تصاویر گوشی گلکسی S21 5g سامسونگ به صورت رندر منتشر شد

گلکسی S21 سامسونگ

تصاویر گوشی گلکسی S21 5G سامسونگ به صورت رندرهای سه بعدی و تصاویر 360 درجه از جدیدترین محصول پرچمدار سال 2021 سامسونگ منتشر شده که در ادامه تمامی تصاویر و سایر مشخصات فنی فاش شده از این محصول را با هم خواهیم دید.

مدتی است شایعات در مورد سری گلکسی S21 سامسونگ شنیده می شود و در حالی که سه ماه به اعلامیه باقی مانده است ، سردرگمی زیادی بین طرفداران سامسونگ به وجود آمده.  خوشبختانه ، استیو همراستففر با اولین رندرها و فیلم 360 درجه از پرچمداران نسل بعدی سامسونگ، کمی از این سردرگمی را کم کرده است

سامسونگ گلکسی S21 یک دوربین جدید و منحصر به فرد دارد

گلکسی S21 سامسونگ

امروز تصویر مدل استاندارد گلکسی S21 5G است. این یک ظاهر تجدید نظر شده است که در اطراف یک طراحی کاملاً جدید دوربین ایجاد شده است که ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند. سامسونگ جایگزین دوربین یکدست سیاه و خسته کننده که در گلکسی S20 به کار برده بود را با یک دوربین هم رنگ گوشی جایگزین کرده است. هر سنسور جداگانه در داخل قسمت برجسته شده است ، دقیقاً مانند گلکسی نوت 20 اولترا ، و برجستگی خود بر روی قاب فلزی منحنی به نمایش می گذارد.

به نظر می رسد هیچ برنامه ای برای افزودن دوربین های اضافی در سال 2021 وجود ندارد – دوربین سامسونگ گلکسی S21 به سه لنز مجهز شده است – هرچند انتظار می رود از سنسورهای به روزرسانی شده برای نتایج بهتر استفاده کند.

گلکسی S21 از جلو بسیار شبیه گلکسی S20 است

سامسونگ به دلیل طراحی مینیمالیستی صفحه پنل جلویی که در گلسی S20 معرفی شد ، ستایش شد و تصاویر فاش شده نیز نشان می دهد که شرکت کره جنوبی همه چیز را برای عرضه یک محصول بی نقص در سال 2021 به کار برده است.

گلکسی S21 به لطف وجود صفحه پانچ 6.2 اینچی تقریباً مشابه نمونه قبلی خود است. سامسونگ دوباره حاشیه های نازکی را اجرا کرده و به نظر می رسد چانه کمی باریک تر شده باشد.

همه اینها بدان معنی است که اندازه های 5G گلکسی S21 و 5G گلکسی S20 تقریباً یکسان هستند. قد و ضخامت هر دو گوشی 151.7 میلی متر و ضخامت 7.9 میلی متر بدون در نظر گرفتن دست انداز دوربین است ، اگرچه تفاوت کمی در عرض وجود دارد – عرض گلکسی S21 71.2 میلی متر است ، در حالی که عرض گلکسی S20 تنها 69.1 میلی متر است.

مشخصات فنی و طراحی

از دیگر ویژگی هایی که در رندرها قابل مشاهده است ، می توان به بلندگو با عملکرد پایین و رابط USB-C اشاره کرد.در سمت راست دکمه روشن و خاموش معمول وجود دارد. همانطور که امسال اتفاق افتاد ، هیچ جک هدفونی 3.5 میلی متری نیز روی گوشی گلکسی S21 سامسونگ دیده نمی شود.

قیمت و تاریخ عرضه

سامسونگ گلکسی S21 باید با نسل بعدی اسنپدراگون 875 در ایالات متحده و اگزینوس 1000 یا 2100 آینده و اروپا و بسیاری دیگر از بازارهای بین المللی راه اندازی شود.

این چیپست ها احتمالاً حداقل با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه خواهند بود. تنظیمات دیگر با فضای ذخیره سازی بیشتر و رم اضافی نیز باید در هنگام راه اندازی در دسترس باشد.

گلکسی S21 سامسونگ

در مورد باتری ، انتظار می رود که Galaxy S21 از همان باتری 4000 میلی آمپری استفاده شده در داخل Galaxy S20 بهره ببرد. عمر باتری باید بهتر باشد ، زیرا انتظار می رود سامسونگ از مودم های 5G کارآمدتر و چیپ ست 5 نانومتری استفاده کند که هر دو باعث کاهش مصرف انرژی می شوند.

در یادداشتی مرتبط ، گزارش های اخیر ادعا می کنند سامسونگ از آداپتورهای برق 25 وات پشتیبانی می کند ، هرچند ممکن است این جعبه ها در جعبه عرضه نشوند.

در مورد قیمت و تاریخ انتشار ، گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال معرفی سری گلکسی S21 در ژانویه است ، یک ماه کامل زودتر از حد معمول و خب به نظر نمی رسد که افزایش قیمت چندانی نسبت به گوشی های سری گلکسی S20 را ببینیم. بنابراین امسال در بهمن ماه باید منتظر گوشی های جدید سری گلکسی S21 سامسونگ باشیم.

منبع: PHONEARENA

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید