بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال رایگان ایرانی و خارجی کدام است

بهترین وب سایت دانلود فیلم

در این مطلب قصد داریم بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال را معرفی کنیم. تمامی سایت هایی که در ادامه معرفی می کنیم بدون دریافت هزینه و به صورت کاملا رایگان جدیدترین فیلم های ایران و جهان را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

بسیاری از ما تماشای فیلم و سریال های خارجی و ایرانی را دوست داریم. گاهی اوقات سعی کرده ایم که فلان فیلم در فلان ژانر را دانلود کرده و با زیرنویس یا بدون زیرنویس ببینیم، اما یا وب سایت مناسب برای دانلود پیدا نکرده ایم و یا سرور سایت ها به دلیل مشکلات متعدد از کار افتاده و نمی توان به راحتی از این وب سایت ها فیلم و سریال دانلود کرد.

در این مطلب سعی داریم بهترین سایت های دانلود فیلم و انواع سریال ایرانی و خارجی را برای سرگرمی در خانه معرفی کرده و هر کدام را از نظر میزان ژانر، تعداد دسته بندی، بازدید روزانه و قدرت سرور ها بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین سایت های دانلود فیلم

وب سایت UPTVS

وب سایت سریال

یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم ایرانی و خارجی وب سایت UPTVS است. این وب سایت بیش از 45 دسته بندی متنوع برای انواع فیلم و سریال دارد و یکی از سریع ترین سرورهای موجود برای دانلود فیلم را در اختیار شما قرار می دهد.

UPTVS یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال از نظر تعداد بازدید ماهیانه با میانگین بازدید 3.9 میلیون کاربر است که از این حیث بهترین آمار را در بین تمامی وب سایت ها دارد.

 

از ژانر های این وب سایت می توان به اکشن، درام، کمدی، عاشقانه،ترسناک، علمی تخیلی، خانوادگی،انیمیشن،تاریخی، جنگی،ماجراجویی، معمایی، هیجان انگیز و زندگی نامه اشاره کرد.

ورود به وبسایت UPTVS

وب سایت Lianmovie

بهترین وب سایت دانلود فیلم

یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریع ترین وب سایت از نظر کارایی این سایت است. Lianmovie دارای بیش از 10000 فیلم و سریال در ژانرهای متنوع و زبان های متفاوت است. به علاوه این که فیلم های خارجی با زیرنویس چسبیده و دوبله را نیز به کاربران ارائه می دهد. سرور این وب سایت بسیار قدرتمند بوده و از لحاظ میزان دانلود به مشکل برخورد نخواهید کرد.

این وب سایت قدرتمندترین سایت در زمینه فیلم های ایرانی است به صورتی که هر زمانی فیلم یا سریالی وارد بازار شود، وب سایت Lianmovie اولین جایگاهی است که این فیلم ها و سریال ها به آن اضافه می شوند.

از نظر فیلم های خارجی و ژانر فیلم هم تنوع بسیار زیادی دارد و بیش از 21 ژانر را پوشش می دهد. این سایت دانلود فیلم نیز ماهیانه بیش از 1.5 میلیون بازدید فعال دارد.

ورود به وب سایت Lianmovie

وب سایت film2serial

وب سایت فیلم

وب سایت film2serial یکی از بهترین وب سایت های دانلود فیلم از نظر تعداد فیلم و سبک های متنوع است. این وب سایت نزدیک به 100 ژانر متنوع را در سنین و سلیقه های مختلف پوشش می دهد، دارای فیلم با زیرنویس چسبیده، دوبله فارسی و اورجینال است. همچنین بهترین فیلم های ماه و جدیدترین فیلم ها را نیز پوشش می دهد.

وب سایت  film2serial دارای بیشترین سریال ممکن (سریال های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی ) نیز هست بنابراین می توانید به دلخواه هر سریال در حال پخش و یا آرشیوی را  از این وب سایت دانلود کرده و تماشا کنید.

از نظر بازدید این وب سایت یکی از بهترین وب سایت های فیلم و سریال محسوب می شود و بیش از 2.1 میلیون بازدید ماهیانه دارد.

ورود به سایت film2serial

وب سایت Doostihaa

بهترین وب سایت دانلود فیلم

یکی دیگر از وب سایت های فیلم و سریال که از نظر محتوایی عالی است ، وب سایت Doostihaa است. این وب سایت نه تنها فیلم و سریال ایرانی و خارجی متنوع را پوشش می دهد بلکه فیلم و ویدیوهای آموزشی زیادی نیز در ژانر های مختلف از جمله آشپزی، سبک زندگی ، مد و سایر موارد دارد. از جمله قابلیت های دیگر این وبسایت می توان به دانلود بازی گوشی و کامپیوتر، دانلود کتاب صوتی و موسیقی نیز اشاره کرد.

این وب سایت در حال حاضر به طور میانگین 3.77 میلیون کاربر در ماه دارد.

ورود به سایت Doostihaa

وب سایت Digimoviez بهترین سایت فیلم با زیرنویس چسبیده

بهترین وب سایت دانلود فیلم

اگر به دنبال بهترین سایت دانلود فیلم و سریال با زیرنویس چسبیده هستید، وبسایت digimoviez را انتخاب کنید. این وب سایت فیلم چه از نظر میزان ژانر چه از نظر تعداد فیلم های موجود در سطح بالایی قرار دارد و آرشیو کاملی از فیلم و سریال خارجی را در آن می توان یافت. یکی از قابلیت های این وب سایت نمایش دادن امتیاز IMDB فیلم یا سریال به صورت زیر عنوان است که در زمان انتخاب آن می توانید با دقت بیشتری و بر اساس امتیاز فیلم را برگزینید.

وب سایت Digimoviez بیش از 1.5 میلیون بازدید به صورت ماهیانه دارد.

همچنین می توانید برای  وصل کردن گوشی به تلویزیون ، ساخت ویدیو پروژکتور با استفاده از گوشی موبایل و همچنین کنترل تلویزیون با گوشی موبایل این مطالب را مطالعه نمایید.

ورود به وب سایت Digimoviez

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید