بهترین گوشی های سال 2019 ، بررسی قدرتمندترین پرچمداران سال

بهترین گوشی های سال 2019

در این مطلب بهترین گوشی های سال 2019 را بررسی می‌کنیم و گوشی های سال را که بهترین محصول هر برند بوده‌اند معرفی خواهیم کرد. اپل ، سامسونگ ، شیائومی، هواوی، آنر ، ایسوس و سونی از جمله برند بهترین گوشی های سال 2019 هستند.

شهریورماه، زمان معرفی آخرین گوشی های پرچم‌دار هرسال میلادی است. امثال نیز شرکت‌هایی مثل اپل، شیائومی و هواوی این زمان را از دست نداده و با رونمایی از آیفون 11 ، شیائومی می میکس 4 و هواوی میت 30 که البته یکی رونمایی شده و دو گوشی دیگر تا اوایل مهرماه معرفی می‌شوند، سال را به پایان می‌رسانند.

در ادامه بهترین گوشی های سال 2019 را به همراه مشخصات فنی هرکدام بررسی خواهیم کرد.

معرفی بهترین گوشی های سال 2019

بهترین گوشی های سال 2019 ، گوشی گلکسی نوت 10 پلاس

بهترین گوشی های سال 2019- گلکسی  نوت 10 پلاس

اگر به دنبال بهترین گوشی اندروید سال 2019 می‌گردید، انتخابتان اینجا است! گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ با بهترین سخت‌افزار ممکن ، قلم اس پن با قابلیت تشخیص حرکت، صفحه نمایش 6.8 اینچ ، دوربین چهارگانه و باتری 4300 میلی‌آمپر ساعت به همراه 12 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 855 عرضه شده که یکی از بهترین گوشی های سال 2019 به شمار می‌رود.

قیمت 15 میلیون تومان.

گوشی وان پلاس 7 پرو

یکی از بهترین گوشی های پرچم‌دار سال 2019 که هم‌زمان با هواوی p30 پرو معرفی شد، وان پلاس 7 پرو است. برای اولین بار شرکت وان پلاس از صفحه نمایش کواد اچ دی با نرخ فریم 90 هرتز روی این گوشی بهره برد بنابراین ، وان پلاس 7 پرو از نظر صفحه نمایش یکی از بهترین محصولات است. البته با توجه به وجود پردازنده اسنپدراگون 855 و تکنولوژی حافظه UFS 3.0 این گوشی دارای سرعت پردازش بسیار بالا نیز هست. وان پلاس 7 پرو همچنین دارای میزان صفحه نمایش به بدنه بسیار زیاد است.

قیمت 10 میلیون تومان.

گوشی هواوی پی 30 پرو

بهترین گوشی های سال 2019- هواوی پی 30 پرو

شاید به جرئت بتوان گفت که هواوی پی 30 پرو ، بهترین دوربین را در میان بهترین گوشی های سال 2019 دارد. هواوی با خلق این اثر، عکس‌برداری را مجددا احیا کرد. سنسور اصلی دوربین این گوشی RYYB است به این معنی که رنگ زرد در ترکیب RGB جایگزین رنگ سبز شده است تا بتوان در موقعیت‌هایی با نور کم، بهترین تصاویر را ثبت کرد. گوشی هواوی پی 30 پرو اولین گوشی بود که به دوربین با قابلیت بزرگنمایی 5 برابر اپتیکال و 50 برابر دیجیتال مجهز می‌شود.

قیمت 11 میلیون تومان.

گوشی اپل آیفون 11 پرو مکس

از نظر کارایی و عملکرد، هیچ گوشی به اندازه‌ آیفون 11 پرو مکس قدرتمند نیست. با وجود پردازنده A13 اپل ، این گوشی سرعت بسیار زیادی دارد و همچنین از نظر تصویربرداری و عکاسی نیز بسیار عالی است. هرچند که این گوشی گران‌قیمت‌ترین گوشی پرچم‌دار سال 2019 نیز نام‌گرفته اما ارزش خرید را بر اساس سخت‌افزار موجود در خود دارد. به علاوه این که صفحه نمایش آن دارای نرخ رفرش ریت 120 هرتز نیز هست.

قیمت حدود 30 میلیون تومان.


بیشتر بخوانید:


گوشی گلکسی اس 10 پلاس

اگر شما یک گوشی پرچم‌دار از سامسونگ می‌خواهید اما علاقه‌ای به قلم هوشمند اس پن در آن ندارید، گلکسی اس 10 پلاس را پیشنهاد می‌کنیم که البته قیمتی پایین‌تر از نوت 10 پلاس نیز دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ، باتری بزرگ با قابلیت شارژ معکوس و قیمت مناسب در میان سایر پرچم‌داران است. گوشی ضد آب بوده اما دوربین آن چهارگانه نیست و تنها سه لنز دارد. از نظر ابعاد نیز زیاد بزرگ نیست و اندازه‌ای متوسط در میان دیگر گوشی های پرچم‌دار سال 2019 دارد.

قیمت 9 میلیون و 500 هزار تومان.

گوشی ایسوس راگ فون 2

بهترین گوشی های سال 2019 - ایسوس راگ فون 2

اگر به گیمینگ علاقه دارید و دوست دارید از گوشی خود به عنوان ابزاری برای بازی استفاده کنید، ایسوس راگ فون 2 یکی از بهترین گوشی های سال 2019 ، پیشنهاد می‌شود. این گوشی دارای قابلیت‌های خاص برای گیمرها است و همچنین یک گیمپد مخصوص جداشونده دارد. این گوشی با پردازنده اورکلاک شده اسنپدراگون 855 پلاس عرضه شده ، 12 گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی آن تا 1 ترابایت قابل افزایش است.

قیمت حدود 11 میلیون تومان.

گوشی سونی اکسپریا 1

یکی از بهترین گوشی های سال 2019 از نظر صفحه نمایش ، سونی اکسپریا 1 است. این گوشی دارای نمایشگر با وضوح 4K و نسبت 21:9 و کشیده است و با وجود تکنولوژی های تلویزیون سونی و HDR BT.2020 بهترین میزان کیفیت را از نمایشگر این گوشی می‌بینید. از سوی دیگر 6 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 855 روی دستگاه قرار دارد و علاقه‌مندان به سونی نیز می‌توانند به‌راحتی با قیمتی پایین‌تر از سایر پرچم‌داران آن را خریداری کنند. هرچند که دوربین این گوشی کمی ضعیف است اما ارزش خرید بالایی دارد.

9 میلیون تومان.

گوشی هواوی آنر 20 پرو

بهترین گوشی های سال 2019 - آنر 20 پرو

گوشی آنر 20 پرو یکی از گوشی های پرچم‌دار سال 2019 با قیمت پایین است. این محصول دوربین چهارگانه  با لنزهای ماکرو و تله دارد و از سوی دیگر با توجه به عدم وجود صفحه نمایش بسیار با کیفیت، قیمت پایین‌تری نسبت به سایر گوشی های پرچم‌دار سال 2019 دارد. باتری موجود روی آنر 20 پرو با ظرفیت بالا است و پردازنده آن کایرین 980 هایسیلیکن خواهد بود.

قیمت حدود 8 میلیون تومان.

شیائومی می 9T پرو

یکی دیگر از پرچم‌داران مقرون به صرفه. دوربین این گوشی آن‌چنان قدرتمند نیست اما مشخصات فنی عالی همچون پردازنده اسنپدراگون 855 دارد. صفحه نمایش آن با تکنولوژی HDR همراه شده ، باتری بزرگ و بدنه شیشه‌ای به علاوه یک دوربین سلفی پاپ آپ نیز روی دستگاه قرار گرفته است و میزان صفحه نمایش به بدنه را بسیار افزایش داده است.

قیمت 6 میلیون تومان.

نظر شما در مورد بهترین گوشی های سال 2019 چیست؟ آیا گوشی هست که در این فهرست قرار نگرفته باشد؟

منبع : GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید