تغییر زمان و تاریخ در مچ بند شیائومی mi band

تغییر زمان در مچ بند شیائومی

نحوه تغییر زمان و تاریخ در مچ بند شیائومی mi band , چگونه تاریخ و زمان را در اسمارت بند شیائومی تغییر دهیم.

تغییر زمان و تاریخ در مچ بند شیائومی mi band

ساعت های هوشمند و ردیاب‌ های تناسب اندام برای نظارت بر سلامتی شما عالی هستند، اما این احتمال وجود دارد که جایگزین ساعت واقعی شما شوند. با در نظر گرفتن این موارد، مهم است که زمان نمایش داده شده در مچ بند شما همیشه دقیق باشد. بر خلاف ساعت های آنالوگ، تنظیم زمان در مچ بندهای هوشمند کمی دشوارتر است. این مورد در مورد سری Mi Band شیائومی نیز صادق است.

آیا می توانید زمان شیائومی Mi Band را تغییر دهید؟

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، تغییر زمان در سری Mi Band شیائومی کمی دشوارتر از ساعت های آنالوگ است. در هیچ یک از مدل های Mi Band گزینه ای برای تنظیم زمان وجود ندارد. در عوض، خط Mi Band از گوشی هوشمندی که با آن جفت شده است، زمان می گیرد. از این نظر، مهم است که مطمئن شوید زمان گوشی هوشمند شما دقیق است. اگر گوشی شما زمان مناسب را نشان می دهد، Mi Band شما نیز این کار را انجام می دهد.

روند تغییر زمان در برندهای اصلی گوشی های هوشمند متفاوت است، با این حال، اکثر پوسته ها اکنون به کاربران اجازه می دهند تنظیمات خاصی را در صفحه تنظیمات جستجو کنند. توصیه می کنیم برای یافتن منوی مربوطه در گوشی خود، عبارت «clock» را جستجو کنید. سپس می توانید زمان را از آنجا تنظیم کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نقد و بررسی گوشی شیائومی 12 پرو, قیمت و مشخصات فنی و بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو ، مشخصات فنی و قیمت مشاهده کنید.

مشکلات نمایش زمان

xiaomi mi band 6 review display watch face on wrist

اگر زمان گوشی هوشمند شما درست است اما Mi Band شما همچنان اطلاعات نادرستی را نشان می دهد، چند مرحله عیب یابی وجود دارد که می توانید برای اصلاح آن انجام دهید.

  • ابتدا Mi Band خود را مجدداً راه اندازی کنید.
  • برنامه تنظیمات یا منوی More را در Mi Band خود باز کنید، سپس System > Restart یا Reboot را انتخاب کنید.
  • وقتی دستگاه راه اندازی مجدد شد، Mi Fitness یا Zepp Life را باز کنید و باند را مجدداً همگام کنید. این باید هر گونه اختلاف نمایش زمانی را برطرف کند.
  • اگر این کار نکرد، سعی کنید برای لحظه ای بلوتوث گوشی خود را خاموش کنید. با این کار Mi Band از گوشی شما جدا می شود. بعد از یکی دو دقیقه، بلوتوث را دوباره فعال کنید. هنگامی که Mi Band دوباره جفت می شود، باید زمان صحیح را نشان دهد.

منبع: ANDROIDAUTHORITY.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید