دانلود والپیپر ، بهترین وب سایت های والپیپر با کیفیت 4K

بهترین وب سایت دانلود والپیپر

دانلود والپیپر 4k ، بهترین سایت های دانلود والپیپر برای اندروید ، آیفون iOS ، برای ویندوز ، لپ تاپ ، کامپیوتر . والپیپر با کیفیت بالا 4K ، در این مطلب بهترین وب سایت های دانلود والپیپر با کیفیت بالا فول اچ دی، کواد اچ دی و 4K را معرفی میکنیم که انواع تصاویر پس زمینه موبایل، کامپیوتر، لپ‌تاپ و تبلت را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند.

تغییر تصاویر پس زمینه گوشی یا والپیپر کامپیوتر کار ساده‌ای است اما این که چه تصویری را برای پس زمینه نمایش خود استفاده کنید، کمی سخت به نظر می‌رسد. البته گاهی پیدا کردن تصاویر والپیپر با کیفیت نیز حتی از انتخاب آن سخت‌تر است.

اگر دوست دارید به منبع عظیمی از والپیپرهای با کیفیت بالا فول اچ دی ، کواد اچ دی و 4K به صورت رایگان دسترسی داشته باشید، این مطلب را برای معرفی بهترین وب سایت های دانلود والپیپر با کیفیت دنبال کنید.

قبل از این که وارد وب‌سایت های دانلود والپیپر شوید یک نکته را به یاد داشته باشید، صفحه نمایش هر کامپیوتر یا گوشی در ابعاد پیکسل اندازه گرفته می‌شود. به طور مثال 1080*1920، از آنجایی که کیفیت فول اچ دی با ارتفاع 1080 پیکسل در نظر گرفته می‌شود و اکثر گوشی های هوشمند و کامپیوترهای امروزی از چنین کیفیت‌هایی برخوردار هستند ما وب سایت هایی را معرفی می‌کنیم که تصاویر با کیفیت فول اچ دی و بیشتر از آن را ارائه می‌دهند. اگر می خواهید تفاوت میزان پیکسل و کیفیت صفحه نمایش را بدانید ، ویدیو زیر را با دقت مشاهده کنید.

و حالا معرفی بهترین وب سایت ها برای دانلود تصاویر پس زمینه.

دانلود والپیپر 4K ، بهترین وب سایت برای دانلود والپیپر

وب سایت دانلود والپیپر InterfaceLift

وب سایت interfacelift

یکی از بهترین وب سایت های دانلود والپیپر برای تصاویر پس زمینه با کیفیت‌های متفاوت و تنوع در عکس وب‌سایت InterfaceLift است. این وب‌سایت به صورت خودکار اندازه صفحه نمایش گوشی یا لپ‌تاپ یا تبلت شما را شناسایی می‌کند و والپیپر مناسب صفحه نمایش را برای دانلود پیش روی شما می‌گذارد. البته می‌توانید کیفیت‌های بیشتر والپیپر را نیز انتخاب کرده و دانلود کنید.

برای دانلود والپیپر روی این وب‌سایت ، در زیر هر عکس گزینه دانلود قرار گرفته است که با کلیک یا لمس آن عکس خود را دانلود کرده و روی پس زمینه تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید مطلب بهترین وب‌سایت های دانلود رینگتون و زنگ موبایل و تغییر تم گوشی را از این بخش بخوانید.

به طور پیش فرض این وب سایت تصاویر را بر اساس زمان ارسال و قرار گرفتن در وب‌سایت به شما نشان می‌دهد که می‌توانید این گزینه را نیز با تغییر به وضعیت‌های تعداد دانلود، امتیاز یا به صورت تصادفی نیز تغییر دهید.

ورود به وب سایت Interfacelift

وب سایت wallheaven دانلود 4K

وب سایت wallheaven

از بهترین وب سایت های دانلود تصاویر پس زمینه رایگان و با کیفیت یا دانلود والپیپر 4K می‌توان به wallheaven اشاره کرد. البته تمامی تصاویر این وب سایت فول اچ دی هستند و کیفیت بالاتر ارائه نمی‌دهد اما از نظر جست و جو و تگ گذاری بسیار پیشرفته است و به راحتی می‌توانید در دسته‌بندی‌های متنوع تصویر والپیپر خود را دانلود کنید. این وب‌سایت حتی جست و جو بر اساس رنگ را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

ورود به وب‌سایت Wallheaven

وب سایت Reddit

وب سایت reddit

وب سایت ردیت یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا است که البته بخش دانلود تصویر پس زمینه در کیفیت‌های مختلف نیز دارد. اکثر والپیپرهای این وب سایت با کیفیت 1920*1080 هستند و البته والپیپرهای موبایل نیز به وفور در آن یافت می‌شود.

اگر به دنبال والپیپر های با کیفیت‌تر هستید می‌توانید از طریق لینک دانلود والپیپر با کیفیت از طریق ردیت، تصاویر پس زمینه 4K نیز دانلود نمایید.

ورود به وب‌سایت Reddit برای دانلود والپیپر با کیفیت

وب سایت Simple Desktops

وبسایت simple desktop

برای دانلود تصاویر 4K اگر نیاز به والپیپر های ساده، تک رنگ، بدون حاشیه و یا خالی دارید می‌توانید یکی از بهترین وب سایت های دانلود والپیپر یعنی simple desktops را انتخاب کنید. این وب سایت والپیپر های ساده و تک رنگی را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد که به ذهن یک نوع نظم خاص می‌بخشد.

تمامی تصاویر آپلود شده روی این وب‌سایت 2880*1800 پیکسل هستند به این معنی که کیفیت هر کدام از تصاویر کواد اپ دی است. شما به راحتی می‌توانید تصاویر این وب سایت را برای انواع گوشی ، تبلت و موبایل با سایز صفحه متفاوت استفاده نمایید.

ورود به وب‌سایت Simple Desktops

وب سایت WallpaperStock

بهترین وب سایت دانلود والپیپر

والپیپر استاک یکی از بزرگ‌ترین مرجع‌های دانلود تصاویر پس زمینه و بهترین وب سایت دانلود تصاویر پس زمینه از لحاظ تعداد و تنوع تصاویر پس زمینه به شمار می‌رود.

شما می‌توانید با استفاده از دسته‌بندی‌های مختلف در این وب‌سایت مثل خودرو، حیوانات، تکنولوژی، طبیعت، جهان ، ستاره‌ها، منظره و سایر دسته بندی‌ها والپیپر مورد نظر خود را پیدا کرده و با کیفیت بسیار بالا 4K دانلود و روی گوشی یا لپ‌تاپ مورد استفاده قرار دهید. این وب‌سایت نیز به صورت خودکار اندازه صفحه نمایش شما را می‌سنجد و والپیپر مخصوص دستگاه خودتان را عرضه می‌کند.

ورود به وب‌سایت والپیپر استاک

وب سایت HDwallpapers

بهترین وب سایت دانلود والپیپر

همان‌طور که از اسم این وب‌سایت مشخص است، تصاویر پس زمینه با کیفیت HD و بیشتر از آن را به کاربران عرضه می‌کند. این وب سایت نیز از دسته‌بندی‌های متنوع بهره می‌برد.

در این وب سایت نیز می‌توانید با انتخاب نوع کیفیت تصاویر، تصویر مد نظر خود را دانلود کرده و در لپ‌تاپ یا گوشی قرار دهید.

وب سایت HDwallpapers

وب سایت WallpapersWide

بهترین وب سایت دانلود تصاویر پس زمینه از نظر کیفیت تصاویر و زیبایی ، این وب سایت است. در wallpaperswide می‌توانید تصاویر انتزاعی و ماورایی بسیار زیبایی با افکت‌های فوق العاده را دانلود کرده و در پس زمینه گوشی یا لپ‌تاپ و کامپیوتر خود قرار دهید.

به سادگی روی هر عکس یا تصویر رفته و گزینه دانلود را انتخاب کنید تا تصویر برای شما ارسال شود.

ورود به وب سایت WallpapersWide

جمع بندی

تمام این 7 وب سایت معرفی شده برای دانلود تصاویر پس زمینه با کیفیت 4K یا فول اچ دی بیش از 10000 والپیپر متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهند، بنابراین بهتر است هر روز به یکی از این وب سایت ها سر بزنید و والپیپرهای مختلف در دسته‌های متنوع را دانلود کرده و در پس زمینه گوشی یا کامپیوتر خود قرار دهید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید