تصاویر و مشخصات فنی گوشی نوکیا 5.2 منتشر شد تاریخ عرضه اواخر اسفندماه

گوشی نوکیا 5.2

گوشی نوکیا 5.2 از محصولات میان رده شرکت HMD Global در نمایشگاه MWC 2020 رونمایی می‌شود. حالا تصاویر و مشخصات فنی این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد تا چه اندازه این گوشی با ارزش خرید بالا است.

سری گوشی های نوکیا 1.3 ، نوکیا 5.2 و نوکیا 8.2 در هفته اول اسفندماه 98 در بارسلونا رونمایی خواهند شد. تصاویر و مشخصات فنی یکی از این سه مدل یعنی گوشی نوکیا 5.2 منتشر شده و جزییات آن به همراه قیمت نهایی گوشی را مشخص کرده است.

ایوان بلیس در حساب توییتر خود کدنیم این محصول را Captain America اعلام کرده. این دستگاه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. متاسفانه هنوز جزییات صفحه نمایش و پردازنده مشخص نیست. قیمت این گوشی استثنایی البته تنها 180 دلار خواهد بود، یعنی با ورود به بازار ایران چیزی کمتر از 2 میلیون و 200 هزار تومان.


بیشتر بخوانید:


گوشی نوکیا 5.2

گوشی نوکیا 5.2

از نظر طراحی گوشی نوکیا 5.2 به یک صفحه نمایش با ناچ قطره‌ای مجهز است و لبه‌های صفحه نمایش بسیار کمی دارد بنابراین میزان درصد صفحه نمایش به بدنه بالا است. این دستگاه بر اساس تصاویر منتشر شده احتمالا به اندروید 9 مجهز می‌شود..

قسمت پشت گوشی البته جذاب‌تر است. این محصول نوکیا به دوربین چهارگانه مجهز شده که در یک ترکیب دایره‌ای شکل قرار دارند. این ماژول دوربین البته کمی بیرون زدگی دارد و در زیر آن نیز اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است. بدنه پشتی گوشی از پلاستیک خمیده ساخته شه اما نسبت به اثر انگشت حساس است و جای دست روی آن می‌ماند.

در روزهای منتهی به رونمایی از این محصول اطلاعات فنی بیشتری از آن به دست خواهد رسید که می‌توانید با برچسب نوکیا 5.2 آن را دنبال نمایید.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید