود کردن، دکمه Restrict را انتخاب کنید.

برای حذف یک محدودیت، حساب های محدود را در منوی تنظیمات / حریم خصوصی پیدا کنید و روی دکمه Unrestrict که در کنار حسابی است که قرار است به امتیازات عادی بازگردانده شود ضربه بزنید.

حذف اکانت اینستاگرام

چگونه یک اکانت خصوصی اینستاگرام بسازیم

اگر تعداد اکانت‌ها یا کامنت‌های مزاحم زیادی وجود دارد که به راحتی می‌توان همه آن‌ها را مسدود و حذف کرد، ممکن است خصوصی کردن یک حساب اینستاگرام منطقی‌تر باشد. اگر این کار انجام شود، فقط دنبال کنندگان تایید شده می توانند پست ها، لایک ها و نظرات را ببینند.

تصویر نمایه و بیوگرافی یک حساب خصوصی همچنان برای هر کسی قابل مشاهده است مگر اینکه مسدود شود. تنها راه جلوگیری از این امر، حذف تصویر نمایه و بیو است، اما به عنوان یک چهره عمومی برای حساب، معمولاً بهتر است در صورت وجود نگرانی، به سادگی مقدار اطلاعات به اشتراک گذاشته شده را محدود کنید.

مهم است که توجه داشته باشید که خصوصی کردن یک حساب اینستاگرام بر فالوورهای موجود تأثیر نمی گذارد، بنابراین مسدود کردن هنوز ارزش دارد، حتی در هنگام تغییر به یک حساب خصوصی. حساب‌های تجاری را نمی‌توان خصوصی کرد، بنابراین برای ایجاد این نوع تغییر، باید به یک حساب شخصی تبدیل شود. Private گزینه پیش‌فرض برای حساب‌های ایجاد شده برای کاربران زیر 16 سال است

حذف اکانت اینستاگرام

برای خصوصی کردن یک حساب کاربری عمومی و شخصی اینستاگرام، کاربر باید منوی تنظیمات را که در صفحه پروفایل یافت می‌شود باز کند، سپس Privacy را انتخاب کرده و سوئیچ تغییر جهت حساب خصوصی را فعال کند. گزینه ای برای بررسی و تغییر فالوورهای فعلی حساب ظاهر می شود و ایده خوبی است که برای مشاهده لیست کمی وقت بگذارید. این مهم است زیرا تنظیم حساب روی Private فقط بر دنبال کنندگان جدید تأثیر می گذارد. یک دکمه Remove در سمت راست هر اکانت ظاهر می‌شود که این امکان را فراهم می‌کند تا با حذف کردن فالوورهای موجود، حساب کاربری را از دید آنها پنهان کنید.

هر کسی که قبلاً حساب را دنبال کرده باشد، مانند قبل به دسترسی خود ادامه خواهد داد. یک حساب خصوصی همچنان پیام ها را دریافت می کند و نام حساب و تصویر نمایه به صورت عمومی قابل مشاهده است. حساب‌هایی که می‌خواهند فالو کنند، می‌توانند برای درخواست مجوز، روی دکمه Follow ضربه بزنند و آن پیام‌ها در فید فعالیت اینستاگرام کاربر ظاهر می‌شوند که با ضربه زدن روی دکمه سمت راست بالا که شبیه قلب است، می‌توان آن را پیدا کرد.

حذف اکانت اینستاگرام

نتیجه

در حالی که یک حساب کاربری اینستاگرام می تواند یک فعالیت سرگرم کننده، یک سرمایه گذاری تجاری یا حتی یک سرگرمی باشد، می تواند دلایل خوبی برای حذف دائم یک حساب وجود داشته باشد. مسدود کردن رفتار توهین آمیز دیگران معمولاً نسبتاً آسان است. تعاملات شرم آور را می توان محدود کرد و حتی می توان یک حساب کاربری را خصوصی یا موقتاً غیرفعال کرد تا از نگرانی های در مقیاس بزرگ جلوگیری شود. در برخی موارد، یک حساب کاربری ممکن است به سادگی استفاده نشده باشد یا هرگز مورد توجه قرار نگیرد.

با حذف یک حساب کاربری رها شده، نام کاربری حساب را آزاد می کند تا توسط شخص دیگری استفاده شود، در حالی که از خطر هک شدن حساب استفاده نشده جلوگیری می کند. چه برای ایمن سازی بیشتر یک حساب کاربری یا حذف کامل آن، به خاطر داشته باشید که ممکن است بیش از یک حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشید تا کمی جداسازی کنید و اینستاگرام را به یک تجربه رسانه اجتماعی سرگرم کننده و مفید تبدیل کنید.

منبع:petapixel.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید