بهترین نرم افزار های تغییر فرمت صدا در ویندوز 10

نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز

نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز 10 ، بهترین و جدیدترین اپلیکیشن و برنامه تغییر فرمت صدا و موسیقی در ویندوز 10 به همراه لینک مستقیم دانلود و آموزش نصب برنامه ها روی لپ تاپ و کامپیوتر

اگر شما نیاز به تبدیل هر فایل صوتی به فرمت دیگری در ویندوز دارید، یکی از چندین نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز  که در ادامه معرفی کرده ایم را انتخاب کنید.

اگر از جمله ادم های عاشق عکاسی هستید شاید لازم باشد بخوانید : بهترین گوشی برای عکاسی 2022 کدام است ؟ قیمت و مشخصات فنی

فایل‌های صوتی در انواع مختلفی از فرمت‌های مختلف مانند MP3، WAV، FLAC، OGG و غیره وجود دارند که هر کدام برای یک برنامه یا دستگاه خاص طراحی شده‌اند. اگر با موقعیتی مواجه شده اید که باید یک فایل صوتی را به فرمت دیگری تبدیل کنید، می توانید از ابزار مبدل برای انجام کار استفاده کنید.

ما بهترین برنامه های مبدل صوتی را برای ویندوز گردآوری کرده ایم. همه این برنامه‌ها رایگان هستند و استفاده از آنها آسان است، بنابراین برنامه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد و در کمترین زمان ممکن فایل صدای خود را تبدیل کنید.

ممکن است لازم باشد بدانیم : آیا گلکسی S22 اولترا سامسونگ بخریم ؟ معایب و مزایای گوشی گلکسی اس 22 اولترا

1. MediaHuman Audio Converter

نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز

برنامه MediaHuman’s Audio Converter به دلیل رابط کاربری ساده اش یکی از ساده ترین ابزارها برای استفاده است. همچنین با پشتیبانی از فرمت‌های صوتی فراوان با کیفیت‌های مختلف، بدون دردسر کار می‌کند – مهمتر از همه، شما می‌توانید با خیال راحت کار تندیل فایل ها در انواع مختلف را انجام دهید ،بدونه تخریب و بدون هیچ ایرادی.

به شما امکان می‌دهد فایل‌های جداگانه، کل پوشه‌ها و لیست‌های پخش iTunes را اضافه کنید و با یک کلیک تبدیل را شروع کنید (یا می‌توانید تنظیماتی را برای شروع خودکار تبدیل اعمال کنید). برای کنترل بیشتر، به تنظیمات ترجیحی بروید. در اینجا، می‌توانید ساختار پوشه خروجی، حذف فایل‌های منبع، اسکن آثار هنری جلد آنلاین و موارد دیگر را انتخاب کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MediaHuman YouTube to MP3 Converter:
– دانلود موزیک از YouTube یا SoundCloud
– با بالاترین کیفیت در دسترس تا 320 kbps
– دانلود تمام موزیک ها از پلی لیست یا کانال
– پشتیبانی از YouTube ، Vimeo ، SoundCloud ، Dailymotion ، VEVO و …
– دانلود همزمان چندین آهنگ
– شامل ویرایشگر تگ ساده با پشتیبانی از کاور آرت
– ایمپورت ترک های صوتی دانلود شده در iTunes

برای دانلود  MediaHuman Audio Converter به صورت رایگان اینجا کلیک کنید.

2. fre:ac

نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز

در حالی که fre:ac ممکن است جذاب ترین رابط را نداشته باشد، اما یک برنامه مبدل صوتی است که به طور مداوم با ویژگی ها و پیشرفت های جدید به روز می شود.اگر  بنا به هر دلیلی نیاز به نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز برای هر فایلی پیدا کردیدی،بدانید این برنامه از MP3، M4A/AAC، FLAC، WMA و بسیاری از موارد دیگر پشتیبانی می کند. به علاوه، به لطف استفاده از رمزگذارهای منبع باز عالی، تبدیل سریع است.

با fre:ac می توانید کدک صوتی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس تنظیماتی مانند میزان بیت در هر کانال، حداکثر پهنای باند و پسوند فایل را سفارشی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که ابرداده آهنگ را قبل از تبدیل سفارشی کنید.

برای دانلود fre:ac به صورت رایگان کلیک کنید.

3. مبدل صوتی AVS

نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز

AVS Audio Converter یکی دیگر از چندین نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز است که به شما امکان می دهد فایل های صوتی خود را به MP3، WAV، M4A، FLAC و غیره تبدیل کنید. شما می توانید فایل ها را به صورت محلی از رایانه یا سی دی اضافه کنید و حتی می توانید یک ویدیو را به صدا تبدیل کنید. بسته به فرمت فایل، گزینه های سفارشی سازی شامل کانال، بیت ریت و نرخ نمونه است.

تعداد انگشت شماری از ویژگی ها در پشت یک دیوار پرداخت 59 دلاری قفل شده اند، مانند تبدیل چند رشته ای و ادغام چندین فایل در یک فایل، اما اگر فقط به برنامه ای برای تبدیل صدا از یک فرمت به فرمت دیگر نیاز دارید، AVS معجزه می کند.

قابلیت های نرم افزار AVS Audio Converter

  • سازگاری با فرمت های مختلف صوتی
  • امکان تبدیل بدون افت کیفیت
  • قابلیت تبدیل فرمت M4B
  • امکان ساخت رینگتون
  • سرعت بسیار بالا در تبدیل
  • قابلیت تغییر تگ فایل های صوتی
  • امکان تبدیل همزمان چندین فایل
  • امکان اضافه کردن افکت به فایل های صوتی

برای دانلود برنامه AVS Audio Converter کلیک کنید.

4. WinFF

نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز

WinFF منحصراً یک ابزار مبدل صوتی نیست. همچنین یک مبدل ویدیویی عالی و رایگان است. اما می توانید به راحتی از آن برای تبدیل فایل های صوتی خود به فرمت هایی مانند MP3، OGG، WAV و WMA استفاده کنید. ویژگی های زیادی ندارد، اما بی عیب و نقص کار می کند.

به سادگی روی Add کلیک کنید و هر تعداد فایل صوتی را که دوست دارید انتخاب کنید. در مرحله بعد، از منوی کشویی Convert to برای انتخاب Audio استفاده کنید، سپس از منوی کشویی Preset برای انتخاب فرمت فایل خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید مشخصات پیش‌تنظیمی را ویرایش کنید، روی گزینه‌ها کلیک کنید و به تب Audio بروید. پس از آماده شدن، روی Convert کلیک کنید.به جرات میتوان گفت یکی از ساده ترین نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز ،WinFF میباشد.

WinFF از خط فرمان ویندوز برای نمایش فرآیند تبدیل شما استفاده می کند، به همین دلیل است که مانند برخی از ابزارهای دیگر که ذکر کردیم، شیک نیست. با این حال، یک ویژگی منظم این است که می توانید قبل از تبدیل برای شنیدن نمونه ای از خروجی، روی Preview کلیک کنید. اگر در حال تبدیل صدا به صورت انبوه هستید و می خواهید یک پیش تنظیم را آزمایش کنید ،عالی است.

اگر تمایل به دانلود نرم افزار WinFF دارید این جا کیک کنید.

5. مبدل صوتی Freemake

نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز

اگر به دنبال یک مبدل صوتی بدون حاشیه برای ویندوز هستید، ابزار Freemake را بررسی کنید. فایل های صوتی شما را به MP3، WMA، WAV، FLAC، AAC، M4A و OGG تبدیل می کند. شما به سادگی فایل ها را از رایانه خود انتخاب می کنید، قالب را انتخاب می کنید و آن را خاموش می کنید. تنها ویژگی اضافی این است که می توانید چندین فایل را به هم بپیوندید.

متأسفانه، Freemake Audio Converter به شما امکان تبدیل فایل های صوتی بیش از سه دقیقه را نمی دهد. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، باید برای بسته بی‌نهایت که هزینه آن 39.95 دلار است، پول بپردازید – اما اگر با محدودیت مواجه شدید،نیازی نیست که به خود زحمت دهید، به جای آن از برنامه دیگری از لیست استفاده کنید.

برخی ویژگی های Freemake Audio Converter

  • تبدیل صدا بین تمام فرمت های صوتی: MP3، WMA، WAV، FLAC، AAC، M4A، OGG . لیست تمام فرمت های ساپورت شده !
  • مبدل رایگان mp3
  • تبدیل صوتی به فرمت MP3 برای playes MP3: آی پاد، آیفون، Coby، SanDisc Sansa، IRIVER، واکمن، ARCHOS، GoGear، و غیره .
  • تبدیل صوتی به فرمت های M4A برای دستگاه های اپل. کوچکتر از فایل های صوتی MP3 برای پخش در آی پاد، آی فون، اپل و یا در iTunes.
  • ارسال مستقیم فایل های MP3 و ACC از مبدل صوتی به iTunes .
  • ادغام چند فایل صوتی در یک فایل با Freemake Audio Converter .
  • استخراج صدا از فایل های ویدئویی :  DVD, H.264, AVI, MPEG, MP4, MKV, DIVX, MOV, WMV, VOB, 3GP, RM, QT, FLV و غیره . لیست تمام فرمت ها !
  • Freemake Audio Converter بدون هیچ گونه محدودیت ویژگی و هزینه پنهان طراحی شده است .
  • بزودی : ایجاد Audio CD و MP3 discs با مبدل

برای دانلود Freemake Audio Converter به صورت رایگان کلیک کنید.

6. مبدل صوتی Movavi

نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز

در حالی که Movavi ممکن است این برنامه را به عنوان مبدل صوتی معرفی کند، پس از نصب متوجه خواهید شد که در واقع Movavi Video Converter نامیده می شود. نگران نباشید، اگرچه می‌توانید از این برنامه برای تبدیل ویدیو استفاده کنید، اما این یک مبدل صوتی عالی برای ویندوز است.

روی Add Media > Add Audio کلیک کنید و فایل های خود را انتخاب کنید. سپس از پایین برنامه به تب Audio سوئیچ کنید. در اینجا می توانید فرمت هایی مانند FLAC، AAC، OGG، AIFF و غیره را انتخاب کنید. در صورت تمایل، می توانید اندازه فایل و نوع بیت ریت را تغییر دهید و نمونه ای را برای آزمایش تنظیمات خود صادر کنید.

برای دانلود   Movavi Audio Converter  کلیک کنید.

7. VLC Media Player

نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز

VLC Media Player یکی از بهترین پخش کننده های رسانه رایگان برای ویندوز است. اساساً هر فایل ویدیویی را که به آن نگاه می کنید پخش می کند. این فوق العاده قدرتمند و دارای ویژگی های غنی است، دقیقاً به همین دلیل است که در لیست مبدل های صوتی ظاهر می شود. درست است، شما می توانید از VLC برای تبدیل صدا استفاده کنید.

از پیمایش بالا، به Media > Convert/Save بروید. برای انتخاب فایل های صوتی روی Add کلیک کنید، سپس روی Convert/Save کلیک کنید. از منوی کشویی Profile برای انتخاب فرمت صوتی استفاده کنید، سپس برای شروع تبدیل، روی Start کلیک کنید.

قابلیت های نرم افزار VLC Media Player

  • پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, …
  • پخش انواع DVD ، VCD
  • پشتيباني كامل از انواع مختلف فرمتهاي صوتي و تصويري
  • پخش انواع DVD ،VCD با كيفيت FULL HD
  • حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
  • محیط بسیار ساده و كاربر پسند بصورت كاملا رايگان
  • پشتيباني از فايلهاي ناقص دانلود شده و پخش ديسكهاي مخدوش شده
  • پشتیبانی در زبان های مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
  • قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز، لینوکس، مکینتاش و …
  • پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
  • پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری و زیرنویس

برای دانلود VLC Media Player کلیک کنید

8. Audacity

نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز

Audacity یک ابزار رایگان متن باز ضبط و ویرایش موسیقی است. ما آن را در این لیست قرار می دهیم زیرا ممکن است Audacity قبلاً روی سیستم خود نصب شده باشد و می توانید از آن برای تبدیل سریع برخی از فایل های صوتی استفاده کنید.

در Audacity، فایلی را که می خواهید تبدیل کنید باز کنید. سپس به مسیر File > Export بروید و صادرات به عنوان فایل MP3، WAV یا OGG را انتخاب کنید. برای کنترل بیشتر بر روی قالب، روی Export Audio کلیک کنید. از این پنجره می توانید گزینه های نوع فایل و فرمت (مانند حالت بیت ریت و کیفیت) را انتخاب کنید.

اگر از بین تمام پیشنهاد های بالا نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز Audacity  را دوست دارید کلیک کنید.

شما همچنین می توانید صدا را به صورت آنلاین تبدیل کنید

با فرض اینکه به هیچ نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز نیاز ندارید، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیستید. اما در صورت لزوم همه برنامه‌هایی که در اینجا ذکر کردیم رایگان هستند و به شما امکان می‌دهند فایل‌های صوتی خود را به فرمت‌های فراوانی در ویندوز تبدیل کنید.

به هر دلیلی نمی خواهید یا نمیتوانید برای دانلود نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز فضایی اختصاص دهید یا فضایی اشغال کنید؟ مشکلی نیست ، ما در اینجا برنامه های رایگان از نظر هزینه مالی ،برای شما معرفی کردیم و فایل دانلود هر یک را گذاشته ایم اما ممکن است شما به هر دلیلی نتوانید نرم افزار تغییر فرمت صدا در ویندوز را دانلود کنید و یا هیچ فضایی برای دانلود و نصب آن نداشته باشید، قابل ذکر است که همچنین مبدل های صوتی آنلاین رایگانی وجود دارد که در آن فایل صوتی خود را آپلود کرده و از طریق وب سایت تبدیل می کنید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل های تبدیل شده را دانلود کنید. برای مثال اگر در یک سیستم اشتراکی هستید که در آن مجوز نصب ندارید این راه بسیار عالی است.

منبع:www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید