بهترین کامپیوتر دسکتاپ 2022 _ راهنمای خرید

بهترین کامپیوترهای دسکتاپ

بهترین کامپیوتر دسکتاپ 2022 کدام است؟ در این مطلب بهترین کامپیوتر های All in one و کیس های اسمبل شده را معرفی و بررسی میکنیم.

بهترین کامپیوتر دسکتاپ 2022

بهترین کامپیوترهای دسکتاپ

یک کامپیوتر دسکتاپ قابل اعتماد برای کاربرانی که به دنبال یک ایستگاه بیس محاسباتی عالی در خانه خود هستند، ضروری است. اگرچه کامپیوترهای دسکتاپ به اندازه لپ‌ تاپ‌ ها یا تبلت‌ ها قابل حمل نیستند، اما کامپیوترهای شخصی دسکتاپ اغلب ارزان‌تر و نسبت به پولی که پرداخت می کنید کاردهی بیشتری دارند و به‌عنوان کامپیوترهای خانوادگی یا کامپیوترهای شخصی مبتنی بر بازی استفاده می‌شوند. اما به خاطر نوع ساختشان، انتخاب اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما این راهنما را گردآوری کرده ایم تا به شما در انتخاب کامپیوتر دسکتاپ مناسب برای خود کمک کنیم. این راهنما باید به شما کمک کند بسته به نیازهای محاسباتی خود، در مورد اینکه کدام کامپیوتر برای شما بهترین کار را انجام می دهد، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید هنگام جستجوی کامپیوتر دسکتاپ به خاطر داشته باشید. ابتدا باید مشخص کنید که از کامپیوتر دسکتاپ خود چه استفاده ای می خواهید بکنید. آیا قرار است کارهای زیادی را روی کامپیوتر جدید خود انجام دهید یا این یک کامپیوتر شخصی خانوادگی است که همه به اشتراک خواهند گذاشت؟ آیا می خواهید مطمئن شوید که این یک کامپیوتر گیمینگ نیز هست؟ وقتی به مشخصات، سخت‌افزار، قابلیت ارتقا و اندازه کیس نگاه می‌کنید، متوجه خواهید شد که این کامپیوتر همه این ویژگی ها را در اختیار دارد. بهترین کامپیوترهای دسکتاپ این اطمینان را به شما می دهند که تمامی این ویژگی ها را در اختیار دارند.

قیمت این کامپیوترهای دسکتاپ نیز عامل مهمی به حساب می آید، به عنوان مثال، اگر از لپ تاپ نیز برای موقعیت های خاص استفاده می کنید, ممکن است که به دنبال یک کامپیوتر دسکتاپ گران قیمت نباشید، . به طور مشابه، ممکن است تصمیم بگیرید که یک کامپیوتر دسکتاپ قدرتمند می‌خواهید که تمامی ویژگی های یک کامپیوتر دسکتاپ خوب را در اختیار داشته باشد.

بیایید مستقیماً به انتخاب های خود برای بهترین کامپیوتر دسکتاپ بپردازیم. 

همچنین می توانید مطالبی را در مورد خرید بهترین سیستم گیمینگ پیشنهادی از 15 تا 100 میلیون تومان و بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 از 40 تا 90 میلیون تومان را مشاهده کنید.

بهترین کامپیوتر دسکتاپ: دل XPS 8930 Tower Desktop

بهترین کامپیوترهای دسکتاپ

چرا باید کامپیوتر دسکتاپ دل XPS 8930 Tower Desktop را خریداری کنیم

بسیار قابل تنظیم، پردازنده 6 هسته ای Intel Core i7-8700، فضای HD فراوان، حافظه 16 گیگابایتی DDR4، قاب مشکی براق

چرا نباید  کامپیوتر دسکتاپ دل XPS 8930 Tower Desktop را خریداری کنیم

مستعد اثر انگشت، GPU ضعیف تر

اگر به یک کامپیوتر دسکتاپ نیاز دارید که هم به عنوان یک گزینه عالی برای بازی و هم به عنوان یک مرکز عالی برای دفتر کار خانگی شما کار کند، کامپیوتر دسکتاپ دل XPS 8930 انتخاب مناسبی برای شماست. نباید نگران اجرای برنامه های پر منابع، هارد دیسکی که فضای کمی را ارائه می دهد و یک GPU یکپارچه که می تواند کمی از بازی ها را نیز اداره کند، باشید. در اختیار داشتن این ویژگی ها این کامپیوتر دسکتاپ را به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

این کیس دارای پردازنده 8 هسته ای i7 با 64 گیگابایت رم و 4 ترابایت فضای ذخیره سازی است. از یک کارت گرافیک یکپارچه استفاده می‌کند، به این معنی که نمی‌ تواند بازی‌ هایی را که ممکن است در آن بازی کنید، اجرا کند، اما بیش از آن توانایی انجام بسیاری از وظایف، از ویرایش گرافیکی گرفته تا پردازش متن و مرور اینترنت با چندین تب را دارد. به علاوه، فضای زیادی برای ذخیره همه فایل‌ های شما وجود دارد.

XPS 8930 همچنین با پورت های مختلفی از جمله سه اسلات USB-A، یک پورت USB-C، یک جک میکروفون و هدفون و یک اسلات کارت SD مجهز شده است و در صورت نیاز بیشتر در پشت دستگاه وجود دارد. این دستگاهی است که تمامی ویژگی ها را با در اختیار داشتن یک فضای کم به شما ارائه می دهد.

قیمت در سایت آمازون: 1699 دلار

بهترین کامپیوتر گیمینگ: Alienware Aurora R11

بهترین کامپیوترهای دسکتاپ

چرا باید کامپیوتر دسکتاپ Alienware Aurora R11 را خریداری کنیم

بسیار قابل تنظیم، پردازنده سطح بالا، GPU خوب، شاسی زیبا

چرا نباید کامپیوتر دسکتاپ Alienware Aurora R11 را خریداری کنیم

در زمان روشن بودن صدای بلندی دارد, بسیار گران قیمت است

اگر به دنبال یک کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ هستید، جمع آوری تمام اجزای لازم برای ساخت آن در حال حاضر، به خصوص یک GPU قدرتمند، می تواند دشوار باشد. Alienware Aurora R11 ممکن است گران باشد، اما همه چیزهایی را که هر گیمری بخواهد برای اجرای هر بازی موجود در بازار با بالاترین تنظیمات آن بخواهد ارائه می کند. همچنین یکی از متمایزترین کامپیوترهای دسکتاپ شخصی است که در بازار پیدا می کنید.

این یک کامپیوتر دسکتاپ قدرتمندی است که می‌توانید هنگام سفارش آن را مطابق میل خود، با گزینه‌های چشمگیر فراوان، سفارشی کنید. این دستگاه دارای یک CPU Intel Core i9-10900F، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3090، تا 128 گیگابایت، حداکثر 2 ترابایت SSD است. همچنین دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم است و با ماوس و کیبورد دل برای بوت کردن همراه است.

برای بسیاری، این کامپیوتر دسکتاپ ممکن است کمی گران به نظر برسد، به خصوص زمانی که اجزای زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید علاوه بر خود دسکتاپ خریداری کنید. این دستگاه به اندازه کافی قدرتمند است و از ویژگی های عالیی برخوردار است.

قیمت: 2672.72 دلار

بهترین کامپیوتر دسکتاپ مک: اپل iMac

بهترین کامپیوترهای دسکتاپ

چرا باید کامپیوتر دسکتاپ اپل iMac را خریداری کنیم

طراحی رنگارنگ، عملکرد خوب، با دیگر دستگاه های اپل سازگار است

چرا نباید کامپیوتر دسکتاپ اپل iMac را خریداری کنیم

انتخاب پورت کمی گران و محدود

به دنبال یک کامپیوتر دسکتاپ هستید و می خواهید در اکوسیستم اپل باقی بمانید؟ اپل iMac یک گزینه عالی است. ممکن است iMac قدرتمندترین کامپیوتر دسکتاپ موجود نباشد، اما مطمئناً برای اکثر کاربران به اندازه کافی قدرتمند است و همچنین طراحی سرگرم کننده ای دارد.

iMac 2021 نشان دهنده بازگشت رنگ ها به سری iMac است. اپل iMac در تعدادی رنگ مختلف موجود است، مانند مدل صورتی که بررسی کردیم.

در زیر کاپوت، کامپیوتر نیز نسبتا قدرتمند است. این کامپیوتر دسکتاپ دارای تراشه M1 اپل است که اولین تلاش آن در ساخت یک پردازنده کامپیوتری است و قطعاً به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند اکثر وظایف اولیه را انجام دهد. اگر به چیزی برای مرور وب، رسیدگی به اسناد اداری و غیره نیاز دارید، M1 از عهده این کار بر می آید.

 پشت کامپیوتر جایی است که پورت های زیادی را ارائه می دهد، و البته کمی محدود هستند. این کامپیوتر دسکتاپ دارای دو یا چهار پورت USB 4 به همراه جک هدفون است. با این حال، برای اکثر افراد، iMac یک راه عالی برای به دست آوردن یک تجربه محاسباتی رومیزی در اکوسیستم اپل است.

قیمت: 1258.99 دلار

بهترین دسکتاپ All in one: اچ پی Envy 32

بهترین کامپیوترهای دسکتاپ

چرا باید کامپیوتر دسکتاپ اچ پی Envy 32 را خریداری کنیم

نمایشگر بزرگ، پردازنده گرافیکی RTX 2060، پردازنده مرکزی Intel Core i7-9700، صدای عالی

چرا نباید کامپیوتر دسکتاپ اچ پی Envy 32 را خریداری کنیم

شارژر بزرگ, فاقد چرخش صفحه نمایش

برای بسیاری که به دنبال یک کامپیوتر همه کاره هستند، مک ها گزینه فوق العاده ای هستند. با این حال، همه ترجیح نمی دهند از اکوسیستم مک استفاده کنند. Envy 32 یکپارچه مک‌ مانند HP از نظر زیبایی‌ شناسی شبیه به هر چیزی است که خریداران را به سمت کامپیوترهای مک می‌کشاند و در عین حال بسته‌ ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که یک دستگاه ویندوز ممتاز و نیروگاه بهره‌وری است.

این یک دستگاه فوق العاده است و روی هر میزی عالی به نظر می رسد. اچ پی صفحه نمایش 32 اینچی عظیم با وضوح 4K و پشتیبانی چشمگیر از HDR دارد. این صفحه نمایش دارای یک پوشش شیشه ای است که اثر انگشت بازدارنده را ارائه می دهد و روی پایه ای قرار می گیرد که به شما امکان می دهد صفحه نمایش را به دلخواه خود کج کرده و به جلو ببرید – اگرچه متأسفانه نمی توانید آن را بچرخانید یا بین حالت های عمودی و افقی تغییر دهید. برخی از بهترین کامپیوترهای دسکتاپ در اینجا کمی انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهند.

فضای داخلی Envy 32 بیش از صفحه نمایش آن به عنوان ویژگی اصلی آن نیز قابل توجه است. ویژگی هایی که این کامپیوتر دسکتاپ ارائه می دهد شامل Core i7-9700 اینتل چشمگیر، Nvidia GeForce RTX 2060، حافظه 32 گیگابایتی و یک درایو سالید 1 ترابایتی است که این ترکیب آن را به گزینه‌ ای عالی برای دسکتاپ برای کار، بازی و هر چیز دیگری تبدیل می‌کند. همچنین این کامپیوتر با کیبورد و ماوس ارائه می‌شود، بنابراین همه چیزهایی را که برای شروع ایجاد، کار یا بازی با عناوین مورد علاقه‌تان نیاز دارید، در اختیار دارید.

بهترین کامپیوتر وورک استیشن: اینتل NUC 9 Pro

بهترین کامپیوترهای دسکتاپ

چرا باید کامپیوتر دسکتاپ اینتل NUC 9 Pro را خریداری کنیم

وورک استیشن محکم و قابل اعتماد، کوچک و جمع و جور، عالی برای تکمیل اکثر کارها

چرا نباید کامپیوتر دسکتاپ اینتل NUC 9 Pro را خریداری کنیم

برای برخی ها بسیار گران قیمت است, به بغل خوابیده نمی شود

  اینتل NUC 9 Pro یک مینی کامپیوتر قابل ارتقا عالی است که برای استفاده در دفتر خانگی بسیار مناسب است. ممکن است جثه کوچکی داشته باشد (و به طرز خارق‌العاده‌ای نیز نازک باشد!)، اما اگر نیازهای کاری شما تغییر کند و تمایل به یک وورک استیشن قدرتمندتر داشته باشید، به راحتی می‌توان آن را با رم اضافی، هارد دیسک و موارد دیگر افزایش داد.

این ماژولار کمتر از 5 پوند است و یک پردازنده Intel Xeon E-2286M و یک SSD 1 ترابایتی در زیر کاپوت خود دارد. با استفاده از یک مادربرد Intel Compute Element، دارای خنک کننده داخلی و یک GPU یکپارچه است تا مطمئن شود که کارهای گرافیکی یا ویرایش های سخت تری که ممکن است نیاز به انجام آنها داشته باشید، می توانند دوبار انجام شوند.

این همان نوع دسکتاپ است که در دفتر خانه خود می خواهید، زیرا برای باز کردن تعدادی برگه برای کار در کروم، ویرایش چند پاورپوینت و وورد، و سپس ایجاد تصاویر گرافیکی برای همراهی با ایده هایی که اخیراً در یک جلسه سریع صحبت کردید عالی است. این کامپیوتر می تواند تمامی این ویژگی ها را در اختیار شما قرار دهد و اگر تنها به آن به چشم یک کامپیوتر گیمینگ نگاه نکنید, این  یک کامپیوتر دسکتاپ عالی است.

قیمت: 1249.80 دلار

بهترین کامپیوتر دسکتاپ ارزان قیمت: ایسر Aspire TC-895

بهترین کامپیوترهای دسکتاپ

چرا باید کامپیوتر دسکتاپ ایسر Aspire TC-895 را خریداری کنیم

کمی بیش از 500 دلار، پردازنده مرکزی 10 نسل اینتل، گزینه‌های پورت فراوان، کیبورد و ماوس

چرا نباید کامپیوتر دسکتاپ ایسر Aspire TC-895 را خریداری کنیم

هیچ گزینه ای برای GPU اختصاصی وجود ندارد

ایسر نامی قابل تشخیص در فضای سخت افزاری و سازنده ای قابل اعتماد در مورد کامپیوترهای شخصی با کردهی بالا است. ایسر Aspire TC-895 یک گزینه ارزان قیمت از پیش ساخته شده فوق العاده است که شامل گزینه های CPU Core i3-1000 و Core i5-10400 نسل دهم اینتل با درایو سالید 512 گیگابایتی M.2 PCIe NVMe برای فضای ذخیره سازی سریع فراوان است. همچنین دارای حداکثر 12 گیگابایت رم DDR4 است تا اطمینان حاصل شود که کامپیوتر در انجام کارهایی که انجام می دهید مشکل کمی دارد. به لطف عدم وجود یک GPU اختصاصی همه اینها در یک بسته با کمی بیش از 500 دلار، ارائه می شود.

این دسکتاپ از نظر پورت ها و دسترسی رابط بین گذشته و حال را حفظ کرده است. به عنوان مثال، این کامپیوتر دسکتاپ با یک درایو نوری برای هر کسی که هنوز نیاز به انجام هر کاری با رسانه های مبتنی بر دیسک دارد، و همچنین تعدادی پورت، از جمله USB-A، USB-C، کارت خوان SD، و موارد دیگر ارائه می شود. همچنین اگر بخواهید در اطراف خود سیمی نداشته باشید, این کامپیوتر با در اختیار داشتن آداپتور وایرلس به شما تجربه بی سیمی از کامپیوتر را می دهد.

اگر قصد دارید از این کامپیوتر دسکتاپ به عنوان یک وورک استیشن، دستگاه ناوبری رسانه های اجتماعی شخصی یا حتی یک کامپیوتر مرکزی برای کل خانواده استفاده کنید، از نظر قیمت یا ویژگی ها گزینه مناسبی را انتخاب کرده اید.

قیمت: 548.98 دلار

منبع: BGR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید