بهترین پرینترهای ارزان قیمت 2021 از 5 تا 15 میلیون, راهنمای خرید پرینتر ارزان

بهترین پرینترهای ارزان 2021

بهترین پرینترهای ارزان قیمت 2021 از 5 تا 15 میلیون. پرینتر ارزان قیمتی همچون اچ پی و اپسون و اینکه از 5 تا 15 میلیون چه پرینتری را می توانید خریداری کنید.

بهترین پرینترهای ارزان قیمت 2021 از 5 تا 15 میلیون

در زمانی که پرینترها برای اولین بار به جریان اصلی تبدیل شدند، بسیاری از آنها با قیمت های بسیار بالایی فروخته می شدند. بهترین پرینترهای امروزی با کسری از هزینه به فروش می رسند و به شما این امکان را می دهند که عکس ها، اسناد و هر چیزی را که در بین آن ها قرار دارد چاپ کنید بدون اینکه هزینه زیادی برای آنها بپردازید. آنها حتی اتصال قدیمی را برای اتصال بی سیم کنار می گذارند.

اکنون هر شخصی می تواند یک پرینتر ارزان بخرد، اما کدام یک بهترین است؟ کدام یک بیشتر می تواند برای شما مقرون به صرفه تر باشد؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین دوربین ارزان قیمت 2021 از 5 تا 20 میلیون تومان و بهترین تبلت های ارزان قیمت 2021 از 2 تا 10 میلیون تومان را مشاهده کنید.

1. کانن Pixma iP8720

بهترین پرینترهای ارزان 2021

چرا باید پرینتر کانن Pixma iP8720 را خریداری کنیم:

پرینتر ارزان قیمت کانن Pixma iP8720 می‌تواند عکس‌های استاندارد را با فرمت‌های عریض برای چاپ‌های بزرگتر چاپ کند.

پرینتر کانن Pixma iP8720 برای چه کسانی کاربرد دارد:

برای عکاسان و کاربران خانگی

چرا ما پرینتر کانن Pixma iP8720 را انتخاب کردیم:

پرینتر ارزان قیمت کانن Pixma iP8720 یک پرینتر عالی و خانگی است که ویژگی های عالی را با قیمت مقرون به صرفه ترکیب می کند. کیفیت برای چاپ عکس به اندازه کافی خوب است و در صورت نیاز به فرمت های گسترده تر، می تواند چاپ های 13×19 را در خود جای دهد. سینی کاغذ 120 برگ را در خود جای می دهد و آزمایشات ما نشان داد که سرعت چاپ برای سیاه و سفید حدود 13.3 صفحه در دقیقه (ppm) است، در حالی که کانن ادعا می کند تا 10.4 صفحه در دقیقه برای رنگی است.

به طور کلی، Pixma iP8720 یک پرینتر ارزان قیمت قابل توجه و انتخاب عالی است، به ویژه برای کسانی که نیاز به چاپ بروشور و سایر مواد کمی بزرگتر دارند. اگر یک عکاس حرفه ای یا آماتور جدی هستید، ممکن است یک پرینتر با کیفیت تصویر بالاتر بخواهید.

این پرینتر ارزان قیمت همچنین از اتصالات USB و Wi-Fi پشتیبانی می کند و از Apple AirPrint و Google Cloud Print نیز پشتیبانی می کند.

قیمت در سایت آمازون: 349 دلار

2. اچ پی DeskJet 3755

بهترین پرینترهای ارزان 2021

چرا باید پرینتر اچ پی DeskJet 3755 را خریداری کنیم:

پرینتر ارزان قیمت اچ پی DeskJet 3755 چاپ رنگی و اتصال Wi-Fi را در یک بسته فشرده و مقرون به صرفه ارائه می دهد.

پرینتر اچ پی DeskJet 3755 برای چه کسانی کاربرد دارد:

دانشجویان و کاربران خانگی

چرا ما پرینتر اچ پی DeskJet 3755 را انتخاب کردیم:

یکی از مقرون به صرفه ترین پرینترهای این راهنما، HP DeskJet 3755، ممکن است نسبت به پرینترهای هم عصر خود کمتر چشمگیر و با ابهت به نظر برسد. با این حال، اندازه جمع و جور و کیفیت چاپ بالا، آن را به یکی از بهترین انتخاب ها برای پرینترهای ارزان قیمت امروز تبدیل کرده است. این پرینتر ارزان قیمت کاملاً با وای فای برای چاپ بی سیم سازگار است و فقط 5.13 پوند وزن دارد و به راحتی می توان آن را در هر فضایی جا داد.

با این نوع برچسب قیمت، باید از یکسری از ویژگی ها چشم پوشی کنید، به ویژه در محدودیت وضوح دستگاه کپی و اسکن. نمایشگر داخلی و کنترل‌ های دکمه‌ ها نیز گسترده‌ ترین نیستند، اما DeskJet 3755 را به دلیل توانایی آن در انجام همه کارها بهتر از سایر موارد نمی‌خرید. می تواند کاری را انجام دهد که اکثر دیگران انجام می دهند و در کل کار قابل قبولی را انجام می دهد.

با این حال، وقتی صحبت از چاپ عکس می شود، در آزمایش خود تحت تأثیر جزئیات و بازتولید رنگ آن قرار گرفتیم. این پرینتر ارزان قیمت سریع نیست و صدای کمی دارد، اما اچ پی DeskJet 3755 بسیار مقرون به صرفه است. اگر نیاز به صرفه جویی در فضا دارید، این یک انتخاب عالی برای میزهای کوچکتر است.

قیمت در سایت آمازون: 90 دلار

3. اپسون WorkForce Pro WF-3820

بهترین پرینترهای ارزان 2021

چرا باید پرینتر اپسون WorkForce Pro WF-3820 را خریداری کنیم:

پرینتر ارزان قیمت اپسون WorkForce Pro WF-3820 می‌تواند با سرعت خشک شدن سریع جوهر با سرعت 21 صفحه در دقیقه چاپ کند.

پرینتر اپسون WorkForce Pro WF-3820 برای چه کسانی کاربرد دارد:

دفاتری که نیاز به چاپ سریع بر اساس جوهر مبتنی بر رنگدانه دارند.

چرا پرینتر اپسون WorkForce Pro WF-3820 را انتخاب کردیم:

مانند WorkForce Pro WF-3720 قبلی، WF-3820 جدید اپسون یک پرینتر ارزان قیمت چندکاره و همه کاره است که می تواند اسکن، کپی و چاپ کند. ارتقاء ها شامل چاپ سریعتر 21 صفحه در دقیقه سیاه و سفید و 11 صفحه در دقیقه رنگی است. اپسون از جوهر جدید مبتنی بر رنگدانه DURABrite Ultra برای این پرینتر استفاده می کند، بنابراین نتایجی بدون لک خواهید داشت. این باعث می‌شود پرینتر ارزان قیمت اپسون WorkForce Pro WF-3820 برای دفاتری ایده‌ آل باشد که برای رسیدگی به نیازهای اسناد خود به یک جوهر افشان قابل اعتماد و سریع نیاز دارند.

این پرینتر ارزان قیمت مانند پرینترهای قبلی خود دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی 2.7 اینچی برای پیمایش تنظیمات و کنترل ها است و برای چاپ بی سیم به Wi-Fi متکی است. یک تغذیه خودکار اسناد برای اسکن های دو طرفه وجود دارد و چاپگر می تواند چاپ دورو را نیز انجام دهد. تنها کمبود این پرینتر ارزان قیمت فکس است که بیشتر خانه ها و مشاغل ممکن است دیگر به آن نیاز نداشته باشند.

قیمت در سایت بست بای: 150 دلار

4. Brother MFC-J4535DW

بهترین پرینترهای ارزان 2021

چرا باید پرینتر Brother MFC-J4535DW را خریداری کنیم:

پرینتر Brother MFC-J4535DW به کارتریج های بزرگ متکی است تا چاپ حجمی را مقرون به صرفه تر کند.

پرینتر Brother MFC-J4535DW برای چه کسانی کاربرد دارد:

کاربران خانگی که نمی خواهند برای هر چاپ رنگی هزینه زیادی بپردازند.

چرا ما پرینتر Brother MFC-J4535DW را انتخاب کردیم:

پرینتر جوهر افشان رنگی MFC-J4535DW Brother’s با قیمت 220 دلار ممکن است خرید ارزان به نظر نرسد، اما به خاطر داشته باشید که این پرینتر ارزان قیمت تا یک سال جوهر رایگان موجود در جعبه دارد. با وجود “مخزن” در نام خود، برادر MFC-J4535DW از کارتریج استفاده می کند نه از مخزن جوهر، بنابراین جایگزینی، به جای پر کردن مجدد، برای ادامه کار ضروری است. با این حال، اگر کارتریج‌ های INKvestment با برند XL را انتخاب کنید، چاپ مقرون به صرفه باقی می‌ماند، که خروجی‌ های بالاتر با هزینه‌ های کمتر را به شما می‌دهد. دو سینی که تا 400 برگ را در خود ذخیره می‌کنند، تضمین می‌کنند که کاغذ در وسط کار تمام نمی‌شود. و برای اینکه منبع کاغذ شما بیشتر دوام بیاورد، از چاپ دوطرفه خودکار نیز پشتیبانی می شود.

این پرینتر ارزان قیمت دارای صفحه نمایش لمسی 2.7 اینچی برای کنترل است و همچنین از چاپ ابری و همچنین چاپ گوشی هوشمند با استانداردهای بی سیم وای فای داخلی و NFC پشتیبانی می کند. فکس، اسکن و کپی نیز در این پرینتر ارزان قیمت چند منظوره پشتیبانی می شود. یک پورت USB در جلو، چاپ را از فلش مموری راحت می کند.

قیمت: 220 دلار

5. اپسون Expression Home XP-6100

بهترین پرینترهای ارزان 2021

چرا باید پرینتر اپسون Expression Home XP-6100 را خریداری کنیم:

پرینتر اپسون Expression Home XP-6100 چاپ دورو را در بسته بندی مقرون به صرفه به خانه می آورد.

پرینتر اپسون Expression Home XP-6100 برای چه کسانی کاربرد دارد:

کاربران خانگی که احتیاج به یک پرینتر همه کاره دارند.

چرا ما پرینتر اپسون Expression Home XP-6100 را انتخاب کردیم:

پرینتر ارزان قیمت اپسون Expression به‌طور خاص برای خانه‌ هایی طراحی شده‌اند که در آنها چاپ چندان رایج نیست، اما هنوز هم اسناد یا عکس‌ هایی وجود دارند که باید چاپ شوند. به لطف کنترل های بسیار ساده، همه می توانند از این پرینترها استفاده کنند. Expression Home XP-6100 دکمه‌ ها و کنترل‌ های ساده آشنای قبلی خود را حفظ می‌کند، اما در جعبه‌ ای به‌ روز شده که جمع‌ و جور است عرضه می‌شود. Expression Home XP-6100 که به عنوان یک پرینتر کوچک در یک طراحی شده است، یک پرینتر توانمند برای عکس ها و اسناد است و می تواند عملکردهای کپی و اسکن را با اسکنر تخت خود در بالا انجام دهد.

برای پایین نگه داشتن قیمت و صرفه جویی در فضا برای پرینترهای معمولی خانگی، این مدل از تغذیه خودکار اسناد به نفع طراحی فشرده تر خودداری می کند. این پرینتر سرعت چاپ ثابتی را برای کاربران خانگی تا 16 صفحه در دقیقه برای کارهای تک رنگ و تا 11 صفحه در دقیقه برای تولید رنگی ارائه می دهد. Expression Home XP-6100 با هزینه‌های جاری کمی بالاتر، ممکن است انتخاب خوبی برای خانواده‌ هایی نباشد که نیازهای چاپی بزرگ‌ تری دارند، اما اگر فقط نیاز به چاپ عکس تعطیلات گاه به گاه، فرم مالیات، یا آگهی تبلیغاتی برای کار دارید، این چاپگر یک راه حل ساده و با استفاده آسان در یک بسته فشرده است که باعث صرفه جویی در فضای میز می شود.

قیمت: 149 دلار

6. Kyocera ECOSYS P5026cdw

بهترین پرینترهای ارزان 2021

چرا باید پرینتر Kyocera ECOSYS P5026cdw را خریداری کنیم:

پرینتر Kyocera ECOSYS P5026cdw یک پرینتر لیزری رنگی سریع و مقرون به صرفه برای دفتر است.

پرینتر Kyocera ECOSYS P5026cdw برای چه کسانی کاربرد دارد:

دفاتر کوچک و متوسط ​​که نیاز به چاپ بزرگ دارند.

چرا ما پرینتر Kyocera ECOSYS P5026cdw را انتخاب کردیم:

اگر یک شرکت بازاریابی، سازمان غیرانتفاعی یا کسب و کار مشابهی را در خانه خود اداره می کنید، ممکن است به نوع پرینتری نیاز داشته باشید که بتواند کارهای بزرگ را با سرعتی بسیار سریع چاپ کند. پرینتر ارزان Kyocera قیمت مناسبی دارد و سطح چاپ مناسبی را برای شما فراهم می کند.

 پرینتر ارزان قیمت Kyocera دارای سرعت بالای 27 صفحه در دقیقه است، دارای جوهر رنگی و سیاه است و از چندین نوع کاغذ پشتیبانی می کند. این با Google Cloud Print، AirPrint و سرویس Mobile Print توسط Kyocera سازگار است. کاربران می‌توانند با استفاده از رابط USB، چاپ بی‌سیم و Wi-Fi مستقیم برای فایل‌های حجیم چاپ کنند.

قیمت در سایت آمازون: 697 دلار

7. اپسون EcoTank ET-2800

بهترین پرینترهای ارزان 2021

چرا باید پرینتر اپسون EcoTank ET-2800 را خریداری کنیم:

پرینتر اپسون EcoTank ET-2800 کارهای چاپ بزرگ را با مخازن جوهر قابل پر کردن مجدد مقرون به صرفه تر می کند.

پرینتر اپسون EcoTank ET-2800 برای چه کسانی کاربرد دارد:

دفاتر خانگی که تمایل به صرفه جویی در جوهر دارند.

چرا ما پرینتر اپسون EcoTank ET-2800 را انتخاب کردیم:

 اینکه آیا اغلب از پرینتر استفاده می کنید یا فقط به آن وابسته هستید در صرفه جویی در هزینه کارتریج های جوهر مهم است! اگر یکی از نگرانی‌ های شما هزینه‌ های طولانی‌ مدت استفاده از چاپگر جوهر است، پس به پرینتری بسیار کارآمد نیاز دارید که کارتریج‌ های بادوام را ارائه دهد. جای تعجب نیست که اپسون با EcoTank خانگی، این حساب را افزایش داده است.

همانطور که از نام آن پیداست، EcoTank All-in-one با تمرکز بر کارایی جوهر ساخته شده است: به جای استفاده از کارتریج های جوهر سنتی، از مخازن جوهر قابل شارژ مجدد استفاده می کند تا بتوانید در صورت نیاز جوهر بیشتری از بطری ها اضافه کنید. این یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین روش‌ های مدیریت پرینتر است، و اگرچه ممکن است در محیط‌ های تجاری شلوغ کار نکند، اما انتخابی مؤثر در خانه است.

اگر کاربر معمولی هستید، پرینتر ارزان قیمت EcoTank ET-2760 با دو سال جوهر عرضه می شود. فناوری جوهر اپسون متنی واضح و عکس‌ های واضح ارائه می‌کند، و این پرینتر ارزان قیمت را به یک همه‌کاره همه کاره برای خانه‌ ها و دفاتر کم‌ هزینه تبدیل می‌کند که نمی‌خواهند هزینه زیادی را برای جایگزینی کارتریج جوهر خرج کنند.

سایر ویژگی ها عبارتند از چاپ دو طرفه خودکار برای صرفه جویی در کاغذ، اسلات کارت حافظه برای آپلود مستقیم، و سازگاری با الکسا و دستیار گوگل برای دستورات صوتی.

قیمت: 199 دلار

8. اچ پی LaserJet M209dwe

بهترین پرینترهای ارزان 2021

چرا باید پرینتر اچ پی LaserJet M209dwe را خریداری کنیم:

پرینتر اچ پی LaserJet M209dwe رنگ را فدای چاپ های لیزری تک رنگ سریع و اقتصادی می کند.

پرینتر اچ پی LaserJet M209dwe برای چه کسانی کاربرد دارد:

خانه ها و مشاغلی که عمدتاً علاقه مند به چاپ اسناد سیاه و سفید هستند.

چرا ما پرینتر اچ پی LaserJet M209dwe را انتخاب کردیم:

پرینتر ارزان قیمت تک رنگ اچ پی LaserJet M209dwe اچ پی در اندازه بسیار جمع و جور عرضه می شود که آن را برای تنظیمات خانه و دفتر خانه ایده آل می کند. فقط اجازه ندهید طراحی جمع و جور آن شما را فریب دهد – این پرینتر با سریعترین چاپ دو طرفه برای کلاس خود با سرعت 30 صفحه در دقیقه برای کارهای سیاه و سفید تبلیغ می شود. صفحه اول در کمتر از 6.9 ثانیه آماده می شود و این اطمینان را ایجاد می کند که برای شروع چاپ سند خود نیازی به صبر طولانی نخواهید داشت. چاپ دو طرفه برای صرفه جویی در کاغذ نیز پشتیبانی می شود و می توانید بر روی انواع رسانه ها از جمله پاکت نامه، لیبل، معیار، کارت پستال و حتی کاغذ ورقه ای چاپ کنید.

این پرینتر ارزان قیمت دارای اشتراک Instant Ink است که شش ماه اول تونر جوهر رایگان را در اختیار شما قرار می دهد. پس از آن، می‌توانید اشتراک را لغو کنید و جایگزین‌ هایی را به‌صورت کاملاً کارتی خریداری کنید، یا به اشتراک بدون نگرانی شرکت تکیه کنید تا مطمئن شوید که تونر کافی برای کارهای چاپی خود دارید. این پرینتر با برنامه قوی اچ پی برای گوشی هوشمند هوشمند اچ پی کار می کند و به شما انعطاف بیشتری برای ارسال ایمن فکس، چاپ اسناد از سرویس های ابری مانند Dropbox یا حتی اسکن مستقیم در Google Drive یا ایمیل خود می دهد.

قیمت در سایت آمازون: 169 دلار

سوالات متداول در مورد راهنمای خرید پرینترهای ارزان قیمت:

  • آیا باید یک پرینتر جوهرافشان یا لیزری انتخاب کنم؟
  • اگر به اسکنر نیاز داشته باشم چه می شود؟
  • چه عواملی در هزینه پرینتر نقش دارند؟
  • تونر یا جوهر من چقدر دوام می آورد؟
  • آیا می توانم با استفاده از گوشی هوشمند و تبلت خود پرینت بگیرم؟

آیا باید یک پرینتر جوهرافشان یا لیزری انتخاب کنم؟

این واقعاً به نیازهای چاپ شخصی، ترجیحات و بودجه شما بستگی دارد. به طور سنتی، پرینترهای جوهر افشان در مقایسه با پرینترهای لیزری مشابه، هزینه اولیه کمتری برای پرینتر دارند، اما کارتریج‌ های جوهر جایگزین در جوهر افشان می‌توانند در طول زمان گران‌تر از تونر برای سیستم‌ های چاپ لیزری باشند. گفته می‌شود، جوهرافشان‌ ها عموماً با فرآیندهای چاپ رنگی، عکس‌ ها و آثار هنری بهتر عمل می‌کنند، در حالی که چاپگرهای لیزری در مدیریت اسناد، صفحات گسترده و کارهای چاپ سیاه و سفید عالی هستند. با این حال، این روزها، شکاف قیمت و عملکرد در حال کاهش است – جوهر افشان هایی که از کارتریج مخزن استفاده می کنند، هزینه مقرون به صرفه تری را برای هر صفحه ارائه می دهند، و چاپگرهای لیزری در چاپ اسناد با گرافیک رنگی بهتر شده اند.

اگر به یک اسکنر نیاز داشته باشیم چه می شود؟

اگر به عملکرد اسکن و کپی نیاز دارید، می‌خواهید یک پرینتربا اسکنر انتخاب کنید. برخی از پرینترها دارای یک اسکنر تخت هستند، بنابراین می توانید کاغذ هایی با اندازه های مختلف را اسکن کنید. برخی دیگر دارای یک تغذیه خودکار اسناد یا ADF هستند که به طور خودکار از طریق مواردی که باید اسکن یا کپی شوند تغذیه می شود. چاپگرهای چندکاره گران‌تر دارای قابلیت اسکن دوطرفه خواهند بود، به این معنی که اسکنر داخلی می‌تواند اسکن‌ های دو طرفه را انجام دهد.

چه عواملی در هزینه پرینتر نقش دارند؟

اگر بودجه کمی دارید، باید به دو چیز نگاه کنید. ابتدا، باید پرینتری با هزینه اولیه کمتر انتخاب کنید. اینها عموماً پرینترهای جوهرافشان هستند. دوم، شما می خواهید هزینه هر صفحه را بدانید، و این به ویژه برای نیازهای چاپ بزرگتر مهم است. هزینه هر صفحه با گرفتن کل هزینه تونر یا کارتریج جوهر و تقسیم آن بر بازده سازنده تعیین می شود. به عنوان مثال، اگر جوهر 10 دلار قیمت داشته باشد و آن کارتریج 10 چاپ کند، هزینه هر صفحه شما 1 دلار برای هر برگه چاپ شده است. اگر به پرینترهای رنگی نگاه می کنید، معمولاً دو یا سه محاسبه هزینه در هر صفحه را مشاهده خواهید کرد – یک محاسبه برای چاپ های تک رنگ، برای چاپ رنگی/مختلط، و سپس محاسبه سوم اگر پرینتری است که برای چاپ استفاده می شود، وجود دارد. چاپ عکس هزینه عکس برای هر صفحه عموماً گران‌ ترین است، زیرا چاپگر برای خروجی باید از جوهر زیادی استفاده کند.

تونر یا جوهر من چقدر دوام می آورد؟

این به تعداد دفعات چاپ، حجمی که چاپ می کنید و انواع چیزهایی که چاپ می کنید بستگی دارد. تونر پرینتر لیزری معمولاً گران‌ تر است، اما عمر آن بیشتر از کارتریج جوهر در یک جوهر افشان است. حتی با استفاده متوسط، کارتریج‌ های جوهر افشان برای کاربران خانگی چند ماه یا حتی یک سال کار می‌کنند، اگر به ندرت از پرینتر خود استفاده می‌کنید. سرمایه‌گذاری روی پرینتری که از کارتریج‌ های با بازده بالا پشتیبانی می‌کند – که اغلب با نام تجاری XL مشخص می‌شوند – یا یک مخزن، بازدهی بهتری به شما می‌دهد و در درازمدت هزینه شما را کاهش می‌دهد.

آیا می توانم با استفاده از گوشی هوشمند و تبلت خود پرینت بگیرم؟

در حالی که پرینترهای قدیمی نیاز به اتصال USB سیمی بین پرینتر شما و Mac یا PC داشتند، اکثر پرینترهای مدرن از انواع پروتکل های بی سیم پشتیبانی می کنند. اگر نیاز به چاپ با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود دارید، حتماً پرینتری را انتخاب کنید که از چاپ بلوتوث، Wi-Fi Direct یا NFC پشتیبانی می کند. اکثر این پرینترها همچنین دارای یک برنامه گوشی هوشمند هستند که می تواند برای شروع چاپ استفاده شود و نسخه های آیفون این برنامه ها از استاندارد AirPrint اپل پشتیبانی می کنند.

منبع: DIGITALTRENDS.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید