جدیدترین بازی های آفلاین اندروید 2022 با لینک مستقیم دانلود

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

جدیدترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2022 با لینک مستقیم دانلود, بهترین و جدیدترین بازی های گوشی اندرویدی بدون نیاز به اینترنت کدام هستند؟

جدیدترین بازی های آفلاین اندروید 2022

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

این جدیدترین بازی‌ های آفلاین برای اندروید است که شامل همه سبک‌ها، از جمله استراتژی، پازل، مسابقه و غیره هستند. 

جدیدترین بازی های اندروید آفلاین نیازی به اتصال اینترنت ندارند. آنها برای رفت و آمدهای طولانی و برای اتلاف وقت زمانی که از خانه دور هستید عالی هستند.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین کنسول بازی 2021 و 2022، قیمت و خرید جدیدترین پلی استیشن ، ایکس باکس و آموزش و راهنمای بازی GTA V قدم به قدم ، مراحل و ماموریت بازی جی تی ای وی مشاهده کنید.

در اینجا بهترین انتخاب‌ های ما برای بهترین بازی‌های آفلاین برای اندروید در هر سبک اصلی وجود دارد.

1. Runner: Alto’s Odyssey

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

در نگاه اول، این بازی فقط یک دونده بی پایان دیگر به نظر می رسد. اما زمانیکه Alto’s Odyssey را بازی کنید، متوجه خواهید شد که هیجان بازی شما را مجذوب خود خواهد کرد.

شاید این گرافیک و موسیقی بازی باشد که شما را مجذوب خود کند. بازی سبک دونده های بی پایان معمولاً هیجان انگیز هستند، اما این بازی این روند را کاهش می دهد تا آن را به یک تجربه آرامش بخش تبدیل کند. وقتی به پایین تپه‌ های شنی سر می‌خورید، برای جمع‌ آوری امتیاز پرش می کنید, از موانتع دوری می کنید و بک فلیپ و دابل بک فلیپ را انجام می دهید، احساس آرامش خواهید کرد.

Alto’s Odyssey چیز جدیدی به دنیای دوندگان نمی آورد اما با این وجود بسیار سرگرم کننده است. به همین دلیل یکی از بهترین بازی های آفلاین رایگان برای اندروید است.

لینک دانلود: Alto’s Odyssey

2. Chess: Really Bad Chess

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

نسخه کلاسیک شطرنج را که به آن عادت کرده اید فراموش کنید. وقتی آفلاین هستید، Really Ba Chess را بازی کنید و خود را به چالش بکشید.

در این بازی، در حالی که صفحه شطرنج استاندارد باقی می ماند، مهره ها کاملاً تصادفی هستند. شما ممکن است با سه ملکه و یک سرباز شروع کنید، در حالی که کامپیوتر می‌تواند یک سری شش تایی داشته باشد. این باعث می شود همه چیزهایی را که در مورد شطرنج می دانید دور بریزید و خارج از چارچوب فکر کنید.

همانطور که رتبه خود را بالا می برید، سطح هوش مصنوعی ثابت می ماند، اما قطعات بهتری برای شروع می شود. Really Ba Chess شاید بازی غیر شطرنجی مورد علاقه من باشد.

لینک دانلود:  Really Bad Chess

3. Puzzle: Mazes & More

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

حل یک maze و یا هزارتو به دلیل سادگی آن دشوار است. Mazes & More خطرات بازی کلاسیک را با برخی پیچ و خم های فریبنده افزایش می‌دهد.

به عنوان مثال، در حالت تاریکی، می توانید پیچ ​​و خم را در شروع ببینید. اما پس از آن همه چیز تاریک می شود به جز یک نورافکن کوچک روی شما، و شما باید راه خود را به سمت خروجی طی کنید. حالت‌ های دیگر مانند زمین یخی را امتحان کنید، که این مرحله بسیار لغزنده است و همچنین می توانید مرحله تایم تریل و حالت تله ای را انتخاب کنید.

اگر می خواهید یک بازی ساده قدیمی که در آن راه پر پیچ و خمی را حل می کردید بازی کنید، می توانید حالت کلاسیک را انتخاب کنید. هر حالت دارای سطوح زیادی است تا شما را سرگرم کند تا زمانی که اتصال شما دوباره برقرار شود.

لینک دانلود: Mazes & More

4. Platform: Once Upon a Tower

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

یکی دیگر از جدیدترین بازی های آفلاین اندروید بازی Once Upon a Tower است که بسیاری از المنت های بازی را جابجا می کند. به جای اینکه یک شاهزاده یک شاهزاده خانم را از یک برج نجات دهد، شاهزاده مرده است و شاهزاده خانم برای فرار از اژدها با پتک ضربه می زند. و به جای بالا رفتن از یک برج، او در حال حفاری است.

در راه، او باید با انواع هیولاها، از غول ها گرفته تا عنکبوت هایی که می توانند از دیوارها بالا بروند، مبارزه کند. سپس تله هایی هستند که بطور ناگهانی وجود می آیند. اگر این کافی نبود، او باید سریع باشد، وگرنه اژدها با نفس آتشین خود همه چیز را نابود می کند. دشمن دیگر را فراموش نکنید: جاذبه.

تا زمانی که می توانید سکه ها و قدرت ها را جمع آوری کنید. شما برای عبور از سطوح برای فرار از برج به آنها نیاز دارید. Once Upon a Tower بسیار سرگرم کننده و به ظاهر بی پایان است و آن را به یکی از بهترین بازی های اندروید آفلاین تبدیل می کند.

لینک دانلود: Once Upon a Tower

5. Arcade: Jungle Marble Blast

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

از جدیدترین بازی های آفلاین اندروید دیگر Jungle Marble Blast است. متاسفانه زوما کلاسیک بدون اتصال به اینترنت کار نمی‌کند، اما در برخی از مواقع انجام این کار امکان پذیر است. از بین آنها، من Jungle Marble Blast را بیشتر دوست داشتم.

گرافیک این بازی خیلی خوب نیسا, اما آنقدرها هم بد نیست که منجر به این شود تا مجذوب این بازی نشوید. گیم پلی بازی مانند همیشه سرگرم کننده است. برای عکاسی روی هر نقطه از صفحه ضربه بزنید. روی سوسک ضربه بزنید تا بین دو کره رنگی که دارید جا به‌ جا شوید. برای ایجاد توالی های سه تایی یا بیشتر، کره ها را به زنجیره ای که در اطراف نقشه می چرخد ​​شلیک کنید.

و در صورت امکان، از این قدرت‌ها استفاده کنید تا زنجیره را به عقب برگردانید، یک تکه بزرگ را به یک رنگ تبدیل کنید، یا آنها را به فراموشی بسپارید.

Jungle Marble Blast کاملاً در گروه بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار می گیرد. این بازی, کوچک، طولانی و رایگان است.

لینک دانلود: Jungle Marble Blast

6. Brainy: Quizoid

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

از جدیدترین بازی های آفلاین اندروید که در این قسمت به شما معرفی می کنیم Quizoid است,  Quizoid همه چیز در مورد به چالش کشیدن خود است، نه شخص دیگری.

مانند سایر برنامه‌های مشابه، Quizoid یک سوال با چندین پاسخ می‌پرسد و شما باید درست را انتخاب کنید. اما از آنجایی که شما مخالف هوش مصنوعی هستید، چند حالت بازی دیگر نیز وجود دارد. به عنوان مثال، شما می توانید 20 سوال را با کامپیوتر بازی کنید، یا می توانید یک دور زمان بندی شده بازی کنید تا به هر تعداد که می توانید پاسخ دهید.

Quizoid دارای بیش از 7000 سؤال بی اهمیت در 17 دسته مانند سرگرمی، ورزش، علم، سیاست، تاریخ و غیره است. متأسفانه، آزمون‌ های دسته‌ بندی فقط در بسته حرفه‌ای پولی موجود است.

لینک دانلود: Quizoid

7. Action: Tank Hero: Laser Wars

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

بازی Tank Hero: Laser Wars که جزو جدیدترین بازی های آفلاین اندروید است در مجموعه‌های معمول «بازی آفلاین» نمایش داده نمی‌شود، اگرچه یکی از بهترین بازی‌های آفلاینی است که در Google Play خواهید یافت.

شما نقش قهرمان تانک را بازی می‌کنید و تمام تانک‌ های دیگر را با توپ لیزری خود بیرون می‌آورید. در هر سطح، شما باید تمام تانک های دیگر روی نقشه را نابود کنید. تیراندازی از بالا به پایین باعث می شود تانک خود را با جوی استیک مجازی کنترل کنید، در حالی که می توانید برای شلیک به هر نقطه از صفحه ضربه بزنید.

البته به این سادگی هم نیست. همانطور که پیشرفت می کنید، انواع مختلفی از تانک ها، قدرت ها، و پیچ و خم های شیطانی را خواهید یافت که وظیفه شما را چالش برانگیز می کند. اما به یاد داشته باشید، لیزرها به دیوارها می تابند، بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید.

لینک دانلود: Tank Hero: Laser Wars

8. Puzzle: Sudoku (by Fassor)

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

Play Store پر از بازی های سودوکو است و بسیاری از آنها به صورت آفلاین نیز کار می کنند. اما سودوکوی فاسور که از جمله جدیدترین بازی های آفلاین اندروید است از نظر عینی برتر نیست. این بازی فقط یکی است که من بیشتر دوست دارم و بخوبی کار می کند.

این سودوکو اصول اولیه را به درستی انجام می دهد، که در مواقعی تنها چیزی است که شما می خواهید. چهار سطح مهارت و یک تایمر برای آزمایش سرعت هر نوع وجود دارد. یکی از نکات برجسته Fassor این است که می‌توانید چندین اعداد تقریبی را در یک سلول بنویسید – اما هشدار داده شود، این یک جریمه 30 ثانیه‌ای دارد.

شما می توانید بررسی کنید که آیا تا به حال همه چیز را به درستی حل کرده اید یا خیر، اما باز هم جریمه ای برای آن وجود دارد. این جریمه های زمانی جمع می شوند و امتیاز کلی شما را خراب می کنند. و هنگامی که دوباره به اینترنت وصل شوید، دوستان شما آنرا خواهند دید.

لینک دانلود: Sudoku

9. Shooter: Smash Hit

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

Smash Hit یکی از اعتیاد آورترین بازی های سال 2014 بود, هم اکنون نیز از جمله جدیدترین بازی های آفلاین اندروید 2022 به حسلب می آید. کمی عجیب است که آن را یک شوتر بنامیم، اما اساساً این چیزی است که هست و جزو بهترین بازی‌های آفلاین موبایل است.

از منظر اول شخص پخش می شود و از شما می خواهد که توپ های فولادی را به سمت اشیاء شیشه ای پرتاب کنید تا آنها را تکه تکه کنید. ایجاد زنجیره ای از ضربات موفقیت آمیز و بیرون آوردن تمام لیوان ها به شما پاداش هایی می دهد، مانند افزایش تعداد توپ های فولادی که به طور همزمان پرتاب می کنید.

در تمام مدت، شما به آرامی در سطوح به جلو حرکت می کنید، و با پیشرفت شما سرعت آن افزایش می یابد. مطمئن شوید که با هیچ جسم شیشه ای برخورد نمی کنید و در کوتاه ترین زمان بازی را شکست خواهید داد. اما آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست.

لینک دانلود: Smash Hit

10. Racing: Traffic Rider

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

وقتی از بزرگراه اطلاعات اینترنت خارج شدید، به بزرگراه مجازی دیگری بروید. سوار موتور سیکلت خود در Traffic Rider شوید و ترافیک شهر را پشت سر بگذارید، همانطور که به صورت اول شخص به خط پایان می رسید.

Traffic Rider مانند یک مسابقه بی پایان بازی می کند، جایی که شما باید سریعتر و سریعتر بروید تا بدون تصادف به خط پایان برسید. اما حالت ماموریت در واقع آن را کمی سرگرم‌ کننده‌تر از سایر مسابقه‌های بی‌ پایان می‌کند، زیرا می‌ توانید به جای زوم کردن بی‌دیده، با اهداف خاص مسابقه دهید.

حتی می‌توانید حالت‌های دیگری مانند آزمایش‌ های زمانی یا یک دونده بی‌پایان ساده را انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید که ابتدا حالت ماموریت را پشت سر گذاشته اید، زیرا برخی از سوپر دوچرخه های جالب را باز می کند تا نیاز شما به سرعت را برطرف کند.

اگر 100 مگابایت فضای ذخیره سازی برای Traffic Rider ندارید، عنوان قبلی همان توسعه دهنده بازی، Traffic Racer را امتحان کنید. این نیز بسیار خوب است، اما فقط به یک دونده بی پایان محدود می شود و حالت های ماموریت ندارد.

لینک دانلود:  Traffic Rider

11. Action/Shooter: Major Mayhem

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

یکی دیگر از جدیدترین بازی های آفلاین اندروید Major Mayhem است و بیان اینکه این بازی چقدر سرگرم کننده است دشوار است. این یکی از بازی‌ های موبایل فوق‌ العاده Adult Swim با کمپین طولانی تک نفره است.

شما به عنوان شخصیت اصلی بازی می کنید و مجموعه ای از افراد بد را از بین می برید. بازی مانند یک گالری تیراندازی روی صحنه می رود. دشمنان از نقاط مخفی خارج می شوند و شما برای کشتن آنها ضربه می زنید (یا اگر عصبانی هستید بمب پرتاب می کنید).

دشمنان نیز سعی می کنند به شما شلیک کنند، بنابراین مطمئن شوید که Major Mayhem به خودش آسیب زیادی وارد نمی کند. برای شلیک های سر، ولگردی و کشتار و کشتن های جالب پاداش دریافت کنید و در صورت امکان سلاح های خود را ارتقا دهید.

لینک دانلود: Major Mayhem

12. Fighting: Shadow Fight 2

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

از زمان بازی Mortal Kombat و Street Fighter، بازی‌ های مبارزه‌ای تک به تک راهی عالی برای گذراندن زمان بوده است. در اندروید باید Shadow Fight 2 را امتحان کنید.

برای تبدیل شدن به یک جنگجوی واقعی، باید حرکات زیادی را یاد بگیرید. بازی دارای دو دکمه اکشن (مشت و لگد) و یک پد جهت است. ترکیب ها را یاد بگیرید، و به زودی یک نینجا فوق العاده خواهید شد.

سبک هنری دوبعدی Shadow Fight، با سیلوئت ها به جای شخصیت ها، بر جذابیت آن می افزاید. همه چیز در مورد دعوا در اینجا است. یک بازی اندروید آفلاین که ارزش امتحان کردن را دارد!

لینک دانلود: Shadow Fight 2

13. Platformer: Shadow Blade Zero

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

Kuro نینجا که یکی از جدیدترین بازی های آفلاین اندروید است، ممکن است تبدیل به طلسم بازی مورد علاقه جدید شما شود. هیچ چیز او را در تلاش برای یافتن معلمش و ارائه یک پیام مهم متوقف نمی کند. به دنیای Shadow Blade بپرید و دشمنان را تکه تکه کنید و از روی تله ها بپرید تا زمانی که استاد خود را پیدا کنید.

Shadow Blade یک پلتفرمر اسکرول جانبی است. با تبلیغات رایگان است، اما در حین بازی آفلاین هیچ تبلیغی را مشاهده نخواهید کرد.

لینک دانلود: Shadow Blade Zero

14. Endless Runner: Crossy Road

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

Crossy Road بسیار بیشتر از آن چیزی که فکرش را می کنید اعتیاد آور است و علیرغم حجم کاری که برای آن انجام شده است به طور چشمگیری به صورت رایگان در دسترس است. سبک هنری پیکسل 8 بیتی فوق العاده است.

شما کنترل مرغی را دارید که به سادگی می خواهد از جاده عبور کند. ضربه بزنید تا یک خط جلو بروید. برای حرکت به آن سمت، انگشت خود را به هر جهت بکشید. از اتومبیل های موجود در بزرگراه ها، جویبارهای سر راه خود دوری کنید و تا جایی که می توانید خود را به چمن سبز امن برسانید. و شما باید سریع حرکت کنید! شما خودتان را در تلاش برای بدست آوردن امتیاز بالا بسیار هیجان زده خواهید کرد.

مهمتر از همه، حتی اگر تکراری است، هرگز خسته کننده نمی شود، بنابراین می توانید ساعت ها آن را بازی کنید.

لینک دانلود: Crossy Road

15. Puzzle: Lazors

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

Lazors در نظرسنجی Reddit به دنبال بهترین و جدیدترین بازی‌ های آفلاین اندروید بود. شروع به بازی کنید، و واضح است که چرا.

بازی بصری و در عین حال چالش برانگیز است. هر سطح با حداقل یک لیزر فعال و یک یا چند هدف شروع می شود. همچنین مجموعه ای از آینه ها، عینک ها یا انواع دیگر بلوک ها برای جابجایی در اختیار خواهید داشت. آنها را طوری قرار دهید که لیزر به هر هدف برخورد کند.

280 سطح وجود دارد که باید از آن عبور کنید، و با پیشرفت کار دشوارتر می شود.

لینک دانلود: Lazors

16. Racing: Asphalt Nitro

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

برخلاف گیگابایت‌ هایی که همتاهای این بازی نیاز دارند، Asphalt Nitro تنها 110 مگابایت فضا اشغال می‌کند و حتی روی سخت‌ افزارهای قدیمی‌تر هم کار می‌کند.

نیترو که یکی از جدیدترین بازی های آفلاین اندروید است یک نسخه ساده از سری محبوب مسابقات اتومبیلرانی آسفالت است. گرافیک آنقدرها خوب نیست، اما گیم پلی بازی خوب است. سوار ماشین خود شوید، شروع به رقابت کنید و به ارتقاء سواری خود ادامه دهید. 125 سطح دشواری در حال افزایش برای شما وجود دارد که زمان زیادی برای مسابقه دارد.

تعداد زیادی بازی مسابقه ای خوب وجود دارد، اما آنها اغلب به اتصال به اینترنت نیاز دارند. Asphalt Nitro کاملاً الزامات “رایگان، آفلاین، زمان طولانی بازی” را برآورده می کند. جای تعجب نیست که تا به حال یکی از بهترین بازی های اندروید رایگان نامیده شده است.

لینک دانلود: Asphalt Nitro

17. Strategy: Plants vs. Zombies 2

بهترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

Plants vs. Zombies 2 زمانی که در سال 2013 عرضه شد، موفقیت‌آمیز بود. در حالی که چند سال از آن می‌گذرد، هنوز هم به عنوان یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک و جدیدترین بازی های آفلاین اندروید روی موبایل باقی مانده است.

وظیفه شما در PvZ2 بسیار ساده است. شما مجموعه ای از گیاهان با توانایی های مختلف دارید. زامبی ها می خواهند به حیاط شما نفوذ کنند و شما را بکشند. گیاهان را به گونه ای ترسیم کنید که بتوانند زامبی ها را قبل از اینکه ارواح آسیبی وارد کنند، نابود کنند.

مانند هر بازی استراتژیک، هرچه پیش می روید، دشوارتر می شود. در حالی که بازی به شدت به خریدهای درون برنامه ای فشار می آورد، برای لذت بردن از این بازی نیازی به خرید چیزی ندارید.

لینک دانلود: Plants vs. Zombies 2

18. RPG: Pixel Dungeon

جدیدترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

به ندرت می توان یک بازی رایگان و بدون تبلیغات یا هزینه های پنهان پیدا کرد. خوشحال باشید زیرا Pixel Dungeon یک بازی RPG فوق العاده است که کاملا رایگان است.

شما به عنوان یک جنگجو، شکارچی، جادوگر یا سرکش بازی می کنید که در سیاه چال ها گیر کرده اید و به دنبال ماجراجویی هستید. پایین و پایین تر را کاوش کنید، اسرار جدید، هیولاها، معجون ها و گیاهان جادویی پیدا کنید. طراحی پیکسلی و تفسیر متن در بالای آن چیزی است که در حال حاضر یک بازی جذاب است.

با ارتقای شخصیت خود و کشف سیاه چال متوجه نخواهید شد که زمان به کجا رفته است.

لینک دانلود: Pixel Dungeon

19. Sports: Flick Soccer

جدیدترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

فوتبال محبوب ترین ورزش جهان است، بنابراین طبیعی است که Play Store پر از بازی های فوتبال باشد. بسیاری از آنها عالی هستند، اما وقتی آفلاین هستید، می‌خواهید بدون نیاز به داشتن اینترنت، به بازی ادامه دهید.

Flick Soccer یک بازی به روز شده سالانه با گرافیک خوب، گیم پلی دقیق و مکانیک خوب بازی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گل بزنید. توپ را در مسیر درست بکشید تا از دروازه بان و مدافعان عبور کنید، و حتی اگر می توانید به توپ در حال حرکت ضربه بزنید.

افزایش هدف مانند زمان بیشتر، دو برابر امتیاز و غیره می تواند امتیاز شما را افزایش دهد. چه بخواهید ضربات با زمان محدود یا ضربات دقیق را داشته باشید، Flick Soccer شما را سرگرم خواهد کرد.

لینک دانلود:  Flick Soccer

20. Board Game (and Multiplayer): Sea Battle 2

جدیدترین بازی های آفلاین 2021 برای اندروید

بازی خوب قدیمی Battleship را به خاطر دارید؟ شما و حریفتان کشتی های خود را روی نقشه شبکه ترسیم می کنید و موشک ها را به سمت مختصات شلیک می کنید و سعی می کنید همه آنها را غرق کنید. این سرگرمی دیجیتالی، Sea Battle 2، به اندازه نسخه اصلی سرگرم کننده است.

آفلاین، می‌توانید با هوش مصنوعی بازی کنید و بهتر شوید. اما می توانید این بازی را به صورت چند نفره و از طریق بلوتوث نیز انجام دهید. درست است؛ این تنها بازی موجود در لیست است که امکان بازی دو نفره را بدون نیاز به اتصال به اینترنت فراهم می کند.

در واقع، دو نفر می توانند آن را روی یک گوشی و به نوبت بازی کنند. بنابراین حتی اگر مسافر شما آن را نصب نکرده باشد، شما دو نفر می توانید اوقات خوبی را در پرواز داشته باشید.

گوشی‌های هوشمند به شما اجازه می‌دهند بازی‌های رومیزی دیگر را انجام دهید، اما هیچ چیزی به Sea Battle 2 نزدیک نمی‌شود.

لینک دانلود: Sea Battle 2

نه فقط بازی ها: برنامه های موبایل نیز آفلاین می شوند

جدا از این جدیدترین بازی های آفلاین اندروید  فوق العاده، عناوین خوب دیگری نیز در پلی استور وجود دارند. برای بازی های آفلاین، اگر مایل به پرداخت باشید، کیفیت بسیار بهتری خواهید داشت، به خصوص با عناوینی مانند Lara Croft GO. برای یک بازی آفلاین عالی دیگر، Fallout Shelter را بررسی کنید.

و در حالی که آفلاین هستید، فکر نکنید که فقط به بازی ها محدود شده اید. همچنین می توانید برنامه های آفلاین ضروری را برای استفاده در اندروید خود دانلود کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید