بهترین گوشی اندروید 2022 کدام است

بهترین گوشی اندروید 2022

بهترین گوشی اندروید 2022 ،کدام گوشی اندروید را بخریم؟ بهترین محصول با سیستم عامل اندروید که همین الان میتوانیم بخریم کدام است؟ در ادامه این مطلب با هم بهترین گوشی های اندروید 2022 را بررسی میکنیم.

بهترین گوشی اندروید 2022 کدام است

بهترین گوشی اندروید 2022

اگر می‌خواهید بهترین گوشی اندرویدی را در اختیار داشته باشید، سامسونگ گلکسی S22+ بهترین گزینه در حال حاضر است. تعادل ایده‌آل را بین S22 معمولی و S22 Ultra ایجاد می‌کند و بهترین بخش این است که شما از آخرین نوآوری‌های دوربین سامسونگ بهره می‌برید.

+S22 دارای تمام ویژگی‌های سطح بالایی است که در یک گوشی پرچم‌دار به دنبال آن هستید، و با توجه به اینکه سامسونگ اکنون چهار به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید را تضمین می‌کند، برای مدت طولانی‌ تری نسبت به هر دستگاه اندرویدی دیگری، از جمله جدیدترین پیکسل‌ها، مرتبط باقی خواهد ماند. 

بهترین گوشی های اندروید 2022 کدامند؟

رقبای زیادی برای بهترین گوشی های اندرویدی وجود دارد، اما ما فکر می کنیم گلکسی S22+ بهترین گزینه برای اکثر افراد است. این گوشی دارای ترکیبی عالی از سخت‌افزار عالی است که توسط اتصال جهانی 5G پشتیبانی می‌شود، طراحی شیکی که به آن اجازه می‌دهد متمایز شود و دوربین‌ های قوی‌ ای که در شرایط نوری چالش‌برانگیز عکس‌های شگفت‌انگیزی می‌گیرند.

اما چیزی که گلکسی S22+ و بقیه سری S22 را متمایز می کند، تعهد نرم افزاری طولانی مدت است. سامسونگ چهار به‌روزرسانی پلتفرم و پنج سال پچ های امنیتی ارائه می‌کند و با عرضه گوشی با اندروید 12 خارج از جعبه، به اندروید 16 به‌روزرسانی می‌شود.

اگر قصد دارید تا برای خرید یک گوشی هزینه بیشتری را پرداخت کنید  و چیزی حتی چشمگیرتر می خواهید، انتخاب واضح گلکسی S22 اولترا است. اگرچه S22 اولترا به عنوان یک دستگاه نوت برچسب گذاری نشده است، اما S22 اولترا جانشین نهایی نوت 20 اولترا است که دارای طراحی مشابه و بهترین سخت افزاری است که سامسونگ در حال حاضر ارائه می دهد. بهتر از همه، یک قلم S یکپارچه دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد یادداشت‌ ها، doodle و موارد دیگر بنویسید.

همچنین باید اشاره کنیم که اگر می‌خواهید یک گوشی اندرویدی کوچک در سال 2022 داشته باشید، گلکسی اس 22 استاندارد یک انتخاب فوق‌العاده است. دسته گوشی‌ های جمع‌ و جور در سال‌ های اخیر چندان مورد توجه قرار نگرفته است، اما S22 داخلی‌ های سطح بالا را به‌صورت آسان ارائه می‌کند. 

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین گوشی های گیمینگ 2022, قیمت, خرید و مشخصات فنی و راهنمای خرید بهترین گوشی های 2021 سامسونگ و اپل بهمراه قیمت مشاهده کنید.

1. سامسونگ گلکسی S22+

بهترین گوشی اندرویدی در کل

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی سامسونگ گلکسی S22+ را خریداری کنیم

  • صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی عالی 
  • جدیدترین سخت افزار داخلی با 5G
  • دوربین های قدرتمند 
  • عمر باتری تمام روز با شارژ 45 واتی
  • تمام موارد اضافی که می خواهید
  • چهار آپدیت تضمینی سیستم عامل اندروید

چرا نباید گوشی سامسونگ گلکسی S22+ را خریداری کنیم

  • قیمت بالا
  • فاقد اسلات microSD

بهترین گوشی اندروید 2022 : سامسونگ گلکسی S22+ (در تب جدید باز می شود) هر آنچه را که در یک گوشی اندرویدی پیشرفته در سال 2022 به دنبال آن هستید را در اختیار شما قرار می دهد. صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED اندازه ایده آلی برای مرور، پخش ویدیو یا بازی کردن است و شما می توانید پخش HDR10+ در سرویس های پخش مورد علاقه شما و همچنین صدای استریو قدرتمند.

رفرش ریت 120 هرتز تضمین می‌کند که تعاملات روزانه عالی هستند، چه در حال پیمایش در رسانه‌ های اجتماعی باشید و چه در حال انجام بازی مورد علاقه خود باشید. این یکی از بهترین صفحه‌ نمایش‌ هایی است که امروزه روی هر گوشی پیدا می‌کنید.

سخت افزار داخلی برای سال 2022 به روز شده است، با S22+ دارای جدیدترین اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام است. این چیپست هیولایی است که عملکرد فوق العاده ای را برای چندین سال آینده ارائه می دهد. این گوشی همچنین دارای IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و همچنین شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ بی سیم معکوس 5 واتی است.

همچنین ارتقای معنی‌ داری در قسمت شارژ وجود دارد، به طوری که S22+ اکنون شارژ سیمی 45 واتی را به صورت استاندارد ارائه می‌کند.

سپس دوربین‌ها قرار دارند: S22+ دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS است که عکس‌ های فوق‌ العاده‌ای در هر شرایط نوری می‌گیرد، و همچنین یک لنز با زاویه دید عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز زوم 10 مگاپیکسلی دریافت می‌کنید که تا زوم 3 برابری بدون افت جزئیات می‌رسد. .

سامسونگ مدتی است که دوربین‌ های قابل اعتمادی ارائه کرده است و نرم‌افزار و الگوریتم‌ های تنظیم دوربین خود را برای سال 2022 به‌خوبی تنظیم کرده است و به S22+ اجازه می‌دهد تا از مدل‌های قبلی خود پیشی بگیرد.

سپس جنبه نرم افزاری چیزها وجود دارد. سامسونگ اکنون به لطف وعده چهار به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید، پیشتاز به‌ روز رسانی‌ های نرم‌ افزاری است. S22+ One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 را بدون نسخه اجرا می‌کند، و شما جدیدترین افزوده‌های Google را به همراه مجموعه‌ای از ویژگی‌های خود سامسونگ در اینجا دریافت می‌کنید.

با توجه به اینکه این گوشی قرار است آپدیت اندروید 16 را دریافت کند، دیگر مایل به آپدیت های طولانی مدت نخواهید بود.

چند جنبه منفی وجود دارد: جک 3.5 میلی متری، اسلات microSD یا شارژر دیواری همراه پیدا نمی کنید. اما وقتی در نظر بگیرید که واقعاً چه چیزی در اینجا به دست می آورید، سامسونگ موفق شده است بهترین پرچمدار همه جانبه را در گلکسی S22+ ایجاد کند. اگر به ارتقاء فکر می کنید، اکنون زمان تغییر است.

قیمت: 31500000 تومان

2. گوگل پیکسل 6

بهترین گوشی با ارزش پرچمدار

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی گوگل پیکسل 6 را خریداری کنیم

  • دوربین های واقعا شگفت انگیز 
  • بهترین ارزش در این دسته
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد 
  • سه به روز رسانی سیستم عامل اندروید
  • IP68 و شارژ بی سیم

چرا نباید گوشی گوگل پیکسل 6 را خریداری کنیم

  • بزرگتر از سلف خود
  • محدود به انتخاب بازارهای جهانی
  • کمی دارای باگ بوده است

بهترین گوشی اندروید 2022: گوگل پیکسل 6 مانع ورود بهترین دوربین در اندروید را کاهش می دهد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در هر شرایطی عکس‌ های واقعاً شگفت‌انگیزی می‌گیرد و شما بهترین سخت‌افزار در این کلاس را با پشتیبانی از پنل AMOLED 90 هرتزی دریافت می‌کنید که آن را به یک انتخاب واقعاً عالی تبدیل می‌کند.

این تلفن دارای همان چیپست سفارشی 5 نانومتری Google Tensor و دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت گوشی پیکسل 6 پرو (در تب جدید باز می شود) است، اما قیمت آن به میزان قابل توجهی کمتر است که آن را به یک ارزش بسیار فریبنده تبدیل می کند.

با اندروید 12، همان سه به‌ روز رسانی پلتفرم، و پنج سال به‌ روز رسانی امنیتی، از این موضوع پشتیبانی کنید، و دلیلی برای بررسی گوشی‌ های دیگر در این دسته وجود ندارد. Pixel 6 تمام ویژگی‌ های سخت‌ افزاری مورد نظر شما را دارد – از جمله مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار و آب و شارژ بی‌سیم – و دوربین‌ های خیره‌ کننده و طراحی جسورانه‌ای با به‌ روز رسانی‌ های طولانی‌ مدت دریافت می‌کنید.

پیکسل باید بهترین ارزشی باشد که امروز می توانید پیدا کنید، و وقتی سخت افزار و دوربین های شگفت انگیز را در نظر بگیرید، توصیه آسانی است.

قیمت: 24 میلیون تومان

3. گوگل پیکسل 6 پرو

قابل اعتمادترین دوربین گوشی

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی گوگل پیکسل 6 پرو را خریداری کنیم

  • طراحی خیره کننده، منحصر به فرد
  • دوربین های باورنکردنی پنل OLED LTPO
  • 120 هرتز بسیار نرم است 
  • چیپست تنسور سفارشی ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد
  • اولین صف برای دریافت به‌ روز رسانی‌های اندروید

چرا نباید گوشی گوگل پیکسل 6 پرو را خریداری کنیم

  • نرم افزار آنقدرها قابل تنظیم نیست
  • ماژول اثر انگشت لایه لایه

بهترین گوشی اندروید 2022 : گوشی پیکسل قبلی گوگل دوربین‌ های فوق‌ العاده‌ای داشتند، اما به‌عنوان گوشی، در چندین زمینه فاقد آن بودند. سخت‌ افزار با آنچه سامسونگ، شیائومی و سایرین در بخش رده بالا ارائه می‌کردند، مطابقت نداشت و بسیاری از مشکلات کنترل کیفیت با آنها مواجه بودند.

با پیکسل 6 پرو (در تب جدید باز می شود)، گوگل همه اینها را تغییر می دهد. این گوشی دارای همان کالیبر سخت افزاری جدیدترین پرچمداران سامسونگ و شیائومی است، اما این به قیمت نوآوری دوربین نیست. در هر صورت، گوگل توانسته است ارتقاءهای بزرگی را در این زمینه ارائه دهد. اکنون یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی وجود دارد که عکس‌ های فوق‌ العاده‌ای می‌گیرد، و همچنین یک لنز فوق عریض که به همان خوبی نگه می‌دارد و یک لنز زوم 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 4 برابر خواهید یافت.

این بدان معناست که پیکسل 6 پرو بهترین دوربین‌ هایی را دارد که امروز در هر گوشی پیدا می‌کنید، اما این فقط یک گوشی با دوربین‌ های عالی نیست. بقیه سخت افزار نیز اصلاح شده است. طراحی فوق‌ العاده‌ای را در پشت با نوار دوربین عریض خواهید دید، صفحه‌نمایش 6.71 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز است و همچنین یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 30 وات و شارژ بی‌سیم 23 واتی دریافت خواهید کرد.

یک تمایز واقعی سخت افزار داخلی است. پیکسل 6 پرو اولین گوشی است که دارای پلتفرم سفارشی Tensor گوگل است و با طراحی های پیشرفته کوالکام و سامسونگ برابری می کند. دارای دو هسته Cortex X1 به همراه A76 و هسته های کم مصرف A55 است که اساساً تضمین می کند که می تواند هر برنامه ای را به راحتی اجرا کنید.

گوگل در گذشته با حافظه و فضای ذخیره سازی مشکل داشت، اما با پیکسل 6 پرو این اشتباهات را مرتکب نمی شد. این گوشی به صورت استاندارد دارای 12 گیگابایت رم است و می توانید آن را در پیکربندی های ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی انتخاب کنید.

پیکسل 6 پرو پایه‌های خود را در بخش نرم‌افزاری نیز پوشانده است: آن را با اندروید 12 آماده می‌کند و سه به‌ روز رسانی پلتفرم اندروید و پنج سال به‌ رو رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. این کاملاً مشابه آنچه با جدیدترین گوشی های سامسونگ دریافت می کنید نیست، اما گوگل به زودی به دنبال رفع این مشکل خواهد بود.

و وقتی این واقعیت را در نظر بگیرید که پیکسل 6 پرو کمتر از گلکسی S22 اولترا قیمت دارد، یک برنده برجسته خواهید داشت.

قیمت: 34 میلیون تومان

4. سامسونگ گلکسی S22

بهترین گوشی کامپکت

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی سامسونگ گلکسی S22 را خریداری کنیم

  • ایده آل برای استفاده با یک دست
  • همان سخت افزار داخلی S22+/Ultra
  • صفحه نمایش خیره کننده 120 هرتزی AMOLED
  • دوربین های شگفت انگیز
  • چهار آپدیت تضمینی سیستم عامل اندروید

چرا نباید گوشی سامسونگ گلکسی S22 را خریداری کنیم

  • محدود به شارژ سیمی 25 وات
  • بدون اسلات microSD
  • عمر باتری متوسط

بهترین گوشی اندروید 2022 : سامسونگ با گلکسی S22 (در تب جدید باز می شود)، بهترین گوشی جمع و جور را که امروز پیدا می کنید، ارائه کرده است. گوشی ها در طول سه سال گذشته بلندتر و باریک‌ تر شده‌اند و ما ندیده‌ایم که تولیدکنندگان به کاربرانی که به دنبال گوشی‌های کوچک هستند – به ویژه در رده‌های رده بالا – توجه کنند.

S22 این خلاء را پر می کند و اگرچه صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد، اما تنها 146 میلی متر است که 17.3 میلی متر کوتاه تر از S22 اولترا است. همچنین سبک است و در دست گرفتن و استفاده از آن لذت بخش است.

در حالی که سامسونگ اندازه را در اینجا کاهش داد، هیچ ویژگی را حذف نکرد. گلکسی اس 22 دارای صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED است که همان کالیبر S22+ و اولترا است و از همان چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می گیرد.

شما همچنین دوربین‌های ستاره‌ای مشابه S22+ را دریافت می‌کنید و امکانات اضافی مانند رتبه IP68 و شارژ بی‌سیم همگی دست نخورده هستند. برخلاف S21 سال گذشته، S22 دارای پشت شیشه ای است و دارای یک لایه Gorilla Glass Victus+ در جلو و عقب است.

در نهایت، S22 نیز همان چهار به‌ روز رسانی تضمینی سیستم‌ عامل اندروید را همانند همتایان خود دریافت می‌کند. تنها نقطه ضعف گوشی باتری است. باتری 3700 میلی آمپر ساعتی قادر است یک روز دوام بیاورد، اما فقط – و زمانی که باید آن را شارژ کنید، به شارژ سیمی 25 واتی نگاه می کنید.

اما به غیر از آن، اگر در سال 2022 به دنبال یک گوشی کوچک هستید، S22 یک انتخاب واقعا برجسته است.

قیمت: 33 میلیون تومان

5. سامسونگ گلکسی S22 اولترا

یک گوشی ایده آل برای طرفداران گوشی های نوت

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی سامسونگ گلکسی S22  اولترا را خریداری کنیم

  • برای بهره وری طراحی شده است 
  • شامل یک قلم S یکپارچه است
  • صفحه نمایش AMOLED فوق العاده 120 هرتزی 
  • جدیدترین سخت افزار و دوربین 
  • تمام وسایل اضافی که نیاز دارید
  • چهار آپدیت تضمینی سیستم عامل اندروید

چرا نباید گوشی سامسونگ گلکسی S22  اولترا را خریداری کنیم

  • فاقد شارژر همراه
  • هزینه بر
  • مدل پایه دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است

بهترین گوشی اندروید 2022 : اگر می‌خواهید بهترین گوشی اندرویدی سامسونگ را در حال حاضر ارائه دهد، باید نگاهی به گلکسی S22 اولترا بیندازید (در تب جدید باز می‌شود). اگر از طرفداران Note هستید، این گوشی به خصوص جالب است. سامسونگ در سال 2021 سری نوت را از بین برد، اما با اس 22 اولترا، اساسا جانشین نوت 20 اولترا را ایجاد کرد.

اساسا، S22 Ultra از طراحی همتای خود دوری می‌کند و در عوض زیبایی‌ شناسی باکس‌ تر سری نوت 20 را ارائه می‌کند. بنابراین اگر در حال حاضر از یک دستگاه Note استفاده می کنید، در S22 اولترا احساس راحتی می کنید. یک طراحی جدید در پشت برای محفظه دوربین وجود دارد، اما به غیر از آن، این گوشی مانند یک پرچمدار Note در نام گلکسی اس به نظر می رسد و احساس می کند.

اما بزرگترین اضافه شده قلم S Pen یکپارچه است. به اندازه تکرارهای قبلی عالی است و با تغییرات تأخیر ارائه می شود که بهتر حس نوشتن را تقلید می کند.

این گوشی با جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی AMOLED با فرکانس 120 هرتز عرضه می شود که استفاده از آن لذتی مطلق است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به راحتی بیش از یک روز دوام می آورد و شارژ 45 واتی در کنار شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ بی سیم معکوس 5 واتی وجود دارد.

و البته، S22 اولترا از فناوری دوربین زیادی برخوردار است و دارای لنز اصلی 108 مگاپیکسلی است که در هر شرایطی فوق‌العاده است. در حالی که خود سنسور نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است، سامسونگ تغییرات قابل توجهی در الگوریتم های خود ایجاد کرده است و نتیجه این است که عکس های بسیار بهتری دریافت می کنید.

در نهایت، S22 اولترا چهار به‌روزرسانی سیستم‌ عامل اندروید و پنج سال وصله‌ های امنیتی دریافت می‌کند که آن را به گزینه‌ای عالی برای استفاده طولانی‌ مدت تبدیل می‌کند.

سامسونگ باید 256 گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی استاندارد را در اینجا اضافه می‌کرد – با توجه به اینکه این گوشی ۸ گیگابایت رم دارد (۴ گیگابایت کمتر از S21 Ultra) – اما به غیر از آن، اگر می‌خواهید پرچم‌ دار نهایی را داشته باشید، S22 اولترا انتخاب واضحی است.

قیمت: 34 میلیون تومان

6. وان پلاس 10 پرو

بهترین گوشی برای علاقه مندان به اندروید

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی وان پلاس 10 پرو را خریداری کنیم

  • صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی عالی با مقیاس بندی دینامیک
  • طراحی منحصر به فرد و پشت شیشه ای بافت دار
  • موتورهای لمسی باورنکردنی
  • همکاری هاسلبلاد
  • 80/65W سیمی / 50W شارژ بی سیم 
  • سه به روز رسانی سیستم عامل اندروید

چرا نباید گوشی وان پلاس 10 پرو را خریداری کنیم

  • نرم افزار باگ دار
  • دوربین های کمکی به خوبی رقبا نیستند

بهترین گوشی اندروید 2022 : قبلا OPPO Find X5 Pro را به عنوان برنده این دسته معرفی کرده بودیم، اما وان پلاس 10 پرو اکنون جایگاهی را برای علاقه مندان به اندروید دارد. OnePlus مدت‌ هاست که رابطه تنگاتنگی با جامعه خود حفظ کرده است، و اغلب ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد و توسعه ویژگی‌های مبتنی بر جامعه را در سیستم‌عامل Oxygen خود نسبت به آنچه در جاهای دیگر می‌بینید، ارائه می‌دهد.

در حالی که 12 ماه گذشته برای این شرکت بسیار دشوار بوده است زیرا تلاش می کند سیستم عامل اکسیژن را با سیستم عامل رنگی OPPO ترکیب کند، وان پلاس 10 Pro اولین گام به عقب در مسیر درست است. در حالی که وان پلاس 10 پرو با رابط کاربری رنگی الهام گرفته از سیستم عامل راه اندازی می شود، وان پلاس می گوید که در نسخه بعدی با Oxygen OS به مسیر خود باز می گردد.

اما این بدان معنا نیست که وان پلاس 10 پرو  ویژگی های خود را از دست داده است. به لطف برخی موانع تیم توسعه داخلی که باید برطرف می شد، گاهی اوقات کمی باگ دارد.

شاید تیم نرم افزاری برای یافتن جایگاه خود در تلاش بوده باشد، اما تیم سخت افزاری وان پلاس هنوز در صدر بازی خود است. وان پلاس 10 پرو یکی از منحصر به‌ فردترین گوشی‌ های اندرویدی موجود در بازار است که دارای یک محفظه جدید دوربین، قاب منحنی فوق‌ العاده برای نگه داشتن آن، و پشت شیشه‌ای مه‌ دار بافت‌ دار جدید است.

اسلایدر هشدار همچنان اینجاست و مثل همیشه خوب است و به کمک وان پلاس کمک می کند تا خود را از سایر تولیدکنندگان اندروید متمایز کند. پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 داخل آن بسیار سریع است و بر خلاف برخی دیگر از OEM ها، در حین بازی با لمس آن کار نمی کند.

وان پلاس 10 پرو همچنین دارای عمر باتری واقعا عالی است، با قابلیت شارژ در عرض چند دقیقه به لطف شارژ 65 وات یا 80 وات، بسته به کشوری که آن را خریداری می‌کنید.

بزرگ‌ترین نقطه ضعف این است که به نظر می‌ رسد وان‌ پلاس در دوربین‌ های کمکی، که شامل دوربین‌ های تله‌ فوتو و زاویه‌ی فوق‌ عریض هستند، آرم خود را حذف کرده است. این نقطه ضعف خیلی بدی نیست اما احساس می کنند که یک قدم عقب تر از سال گذشته هستند. در همین حال، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در هر نوری عکس‌ های عالی می‌گیرد و در بیشتر زمینه‌ها در مقابل رقبا ایستادگی می‌کند.

قیمت: 30 میلیون تومان

7. گوگل پیکسل 5a 5G

بهترین گوشی میان رده

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی گوگل پیکسل 5a 5G را خریداری کنیم

  • دوربین های پرچمدار در یک گوشی ارزان قیمت
  • بزرگترین باتری موجود در گوشی Pixel 
  • صفحه نمایش AMOLED عالی به نظر می رسد 
  • پشتیبانی 5G و مقاومت در برابر آب IP67 
  • سه سال به روز رسانی سیستم عامل اندروید

چرا نباید گوشی گوگل پیکسل 5a 5G را خریداری کنیم

  • طراحی خسته کننده
  • بدون شارژ بی سیم
  • بدون پشتیبانی از mmWave

بهترین گوشی اندروید 2022 : پیکسل 5a (در تب جدید باز می شود) بهترین قیمت گوشی موجود امروز است. گوگل بیشتر مواردی را که باعث می‌شود سری پیکسل 5 خوب باشد را به گوشی‌های هوشمندی با قیمتی بیش از صدها کمتر تبدیل کرده است.

شما همچنین یک دستگاه جمع و جور دریافت می کنید که برخلاف گذشته Pixels در بخش عمر باتری عالی است. به طور جدی، این گوشی در تمام طول روز دوام می آورد و به خوبی تا روز بعد کار می کند.

شاید چشمگیرترین بخش 5a تنظیمات دوربین آن باشد، همان تنظیماتی که Pixel 4a 5G و Pixel 5 قبل از آن وجود داشت. دوربین اصلی در همه شرایط نوری عکس‌های استثنایی می‌گیرد، با Night Sight قدرت خود را در نور ضعیف نشان می‌دهد، و دارای یک عکاسی فوق عریض است که به همه چیز در کادر کمک می‌کند.

هم در جلو و هم در پشت، کیفیت دوربین در سطح پرچمدار را از گوشی که کسری از قیمت آن است، دریافت می کنید. 5a همچنین دارای 5G، بزرگترین باتری گوشی میان رده پیکسل و مقاومت IP67 در برابر آب است. بنابراین با صرف یک سوم قیمت یک پرچمدار سنتی تر چه چیزی را از دست می دهید؟ خب، Pixel 5a از پلاستیک ساخته شده است و فاقد شارژ بی‌سیم و mmWave 5G است، ویژگی‌ هایی که می‌توانید با قیمت بالاتر آن را بدیهی بدانید. همچنین در یک سایز، یک نوع 6.34 اینچی و یک رنگ، عمدتا مشکی عرضه می شود.

هیچ گزینه اندازه ذخیره سازی نیز وجود ندارد: شما 128 گیگابایت حافظه داخلی دریافت می کنید که برای اکثر افراد کافی است، اما عدم گسترش microSD ممکن است برای جمع آوری کننده های محتوا مشکل ساز باشد.

همه این محدودیت ها نباید مانع تمایل شما به خرید پیکسل 5a شود که یکی از بهترین ها در این رده است. گوشی میان رده گوگل، از اندازه گرفته تا عملکرد و عمر باتری و کیفیت دوربین، یک گوشی خوب به حساب می آید.

قیمت: 20 میلیون تومان

8. سامسونگ گلکسی Z Flip 3

بهترین گوشی تاشوی اندرویدی

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 را خریداری کنیم

  • دوام بهتر نسبت به نسل های قبلی 
  • جمع و جور و راحت برای در دست گرفتن 
  • صفحه نمایش AMOLED 120 هرتز
  • IPX8 مقاومت در برابر آب
  • صفحه نمایش پوششی بزرگتر از نسخه های قبلی

چرا نباید گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 را خریداری کنیم

  • به اندازه Z Fold 3 مفید نیست
  • عمر باتری می تواند بهتر باشد
  • بدون دوربین تله فوتو

بهترین گوشی اندروید 2022 : گلکسی زد فلیپ 3  شبیه دستگاهی است که از چند سال پیش که گوشی‌ های هوشمند تاشو وارد بازار شدند، منتظرش بودیم. این گوشی چندین تکرار ظریف نسبت به نسخه های قبلی دارد که ترکیب آن را به یک دستگاه بسیار بهبود یافته از نظر عملکرد و قابلیت استفاده تبدیل می کند.

برای شروع، سامسونگ سخت کار کرد تا Z Flip 3 را با لولای بهبود یافته، پوشش های شیشه و صفحه نمایش محکم تر، و مقاومت IPX8 در برابر آب، بادوام تر از همیشه کند. ما همچنین هفت گزینه رنگی زرق و برق دار  و برخی موارد واقعا سرگرم کننده و منحصر به فرد  دریافت می کنیم. و فقط به این دلیل که این یک گوشی جمع و جور و تاشو است، به این معنی نیست که باید دوربین های عالی را از دست بدهید. دوربین های این گوشی در سطحی مشابه با سری پرچمداران گلکسی S21 سامسونگ قرار دارند.

به همان اندازه که ما عاشق این گوشی قدیمی هستیم، باید از چند چشم پوشی آگاه باشیم. برای مثال، به لطف شکل و اندازه دستگاه، لنز تله فوتو وجود ندارد. علاوه بر این، صفحه نمایش پوششی در کارهایی که می تواند انجام دهد محدود است (حداقل در حال حاضر)، و عمر باتری می تواند بهتر باشد. اما در مجموع، این گوشی بسیاری از مردم را بسیار خوشحال خواهد کرد.

قیمت: 34 میلیون تومان

9. سامسونگ گلکسی Z Fold 3

نهایت تاشویی یک گوشی

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 را خریداری کنیم

  • طراحی لبه ای زیبا
  • مینی تبلت را در جیب شما قرار می دهد
  • نمایش عالی
  • دوربین های عالی 
  • با S Pen کار می کند 
  • دوام و مقاومت در برابر آب بهبود یافته است

چرا نباید گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 را خریداری کنیم

  • برچسب قیمت
  • بدون فضای ذخیره سازی برای S Pen

بهترین گوشی اندروید 2022 : درست مانند هر بخش فناوری، گوشی های هوشمند با گذشت زمان تکامل می یابند و تغییر می کنند. ما شاهد بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش‌ها، افزایش توانایی دوربین‌ها، و رقابت پردازنده‌های موجود در کامپیوترها بوده‌ایم. نکته مهم بعدی برای گوشی‌ها، فرم تاشو است، و تا کنون، بهترین مورد در این جایگاه، سامسونگ گاکسی Z Fold 3 است .

بهترین راه برای فکر کردن در مورد دستگاه این است که یک گووشی و تبلت یکجا باشد. هنگامی که Z Fold 3 بسته می شود، با یک صفحه نمایش 6.2 اینچی AMOLED 120 هرتزی مواجه می شوید که می توانید برای هر چیزی که دوست دارید از آن استفاده کنید – چک کردن ایمیل، پیمایش در توییتر، تماشای ویدیوهای یوتیوب، و هر چیز دیگری.

با این حال، اگر می خواهید یک بوم بزرگتر داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که Z Fold 3 را به سمت بالا باز کنید. در آنجا، شما با یک صفحه نمایش 7.6 اینچی AMOLED بزرگتر با رفرش ریت 120 هرتز مواجه می شوید. این بسیار شبیه داشتن یک آیپد مینی است که می توانید آن را تا کنید و هر کجا که می خواهید با خود ببرید، و اگر از ما بپرسید، میگوییم که بسیار شگفت انگیز است.

این نسخه از سری Z Fold با بهبود دوام لولا و صفحه نمایش، مقاومت در برابر آب IPX8 و در نهایت، پشتیبانی از S Pen بهترین نسخه است. این بدان معناست که اکنون می توانید برای کارهای خلاقانه یا سازنده در حال حرکت روی صفحه داخلی نقاشی بکشید یا یادداشت برداری کنید. تنها مشکل این است که باید قلم S خود را پیگیری کنید یا آن را در یک قاب بزرگ قرار دهید، زیرا هیچ راهی برای قرار دادن آن در بدنه گوشی مانند سری Note وجود ندارد.

این گوشی نیست که ما به همه توصیه کنیم در حال حاضر بیرون بروند و بخرند، اما در مورد گوشی های تاشو، Galaxy Z Fold 3 بهترین گوشی است که تا به امروز دیده ایم. بنابراین اگر می‌خواهید پول خرج کنید و این ویژگی‌ها را تحمل کنید، Z Fold 3 چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

قیمت: 41 میلیون تومان

10 سامسونگ گلکسی A53 5G

بهترین گوشی میان رده سامسونگ

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی سامسونگ گلگسی A53 5G را خریدار ی کنیم

  • پنل AMOLED 120 هرتزی عالی است 
  • سخت افزار عالی با اتصال 5G 
  • بهبود دوربین نسبت به سال گذشته
  • باتری بزرگتر از مدل پارسال
  • اسلات microSD

چرا نباید گوشی سامسونگ گلگسی A53 5G را خریدار ی کنیم

  • فاقد اتصال Wi-Fi 6
  • بدون جک 3.5 میلی متری
  • برای بازی های فشرده عالی نیست

بهترین گوشی اندروید 2022 : سری گلکسی A سامسونگ به دلایلی پرفروش ترین این شرکت است. گوشی‌هایی مانند سامسونگ گلکسی A53 5G همه چیزهایی را که در یک گوشی هوشمند جدید نیاز دارید، بدون افزودن چیزهای زیبایی که قیمت را بالا می‌برد، ارائه می‌کنند. گنجاندن زیر 6 5G به این معنی است که در هر کجا که بروید، سرعت بی‌سیم فوق‌ العاده‌ای خواهید داشت، و باتری بزرگ‌تر از سال گذشته تضمین می‌کند که این سرعت‌ها عمر باتری شما را کاهش نمی‌دهد.

سامسونگ امسال پردازنده را تغییر داد و چیپست سنتی اسنپدراگون را با اگزینوس 1280 خود جایگزین کرد. این چیپست در همه زمینه ها سریعتر اجرا می شود، حتی اگر نیروگاهی برای بازی نباشد. بعلاوه، صفحه نمایش 120 هرتزی باعث می شود که گوشی همیشه سریع احساس شود، با اسکرول فوق العاده نرم که باعث می شود گوشی قدیمی شما شبیه به یک قرن دیگر باشد.

سامسونگ همچنین امسال سنسورهای دوربین را ارتقا داده است، بنابراین نتایج بهتر از همیشه به نظر می رسد، حتی اگر مشخصات روی کاغذ مشابه A52 باشد. پیشرفت‌هایی که در نرم‌افزار دوربین در نسل گذشته ایجاد شده است به‌طور یکسان چشمگیر است و بهترین تجربه دوربین را در سری گلکسی A سامسونگ ارائه می‌کند.

بزرگترین نقطه ضعف، از دست دادن جک 3.5 میلی‌متری است که با افزودن 500 میلی‌آمپر ساعت اضافی به باتری، توسط سامسونگ جبران شد. دیدن این یکی همیشه بد است، اما عمر باتری اضافی هرگز چیزی برای شکایت نیست. با این حال، سامسونگ اسلات microSD را حفظ کرده است، که باعث می‌شود مدل گوشی 128 گیگابایتی ارزان‌تر، دلپذیرتر شود.

قیمت: 8 میلیون تومان

11. وان پلاس Nord N20 5G

بهترین گوشی مقرون به صرفه

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی وان پلاس Nord N20 5G را خریدار ی کنیم

  • صفحه نمایش AMOLED زیبا
  • دوربین های عالی جک
  • 3.5 میلی متری و اسلات کارت microSD اتصال
  • 5G و NFC 
  • ظاهر و ظاهر عالی 
  • بسیاری از ویژگی های نرم افزار

چرا نباید گوشی وان پلاس Nord N20 5G را خریدار ی کنیم

  • صفحه نمایش می تواند روشن تر باشد
  • فقط یک به روز رسانی نرم افزار

بهترین گوشی اندروید 2022 : سری وان پلاس Nord با هر بار تکرار بهتر و بهتر شده است و وان پلاس Nord N20 5G مانند بازگشت مناسب به وضعیت تقریباً پرچمدار قاتل احساس می شود. در حالی که تلاش نمی‌کند مانند سایر گوشی‌های وان پلاس یک «flagship killer» باشد، قیمت زیر 290 دلار در کنار مشخصات عالی باعث می‌شود این گوشی بیشتر شبیه یک پرچم‌دار اقتصادی باشد تا یک گوشی میان‌ رده.

نه تنها این، بلکه این مشخصات با این قیمت اساساً ناشناخته هستند. AMOLED در گوشی های زیر 300 دلار به اندازه کافی غیر معمول است، اما یک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 695 و یک دوربین 64 مگاپیکسلی واقعا خوب است؟ ما نمی توانستیم باور کنیم که چقدر خوب همه اینها در یک تجربه واقعاً منسجم و چشمگیر در بررسی وان پلاس Nord N20 ما گرد هم آمدند .

حالا این بدان معنا نیست که چند مشکل در گوشی وجود ندارد. Nord N20 با اندروید 11 عرضه می شود، که با توجه به اینکه اندروید 12 بیش از شش ماه است که در دسترس است، بسیار عجیب است. نه تنها این، بلکه به‌روزرسانی اندروید 12 تنها به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل این گوشی است که قرار است دریافت کند. اگر نسبت مشخصات به قیمت نبود، این برای وان پلاس یک دردسر بزرگ بود. حداقل سه سال به روز رسانی امنیتی برای جبران آن دریافت خواهید کرد.

همچنین چند مشکل عجیب با پورت USB Type-C گوشی و برخی مشکلات با برنامه پیام‌رسانی که از قبل روی دستگاه نصب شده بود، داشتیم. در حال حاضر، این یکی انحصاری T-Mobile و Metro by T-Mobile است، اما ما انتظار داریم در آینده به سایر اپراتورها و کشورها نیز منشعب شود.

12. نوکیا G20

بهترین گوشی مبتدی

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی نوکیا G20 را خریداری کنیم

  • نرم افزار بدون بدافزار
  • حداقل دو روز عمر باتری
  • قابل اطمینان در استفاده روزانه
  • دوربین خوب جک 3.5 میلی متری

چرا نباید گوشی نوکیا G20 را خریداری کنیم

  • فقط یک آپدیت اندروید دریافت خواهد کرد
  • شارژ محدود به 10 وات
  • بدون صفحه نمایش 1080p

بهترین گوشی اندروید 2022 : نوکیا G20 در ارائه اصول اولیه کار بسیار خوبی انجام می دهد: هنگامی که می خواهید عکس بگیرید، یک صفحه نمایش بزرگ، باتری با دوام دو روزه، نرم افزار بدون بدافزار، و یک دوربین خوب در اختیار دارید.

مطمئناً این گوشی به‌خصوص سریع نیست، اما نباید در استفاده روزانه تاخیر زیادی را مشاهده کنید. برای مرور معمول، رسانه های اجتماعی و پیامک، G20 کار را انجام می دهد.

صفحه نمایش 720p در اینجا یک عامل محدود کننده است زیرا به اندازه پنل های 1080p که در اکثر گوشی های مقرون به صرفه و میان رده دریافت می کنید پر جنب و جوش نیست، اما قابل قبول است.

شما 5G را نیز از دست می دهید، و اگرچه باتری دو روز دوام می آورد، شارژ کامل آن بیش از دو ساعت طول می کشد. همانطور که گفته شد، G20 موارد ضروری را پوشش می دهد، و شما مجبور نیستید نرم افزارهای متورم را تحمل کنید – این گوشی با یک رابط اندرویدی تمیز و بدون هیچ چیز اضافی ارائه می شود.

قیمت: 4 میلیون تومان

13. Redmagic 7

بهترین گوشی گیمینگ اندرویدی

بهترین گوشی اندروید 2022

چرا باید گوشی Redmagic 7 را خریداری کنیم

  • نرم افزار بهبود یافته نسبت به نسل قبلی
  • صفحه نمایش AMOLED پویا 165 هرتزی
  • جدیدترین سخت افزار داخلی 
  • محرک های بازی اولتراسونیک سفارشی
  • 65 وات شارژ سریع

چرا نباید گوشی Redmagic 7 را خریداری کنیم

  • عدم مقاومت در برابر آب
  • دوربین های ضعیف
  • عمر باتری کاملاً متوسط

بهترین گوشی اندروید 2022 : هنگامی که به دنبال یک گوشی بازی هستید، دستگاهی می خواهید که شدیدا به چشم بخورد . همانطور که بررسی Redmagic 7 اشاره می‌کند، استایل تهاجمی گوشی بلافاصله توجه را به خود جلب می‌کند و به آن کمک می‌کند تا از همه چیز متمایز شود.

و در مورد سخت افزار، امروز یکی از قوی ترین بسته های هر گوشی را دریافت خواهید کرد. Redmagic 7 دارای صفحه نمایش AMOLED دیوانه کننده 165 هرتزی است که توسط اسنپدراگون 8 نسل 1 پشتیبانی می شود و در مدل پایه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد.

شما محرک‌ های بازی اولتراسونیک را در کنار خود دریافت می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را برای اقدامات درون بازی سفارشی کنید. این ماشه ها تفاوت قابل توجهی در بازی ها ایجاد می کنند و یک فن فیزیکی در داخل شاسی وجود دارد تا از داغ نشدن بیش از حد گوشی اطمینان حاصل کند.

نوبیا در نهایت نرم افزار خود را صیقل داد، و به همین دلیل Redmagic 7 مملو از اشکال نیست. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برای استفاده در یک روز خوب است و با 65 وات شارژ می شود — شارژر 65 واتی GaN همراه فقط 30 دقیقه طول می کشد تا گوشی را به طور کامل شارژ کند.

دوربین‌ها به خوبی گوشی‌های سنتی در این دسته نیستند، اما شما در اینجا برای سخت‌ افزار و افزودنی‌ های متمرکز بر بازی، حق بیمه پرداخت می‌کنید. به طور خلاصه، اگر یک گوشی گیمینگ می‌خواهید که ظاهری زیبا داشته باشد، Redmagic 7 بهترین گزینه است.

قیمت: 29 میلیون تومان

نحوه انتخاب بهترین گوشی اندرویدی

بهترین گوشی اندروید 2022 : گوشی های اندرویدی هرگز بهتر از الان نبوده اند. بنابراین صرف نظر از اینکه آیا می توانید یک دستگاه پرچمدار یا یکی از بهترین گوشی های اندرویدی ارزان قیمت بخرید، می توانید بیرون بروید و گوشی بخرید که کاملاً از آن راضی باشید. با این حال، از بین هر گوشی موجود در بازار، ما باید بهترین توصیه خود را برای بهترین گوشی اندرویدی به سامسونگ گلکسی S22+ ارائه دهیم.

جدیدترین پرچمدار سامسونگ همه موارد ضروری را دارد، از جمله صفحه نمایش AMOLED درخشان 120 هرتزی، دوربین های قدرتمندی که عکس های فوق العاده ای را در هر نوری می گیرد، شارژ سریع، سخت افزار داخلی قابل اعتماد که برای جلسات سنگسن بازی به خوبی قابل تحمل است، و نرم افزار تمیز با چهار اندروید تضمین شده به روز رسانی سیستم عامل.

1. چه اندازه صفحه نمایشی لازم است؟

بهترین گوشی اندروید 2022 : هنگام خرید یک گوشی اندرویدی جدید، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید و همه چیز از نمایشگر شروع می شود. این مؤلفه ای است که بیش از هر چیز دیگری با آن تعامل دارید، بنابراین باید یکی از آن ها را تهیه کنید که از استفاده از آن لذت ببرید. مواردی مانند وضوح و رفرش ریت صفحه نمایش جزو چیزهایی هستند که باید به آن توجه فراوانی کنید.

گوشی‌ های هوشمند در شکل‌ ها و اندازه‌ های مختلفی تولید می‌شوند و بزرگ‌ ترین عامل تعیین‌ کننده برای آن نمایشگر است. یک صفحه نمایش 6.8 اینچی باعث می شود که یک گوشی بسیار بزرگتر از گوشی 5.8 اینچی باشد و به همین دلیل، باید بدانید که چقدر بزرگ یا کوچک می خواهید بخرید.

برای مثال گلکسیS22 اولترا را در نظر بگیرید. این صفحه نمایش بزرگ‌ ترین نمایشگر را در این لیست دارد (خارج از Z Fold 3، اما متفاوت است)، و از آنجایی که صفحه نمایش بسیار بزرگ است، یک بوم فوق‌ العاده برای تماشای فیلم، بازی کردن و مرور وب است.

اساساً، هر گونه مصرف محتوا در یک صفحه نمایش بزرگتر بهتر به نظر می رسد زیرا هر چه فضای بیشتری داشته باشید، بزرگتر و آسانتر برای دیدن رسانه شما می شود. با این حال، نقطه ضعف این است که گوشی هایی مانند S22 اولترا می توانند تا حدودی ناکارآمد باشند. به خصوص اگر فردی با دست های کوچکتر هستید، مدیریت چنین گوشی می تواند دردسرساز باشد.

سپس گوشی های با اندازه کوچکتر ، مانند سامسونگ گلکسی Z Flip 3 و گلکسی S22 استاندارد وجود دارد. مدیریت اینها بسیار ساده‌ تر است و می‌توان با یک دست از آنها استفاده کرد، اما فضای کمتری برای فیلم‌ها و بازی‌ های خود در طرف مقابل دارید. همچنین به این معنی است که می‌توانید محتوای کمتری را در یک زمان روی صفحه قرار دهید، و اگر فردی هستید که دوست دارید اندازه فونت خود را افزایش دهید، خواندن چیزها آسان‌تر می‌شود، که می‌تواند باعث شود مجبور شوید پیمایش زیادی انجام دهید.

و البته تعداد زیادی گوشی وجود دارند که در وسط این دو حالت افراطی قرار می گیرند. اگر واقعاً نگران این هستید که یک گوشی خیلی بزرگ یا کوچک باشد یا خیر، بهترین کار این است که به فروشگاه محلی خود سری بزنید.

2. آیا به روز رسانی نرم افزار اهمیت دارد؟

بهترین گوشی اندروید 2022 : مقایسه نمایشگرها، پردازنده‌ ها و دوربین‌ ها آسان است، اما چیزی که به همان اندازه مهم است، به‌ روز رسانی‌های نرم‌ افزاری است. اندروید دائما در حال پیشرفت و بهتر شدن است و متأسفانه فقط گوشی های خاصی چند سال پشتیبانی نرم افزاری خواهند داشت.

همانطور که در حال حاضر وجود دارد، سامسونگ هنگام پشتیبانی از گوشی های خود با به روز رسانی های طولانی مدت، بهترین در این تجارت است. اکثر گوشی‌ های سامسونگ که در این لیست ذکر شده‌اند، چهار به‌روزرسانی تضمینی سیستم عامل اندروید را به همراه پنج سال وصله امنیتی دریافت خواهند کرد.

گوگل سه به‌ روز رسانی سیستم‌ عامل اندروید و تا پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را برای پیکسل‌ها ارائه می‌کند و OnePlus، OPPO، Xiaomi و Vivo اکنون سه به‌ روز رسانی سیستم‌ عامل اندروید را برای گوشی‌های پرچم‌دار خود تضمین می‌کنند.

در نقطه مقابل این طیف، شرکتی مانند موتورولا و نوکیا دارید. نوکیا G20 تنها به اندروید 12 به‌روزرسانی می‌شود. پچ های امنیتی حتی بدتر هستند، زیرا نوکیا این به‌ روز رسانی‌ها را به موقع ارائه نمی‌کند.

بنابراین، چقدر مهم است که گوشی شما به‌ روز رسانی‌های نرم‌ افزاری را دریافت کند؟ این در نهایت به میزان اهمیت شما به ویژگی های جدید اندروید بستگی دارد. گوگل هر سال نسخه جدیدی از اندروید را منتشر می کند، و اگرچه این به روز رسانی ها سال به سال چندان شدید نیستند، اما ویژگی های مهم و تنظیمات امنیتی را به گوشی شما می دهند که به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی در بهترین حالت کار کند. .

همچنین تضمین می‌کند که گوشی شما با همه برنامه‌ ها و بازی‌ های موجود در Play Store سازگار می‌ماند، زیرا با قدیمی شدن نسخه‌های اندروید، توسعه‌دهندگان برنامه در نهایت پشتیبانی را متوقف می‌کنند.

گوشی ای مانند نوکیا جی 20 تا دو سال آینده غیرقابل استفاده نخواهد بود، فقط به این دلیل که اندروید 11 را اجرا می کند و نه اندروید 13، اما خرید یک محصول و دانستن این که با چنین پنجره کوچکی از پس از خرید پشتیبانی می شود، کمی دلسرد کننده است. این شکاف در به‌ روز رسانی‌ها چیزی است که اندروید برای سال‌ها با آن روبه‌رو بوده است، و در حالی که سازندگان به تدریج در این زمینه‌ها بهتر می‌شوند، ما هنوز فضای زیادی برای رشد داریم.

منبع: ANDRIODCENTRAL.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید