گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ در تصاویر جدید رخ نمایی کرد

گلکسی Z Flip سامسونگ

سامسونگ گوشی‌های گلکسی Z Flip تاشو و گلکسی S20 را در تاریخ 11 فوریه 2020 رونمایی خواهد کرد. امروز تصاویر مختلفی از گوشی تاشو گلکسی Z Flip منتشر شده که طراحی این گوشی را به طور کامل نشان می‌دهد.

گلکسی Z Flip که تا قبل از این به نام گلکسی فولد 2 شناخته می‌شود یک گوشی تاشو از شرکت سامسونگ است که به صورت عموی تا می‌شود و بسیار کوچک در جیب قرار خواهد گرفت. تصاویر رندر گلکسی Z Flip منتشر شده که طراحی این محصول را به صورت کامل نمایش می‌دهد.

آن طور که از رندرهای این گوشی مشخص است ، گلکسی Z فلیپ با یک نمایشگر UTG به معنی صفحه نمایش شیشه‌ای بسیار نازک عرضه خواهد شد که می‌تواند بدون شکسته شدن خم شود. هرچند که تولید این صفحه نمایش برای شرکت سامسونگ هزینه بسیار زیادی در بر داشت اما این شرکت سعی کرد که در گوشی جدید تاشو خود نیز از این محصول بهره ببرد.

گلکسی Z Flip سامسونگ

این گوشی در حالت باز شده یک صفحه نمایش 6.7 اینچ داشته که از گوشی تاشو موتورولا ریزر با صفحه نمایش 6.2 اینچی بزرگ‌تر است. در این تصاویر آن طور که مشخص است گوشی با یک دوربین سلفی حفره‌ای 10 مگاپیکسلی نیز همراه خواهد شد.

طراحی گوشی گلکسی Z Flip

بر اساس آخرین گزارش‌های نوع لولا این گوشی با تکنولوژی جدیدی به نام Hideaway Hinge ساخته شده و زمانی که گوشی در حالت کاملا باز قرار گیرد این قسمت به طور کلی محو می‌شود.


بیشتر بخوانید:


هنگامی که دستگاه خم شده و به طور کامل تا می‌شود می‌توانید اعلان‌های جدید را در صفحه نمایش پشت بدنه گوشی ببینید. این نمایشگر دوم برای نمایش زمان، تاریخ، اعلان‌ها و پیام‌های جدید در نظر گرفته شده است.

گلکسی Z Flip سامسونگ

در کنار صفحه نمایش دوم روی گوشی گلکسی Z Flip یک دوربین دوگانه افقی قرار دارد که یکی از سنسورهای آن 108 مگاپیکسل با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر است. البته در گزارش دیگر که دیروز هم در مورد گلکسی S20 اعلام کردیم، احتمالا فقط به دو لنز 12 مگاپیکسل ارتقا یافته مجهز شود.

مشخصات فنی

از جمله مشخصات فنی گوشی گلکسی Z فلیپ می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 855 ، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه اندروید 10 و رابط کاربری وان یو آی 2 اشاره کرد. این گوشی دو باتری به همراه دارد که یکی 900 میلی‌آمپر ساعت است و دیگری 2100 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که هر دو به شارژر سریع فست شارژ مجهز هستند.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید