روش های تبدیل گوشی اندروید به آیفون و سیستم عامل iOS ، مهر 1402

چگونه گوشی اندروید را به آیفون تبدیل کنیم؟ آپدیت مهر 1402 برای تبدیل اندروید به iOS از نظر ظاهری و کارایی در این مطلب روش‌های تبدیل گوشی اندروید به آیفون iOS را معرفی خواهیم کرد و نشان می دهیم که با چه اپلیکیشن هایی این کار را انجام دهید.

شاید شما هم بخواهید با گوشی اندرویدی خود کار کنید اما شکل و ظاهر آن را به گوشی‌های آیفون iOS تغییر دهید و از رابط کاربری آیفون استفاده کنید. روش‌های زیادی وجود دارد که قصد داریم در این مطلب به طور کامل آموزش دهیم تا بتوانید ظاهر گوشی اندروید خود را به آیفون تبدیل کنید.

تبدیل گوشی اندروید به آیفون iOS آپدیت مهر 1402

تغییر لانچر برای تبدیل گوشی اندروید به آیفون iOS

یکی از بهترین روش‌ها برای تبدیل گوشی اندروید به آیفون ، تغییر لانچر است. لانچر کل سیستم را به هم نمی‌ریزد و فقط ظاهر و رابط کاربری را به طور کلی از اندروید به iOS تغییر می‌دهد. به طور کلی تمام شکل و ظاهر گوشی از اندروید شبیه به گوشی آیفون می‌شود. ارسال پیام، تماس گرفتن، ظاهر منوها و سایر موارد.

لانچرهای متفاوتی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Phone X launcher

Phone X Launcher که در iOS 12 مدل سازی شده است ، آخرین نسخه مدل‌های آیفون را در دستگاه اندروید شبیه‌سازی می‌کند. این بدان معنی است که فارغ از اینکه مدل تلفن شما واقعاً دارای ناچ صفحه نمایش آیفون 11 باشد ، شکافی در بالای صفحه نمایان می‌شود.

این لانچر از نزدیک تجربه رابط کاربری iOS را القا می‌کند. این برنامه شامل یک نوار جستجوی کشویی ، پایین صفحه نمایش قفل به سبک iOS ، نسخه سفارشی مرکز کنترل آیفون ، ضربات هوشمند Wi-Fi و چراغ قوه و مجموعه‌ای از بهترین تصاویر پس زمینه iOS است.

دانلود لانچر Phone X Launcher

iLauncher

این لانچر گوشی شما را از اندروید به iOS 9 تبدیل می‌کند.

این لانچر منو برنامه را حذف می‌کند ، بنابراین تمام برنامه‌های شما را مانند iOS در صفحه اصلی خود قرار می‌دهد. iLauncher همچنین نمادهای پیش فرض برخی از برنامه‌های اصلی سیستم مانند تلفن ، پیام‌ها ، دوربین و تنظیمات را جایگزین می‌کند تا آن‌ها را مانند همتایان آیفون خود ببینید.

متأسفانه ، نمادهای استفاده شده زنده نیستند. برنامه ساعت زمان واقعی نمایش داده نمی‌شود ، و برنامه تقویم تاریخ صحیح را در تصویر بند انگشتی نشان نمی‌دهد.

دانلود اپلیکیشن iLauncher

پک آیکون iOS برای تبدیل گوشی به آیفون

روش دیگر برای تبدیل گوشی اندروید به آیفون استفاده از پک آیکون است.برای استفاده از یک بسته آیکون ، باید از لانچری استفاده کنید که از این ویژگی پشتیبانی کند. با این وجود شما مجبور نیستید یکی از لانچرهایی را که در بالا بحث کردیم انتخاب کنید. شما می‌توانید هر لانچری را که دوست دارید نصب کنید که قابلیت پشتیبانی از آیکون پک آیفون را داشته باشد.

iOS 11: Icon pack

تبدیل گوشی اندروید به آیفون

احتمالاً بهترین بسته آیکون iOS برای اندروید iOS 11: Icon Pack است.

این بسته آیکون بیشترین تعداد آیکون‌های iOS را برای اندروید ارائه می‌دهد. این شامل گالری ، تنظیمات ، هوا ، تقویم ، ماشین حساب ، دوربین ، Google Pay و موارد دیگر دیگری است.

شما همچنین می‌توانید مطالب تغییر کیبورد اندروید ، استفاده از مترجم همزمان اندروید ، تست سالم بودن گوشی و همچنین تبدیل گوشی به کامپیوتر را از این بخش بخوانید.

تمام نمادها دارای وضوح تصویر 192 * 192 هستند. آن‌ها طراحی شده اند تا در ابعاد 110 درصد در شبکه 7*5 با استفاده از نوا لانچر کار کنند.

iUX 12

iUX 12 از همان طراحی برای برنامه‌ها استفاده می‌کند که در iOS 12 مشاهده می‌شود.

اگرچه طراحی اپلیکیشن ها نسبت به گزینه قبلی اندکی جذاب‌تر است ، اما ما هنوز آیکون iOS 11 را توصیه می‌کنیم زیرا دارای آیکون‌های بسیار بیشتری است.

علاوه بر این ، تفاوت‌های طراحی بین iOS 11 و iOS 12 نسبتاً جزئی است که می‌توانید آن را خودتان بررسی کنید. با این وجود ، اگر جدیدترین ترفندها برای شما مهم است ، iUX 12 هنوز یک انتخاب خوب به شمار می‌رود.

نسخه‌های اندرویدی اپلیکیشن های آیفون

می‌توانید بسته‌های آیکون و لانچر ها را با برنامه‌هایی که شبیه معادل آیفون آن‌ها هستند جفت کنید و برای تبدیل گوشی اندروید به آیفون از لحاظ اپلیکیشن به کار ببرید. اگر بتوانید اپلیکیشن های اندروید شبیه‌سازی شده آیفون را نصب کنید، به طور کامل می‌توانید علاوه بر ظاهر آیفون، از برنامه‌های آن نیز بهره ببرید.

البته ، شما هرگز نمی‌توانید تمام برنامه‌های موجود در اندروید خود را با نسخه‌های iOS جایگزین کنید ، اما در اینجا مواردی وجود دارد که باید آن‌ها را بررسی کنید:

IOS12 Lock Screen

همانطور که از نام این برنامه پیداست ، قفل صفحه IOS12 باعث می‌شود صفحه قفل اندروید شما مانند آخرین نسخه صفحه قفل آیفون به نظر برسد. این برنامه نوتیفیکیشن های iOS را ارائه می‌دهد ، کنترل‌های پخش کننده موسیقی که مانند iOS و گزینه‌های باز کردن صفحه نمایش با مضمون آیفون هستند.

دانلود IOS12 Lock Screen

iCalendar

برای انتخاب برنامه‌ای که شبیه به تقویم آیفون در Android است ، iCalendar iOS را بررسی کنید .این اپلیکیشن با تقویم گوگل سازگار است ، برنامه نویسی متناسب با رنگ را برای رویدادها ارائه می‌دهد ، از نمای نقشه پشتیبانی می‌کند و یک مدیر وظیفه یکپارچه دارد.

دانلود اپلیکیشن iCalendar iOS 13

iMusic

از نظر طراحی ، iMusic نزدیک‌ترین برنامه‌ای است که شما به برنامه موسیقی اپل iOS پیدا خواهید کرد. برنامه یک پخش کننده کامل MP3 است که از ویرایش برچسب ، پخش بدون وقفه و فهرست‌های پخش هوشمند پشتیبانی می‌کند. همچنین یک تایمر خواب ، انتخاب آهنگ زنگ و اکولایزر نیز روی آن وجود دارد.

دانلود اپلیکیشن iMusic

iCalculator

iCalculator برای تبدیل ماشین حساب اندروید به آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرد ، از جمله دکمه‌های شماره گرد و رنگ بندی.

علاوه بر اصول اولیه ، iCalculator می‌تواند تاریخ معادله شما را وارد کند ، ویژگی‌های نمودار را ارائه دهد ، تبدیل را انجام دهد و عملکردهای حافظه‌ای مانند M + ، M ، MR و MC داشته باشد.

دانلود iCalculator

Notification Center iOS 12

در آخر ، به Notification center iOS 12 نگاهی بیندازید. این صفحه نمایش اعلان iOS را در صفحه اصلی Android خود قرار می‌دهد. به این ترتیب ، به کنترل‌های صدا ، بلوتوث ، Wi-Fi ، چراغ قوه ، حالت هواپیما ، کنترل موسیقی و موارد دیگر دسترسی سریع می‌دهید یکی از بهترین برنامه هایی که استاتوس بار را در تبدیل گوشی اندروید به آیفون تغییر می دهد، این برنامه است.

این برنامه همچنین دارای برخی از گزینه‌های سفارشی سازی است. می‌توانید ابزارهایی را انتخاب کنید که در صفحه اعلان ظاهر می‌شوند و وسایلی را که لازم نیستید مخفی می‌کنند.

دانلود Notification center iOS 12

روش‌های بیشتر برای تبدیل گوشی اندروید به آیفون

ما لزوما هیچ‌کدام از این لانچرها ، بسته‌های نمادین یا برنامه‌ها توصیه نمی‌کنیم. اگر کیفیت و ویژگی‌ها اولویت شماره یک شما هستند ، گزینه‌های بهتری در سراسر گوگل پلی موجود است.

با این حال ، اگر قصد دارید این برنامه را با هدف تنها تبدیل شدن گوشی اندروید به آیفون در نزدیک ترین زمان ممکن قرار دهید ، انتخاب‌هایی که ما توصیه می‌کنیم بهترین گزینه هستند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. آندورید به ایفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید